Minulla on huomenna treffit ilmeisesti sinun miehesi kanssa. Mitä minun pitäisi ottaa huomioon?
Haluan, että tapaaminen onnistuu mahdollisimman hyvin.
Kommentit (90)
voi olla väsynyt ja suihkun tarpeessa. Se keskeyttää sun puhetta taukoamatta kun sillä on puheripuli. Se on hyvin iloinen jos saa seksiä, muttei kelpuuta mitään tylsää sellaista.
Mies ei halua alkoholia ja tahtoo syödä kevyesti. Sitten jos lähettäisit sen aamuksi kotiin kun esikoinen herää odottamaan isäänsä.
Tieten jos se tulee aamulla ennen töitä sinne niin lähetä se kotiin, että kerkeän ottaa unet. Äläkä välitä sen raskaus jutuista se vaan odottaa vauvaa niin innolla.
etteköhän saa mukavat treffit nuilla neuvoilla.
t.vaimo
p.s. Sun luona se tais tänä aamunakin käydä :D
Jotain muuta on keksittävä. -ap
ne lähtee huomenna ajamaan festareille ja eiköhän siellä ole ilo ylimillään =)
Toi on nyt kyllä niin hyi, että perun varmaan koko jutun. -ap
Voi olla, että pari matoa saattaa kurkkailla housuista. Pikkulasten vanhemmilla yleensä tuppaa olemaan täitä, kihomatoja ja muita kivoja kavereita. Toivottavasti herpes ei myöskään tartu, kun se ei millään meinaa lähteä lääkkeilläkään. Mukavia treffejä!
Olen valmis! -ap
No sä olet sit varmaan tulossa meille kotiin, kun lomaillaan miehen kanssa kotosalla koko päivä. Mulla on kamala kesäflunssa, ethän pelkää tartuntaa? Mies tapaa sut varmaan rennosti meidän suojaisalla pihalla jossa se tykkää käyskennellä pelkissä pikkukalsareissa ja crocseissa. Meil on kanssa paljon hyttysiä, joten kannattaa suihkutella hajuveden sijasta offia ennen kuin tulee. Se voi vaikuttaa vähän hiljaiselta, kun sillä on kahvikuppineuroosi ja se joutuu syömään diapamia ennen uusien ihmisten tapaamista, mut on se oikeesti tosi mukava. Ainiin, muistihan se mainita, että meidän perheessä on sellaiset säännöt että mäkin olen treffeillä mukana. Kun jos te alotatte suhteen, se vaikuttaa munkin elämään ja jos sä alat pyörimään meillä enemmänkin, haluun tietysti tulla toimeen sun kanssa. Tässä kai nää tärkeimmät, tervetuloa!
- ei eroottista, voi mies tulla katsomaan. Jos et pysy hyvin juonessa mukana, mieheni on hyvä kertomaan nopean tiivistelmän. -ap
Ilman en ole tottunut olemaan, joten joku pitäisi saada seuraksi. 23
-ap
Järjestä sille sauna, olutta ja kiihkeää seksiä. Muista kondomi (äpäriä en ala elättämään). Ja lauantaiaamuksi kotiin, silloin on minun vuoroni nukkua pitkään.
Meillä saattaa olla kyllä se, että itse olen kotona joten sä olet varmaan itsellesi hotellihuoneen varannut matkan yhteyteen? Mua ei oikein noi kolmenhommat kiinnosta, sori :/
Koitan selailla Kamasutraa ja Cosmopolitania vähän etukäteen. Ihanaa, että mies intoilee vauvasta. Se on kyllä niin söpöä. Mitäs jos me vain virkattaisiin tossut sille vauvalle. -ap
voi olla väsynyt ja suihkun tarpeessa. Se keskeyttää sun puhetta taukoamatta kun sillä on puheripuli. Se on hyvin iloinen jos saa seksiä, muttei kelpuuta mitään tylsää sellaista. Mies ei halua alkoholia ja tahtoo syödä kevyesti. Sitten jos lähettäisit sen aamuksi kotiin kun esikoinen herää odottamaan isäänsä. Tieten jos se tulee aamulla ennen töitä sinne niin lähetä se kotiin, että kerkeän ottaa unet. Äläkä välitä sen raskaus jutuista se vaan odottaa vauvaa niin innolla. etteköhän saa mukavat treffit nuilla neuvoilla. t.vaimo p.s. Sun luona se tais tänä aamunakin käydä :D
Muut on kyllä olleet aivan ihanan avomielisiä ja reippaita. Paitsi se väkivaltainen. -ap
Meillä saattaa olla kyllä se, että itse olen kotona joten sä olet varmaan itsellesi hotellihuoneen varannut matkan yhteyteen? Mua ei oikein noi kolmenhommat kiinnosta, sori :/
Ilmeisesti minun mieheni on huomenillalla kotona lapsenvahtina, joten ilmeisesti se mies ei kuitenkaan ole minun :D
Anteeksi vaan, mutta tällaiset aloitukset kertovat aina niin pahasti narsistisesti häiriintyneestä ilkiöstä, että aloituksen vaikutus jäänee päinvastaiseksi kuin aloittaja oli toivonut.
- ei eroottista, voi mies tulla katsomaan. Jos et pysy hyvin juonessa mukana, mieheni on hyvä kertomaan nopean tiivistelmän. -ap
Ilman en ole tottunut olemaan, joten joku pitäisi saada seuraksi. 23
En lähde tuollaisia lupailemaan alkuunkaan, jos elokuvaa katson miehen kanssa. Onhan se nyt kumma juttu että minä kyllä annan oikein jalomielisesti tässä näin omastani, mutta heti ollaan reunaehtoja sanelemassa sieltä suunnalta. Ei, ei tule kauppoja, mun mies jää nyt kyllä kotiin. Valitse noista muista tarjokkaista.
-ap
Ilmeisesti minun mieheni on huomenillalla kotona lapsenvahtina, joten ilmeisesti se mies ei kuitenkaan ole minun :D Anteeksi vaan, mutta tällaiset aloitukset kertovat aina niin pahasti narsistisesti häiriintyneestä ilkiöstä, että aloituksen vaikutus jäänee päinvastaiseksi kuin aloittaja oli toivonut.
-ap
Ilmeisesti minun mieheni on huomenillalla kotona lapsenvahtina, joten ilmeisesti se mies ei kuitenkaan ole minun :D Anteeksi vaan, mutta tällaiset aloitukset kertovat aina niin pahasti narsistisesti häiriintyneestä ilkiöstä, että aloituksen vaikutus jäänee päinvastaiseksi kuin aloittaja oli toivonut.
Aika överiksi menevästä omistushalusta, jos anonyymit hupijututkin ovat uhka.
Voitte sirkkelöidä yhdessä viimeiset aitalaudat ja vaikka maalatakin ne. Minä laitan sillä aikaa hyvää ruokaa. Ette valitettavasti voi kovin jutella, kun se sirkkeli laulaa niin kovasti. Sun homma on ihan helppo: otat vaan laudan ja ojennat sen miehelle. Yritä olla aika vikkelä.
että voit saada hänet ihan kokonaan. Vaikuttaa tosi kivalta, mutta pikkuhiljaa asioiden todellinen tila selvinnee. Ihan jollain tavismeiningillä viihtyy; kaljaa ja pizzaa ja ehkä urheilua tai jotain diskomusaa 80-luvulta. Mahdollisimman yhdentekevää jutustelua. Ei kannata vaatia eikä odottaa mitään. Ahdistuu sellaisesta kauheasti.
No muistakaahan pitää silmällä meidän 1,5v lasta ja mieluiten vapauta mun mies n. klo 22.45 että ehtii hakea mut töistä.
ravintolaan, varmasti. Jos Tampere on tuttu niin sellainen Bertha-Näsinneula -akseli on luvassa.
Älä ärsyynny, vaikka se pyörittelee sitä menuta ikuisuuden ja pohtii eri vaihtoehtoja ja kyselee tarjoilijalta kaikki muut spessut, mitä voi saada. Lisäksi ehdottaa varmasti vaihtoja esim. joku toinen kastike tms. Sitten vasta tulee sun vuoro tilata.
Mieheni haluaa varmasti sit kuitenkin sun alkuruuan, kun on parempaa. Voithan tietenkin ehdottaa, että sä niinku yllätyksenä valitset hänen ruokansa.
Juo viiniä paljon ja puhuu itsestään, koko ajan. Anna puhua. Jos kerrot jotain itsestäs, niin huomaat melko nopeasti, ettei kiinnosta. Näpyttelee tasaisin väliajoin IPhoneaan (tarkistaa huomista säätä yms). Ei kannata huomauttaa.
Kun tulee laskun aika, kyselee "opiskelija-alennusta" tms.
No sitten meette baariin, näätte hänen tuttujaan, uppoutuu jonkun kans keskusteluun. Keskustele säkin jonkun kans.
Kun viimein pääsette sängyn luokse, niin jyystää takuuvarmasti ja pitkään. Ei mitään erityistä settiä. Kondomi on satavarmasti.
Mukavaa iltaa!
-ap