Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammatapaaminen!!!

Vierailija
23.07.2012 |

Eli tavattais vaikka Helsingissä, mentäis jonnekkin terassille istuskelemaan, juteltais ja naurettais :)

Vähintään 4 ois pakko saada juttuun mukaan, vähemmällä porukalla kun saattaa tulla kiusallista, heh :D Ei välttämättä, mutta mitä enemmän väkeä niin sitä varmempaa että juttua todella riittää.

Tää on tylsistyneitten tai omiin kavereihin tympiittyneitten pelastus :)

Eli kerro vähän ikää itestäs myös, niin ei tule yhtä 17veetä ja muut nelikymppisiä.

Ilmoittaudu sitten tähän, mietitään päivä yhdessä. Kivaa varmasti tulee!

HUOM: ENNEN TAPAAMISTA LÄHETELLÄÄN SÄHKÖPOSTEJA YM. TAI VAIKKA SOITELLAANKIN. KENENKÄÄN EI TARVII PELÄTÄ, ETTÄ MIKÄÄN HÄMÄRÄ JUTTU OIS KYSEESSÄ :)

LEMPINIMI KÄY!

1. Kiki, 31v

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi haluan kuulla, miten on vastaanotettu kaikki mita olen taalla viestinyt. Ei mua haittaa yhtaan, sehan on ihanaa!

Vierailija
102/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ainakin hävettäisi, jos joku näkisi minut livenä. Olen kirjoittanut tänne niin noloja juttuja. Totta ne on mutta tämä on minun oksennusämpärini jos jokin asia nolottaa tai yököttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hauskuushan perustuu juuri siihen, että en tiedä keitä te olette eikä minun koskaan tarvitse tavata teitä tai olla muutenkaan vastuussa kirjoituksistani.

Vierailija
104/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoton kiinnostaa!

Vierailija
105/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan ole niin tahvo, että tapaamisessa kertoisi kaiken sen "oksenuksen" mitä tänne on kirjoittanut??!

Ei tapaamisen idea ole se, että tunnustetaan erinäisiä seikkoja itsestä ja siitä pimpulistaan:D

Vierailija
106/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole tarkoitus tilittää mitä kaikkea on kertonut. En usko että miittiin tulee ketään sellasta joka tunnistettavasti olisi jotain tilittänyt. Ehkä ei myöskään niitä jotka käy palstalla haukkuakseen muita. Voi olla jopa ihan tervettä huomata, että kirjoitusten takana on oikeita ihmisiä.

En oo tiennyt että täällä käyminen on noloa, olen linkittänyt facebookiin myös hassuja ketjuja ja niin jotkut kaveritkin.

Ei kai nyt kukaan ole niin tahvo, että tapaamisessa kertoisi kaiken sen "oksenuksen" mitä tänne on kirjoittanut??!

Ei tapaamisen idea ole se, että tunnustetaan erinäisiä seikkoja itsestä ja siitä pimpulistaan:D

Vierailija
107/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalla kymmenisen vuotta sitten porukka esiintyi enimmäkseen nikeillä ja sillon tapaamiset palstalla tutuiksi tulleiden kesken olivat mielekkäitä. Mutta nykyään tämä on ihan erilainen paikka: täältä ei enää tunne tai tunnista ketään ja tänne voi heittää melkein mitä lystää joutumatta vastaamaan sanoistaan. Aika on ajanut palstatapaamisten ohi (valitettavasti?).

Vierailija
108/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Lilja 36v

Vierailija
109/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalla kymmenisen vuotta sitten porukka esiintyi enimmäkseen nikeillä ja sillon tapaamiset palstalla tutuiksi tulleiden kesken olivat mielekkäitä. Mutta nykyään tämä on ihan erilainen paikka: täältä ei enää tunne tai tunnista ketään ja tänne voi heittää melkein mitä lystää joutumatta vastaamaan sanoistaan. Aika on ajanut palstatapaamisten ohi (valitettavasti?).

Vierailija
110/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

punastun helposti ja jos joku alkaa naureskella täällä olleille jutuille, punastun varmasti jos juttuni mainitaan! olen kirjoittanut vaikka mitä noloa.

Vierailija
111/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavassa miitingissä, onlinen porukoiden kanssa, ja meillä kyllä oli tosi hauskaa, ja sieltä tuli muutama ihan oikea palstamamma kaveriksin :)

Vierailija
112/120 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
113/120 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimellä Tipi (34v.).

Mulla on musta leveehelmanen hame, musta toppi jossa painijanselkä. Osin blondatut olkapäille ulottuvat vaaleat hiukset ja jos paistaa niin arskalasit.

Vierailija
114/120 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
115/120 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
116/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä siellä me tavataan ja kuinka löydämme toisemme?

Vierailija
117/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä edelleen ja ainakin:)

~P~

Vierailija
118/120 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aku

DF

pauliina

ansa

lilja

Vierailija
119/120 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä myös kait. Vaatteista en osaa sanoo, mut punertavan vaaleet lyhyehköt pörröhiukset joissa törkee juurikasvu:D

T. Lilja

Vierailija
120/120 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait ees vauvalehdessä töissä joten ei sen tasosta vastuussa.

Ja mun mielestä jos ei oo huumorintajua niin mun mielestä ihan hyvä jäädä pois:)

että järjestätte tapaamisen jonne ei voi tuoda lapsia ja joka on ilmeisesti pelkkää ryyppäämistä ja kännimokailua

no vauva-lehden taso ei ny ole hääppönen eikä tietyt mammat sitä tosiaan edes viitsi nostaakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi