Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on huomenna treffit ilmeisesti sinun miehesi kanssa. Mitä minun pitäisi ottaa huomioon?

Vierailija
25.07.2012 |

Haluan, että tapaaminen onnistuu mahdollisimman hyvin.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni ottaa opaskoiransa ja valkoisen keppinsä

Vierailija
62/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taitaa olla meillä kolmella sama mies!! :O Tai ainakii tuo väittää olevansa töissä ;D

Vierailija
64/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päivällä, niin se on luultavasti menossa "rautakauppaan" remonttikuteissa eli varaudu aika kehnoihin vaatteisiin.

Jos treffit on illalla, niin varaudu, että mä olen mukana, tai jos se eksyttää mut hetkeksi, niin treffit voi jäädä aika lyhyiksi :)

Vierailija
65/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, että teillä on treffit. Mieheni saakin sitten kivan lomanlopetuksen. Hän on varmaan ihan mukavaa seuraa, koska hänellä on paljon naisia ystävinä, enkä minä ole ollenkaan mustasukkainen.

Joitakin huonoja tapoja hänellä on. Ruokaillessa hän ahmii, maiskuttaa, juo nopeasti juomansa ja lopuksi vielä röyhtäisee. Ravintolassa tosin hän yrittää röyhtäistä hiljaa. Mieheni on pullukka, joten siksi tämä ruokailutapojen puuttuminen on vieläkin ärsyttävämpää. Kannattaa siis harkita, missä syötte.

Toivon, ettet erehdy kysymään mieheni töistä mitään, koska se saa hänet kiihtymään.

Leffaan voitte mennä, mutta varmista mieheltäni ensin, missä on sopivan pehmeät istuimet. Kaikki leffateatterit eivät nimittäin kelpaa.

Saat luvan tehdä mieheni kanssa mitä haluat. Toivon vaan, että sulla ei ole tauteja (jos semmoisiin puuhiin alatte), sillä mieheni ei tykkää käyttää kondomia.

Pitäkää hauskaa!

Vierailija
66/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maalaamisesta tykkään kovasti. Että sitä sitten. -ap

Voitte sirkkelöidä yhdessä viimeiset aitalaudat ja vaikka maalatakin ne. Minä laitan sillä aikaa hyvää ruokaa. Ette valitettavasti voi kovin jutella, kun se sirkkeli laulaa niin kovasti. Sun homma on ihan helppo: otat vaan laudan ja ojennat sen miehelle. Yritä olla aika vikkelä.

Vierailija
67/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ole mitään yhteistä hautapaikkaa hankkimassa. Kevyesti vain huvitellaan. -ap

että voit saada hänet ihan kokonaan. Vaikuttaa tosi kivalta, mutta pikkuhiljaa asioiden todellinen tila selvinnee. Ihan jollain tavismeiningillä viihtyy; kaljaa ja pizzaa ja ehkä urheilua tai jotain diskomusaa 80-luvulta. Mahdollisimman yhdentekevää jutustelua. Ei kannata vaatia eikä odottaa mitään. Ahdistuu sellaisesta kauheasti.

Vierailija
68/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää lähteä ihmisten ilmoille. Olen jo pitkään yrittänyt saada sille treffit. Haraa vastaan niin kauheasti!

Jos valitset ravintolan, haet hänet kotiovelta, annat mennä ruttuisissa ja likaisissa vaatteissa ja olet itse blondi ja pitkätukkainen, niin ehkä voit saada hänet mukaasi.

Yritä pitää poissa niin kauan kuin pystyt. Saisin olla kerrankin ihan rauhassa. MIes taas saisi haistella vähän suuren maailman tyyliä, kun ei oikein koti-työ-akselilta koskaan poistu.

Seksiä en lupaa, laittaa yleensä kovasti vastaan, mutta sekin käy, jos vain saat suostumaan. Ei tauteja, eli kondomia on käytettävä. Kotiin pitää palauttaa aamuksi, haluan nukkua pitkään, eli mies saa olla lasten kanssa.

Hauskaa iltaa!

Vierailija
69/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jutusteltaisiin siinä lähistöllä. Aika aikainen on tuo kotiituloaika, mutta toisaalta pitäähän se lapsikin laittaa nukkumaan. Vähän kuulostaa nyt tylsältä. -ap

No muistakaahan pitää silmällä meidän 1,5v lasta ja mieluiten vapauta mun mies n. klo 22.45 että ehtii hakea mut töistä.

Vierailija
70/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen hiljainen ja harmiton, siisti tyyppi? -ap

Minulla ei ole miestä..

Vierailija
71/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ravintola on huippujuttu. Puhelimen näpyttely on ärsyttävää, joten siitä tulee kyllä sanomista. Jos sen tekee, aion puhua samaan aikaan itsestäni. -ap

ravintolaan, varmasti. Jos Tampere on tuttu niin sellainen Bertha-Näsinneula -akseli on luvassa. Älä ärsyynny, vaikka se pyörittelee sitä menuta ikuisuuden ja pohtii eri vaihtoehtoja ja kyselee tarjoilijalta kaikki muut spessut, mitä voi saada. Lisäksi ehdottaa varmasti vaihtoja esim. joku toinen kastike tms. Sitten vasta tulee sun vuoro tilata. Mieheni haluaa varmasti sit kuitenkin sun alkuruuan, kun on parempaa. Voithan tietenkin ehdottaa, että sä niinku yllätyksenä valitset hänen ruokansa. Juo viiniä paljon ja puhuu itsestään, koko ajan. Anna puhua. Jos kerrot jotain itsestäs, niin huomaat melko nopeasti, ettei kiinnosta. Näpyttelee tasaisin väliajoin IPhoneaan (tarkistaa huomista säätä yms). Ei kannata huomauttaa. Kun tulee laskun aika, kyselee "opiskelija-alennusta" tms. No sitten meette baariin, näätte hänen tuttujaan, uppoutuu jonkun kans keskusteluun. Keskustele säkin jonkun kans. Kun viimein pääsette sängyn luokse, niin jyystää takuuvarmasti ja pitkään. Ei mitään erityistä settiä. Kondomi on satavarmasti. Mukavaa iltaa!

Vierailija
72/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
73/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Jos päivällä, niin se on luultavasti menossa "rautakauppaan" remonttikuteissa eli varaudu aika kehnoihin vaatteisiin. Jos treffit on illalla, niin varaudu, että mä olen mukana, tai jos se eksyttää mut hetkeksi, niin treffit voi jäädä aika lyhyiksi :)

Vierailija
74/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova tekemään töitä.hyvä seuramies,tosin vieras kun olet saattaapi olla hiljasempaa poikaa,mutta kun olutta annat puhetta riittää!

mutta,varotuksen sana;juo itsensä ihan änkyrä känniin,silloin puhe on ÄRSYTTÄVÄÄ lespaamista ja silmät liikkuu ärsyttävästi!!

siis on liian juoppo,ja polttaa liikaa. :(

eikä pese hampaita juur koskaan. sänky elämästä ei kannata edes haaveilla,vaikka ison omaakin ja taitavakin olisi.

mutta hyviä treffejä!

Vierailija
75/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itsekin pehmeistä istuimista, joten sovimme varmaan hyvin yhteen. -ap

Tosi kiva, että teillä on treffit. Mieheni saakin sitten kivan lomanlopetuksen. Hän on varmaan ihan mukavaa seuraa, koska hänellä on paljon naisia ystävinä, enkä minä ole ollenkaan mustasukkainen. Joitakin huonoja tapoja hänellä on. Ruokaillessa hän ahmii, maiskuttaa, juo nopeasti juomansa ja lopuksi vielä röyhtäisee. Ravintolassa tosin hän yrittää röyhtäistä hiljaa. Mieheni on pullukka, joten siksi tämä ruokailutapojen puuttuminen on vieläkin ärsyttävämpää. Kannattaa siis harkita, missä syötte. Toivon, ettet erehdy kysymään mieheni töistä mitään, koska se saa hänet kiihtymään. Leffaan voitte mennä, mutta varmista mieheltäni ensin, missä on sopivan pehmeät istuimet. Kaikki leffateatterit eivät nimittäin kelpaa. Saat luvan tehdä mieheni kanssa mitä haluat. Toivon vaan, että sulla ei ole tauteja (jos semmoisiin puuhiin alatte), sillä mieheni ei tykkää käyttää kondomia. Pitäkää hauskaa!

Vierailija
76/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on liian kännissä ja polttaa liikaa, niin ymmärtääkö moitteet silmien pyörittelystä vai pitääkö sanoa ääneen? -ap

kova tekemään töitä.hyvä seuramies,tosin vieras kun olet saattaapi olla hiljasempaa poikaa,mutta kun olutta annat puhetta riittää! mutta,varotuksen sana;juo itsensä ihan änkyrä känniin,silloin puhe on ÄRSYTTÄVÄÄ lespaamista ja silmät liikkuu ärsyttävästi!! siis on liian juoppo,ja polttaa liikaa. :( eikä pese hampaita juur koskaan. sänky elämästä ei kannata edes haaveilla,vaikka ison omaakin ja taitavakin olisi. mutta hyviä treffejä!

Vierailija
77/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on liian kännissä ja polttaa liikaa, niin ymmärtääkö moitteet silmien pyörittelystä vai pitääkö sanoa ääneen? -ap

kova tekemään töitä.hyvä seuramies,tosin vieras kun olet saattaapi olla hiljasempaa poikaa,mutta kun olutta annat puhetta riittää! mutta,varotuksen sana;juo itsensä ihan änkyrä känniin,silloin puhe on ÄRSYTTÄVÄÄ lespaamista ja silmät liikkuu ärsyttävästi!! siis on liian juoppo,ja polttaa liikaa. :( eikä pese hampaita juur koskaan. sänky elämästä ei kannata edes haaveilla,vaikka ison omaakin ja taitavakin olisi. mutta hyviä treffejä!

tee asialle mitään vaikka sanoisit mitä!

ja ei ymmärrä sitäkään vähään jos pyörittelisit kuinka silmiäsi.

kohtuutta alkon otossa ei tunne,mutta on hyvin avokätinen ja juottaisi sinutkin känniin.

Vierailija
78/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavat tuossa laatikoissa kokoamista. Ja voisitte myös leikata nurmikon? Loppuajan toi ukko istuukin tietsikalla pelaamassa. Tai saattaahan se pelata koko ajankin, jos sä hoidat noi sen hommat :)

Vierailija
79/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itsekin pehmeistä istuimista, joten sovimme varmaan hyvin yhteen. -ap

Tosi kiva, että teillä on treffit. Mieheni saakin sitten kivan lomanlopetuksen. Hän on varmaan ihan mukavaa seuraa, koska hänellä on paljon naisia ystävinä, enkä minä ole ollenkaan mustasukkainen. Joitakin huonoja tapoja hänellä on. Ruokaillessa hän ahmii, maiskuttaa, juo nopeasti juomansa ja lopuksi vielä röyhtäisee. Ravintolassa tosin hän yrittää röyhtäistä hiljaa. Mieheni on pullukka, joten siksi tämä ruokailutapojen puuttuminen on vieläkin ärsyttävämpää. Kannattaa siis harkita, missä syötte. Toivon, ettet erehdy kysymään mieheni töistä mitään, koska se saa hänet kiihtymään. Leffaan voitte mennä, mutta varmista mieheltäni ensin, missä on sopivan pehmeät istuimet. Kaikki leffateatterit eivät nimittäin kelpaa. Saat luvan tehdä mieheni kanssa mitä haluat. Toivon vaan, että sulla ei ole tauteja (jos semmoisiin puuhiin alatte), sillä mieheni ei tykkää käyttää kondomia. Pitäkää hauskaa!

Juu, keskustelen tuosta röyhtäilystä. Luulisin, että jonkin verran vieraskoreutta löytyy, mutta näin vaimona on nähnyt nuo huonommatkin puolet hyvin.

Vierailija
80/90 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita heti suuseksi ja anna laittaa kakkoseen, siitä mieheni nauttii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi