Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on huomenna treffit ilmeisesti sinun miehesi kanssa. Mitä minun pitäisi ottaa huomioon?

Vierailija
25.07.2012 |

Haluan, että tapaaminen onnistuu mahdollisimman hyvin.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on liki 40 asteen kuumeessa, joten buranaa kannattas varmaan varata?

Vierailija
2/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onnee ja hauskaa iltaa, se ottaa neljä lasta mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tykkää kilteistä ja fiksuista naisista, joissa on kuitenkin kipakkuutta (selvästi haluaa olla vähän tossun alla) ja mitähän vielä. Tykkää hyvästä ruoasta, eli ravintola saisi olla aika tasokas treffejä ajatellen, osaa vauhtiin päästyään keskustella ihan fiksuja monistakin asioista... No, onko sulla vielä kysyttävää? Minne ajattelitte mennä?

Vierailija
4/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tykkää kaljasta, ota muutama povariin mukaan nii se on tyytyväinen =)

Vierailija
5/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan jaksa mitään villimpää mies sitten, kun on kuumeessa? -ap

Vierailija
6/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on melkoisia haasteita sillä saralla.

Vierailija
7/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huvipuisto olisi sitten meille hyvä paikka. Ei kai teillä ole vaippaikäisiä? Toivottavasti viihtyvät hetken keskenäänkin, ettei tarvitse koko ajan vahtia, niin voimme vähän tutustua miehen kanssa. -ap

niin onnee ja hauskaa iltaa, se ottaa neljä lasta mukaan...

Vierailija
8/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on nimittäin huomenna yks projekti töissä joka vie koko päivän.

Pomo ei varmaan tykkää susta..Vois siis tykätä, jos olisit jossain muualla kuin siellä työpaikalla :-)

Vierailija
9/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvä pihviravintola sopisi sitten meille. Saako tarjota viiniä? -ap

se tykkää kilteistä ja fiksuista naisista, joissa on kuitenkin kipakkuutta (selvästi haluaa olla vähän tossun alla) ja mitähän vielä. Tykkää hyvästä ruoasta, eli ravintola saisi olla aika tasokas treffejä ajatellen, osaa vauhtiin päästyään keskustella ihan fiksuja monistakin asioista... No, onko sulla vielä kysyttävää? Minne ajattelitte mennä?

Vierailija
10/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kiinnostaa?

Vierailija
11/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kaljahattu voisi olla hauska tuliainen hänelle. -ap

taas tykkää kaljasta, ota muutama povariin mukaan nii se on tyytyväinen =)

Vierailija
12/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hanki itsellesi alkuillaksi jotain muuta puuhaa, mies kun pääsee vasta puoliltaöin töistä. Ja varaa miehelle peseytymisemahdollisuus ihan heti ensimmäiseksi, koska muuten voi tuoksahtaa fyysistä työtä tehneen miehen hiki. Tämä mies tykkää syödä grilliruokaa ja juoda olutta, joten mihinkään kauhean hienoon ravintolaan ei kannata mennä.

Vierailija
13/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voidaan jutella. Tuleeko keskustelusta mitään? -ap

Miehelläni on melkoisia haasteita sillä saralla.

Vierailija
14/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaimo saisi siksi aikaa lapsenvahdin ja mieshierojan kylään. ei mulla muuta.

Vierailija
15/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on menossa sahauttamaan kolme peräkärryllistä tukkeja. Siinä saa olla melkoisen ripeä, kun niitä rimoja lastaa. Miehen mieleen ovat ahkerat työihmiset. Ai niin, ota eväät mukaan. Mies pitää kunnon pannukahvista ja juustovoileivistä.

Minä saan vapaapäivän, kun sinä menet sinne mukaan. Katso myös meidän 9v:n ja 11v:n perään, ne tulee traktorilla vähän myöhemmin.

Vierailija
16/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei varmaan kukaan vahdi, että jos minä sen kanssa sitten. -ap

sillä on nimittäin huomenna yks projekti töissä joka vie koko päivän. Pomo ei varmaan tykkää susta..Vois siis tykätä, jos olisit jossain muualla kuin siellä työpaikalla :-)

Vierailija
17/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin paljon mahdollista :)

kaljaa, kaljaa ja kaljaa ja sauna alkuillasta yleensä kelpaa, sitten onkin parempi painua karaokebaariin (mahd. paljon pääseee laulamaan) ja toki paljon lisää sitä kaljaa... saattaa se sen jälkeen jotain haluta yrittää, mut ei sillä seiso kuitenkaan. mukavaa iltaa!

Vierailija
18/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan pettureita.

Vierailija
19/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kykenee huomiseksi sun luo.

Ei varmaan jaksa mitään villimpää mies sitten, kun on kuumeessa? -ap

Vierailija
20/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni pitää isoista rinnoista, varmista siis, että kuppikokosi on vähintään e.

Mieheni pitää myös pitkistä ja tummista hiuksista, eli kananpersetukkaan pidennykset ja väriä päähän ellei väri ja malli ole oikeat.

Mieheni tykkää ulkoilla joten korkokengät, minihameet ja merkkikäsilaukut voit jättää suosiolla kotiin.

Mieheni tykkää keskustella historiasta ja vanhat autot ja muu tekniikka kiinnostaa. Googleta historian tärkeät päivämäärät ja yölukemiseksi vaikka vuoden 70 tekniikan maailmoja.

Mieheni pieree aika paljon. Joten hengityssuojain mukaan. Mieheni käsitys ulkona syömisestä on rullakebab rähmiksessä joten pihvit ja punkku kannattaa hankkia omilla rahoilla kotiin.

Muuten, hauskoja treffejä teille ;)

T. Vaimoke

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan