Av-mammatapaaminen!!!
Eli tavattais vaikka Helsingissä, mentäis jonnekkin terassille istuskelemaan, juteltais ja naurettais :)
Vähintään 4 ois pakko saada juttuun mukaan, vähemmällä porukalla kun saattaa tulla kiusallista, heh :D Ei välttämättä, mutta mitä enemmän väkeä niin sitä varmempaa että juttua todella riittää.
Tää on tylsistyneitten tai omiin kavereihin tympiittyneitten pelastus :)
Eli kerro vähän ikää itestäs myös, niin ei tule yhtä 17veetä ja muut nelikymppisiä.
Ilmoittaudu sitten tähän, mietitään päivä yhdessä. Kivaa varmasti tulee!
HUOM: ENNEN TAPAAMISTA LÄHETELLÄÄN SÄHKÖPOSTEJA YM. TAI VAIKKA SOITELLAANKIN. KENENKÄÄN EI TARVII PELÄTÄ, ETTÄ MIKÄÄN HÄMÄRÄ JUTTU OIS KYSEESSÄ :)
LEMPINIMI KÄY!
1. Kiki, 31v
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Kommentit (120)
minua ainakin hävettäisi, jos joku näkisi minut livenä. Olen kirjoittanut tänne niin noloja juttuja. Totta ne on mutta tämä on minun oksennusämpärini jos jokin asia nolottaa tai yököttää.
Tämän hauskuushan perustuu juuri siihen, että en tiedä keitä te olette eikä minun koskaan tarvitse tavata teitä tai olla muutenkaan vastuussa kirjoituksistani.
Ei kai nyt kukaan ole niin tahvo, että tapaamisessa kertoisi kaiken sen "oksenuksen" mitä tänne on kirjoittanut??!
Ei tapaamisen idea ole se, että tunnustetaan erinäisiä seikkoja itsestä ja siitä pimpulistaan:D
Eihän niitä ole tarkoitus tilittää mitä kaikkea on kertonut. En usko että miittiin tulee ketään sellasta joka tunnistettavasti olisi jotain tilittänyt. Ehkä ei myöskään niitä jotka käy palstalla haukkuakseen muita. Voi olla jopa ihan tervettä huomata, että kirjoitusten takana on oikeita ihmisiä.
En oo tiennyt että täällä käyminen on noloa, olen linkittänyt facebookiin myös hassuja ketjuja ja niin jotkut kaveritkin.
Ei kai nyt kukaan ole niin tahvo, että tapaamisessa kertoisi kaiken sen "oksenuksen" mitä tänne on kirjoittanut??!
Ei tapaamisen idea ole se, että tunnustetaan erinäisiä seikkoja itsestä ja siitä pimpulistaan:D
Vauva-palstalla kymmenisen vuotta sitten porukka esiintyi enimmäkseen nikeillä ja sillon tapaamiset palstalla tutuiksi tulleiden kesken olivat mielekkäitä. Mutta nykyään tämä on ihan erilainen paikka: täältä ei enää tunne tai tunnista ketään ja tänne voi heittää melkein mitä lystää joutumatta vastaamaan sanoistaan. Aika on ajanut palstatapaamisten ohi (valitettavasti?).
Vauva-palstalla kymmenisen vuotta sitten porukka esiintyi enimmäkseen nikeillä ja sillon tapaamiset palstalla tutuiksi tulleiden kesken olivat mielekkäitä. Mutta nykyään tämä on ihan erilainen paikka: täältä ei enää tunne tai tunnista ketään ja tänne voi heittää melkein mitä lystää joutumatta vastaamaan sanoistaan. Aika on ajanut palstatapaamisten ohi (valitettavasti?).
punastun helposti ja jos joku alkaa naureskella täällä olleille jutuille, punastun varmasti jos juttuni mainitaan! olen kirjoittanut vaikka mitä noloa.
vastaavassa miitingissä, onlinen porukoiden kanssa, ja meillä kyllä oli tosi hauskaa, ja sieltä tuli muutama ihan oikea palstamamma kaveriksin :)
nimellä Tipi (34v.).
Mulla on musta leveehelmanen hame, musta toppi jossa painijanselkä. Osin blondatut olkapäille ulottuvat vaaleat hiukset ja jos paistaa niin arskalasit.
missä siellä me tavataan ja kuinka löydämme toisemme?
Olen siellä myös kait. Vaatteista en osaa sanoo, mut punertavan vaaleet lyhyehköt pörröhiukset joissa törkee juurikasvu:D
T. Lilja
Ei kait ees vauvalehdessä töissä joten ei sen tasosta vastuussa.
Ja mun mielestä jos ei oo huumorintajua niin mun mielestä ihan hyvä jäädä pois:)
että järjestätte tapaamisen jonne ei voi tuoda lapsia ja joka on ilmeisesti pelkkää ryyppäämistä ja kännimokailua
no vauva-lehden taso ei ny ole hääppönen eikä tietyt mammat sitä tosiaan edes viitsi nostaakaan
Juuri siksi haluan kuulla, miten on vastaanotettu kaikki mita olen taalla viestinyt. Ei mua haittaa yhtaan, sehan on ihanaa!