Av-mammatapaaminen!!!
Eli tavattais vaikka Helsingissä, mentäis jonnekkin terassille istuskelemaan, juteltais ja naurettais :)
Vähintään 4 ois pakko saada juttuun mukaan, vähemmällä porukalla kun saattaa tulla kiusallista, heh :D Ei välttämättä, mutta mitä enemmän väkeä niin sitä varmempaa että juttua todella riittää.
Tää on tylsistyneitten tai omiin kavereihin tympiittyneitten pelastus :)
Eli kerro vähän ikää itestäs myös, niin ei tule yhtä 17veetä ja muut nelikymppisiä.
Ilmoittaudu sitten tähän, mietitään päivä yhdessä. Kivaa varmasti tulee!
HUOM: ENNEN TAPAAMISTA LÄHETELLÄÄN SÄHKÖPOSTEJA YM. TAI VAIKKA SOITELLAANKIN. KENENKÄÄN EI TARVII PELÄTÄ, ETTÄ MIKÄÄN HÄMÄRÄ JUTTU OIS KYSEESSÄ :)
LEMPINIMI KÄY!
1. Kiki, 31v
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Kommentit (120)
Miksi pitäisi tavata jotain av-mammoja? Mitä yhteistä meillä on?
AV.
Ja ehkäpä/todnäk jotain muutakin, mutta sillehän ei voi antaa mahdollisuutta koska se, että käy av-palstalla on synneistä pahin ja ultimatenolointa mitä voi ollakaan.
Täytyyhän sitä tietyt standardit olla ja vaikka sinäkin täällä roikut niin ennemmin kuolet kuin sen julkisesti myönnät (haloooo tää on VAIN lehden ylläpitämä ajatuksienvaihtopalsta) saati että tapaisit muita kaltaisiasi.
Jessus miten lapsellista!
Mitä yhteistä meillä on?
Ja seuraavana päivänä lehdessä on lööppi aiheesta. Täältähän napataan muutenkin ideat lehtiin.
Kannattaa varmaan vaihtaa e-mailit osallistujien kesken ja kertoa vasta e-mailissa tapaamispaikka ja aika, ettei tule toimittajia eikä vakoilevia av-mammoja.Olette te aika rohkeita jos oikeesti kehtaatte paljastaa julkisesti olevanne av-mammoja!
keskustellaan mm. siitä kenellä on posliinipimpuli, kenellä on kananpersetukka, kenellä tuli emättimestä kammottavaa kökköä jne.
jos aikaa ja paikkaa ei ilmoitettaisi julkisesti täällä. Joo, myönnän, en halua mitään kyylämammoja puskiin tirkistelemään.
Täällä käyminen ei ole mulle häpeä, mutta täällä käy oikeasti niin erikoista porukkaa, että en halua jotain kajahtanutta mammaa kyttäämään mua.
Olen 40+ v
kun muuten te näette että olen av-mamma :((((
Paikka ilmeisesti virgin oil, pe klo 19.00.
Saako imeväinen tulla mukaan? Ei suostu juomaan pullosta.
MITEN VAIKEA SE ON YMMÄRTÄÄ!?!?!!
mieheltään tietoa, että olisitte siellä.
meettekö ilman idean keksijää? aika törkeetä
Voidaan mennä sit toistekin ap:n kanssa.
tunnistetaan toisemme siellä? Ja onko siellä Virgin Oilissa terassia vai missä siellä näemme?
Ja seuraavana päivänä lehdessä on lööppi aiheesta. Täältähän napataan muutenkin ideat lehtiin.
Kannattaa varmaan vaihtaa e-mailit osallistujien kesken ja kertoa vasta e-mailissa tapaamispaikka ja aika, ettei tule toimittajia eikä vakoilevia av-mammoja.
Olette te aika rohkeita jos oikeesti kehtaatte paljastaa julkisesti olevanne av-mammoja!