Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammatapaaminen!!!

Vierailija
23.07.2012 |

Eli tavattais vaikka Helsingissä, mentäis jonnekkin terassille istuskelemaan, juteltais ja naurettais :)

Vähintään 4 ois pakko saada juttuun mukaan, vähemmällä porukalla kun saattaa tulla kiusallista, heh :D Ei välttämättä, mutta mitä enemmän väkeä niin sitä varmempaa että juttua todella riittää.

Tää on tylsistyneitten tai omiin kavereihin tympiittyneitten pelastus :)

Eli kerro vähän ikää itestäs myös, niin ei tule yhtä 17veetä ja muut nelikymppisiä.

Ilmoittaudu sitten tähän, mietitään päivä yhdessä. Kivaa varmasti tulee!

HUOM: ENNEN TAPAAMISTA LÄHETELLÄÄN SÄHKÖPOSTEJA YM. TAI VAIKKA SOITELLAANKIN. KENENKÄÄN EI TARVII PELÄTÄ, ETTÄ MIKÄÄN HÄMÄRÄ JUTTU OIS KYSEESSÄ :)

LEMPINIMI KÄY!

1. Kiki, 31v

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmisen yksinkirjoittelua. Esittää montaa eri henkeä. Tarkoitus on, että paikalle ilmestyy oikeasti monta av-mammaa tarkkailemaan paikalle kokoontuneita av-mammoja, joita ei olekaan.

Koko juttu on vain vitsi, me kaikki uteliaat, mutta liian ujot paljastamaan av-mammuuteumme, tulemme kurkkimaan millaisia av-mammoja siellä onkaan, ja siellä ei olekaan ketään. Paitsi me kaikki ujot nolot jossain pensaissa kännykän kanssa netissä xD

On liian noloa paljastaa olevansa av-mamma. Sen takia juttu on provo, ei kukaan halua paljastautua!

Vierailija
2/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä välii minkäikäisiä te ootta? Mua jaksaa ihmetyttää tää ikäluokkiin jaottelu täällä suomessa.

"En voi olla ton kaa ku se on mua 10v nuorempi" tai toisinpäin. "Ei oteta tota mukaan ku se on 3ov ja me muut 20v." Huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kai se karttaminen johtuu. tv. 35v, 12 vuotiaan äiti.

Vierailija
4/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmisen yksinkirjoittelua. Esittää montaa eri henkeä. Tarkoitus on, että paikalle ilmestyy oikeasti monta av-mammaa tarkkailemaan paikalle kokoontuneita av-mammoja, joita ei olekaan. Koko juttu on vain vitsi, me kaikki uteliaat, mutta liian ujot paljastamaan av-mammuuteumme, tulemme kurkkimaan millaisia av-mammoja siellä onkaan, ja siellä ei olekaan ketään. Paitsi me kaikki ujot nolot jossain pensaissa kännykän kanssa netissä xD On liian noloa paljastaa olevansa av-mamma. Sen takia juttu on provo, ei kukaan halua paljastautua!

Vierailija
5/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa sitten ympärillenne, kaikki epäilyttävästi pälyilevät ja oudosti käyttäytyvät naisihmiset ympärillänne ovat av-mammoja, jotka ovat liian noloja tullakseen mukaan. heitä hävettää paljastautuminen ja ovat tulleet siksi vain vakoilemaan teitä.

Vierailija
6/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millaista oli.

t. landella asuva

Vierailija
7/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä välii minkäikäisiä te ootta? Mua jaksaa ihmetyttää tää ikäluokkiin jaottelu täällä suomessa. "En voi olla ton kaa ku se on mua 10v nuorempi" tai toisinpäin. "Ei oteta tota mukaan ku se on 3ov ja me muut 20v." Huoh...

Kaikki halukkaat on toivotettu tervetullleiksi, ainoastaan lapsia ei saa raahata mukaan.

Nyt ei vaan taida nuoremmille kelvata ikäloppujen seura:D

Vierailija
8/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kutsusta mutta en kehtaa tulla mukaan kun muuten te mietitte että kirjoitinko minä sen pimpuliketjun tai sen majavaketjun tai oliko se karmea tissikuva minun tai valitinko minä paksuista ranteista tai hirveistä peräpukamista vai olinko se minä joka juoksi valkoisissa legginsseissä kaupassa tai miksi minulla on kanapersetukka ja miksi laitoin sen pimpulinkuvan tänne ja mitä varten lasteni nimissä on c-kirjaimia jne jne jne

Vierailija
9/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatika muuta elämää? Mietin vaan tota järjettömän kiirettä aikataulua, heti suunnittelusta saman viikon perjantaihin.

Entä vuorotyöläiset/yrittäjät/sairaan lapsen vanhemmat, tai sattuu olemaan oma tai miehen meno? Auto rikki, koira kipeänä?

Eiks fiksumpaa olis sopis tyyliin kuukauden päähän?

Mietin vaan omalle kohdalleni, en ole osallistumassa ihan olemattoman vapaa-ajan takia :)

Vierailija
10/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla kans! Eikä ikäsyrjintää. Miksi muuten pitää ikä laittaa, sitten ei jotkut uskalla tulla kun on eri ikäluokkaa kuin enemmistö.

Vierailija
11/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kehtaa tulla. Terveisin. Yksi ujo ketjun ujoista :)

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1661037/ei_ole_olema…

Vierailija
12/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä kuitenkaan uskalla.

Vierailija
13/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatika muuta elämää? Mietin vaan tota järjettömän kiirettä aikataulua, heti suunnittelusta saman viikon perjantaihin.

Entä vuorotyöläiset/yrittäjät/sairaan lapsen vanhemmat, tai sattuu olemaan oma tai miehen meno? Auto rikki, koira kipeänä?

Mietin vaan omalle kohdalleni, en ole osallistumassa ihan olemattoman vapaa-ajan takia :)

tai muuten vaan spontaanit naiset.

Vierailija
14/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole totaali-yh.

tai muuten vaan spontaanit naiset.

Vierailija
15/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt lomalla.

t. pohjoissuomalainen, jolla on koko loppuviikon aikataulut tyhjinä, tiedä vaikka lähtis Helsinkiin!

Vierailija
16/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kuin siitä yhdestä yhteislaulutapahtumasta, eli oikeasti kukaan ei uskalla näyttää naamaansa kun h-hetki on käsillä :D

Vierailija
17/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sit yksin. Olen ennenkin av-mammoja tavannut, hui kauheeta.

Vierailija
18/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina tässä ja edelleen olen tulossa:)

Oletan, että ap teki aloituksen ns tosissaan ja mukaan lupautuneet ovat myös tosissaan, aika suolesta on jos pe-menonsa katsoo tämän mukaan ja sitten oliskin höynäytystä tms:/

Eli minä ainakin olen tulossa ja lisää rohkelikkoja mukaan, jestas sentään täähän on vaan aikuisten naisten rento tapaaminen jossakin terassilla kesäiltana mutta tää palstan henki tekee juuri sen että alkaa ilkeilyt ja muut heitot ja sitten hannataankin koko juttu.

Vierailija
19/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskon, että jokunen muukin on tosissaan.

DF

Vierailija
20/120 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä me av-mammatkin vain ollaan...! Mäkin saattaisin lähteä, ellen asuisi tosi kaukana.

Muuten, toivottavasti Ilta-Sanomat ei lähetä toimittajaa vaklaamaan teidän miittiä, siellä kun olis tilaisuus kerrankin tarkastella oikeita AV-mammoja lähietäisyydeltä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän