Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin täysin mieheni "äitinä olemisen" ja seuraukset alkavat kypsyä :D

Vierailija
10.10.2014 |

Elämme jännittäviä aikoja!

Päätin tuossa parisen viikkoa sitten, etten ole enää mieheni äiti ja sitä myöden lopetin kaiken ns. passaamisen ja "nalkuttamisen".

Jos mies jättää tavaroitaan ns. vääriin paikkoihin (esim. jätti vasaran keskelle eteisen lattiaa kun käytti sitä johonkin tietokonehommaansa) niin en siivoa niitä oikeille paikoilleen vaan laitan ne miehen työpöydälle tms miehen "omalle alueelle".

En enää myöskään osta hänelle hänen käyttämiään hygieniatuotteita ja omanikin olen siirtänyt "piiloon" (eri paikkaan), jotta hän ei voi tapansa mukaan siirtyä käyttämään minun tuotteitani omiensa loputtua kun ei saa aikaiseksi ostaa uusia.

Maksan itse yhteiset laskut, hänen nimellään tulevista en kysele yhtään mitään. Saa nähdä koska alkaa perintäkirjeet putoilla koska yleensä hän maksaa omat laskunsa vasta kun kyselen moneen otteeseen. Silloinkin hän hermostuu kun muka "tekee kaiken väärin" kun minä nalkutan, vaikka totuus on, ettei hän tee yhtään mitään ja joutuu aikamoiseen kiipeliin jos ei ala hoitaa hommiaan ilman että minä pidän huolen ja muistutan. Mutta sori, se on loppu nyt :D

Hänellä on myös tapana kasata likaiset vaatteet työtuolilleen. Ennen aina tämän 4 vuotta kestäneen suhteen aikana tasaisin väliajoin joko itse otin siitä likaiset vaatteet pois ja vein pyykkiin tai sanoin hänelle asiasta (monta kertaa) kunnes hän lopulta itse vei ne pyynnöstä pesuun. Nyt en ole sanonut sanallakaan asiasta ja tilanne on se, että miehellä taitaa olla enää yksi ainoa puhdas paita kaapissa jäljellä, kaikki muut vaatteet ovat likasena tuolilla. Hän ei tajua tehdä asialle mitään, vaikka välillä nostan lattialle pudonneita vaatteita takaisin siihen tuolille ja mikä uskomattominta: hän ISTUU nykyään sen vaatekasan päällä käyttäen vain tuolin reunaa. Hän ei siis edes enää mahdu kunnolla sille tuolille, mutta SILTI hän ei tajua(???) viedä niitä p*skaisia vaatteita siitä pois. Seuraan suurella mielenkiinnolla, miten tämä tuoliepisodi päättyy...

Eli jos samat asiat suhteessa häiritsee mitkä minua häiritsi, niin suosittelen tälläistä testiä ja asennetta kaikille teille! Tässä oppii lisää todella paljon sekä kumppanistaan, että myös itsestään! :D

Kommentit (993)

761/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni (28 v) pelaa videopelejä kaiket päivät, ja haluaa joka ilta että peittelen hänet yms. Joudun myös joskus maksamaan hänen laskuja joskus vaikka olen opiskelija ja en kokopäivätyössä. Olen miettinyt myös samaa jos alkaisin huolehtia vain omista asioistani enkä tekisi liikaa puolesta. Lisäksi haluan itse lapsia mutta mies sanoo että kasaan hänelle paineita kun kerron vauvahaaveista.

Vierailija
762/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies-83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen mies olisi paras, joka laittaa ruoan, siivoaa ja lajittelee/hyllyttää/silittää puhtaat pyykit. Minä taas hoitaisin mielelläni (edelleen) ulkotyöt, auton, kauppareissut ja lajittelen/pesen likapyykin. Mites tämmöinen työnjako? :)

Et sinä miestä tarvitse vaan vaimon. Ota naiskämppis ja tee diili tällä tavoin. Mihin sinä tosiaan sitä miestä tarvitsisit, vanhakin kun jo olet?

Miksi sinä olet noin ilkeä? Et itsekään ole enää mikään poikanen ja vanhenet päivä päivältä, joten mieti vähän, miten toiselle vastaat.

eri

Se on ilkeä siksi, että se on jo parhaat päivänsä nähnyt ikineitsyt peräkammarin poika, jonka ainoa elämänsisältö on netissä naisettomuudestaan ruikuttaminen ja välillä naisvaltaisilla palstoilla milloin kenenäkin esiintyminen. Tällä kertaa esittää 35-vuotiasta perheellistä machomiestä, mutta aika huonosti onnistuu kun ei ole sitä live-elämän kosketuspintaa, jolla saisi hahmostaan uskottavan.

Tämä on varma tieto, tunnistan tyypin. ;)

Samoin. Käyttää blogissaan samoja lauseita ja argumentteja ja viestissä mainittu hiihtolomaviikkokin sijoittuu asuinseudulleen Keski-Suomen sydämeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tapahtuisi, jos miehet lakkaisivat olemasta isihahmoja tyttösillemme?

Voih, pikku 40-vuotiaat tyttösemme joutuisivat kasvamaan aikuisiksi!

Isihahmoja? En minä ainakaan toista isää kaipaa vaan toisen aikuisen rinnalleni. En itse asiassa tunne yhtään naista, joka haluaisi miehekseen "isihahmon".

Oletko rekkalesbo?

Monet naiset hakevat miehestä nimenomaan isihahmoa, isompikokoisempaa, vahvempaa, isiä, jonka kainoloon käpertyä kuin silloin pikkutyttönä.  

Kyllä tämän voi jo sanoa ääneen, vaikka se ei mairittelevaa kuvaa tyttösistämme annakaan :)

Kuulostatpa katkeralta neitsytpedofiililta, outoa tekstiä :D pitäiskö laittaa nettivinkkiä poliisille?

Kylläpä totuus yllättäen osuu ja sattuu :D 

Vierailija
764/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Käyttää blogissaan samoja lauseita ja argumentteja ja viestissä mainittu hiihtolomaviikkokin sijoittuu asuinseudulleen Keski-Suomen sydämeen...

No hohhoijaa. Taas tätä naismaista vastakkaisen mielipiteen sanojan patologisointia.Eikö voitaisi puhua asiasta eikä lähteä preparoimaan vastakkaisen mielipiteen sanojan mielenmaisemaa? Pieleen menee arvelunne erään miesasiamiehen suhteen.

Ja koulutus on tekniseltä alalta joten luulenpa osaavani yhtä ja toista myös kotona tarvittavaa toisin kuin nämä sunnuntairemontoijat, jotka työntelevät kärryjä muijiensa kanssa Kodin Terrassa.

Vierailija
765/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tapahtuisi, jos miehet lakkaisivat olemasta isihahmoja tyttösillemme?

Voih, pikku 40-vuotiaat tyttösemme joutuisivat kasvamaan aikuisiksi!

Isihahmoja? En minä ainakaan toista isää kaipaa vaan toisen aikuisen rinnalleni. En itse asiassa tunne yhtään naista, joka haluaisi miehekseen "isihahmon".

Oletko rekkalesbo?

Monet naiset hakevat miehestä nimenomaan isihahmoa, isompikokoisempaa, vahvempaa, isiä, jonka kainoloon käpertyä kuin silloin pikkutyttönä.  

Kyllä tämän voi jo sanoa ääneen, vaikka se ei mairittelevaa kuvaa tyttösistämme annakaan :)

Sinä olet typerys. Jos joku isihahmoa haluaisikin miehekseen, niin ennemmin löytää neulan heinäsuovasta. Miehet tuntuvat etsivän vaimoksi äitiä, jotta työtönkin mies voi maata sohvalla suu auki kuin linnunpoika ja odottaa vaimoa laittamaan ruokaa. Kysy vaikka Mies83:lta.

Oma isä oli perinteinen suomalainen mies eikä hän todellakaan pitänyt lapsiaan sylissä. Nippanappa tiesi meidät nimeltä, ikiä ei varmaan olisi kysyttäessä tiennyt. Tehän noiden perinteisten sukupuoliroolien perään olette, joten pieleen meni nyt tuo keljuilusi.

Miehet käpertyvät sohvalla naisensa kainaloon ja hakevat naisesta äitihahmoa ja elättäjää? 

Heh heh.

Vierailija
766/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4469 kirjoitti:

Minun mieheni (28 v) pelaa videopelejä kaiket päivät, ja haluaa joka ilta että peittelen hänet yms. Joudun myös joskus maksamaan hänen laskuja joskus vaikka olen opiskelija ja en kokopäivätyössä. Olen miettinyt myös samaa jos alkaisin huolehtia vain omista asioistani enkä tekisi liikaa puolesta. Lisäksi haluan itse lapsia mutta mies sanoo että kasaan hänelle paineita kun kerron vauvahaaveista.

Ai kamala. Mies haluaa sinun käyttäytyvän kuin äiti aikoinaan. Jos teille tulee lapsia, niin aivan varmasti miehesi on vauvalle mustasukkainen ja käyttäytyy kuin pahainen kakara. Mieti nyt kaksi kertaa, haluatko tuollaisen elämän. Oma poikani on samanikäinen kuin sinun mies ja ei todellakaan käyttäydy noin. Nuo raha-asiatkin kuulostavat minusta pahalta.

Vierailija
767/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa. Taas tätä naismaista vastakkaisen mielipiteen sanojan patologisointia.Eikö voitaisi puhua asiasta eikä lähteä preparoimaan vastakkaisen mielipiteen sanojan mielenmaisemaa? Pieleen menee arvelunne erään miesasiamiehen suhteen.

Ja koulutus on tekniseltä alalta joten luulenpa osaavani yhtä ja toista myös kotona tarvittavaa toisin kuin nämä sunnuntairemontoijat, jotka työntelevät kärryjä muijiensa kanssa Kodin Terrassa.

Mikä ihmeen tarve sinulla on korostaa omaa erinomaisuuttasi panettelemalla toisia? Ei sillä ole sitä vaikutelmaa mitä haluaisit, päinvastoin. Viesti viestiltä kuulostat entistä omahyväisemmältä tyypiltä.

Vierailija
768/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole maininnut ketään miesasiamiestä 😀 siihen viittaaminen oli Mies83:n oma alitajuinen lipsahdus.

Ja edelleen, erikoista, että perheellinen mies kirjoittaa Vauvalle joka päivä 12 tuntia vuorokaudessa kymmeniä viestejä!

Vierailija
769/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä keskustelurönsyhän lähti siitä, kun joku miehekäs mies (sinä?) lähti kommentoimaan vastakkaisen mielipiteen sanojan ulkoista habitusta ja ikää varsin ikävään sävvyy.

No hohhjoijaa taas tätä miesmäistä vastakkaisen mielipiteen sanojan halventamista typerillä ULKONÄKÖÖN liittyvillä kommenteilla.

Vierailija
770/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis helvetin fiksu. Tekniseltä alalta oikein. Silti ei onnistu pyykkikoneen pyorittäminen, hellan käyttäminen tai edes mopan heiluttaminen ( ei ole moottoria ) teknisen koulutuksesi ansiosta? Juu. Oikeasti annat itsestäsi myötähäpeää herättävän kuvan. Ehkä olet persu. Tai lestadiolainen. Hyvin vanhoillinen kuitenkin.

Vierailija
771/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4469 kirjoitti:

Ai kamala. Mies haluaa sinun käyttäytyvän kuin äiti aikoinaan. Jos teille tulee lapsia, niin aivan varmasti miehesi on vauvalle mustasukkainen ja käyttäytyy kuin pahainen kakara. Mieti nyt kaksi kertaa, haluatko tuollaisen elämän. Oma poikani on samanikäinen kuin sinun mies ja ei todellakaan käyttäydy noin. Nuo raha-asiatkin kuulostavat minusta pahalta.

Kerrankin näin päin - jos vain väitetty edes olisi totta.

Kaikki me tiedämme, että nimenomaan naiset käyttäytyvät aikuisinakin kuin pikkulapset, pillahtaen itkuun täysin olemattomista asioista, vaatien sitä ja tätä itkupotkuraivarein, hakevat miehestä isällistä hahmoa, ja isän eli miehen on kestettävä pienen tytön metkut ja kiukuttelut niin kuin aikuisen eli isän pitää kestää.

Nainen on ikuinen pikkulapsi. Nainen saa olla ikuinen prinsessaleikkeihin jämähtänyt tyttö.

Katsokaapa muuten naisten päätä. Aikuisen naisen pää on kooltaan ja näöltään hämmästyttävän lähellä lapsen, tytön päätä. Naisen aivot eivät ilmeisesti kasva teini-iän jälkeen?

Miehillä pää kasvaa; aivot, älykkyys ja kyvykkyys.

Vierailija
772/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoitsetuntoisena passasin, palvelin, alistuin, maksoin ym olin aina kaikin tavoin käytettävissä, ja se ei todellakaan ollut hänelle hyväksi. Eikä minulle.

Elämä menee hukkaan näiden aikuislasten paapomisessa. Ei noita miehiä tarvi "pelastaa".

Jokainen voisi myös opettaa lapsilleen siisteyden alkeet jo pieninä, jos äiti passaa liikaa ei tule kuin vaikeuksia.

Vierailija
773/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4469 kirjoitti:

Kaikki me tiedämme, että nimenomaan naiset käyttäytyvät aikuisinakin kuin pikkulapset, pillahtaen itkuun täysin olemattomista asioista, vaatien sitä ja tätä itkupotkuraivarein, hakevat miehestä isällistä hahmoa, ja isän eli miehen on kestettävä pienen tytön metkut ja kiukuttelut niin kuin aikuisen eli isän pitää kestää.

Nainen on ikuinen pikkulapsi. Nainen saa olla ikuinen prinsessaleikkeihin jämähtänyt tyttö.

Katsokaapa muuten naisten päätä. Aikuisen naisen pää on kooltaan ja näöltään hämmästyttävän lähellä lapsen, tytön päätä. Naisen aivot eivät ilmeisesti kasva teini-iän jälkeen?

Sulla ei kyllä ole kasvanut kuin vesipää :D :D :D

Vierailija
774/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen mies olisi paras, joka laittaa ruoan, siivoaa ja lajittelee/hyllyttää/silittää puhtaat pyykit. Minä taas hoitaisin mielelläni (edelleen) ulkotyöt, auton, kauppareissut ja lajittelen/pesen likapyykin. Mites tämmöinen työnjako? :)

Et sinä miestä tarvitse vaan vaimon. Ota naiskämppis ja tee diili tällä tavoin. Mihin sinä tosiaan sitä miestä tarvitsisit, vanhakin kun jo olet?

Aikuinen suhde voi toimia myös niin että kumpikin hoitaa omat kotinsa, jolloin yhteisen ajan voi käyttää laadukkaasti aikuisten juttuihin.

Vierailija
775/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä voin kommentoida kenenkään ulkonäköä täällä palstalla? Haloo!

Totesin vain ikääntyvälle naiselle, joka haluaisi miehen, joka ottaisi häneltä pois naisten työt ja hän itse jatkaisi miesten töiden tekemistä, että tuskin hän tuollaista miestä löytää, joka tuollaiseen järjestelyyn suostuu. Enemmänkin ko. nainen siis haluaisi kotipalvelijan kuin miehen. Eli siis vaimon. Tai siis "vaimon" jos se sopii teille paremmin. Ei miestä saa sopeutumaan tuollaiseen järjestelyyn ellei sitten jollain alistusfantasioilla ja dominaleikeillä.

Onhan näitä ikääntyvien vanhojen tyttöjen kimppa-asumisjärjestelyjä. Mikäs siinä. En tuomitse. Mukavampi se varmaan on kahdestaan olla kuin yksin vaikka suhde olisikin platoninen. Tulee synergiaetuja kun kaikkea ei tarvitse tehdä kaksin kappalein. Ostoksia, vuokran maksua jne. Mutta miehen ja naisen suhde on lähtökohdiltaan seksuaalinen. Juuri tästä tarpeesta kumpuaa miesten ja naisten tarve ja halu olla toistensa kanssa. Suhteen vanhetessa alkaa toisessa ärsyttää yksi jos toinenkin piirre. Ktoitöiden tekeminen väärin, tekemättömyys jms. ovat varmasti ärsytyslistan kärjessä. Muistan itsellänikin olleen jonkinlaisia mukautumisvaikeuksia kun tyttöystävän kanssa kimppaan mentiin aikoinaan. Siinä sitten päätetään, jatkaako, ovatko ärsytyksen kohteet lopulta erokynnyksen ylittäviä vai eivät.

Krijoitan tänne tietyllä nimimerkillä jotta minun viestini tunnistettaisiin. Helpottaa keskustelua kun tietää kenen viesti on kenenkin. Useimmiten takaisin tulee nimetöntä panettelua. Minulta ei päässyt mitään freudilaista lipsahdusta Laasasesta vaan sitä otaksuttiin kyllä toisten kirjoittajien toimesta edellisellä sivulla. Kuulemma talviloman ajankohtakin sopii yhteen Keski-Suomen kanssa. Ks. edellinen sivu alalaita. Uskon myös että tänne kirjoittaa moni paljon aktiivisemmin. Se ei vain näy koska nimimerkki ei ole tunnistettava.

Vierailija
776/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4469 kirjoitti:

Naisellisen pään luoma huikea vastakommentti :D :D Jotenkin varsinaista asiaa eivät naisen söpöt pienet aivot kykene kommentoimaan. Yllättyikö kukaan?  :D

Vierailija
777/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4469 kirjoitti:

Olet nyt puhunut itsesi täysin pussiin. :D

Tähän ketjuun on kirjoittanut naisia, joilta luonnistuu myös tekniset työt, autonnhuolto ja remontointi. Jotka mieluusti jakavat keittiöhommat ja pyykinpesut sun muut "pieniaivoisten" työt miehensä kanssa. Sinä olet omissa kuvitelmissasi elävä reliikki, jolta on mennyt ohi, että tytöt ovat monipuolisesti kyvykkäitä. Sinun kirjoituksistasi käy myös ilmi, miten halveksit naisia, koko naissukupuolta. Sinulle "ei käy" vahva, osaava nainen sen enempää kuin nainen ns. heikompana astiana.

Mietipä tätä. Mitähän vaimosi (jos sellaista nyt edes on..) sanoisi, jos tietäisi mitä täällä höperöit? Se "vaimo", joka kuulemma on tyytyväinen elämäänsä sinun kanssasi. Hehe.

Vierailija
778/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-83 kirjoitti:

Miten minä voin kommentoida kenenkään ulkonäköä täällä palstalla? Haloo!

Totesin vain ikääntyvälle naiselle, joka haluaisi miehen, joka ottaisi häneltä pois naisten työt ja hän itse jatkaisi miesten töiden tekemistä, että tuskin hän tuollaista miestä löytää, joka tuollaiseen järjestelyyn suostuu. Enemmänkin ko. nainen siis haluaisi kotipalvelijan kuin miehen. Eli siis vaimon. Tai siis "vaimon" jos se sopii teille paremmin. Ei miestä saa sopeutumaan tuollaiseen järjestelyyn ellei sitten jollain alistusfantasioilla ja dominaleikeillä.

Onhan näitä ikääntyvien vanhojen tyttöjen kimppa-asumisjärjestelyjä. Mikäs siinä. En tuomitse. Mukavampi se varmaan on kahdestaan olla kuin yksin vaikka suhde olisikin platoninen. Tulee synergiaetuja kun kaikkea ei tarvitse tehdä kaksin kappalein. Ostoksia, vuokran maksua jne. Mutta miehen ja naisen suhde on lähtökohdiltaan seksuaalinen. Juuri tästä tarpeesta kumpuaa miesten ja naisten tarve ja halu olla toistensa kanssa. Suhteen vanhetessa alkaa toisessa ärsyttää yksi jos toinenkin piirre. Ktoitöiden tekeminen väärin, tekemättömyys jms. ovat varmasti ärsytyslistan kärjessä. Muistan itsellänikin olleen jonkinlaisia mukautumisvaikeuksia kun tyttöystävän kanssa kimppaan mentiin aikoinaan. Siinä sitten päätetään, jatkaako, ovatko ärsytyksen kohteet lopulta erokynnyksen ylittäviä vai eivät.

Krijoitan tänne tietyllä nimimerkillä jotta minun viestini tunnistettaisiin. Helpottaa keskustelua kun tietää kenen viesti on kenenkin. Useimmiten takaisin tulee nimetöntä panettelua. Minulta ei päässyt mitään freudilaista lipsahdusta Laasasesta vaan sitä otaksuttiin kyllä toisten kirjoittajien toimesta edellisellä sivulla. Kuulemma talviloman ajankohtakin sopii yhteen Keski-Suomen kanssa. Ks. edellinen sivu alalaita. Uskon myös että tänne kirjoittaa moni paljon aktiivisemmin. Se ei vain näy koska nimimerkki ei ole tunnistettava.

Näetkö, mitä kirjoitat? Uskomaton paskakasa olet.

Vierailija
779/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4469 kirjoitti:

Naisellisen pään luoma huikea vastakommentti :D :D Jotenkin varsinaista asiaa eivät naisen söpöt pienet aivot kykene kommentoimaan. Yllättyikö kukaan?  :D

On sinulla itselläsi oikein voimasanat käytössä. Naisellinen ja söpö. Olen kyllä.  Mietin vaan että mitkä sinun parhaimmat puolesi ovat? Älykkyyden, tasa-arvon ja kunnioituksen toisia kohtaan voit unohtaa.

Vierailija
780/993 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4469 kirjoitti:

Selitys siihen että syntyvyys ei nouse. Tällaiset "miehet". Kuin pikkulapsia hiekkalaatikolla. Ketä kiihottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä