Av-mammatapaaminen!!!
Eli tavattais vaikka Helsingissä, mentäis jonnekkin terassille istuskelemaan, juteltais ja naurettais :)
Vähintään 4 ois pakko saada juttuun mukaan, vähemmällä porukalla kun saattaa tulla kiusallista, heh :D Ei välttämättä, mutta mitä enemmän väkeä niin sitä varmempaa että juttua todella riittää.
Tää on tylsistyneitten tai omiin kavereihin tympiittyneitten pelastus :)
Eli kerro vähän ikää itestäs myös, niin ei tule yhtä 17veetä ja muut nelikymppisiä.
Ilmoittaudu sitten tähän, mietitään päivä yhdessä. Kivaa varmasti tulee!
HUOM: ENNEN TAPAAMISTA LÄHETELLÄÄN SÄHKÖPOSTEJA YM. TAI VAIKKA SOITELLAANKIN. KENENKÄÄN EI TARVII PELÄTÄ, ETTÄ MIKÄÄN HÄMÄRÄ JUTTU OIS KYSEESSÄ :)
LEMPINIMI KÄY!
1. Kiki, 31v
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Kommentit (120)
Ihan ulkonäön ja olemuksen perusteella ;)
Vauva ei suostu juomaan pullosta. Lapsettomiin häihinkin saa tuoda imeväisen. Minä tulen sinne imeväinen kantoliinassa. Heittäkää mut pois, jos pystytte.
EI LAPSIA MUKAAN!!!!!!!Saako imeväinen tulla mukaan? Ei suostu juomaan pullosta.
MITEN VAIKEA SE ON YMMÄRTÄÄ!?!?!!
Ihan ulkonäön ja olemuksen perusteella ;)
tunnistukseks käsikakkanauhaa vai mikä kakkakäsinauha se oli?
baari-illasta kyse. On varmaan muillakin lapsia niin tuskin syrjintää.
Mun puolesta kyllä palstapapat, teiniäidit, velat ja wt:tkin vois tulla. Mutta wt:tä ei saa omasta kantabaaristaan keskustaan lähtemään.
Vauva ei suostu juomaan pullosta. Lapsettomiin häihinkin saa tuoda imeväisen. Minä tulen sinne imeväinen kantoliinassa. Heittäkää mut pois, jos pystytte.
EI LAPSIA MUKAAN!!!!!!!Saako imeväinen tulla mukaan? Ei suostu juomaan pullosta.
tää VAUVA-lehden meetinki sitten syrjii imemettäjiä. Kiitti vaan.
Miksi ei voitasi mennä vaikka piknikille suomenlinnaan?
baari-illasta kyse. On varmaan muillakin lapsia niin tuskin syrjintää.
Mun puolesta kyllä palstapapat, teiniäidit, velat ja wt:tkin vois tulla. Mutta wt:tä ei saa omasta kantabaaristaan keskustaan lähtemään.
pknikki suomenlinnassa kuulsotaa kivalta mutta ei me kuulla mitä toiset sanoo kun akikilla on alpset mukana ja ne mökyää.
että "joku mammatapaaminen!!Hehheh, hahhah, joku av-mamma tapaaminen, miks semmonen, mitä te siellä teette". Sitten myöhemmin oli illasta puhe niin se ihmetteli että "siis ootsä lähdössä mun kans johonkin baariin huomenna??" "en sun kanssa kun sinne av-mammatapaamiseen,enkö mä jo sanonut" "niin niin sinne mutta ootko sen lisäksi johonkin baariinkin menossa?" " Se on baarissa..." Hetken hiljaisuus. Miehen aivot työskentelevät kuumeisesti. "siis mä luulin.." minä: "..että koska me ollaan yli 30v äitejä niin me mennään tietenkin perjantai-iltana johonkin kahvikupposen ääreen keskustelemaan lapsista ja mammailemaan, niinkö? Äitithän ei toki käy baareissa, niinkö ajattelit?" "niin no mä aattelin että meette johonkin kahvilaan juomaan kupin teetä... Voinko mäkin tulla?" "et todellakaan" ""sä kerrot kuitenkin mun ennakkoluuloista siellä.." "voi olla.."
Ja siis olemme käyneet yhdessä baarissa vaikka kuinka, mukana ollut joskus kavereita joilla lapsia jne. Mut ilmeisesti kuvittelee av-mamman olevan joku ihan oma lajinsa. Aika jännä kun olen sille miljoona kertaa lukenut täältä ketjuja mitkä ei millään tavalla liity lapsiin niin aina se vaan jaksaa ihmetellä "kuka lukee jotain vauva-palstaa missä puhutaan vaan vauvoista"
Tämän tapaamisen luonne nyt lienee erilaiseksi tarkoitettu. Mikä lie juomme itsemme humalaan jossa tilitämme mitkä kaikki nolot ketjut itse kukin on luonut, mikä pimpuli oli kenenkin, kuka on keksinyt Candyn ja kuka panee kenenkin miestä ja moniko meistä on kirjoittanut "olen tavallinen perheenäiti hyvässä suhteessa mutta haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa" -ketjuun.
Sitten aamulla on kamala morkkis ja "Noloimmat kännimokat"-ketju on pidentynyt valovuosia.
K-18 materiaalia, ei sovi lapsille.
Saattaa myös järkyttää herkimpiä katselijoita.
tää VAUVA-lehden meetinki sitten syrjii imemettäjiä. Kiitti vaan.
Miksi ei voitasi mennä vaikka piknikille suomenlinnaan?baari-illasta kyse. On varmaan muillakin lapsia niin tuskin syrjintää.
Laitanko neilikan rintapieleen ;)
Tero
että järjestätte tapaamisen jonne ei voi tuoda lapsia ja joka on ilmeisesti pelkkää ryyppäämistä ja kännimokailua
no vauva-lehden taso ei ny ole hääppönen eikä tietyt mammat sitä tosiaan edes viitsi nostaakaan
Laitanko neilikan rintapieleen ;)
Tero
Meidän pitää toisemme tunnistaa. Terassi voi olla ihan täynnä tuohon aikaan. Mä laitan tunnisteeksi turkoosin kukkakoristeen johonkin kohtaan, saa tulla juttelemaan :)
että järjestätte tapaamisen jonne ei voi tuoda lapsia ja joka on ilmeisesti pelkkää ryyppäämistä ja kännimokailua
no vauva-lehden taso ei ny ole hääppönen eikä tietyt mammat sitä tosiaan edes viitsi nostaakaan
mainittu kutsussa, ettei kenellekään tule väärä käsitys?
Ne ketkä haluaa jotain muuta voivat tietenkin järjestää oman tapaamisen haluamallaan ohjelmalla.
Tero
Aika rohkeita olette jos oikeasti tapaatte:)
Itsekin olin mukana Suomenlinnassa 1.7.2000. Oli paljon porukkaa.
Eikös silloin Arto ja Vivian viihtyneet tiiviisti yhdessä viltin alla siellä kalliolla ;)
meitä "tosivanhojakin" vielä pyörii täällä :)
ei psykomamma ja aborttibloggari tuu :-)
Mutta koko jutun juonihan menee nyt sitten. Eikai kukaan omalla naamallaan voi ilkeillä ja heitellä pirullisia kommentteja???
SEHÄN ON JUST KOKO AV:N IDEA ETTÄ EPÄVARMAT IHMISET SAA KERRANKIN PIRUILLA TOISILLE NIMIMERKIN TAKAA
Ja te pilaatte koko jutun.
Livetapaaminen.
No just.
ei psykomamma ja aborttibloggari tuu :-) Mutta koko jutun juonihan menee nyt sitten. Eikai kukaan omalla naamallaan voi ilkeillä ja heitellä pirullisia kommentteja??? SEHÄN ON JUST KOKO AV:N IDEA ETTÄ EPÄVARMAT IHMISET SAA KERRANKIN PIRUILLA TOISILLE NIMIMERKIN TAKAA Ja te pilaatte koko jutun. Livetapaaminen. No just.
ja sitä voi tehdä täällä ihan vapaasti jatkossakin.
hänen luonaan.
Voi että, mitähän Poppiksellekin kuuluu.
kivaa mennä tapaamiseen ja tarkkailla av-mammoja ja lauantai-aamuna voi kirjoittaa sitten tänne anonyymisti että näin kerran baarissa yhden kauhean mamman, miten joku kehtaa örveltää niin, ihan hirvee, olikohan av-mamma.... eikä kukaan arvaa, että se olin minä, yksi tapaamisen av-mamma, joka vain vakoili toisia siellä ;)
~P~