Ero, isän uusi rakkaus ja lapsen hylkääminen. Onko kanssasisaria linjoilla?
Ja kaikki tapavituilijat voivat sitten pysyä poissa tästä ketjusta.
Meillä erosta aikaa jo 9v, kaikki meni hyvin kunnes isä löysi uuden naisen jonka kanssa perusti perheen. Siinä sitten sai lapsi jäädä. Eivät ole tavanneet 2 vuoteen. On saanut tosissaan miettiä mitä lapselle sanoo, miksi isä tekee niin. En ole muuta syytä keksinyt kuin isän mielenterveysongelmat, on jotenkin helpompi kertoa niin kuin että isä vaan muutenvaan ei enää halua nähdä sinua.
Kommentit (114)
edelliseen vastaukseen lisätäkseni vielä että ISÄ olen ja toteuttaisinkin sitä olemista, mutta se näköjään rupeaa olemaan lailla kieletympää ihan naisten tahdosta.
katsokaan mitä valkojenne juuressa kasvaa ja toivokaa että niistä kasvaa tasapainoisia terveitä aikuisia, jotka eivät tunne suurta vihaa äitiään kohtaan. tiedän tapauksia joissa äiti on vienyt lapsen isältä ja se viha ja tuska sellaisen ihmisen sisällä äitiään kohtaan vaikuttaa katoamattomalta.
Ei, et ole nyt johdonmukainen,
en ole kostamassa elareita lapsille
vaan perään kuuluttamassa: miksi lapsien ja isän väliset suhteet on laillista rikkoa, niin että miehen on vielä viimeisistäkin rahoistaan maksettava elaria, kun elarit olis täällä, kun lapseni vaan pääsisivät luokseni.
Joten lakkaa puhumasta paskaa. Itse sä olet ne lapset hylännyt. Sä saisit tapaamiset jos haluat, itse sanoit ettet halua viikonloppuisäksi. Lakkaa syyttämästä yhteiskuntaa ja exää ja ole kerrankin MIES ja ISÄ. Ethän sä tosiaan sitä viikko-viikko systeemiä saa jos et vaivaudu niitä lapsia tapaamaan edes joka toinen viikonloppu. Mutta voihan sitä tosiaan vaatia kuuta taivaalta ja sitten sanoa että kyllä mä halusin mutta kun exä ja oikeus ei antanut. Ja kun en kuuta saanut niin ei ne lapset sitten voi tulla edes viikonloppuna.
HYV AIKA! miksi hitossa yhtäkkiä jonkun muijan takia suostuisin viikonloppu isyyteen kun en koskaan sellainen ole ollut. ja "mahdollisuus" miksei lapsillani ole mahdollisuutta elää yhteishuoltajuuden nimeen yhtälailla isän kuin äidin kanssa. ettäö maksaisin siitä että noudatan jonkun häiriintyneen muijan tahtoa. mikä mies ja isä sellainen on. sellaista hiirulaista ei voi arvostaa, toivon tämän ajan jalostavan lapsiani koska tulevan varmasti aikuisina tajuamaan mitä äitinsä ja muusukunsa ovat aiheuttaneet ja vieneet. en tyydy pikku muruseen jos minulle kuuluu potista ainakin puolet, jollei enmmänkin.
joka ei halua nähdä lapsiaan edes sitä vähää mitä on tarjolla ja ohessa taistella useampien tapaamisten puolesta.
Tässä ketjussa esiintyvä "isä" on just sellainen ulkokuori kiiltää-ihminen, joka kertoo naisille iskevää tarinaa siitä, kuinka ex-vaimo estää kaikin keinoin tapaamiset ja samalla jättää käyttämättä viikonlopputapaamiset hyväkseen, koska silloin pitää olla siellä baarissa pokaamassa seuraavaa elättäjää.
että rupeanko minäkin nyt erityisesti naisittelemaan ja äidittelemään vähän sillä lailla. sinö siellä ruikutit että etän pitäisi joskus nähdä että pääset omiin menoihis, annakun arvaan: hekemaan sitä elättäjääs.
HYV AIKA! miksi hitossa yhtäkkiä jonkun muijan takia suostuisin viikonloppu isyyteen kun en koskaan sellainen ole ollut. ja "mahdollisuus" miksei lapsillani ole mahdollisuutta elää yhteishuoltajuuden nimeen yhtälailla isän kuin äidin kanssa. ettäö maksaisin siitä että noudatan jonkun häiriintyneen muijan tahtoa. mikä mies ja isä sellainen on. sellaista hiirulaista ei voi arvostaa, toivon tämän ajan jalostavan lapsiani koska tulevan varmasti aikuisina tajuamaan mitä äitinsä ja muusukunsa ovat aiheuttaneet ja vieneet. en tyydy pikku muruseen jos minulle kuuluu potista ainakin puolet, jollei enmmänkin.
joka ei halua nähdä lapsiaan edes sitä vähää mitä on tarjolla ja ohessa taistella useampien tapaamisten puolesta.
Tässä ketjussa esiintyvä "isä" on just sellainen ulkokuori kiiltää-ihminen, joka kertoo naisille iskevää tarinaa siitä, kuinka ex-vaimo estää kaikin keinoin tapaamiset ja samalla jättää käyttämättä viikonlopputapaamiset hyväkseen, koska silloin pitää olla siellä baarissa pokaamassa seuraavaa elättäjää.
niin on kirjoitusvirheitä ja tajunnanvirtaista tekstiä tällä papalla. En kyllä yhtään ihmettele miksi lastesi äiti ei halua sinun tapaavan lapsia viikko-viikko systeemillä. Taidat olla ihan harhainen. Ihan tosissaanko meinaat, että sinun olisi vielä mahdollista saada lastesi yhteishuoltajuus, jos et ole kahteen vuoteen suostunut tapaamaan heitä edes viikonloppuina. Vai että oikeen lapset jalostuu... huhhuh
Kuvailen tilannetta jossa kirjoitan; langaton näppis ja näppäimistökin reistaa välillä. en tarkista erityisemmin kirj.virheitä koska en jouda; kirjoitusvirheisiin käytän erityisen ajan uudelleen lukemisella valaistus on hämärä, koska työskentelen tuossa muutaman muun seikan kanssa joista en sinulle puhu. kaljaa ei ole eikä mitään muutakaan päihdyttävää. meitä on erilaisia ihmisiä, joku kirjoittaa enemmmän tajunnan virtaa jaku jähmeämmin, erilaisia tapoja vaan, jos olettamu8ksesi on noin urautuneita voisin epäillä yhtälailla yhtä ja toista, ei nyt huvita kuitenkaan. sitä parempi isä mitä enempi tajunnan virtaa.
niin on kirjoitusvirheitä ja tajunnanvirtaista tekstiä tällä papalla. En kyllä yhtään ihmettele miksi lastesi äiti ei halua sinun tapaavan lapsia viikko-viikko systeemillä. Taidat olla ihan harhainen. Ihan tosissaanko meinaat, että sinun olisi vielä mahdollista saada lastesi yhteishuoltajuus, jos et ole kahteen vuoteen suostunut tapaamaan heitä edes viikonloppuina. Vai että oikeen lapset jalostuu... huhhuh
Isää ei kiinnosta, ei sitten pätkääkään. Isää kiinnostaa vaan ruikuttaa ja leikkiä marttyyria. Isä ei maksa edes elareita ja niistäkin se silti ruikuttaa. Lapset on monesti niin viisaita että ne näkee tekosyiden läpi, tajuavat kyllä mikä paska heillä on isänä. Tuskin ne sua aikuisenakaan kaipaa. Mutta onhan se kiva itselleen uskotella niin.
EN ymmärrä miten tosi seikkojen valoon tuominen nyt erityisesti on ruikutttamista. Toivon vaan parasta. marttyriä ei tarvii valitettavasti esittää kun sellaista tässä ollaan tekemässä.
tietävät kyllä kyllä ettei isän rakkaus minnekään ole kadonnut, vaikka muuta kyllä äitinsä yrittää, sitä katkerammpana ne valheet sitten lapsille koittaa. saavat tietää kyllä ajatukseni viimeistään kirjeitteni välityksellä jos en sattuisi huomenna olemaan maan päällisellä.
niin on naisen maailma kaunis, juu.
Tässä ketjussa esiintyvä "isä" on just sellainen ulkokuori kiiltää-ihminen, joka kertoo naisille iskevää tarinaa siitä, kuinka ex-vaimo estää kaikin keinoin tapaamiset ja samalla jättää käyttämättä viikonlopputapaamiset hyväkseen, koska silloin pitää olla siellä baarissa pokaamassa seuraavaa elättäjää.Isää ei kiinnosta, ei sitten pätkääkään. Isää kiinnostaa vaan ruikuttaa ja leikkiä marttyyria. Isä ei maksa edes elareita ja niistäkin se silti ruikuttaa. Lapset on monesti niin viisaita että ne näkee tekosyiden läpi, tajuavat kyllä mikä paska heillä on isänä. Tuskin ne sua aikuisenakaan kaipaa. Mutta onhan se kiva itselleen uskotella niin.
Isää ei kiinnosta yhtään koko lapsi.
Surullista. Näitä tarinoita on paljon. Ja oman eksäni tuntien hän on hurmannut uusia naisia "perhekeskeisyydellään", lapsirakkaudellaan ja elämänmyönteisyydellään. Ainakin nettiprofiilissaan näin kertoo.. :-P
Isää ei kiinnosta yhtään koko lapsi.
Surullista. Näitä tarinoita on paljon. Ja oman eksäni tuntien hän on hurmannut uusia naisia "perhekeskeisyydellään", lapsirakkaudellaan ja elämänmyönteisyydellään. Ainakin nettiprofiilissaan näin kertoo.. :-P
Isällä uusi perhe. Tapaa ex-avioliiton lasta vuoden välein max parin päivän ajan, mutta ei suinkaan joka vuosi. Syynä siihen ovat määrittelemättömät "kiireet". Ei halua tehdä tapaamissopparia.
Silti kokee olevansa vastuullinen ja hyvä isä myös sille lapselle jonka elämään ei osallistu käytännössä millään muulla tavalla paitsi antamalla elareiden mennä ulosottoon.
Kaikki mitä hän on itsestään isänä mainostanut on aikamoisessa ristiriidassa sen faktan kanssa että hänellä ei ole käytännössä lainkaan kiinnostusta osallistua lapsensa elämään.
Lapselle asiasta on todella vaikea kertoa, kun ei toisaalta haluaisi puhua isästä mitään ikävää, mutta toisaalta ei halua myöskään kaunistella totuutta niin paljon että se muuttuu valheeksi.
Isällä uusi perhe. Tapaa ex-avioliiton lasta vuoden välein max parin päivän ajan, mutta ei suinkaan joka vuosi. Syynä siihen ovat määrittelemättömät "kiireet". Ei halua tehdä tapaamissopparia.
Silti kokee olevansa vastuullinen ja hyvä isä myös sille lapselle jonka elämään ei osallistu käytännössä millään muulla tavalla paitsi antamalla elareiden mennä ulosottoon.
Kaikki mitä hän on itsestään isänä mainostanut on aikamoisessa ristiriidassa sen faktan kanssa että hänellä ei ole käytännössä lainkaan kiinnostusta osallistua lapsensa elämään.
Lapselle asiasta on todella vaikea kertoa, kun ei toisaalta haluaisi puhua isästä mitään ikävää, mutta toisaalta ei halua myöskään kaunistella totuutta niin paljon että se muuttuu valheeksi.
Melkein sanasta sanaan voisi olla omaa tekstiäni :(
Kohtalotovereita ap:lla taitaa valitettavasti riittää.
Tilanne ei ole noin paha kuin teillä. Isä ja lapsi tapaavat pari kertaa vuodessa. ennen oli useammin, mutta hänen sanoin "minulla on nyt uusi perhe". todella surullista lapsen kannalta. monet itkut on itketty tämän takia.
LApsi itkee usein isän ikäväänsä. elarit on minimit, jotka tulee kelalta, itse ostan kaiken lapselle.
ja isä niin muka lasta rakastaa. mikset sitten voi tavata lastasi useammin!!??
Mitä näille miehille on oikein tapahtunut kun eivät halua omaa lastansa nähdä ja osallistua tämän elämään? Päässä täytyy kyllä olla paljon vikaa....
on etäisä aluksi ollut tosi aktiivinen ja tavannut lasta joka viikko.
Nyt on uusi vaimo ja uusi vauva. Ensin kaikki vaikutti menevän hyvin, mutta nyt yhtäkkiä tuo uusi naikkonen on lopettanut tervehtimisen ja selvästi vahtaa miestään. Ei päästä yksin hakemaan / tuomaan lasta, vaan aina nyrpeänä istuu mukana. Isä yhtäkkiä tahtoo vähentää tapaamisia, eikä sano yhtäkään ylimääräistä sanaa missään kohdin. On tosi kylmä..
..eli näyttää siltä että edessä on tapaamisten väheneminen. Uusi nainen on varmaan manipuloinut miehen katkerana tämän menneisyydestä keskittymään vain oikeaan perheeseen ja varmaan syyllistää meistä, menneisyytensä ihmisistä.
Edestänne löydätte, sanonpa vain!!
yhtä vastuuta karttavia, kuin omien lasteni isä.Asuu lähellä,ei osoita minkäänlaista kiinnostusta.Ei halunnu nähdä koko kesäloman aikana ja huom..asuu tosiaan parin sadan metrin päässä!
yhtä vastuuta karttavia, kuin omien lasteni isä.Asuu lähellä,ei osoita minkäänlaista kiinnostusta.Ei halunnu nähdä koko kesäloman aikana ja huom..asuu tosiaan parin sadan metrin päässä!
Jos asuu parinsadan metrin päässä niin miksi ei voi kymmenvuotias mennä ja soittaa ovikelloa?Miksi sinä et voi sitä tehdä?
Kohta omasta erosta on aikaa kaksi vuotta. Meillä on kaksi lasta. Olen erittäin lapsirakas, mutta taloudellisesti miinuksen puolella jatkuvasti.
Naine ja hänen perhetaustansa eivät sietäneet vähävaraisuuttani, eikä uravalintaani, jonka ex-puolisoni oli elämässään myös valinnut.
Seurauksena on ollut se että minusta tehtiin etä-vanhempi, vaikka en koskaan ollut etävanhempi, vaan erittäin läheinen ja rakastava isä.
eron myötä olin kodittomana, jonka perusteella ex ei antanut minun tavata lapsiani, eikä sittenkään vielä kun sain asunnon koska "se ei muuta mitään".
Suomen laillistettu laki sallii tällaisen toiminnan ja pistää minut vielä maksamaan rahaa tälle akalle "elatusmaksu" nimikkeellä.
oikeusavustajan kanssa kaydyissä keskusteluissa, jotka ovat venyneet kohta vuoteen, on käynyt selväksi ettei minulla isänä todella ole oikeuksia; esimerkiksi jos tämä ex ei suostu sovinnolla lasteni tapaavan minua, voi oikeus määrätä lapsen pelkästään hänelle.
lapsiani en ole tavannut melkein vuoteen, ja sydän on ollut raskas joka ikinen päivä ikävästä ja huolesta lapsiani kohtaan. Nyt olen kuitenkin rakastunut toiseen naiseen ja tuntuu että se hieman lievittää, kun pystyy välillä unohtamaan tuon raskaaan ikävän.
näitä Suomalaisia miehiä kohtaan osoitettuja järjestelmällisiä sortotoimia kun tarkastelee niin ei ole mikään ihme ettei lapset tapaa isiään.
kattokoon naiset peiliin rahan ahneuksissaan.
hylännyt en ole lapsiani mutta minulta on täysin ilman oikeuksia lapseni VARASTETTU.
P.S. Suomen laki on aivan vammanen systeemi kun Ruotsissa esimerkiksi ereotilanteessa lapsi voi asua virallisesti sekä isän ja äidin luona ilman ETÄ- ja LÄHIvanhemmuus määritteitä.
Kohta omasta erosta on aikaa kaksi vuotta. Meillä on kaksi lasta. Olen erittäin lapsirakas, mutta taloudellisesti miinuksen puolella jatkuvasti.
Naine ja hänen perhetaustansa eivät sietäneet vähävaraisuuttani, eikä uravalintaani, jonka ex-puolisoni oli elämässään myös valinnut.
Seurauksena on ollut se että minusta tehtiin etä-vanhempi, vaikka en koskaan ollut etävanhempi, vaan erittäin läheinen ja rakastava isä.
eron myötä olin kodittomana, jonka perusteella ex ei antanut minun tavata lapsiani, eikä sittenkään vielä kun sain asunnon koska "se ei muuta mitään".
Suomen laillistettu laki sallii tällaisen toiminnan ja pistää minut vielä maksamaan rahaa tälle akalle "elatusmaksu" nimikkeellä.
oikeusavustajan kanssa kaydyissä keskusteluissa, jotka ovat venyneet kohta vuoteen, on käynyt selväksi ettei minulla isänä todella ole oikeuksia; esimerkiksi jos tämä ex ei suostu sovinnolla lasteni tapaavan minua, voi oikeus määrätä lapsen pelkästään hänelle.
lapsiani en ole tavannut melkein vuoteen, ja sydän on ollut raskas joka ikinen päivä ikävästä ja huolesta lapsiani kohtaan. Nyt olen kuitenkin rakastunut toiseen naiseen ja tuntuu että se hieman lievittää, kun pystyy välillä unohtamaan tuon raskaaan ikävän.
näitä Suomalaisia miehiä kohtaan osoitettuja järjestelmällisiä sortotoimia kun tarkastelee niin ei ole mikään ihme ettei lapset tapaa isiään.
kattokoon naiset peiliin rahan ahneuksissaan.
hylännyt en ole lapsiani mutta minulta on täysin ilman oikeuksia lapseni VARASTETTU.
P.S. Suomen laki on aivan vammanen systeemi kun Ruotsissa esimerkiksi ereotilanteessa lapsi voi asua virallisesti sekä isän ja äidin luona ilman ETÄ- ja LÄHIvanhemmuus määritteitä.
Siitä että et halua maksaa elareita? Maksat niitä tukeaksesi lapsesi menoja, ymmärrätkö? Joudut osallistumaan lapsesi kustannuksiin koska olet LAPSESI VANHEMPI.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?
Se tosiasia että on olemassa miehiä joita ei enää lainkaan kiinnosta eron jälkeen tavata lapsia eikä tehdä lasten tapaamisista mitään tapaamissopimuksia ei sitäpaitsi kadonnut tuolla vuodatuksellasi mihinkään.
Erosta on jo 7 vuotta. Minä jätin miehen, kun ei ollut neljään vuoteen ollut lastensa kanssa sekuntiakaan. Sitten mies halusi lapset itselleen vuoroviikoin, mutta eipä jaksanut sitä kovin kauan... Eipä yllättänyt, mutta annoin kokeilla, kun lastenvalvojakin suositteli!
Sitten oli normitapaamiset joka toinen viikonloppu. Ne sujuivat hyvin siihen asti, että tapasi uuden vaimonsa. Tälle on vetänyt sellaista roolia, että on täydellinen isä, jolta vietiin lapset!! No, tekivät pari lasta ja nyt alkaa nyxälle totuus valjeta, kun ex ei jaksa hoitaa vanhempia, eikä uusiakaan lapsia.
Saa nähdä, että onko kohta exällä takana kohta 2 eroa. Luultavasti sitten haukkuu uusille naisilleen kumpaakin ja esittää taas niin lapsirakasta, että oksat pois. Ei kannata uskoa kaikkea sinisilmäisesti.