Lopetin täysin mieheni "äitinä olemisen" ja seuraukset alkavat kypsyä :D
Elämme jännittäviä aikoja!
Päätin tuossa parisen viikkoa sitten, etten ole enää mieheni äiti ja sitä myöden lopetin kaiken ns. passaamisen ja "nalkuttamisen".
Jos mies jättää tavaroitaan ns. vääriin paikkoihin (esim. jätti vasaran keskelle eteisen lattiaa kun käytti sitä johonkin tietokonehommaansa) niin en siivoa niitä oikeille paikoilleen vaan laitan ne miehen työpöydälle tms miehen "omalle alueelle".
En enää myöskään osta hänelle hänen käyttämiään hygieniatuotteita ja omanikin olen siirtänyt "piiloon" (eri paikkaan), jotta hän ei voi tapansa mukaan siirtyä käyttämään minun tuotteitani omiensa loputtua kun ei saa aikaiseksi ostaa uusia.
Maksan itse yhteiset laskut, hänen nimellään tulevista en kysele yhtään mitään. Saa nähdä koska alkaa perintäkirjeet putoilla koska yleensä hän maksaa omat laskunsa vasta kun kyselen moneen otteeseen. Silloinkin hän hermostuu kun muka "tekee kaiken väärin" kun minä nalkutan, vaikka totuus on, ettei hän tee yhtään mitään ja joutuu aikamoiseen kiipeliin jos ei ala hoitaa hommiaan ilman että minä pidän huolen ja muistutan. Mutta sori, se on loppu nyt :D
Hänellä on myös tapana kasata likaiset vaatteet työtuolilleen. Ennen aina tämän 4 vuotta kestäneen suhteen aikana tasaisin väliajoin joko itse otin siitä likaiset vaatteet pois ja vein pyykkiin tai sanoin hänelle asiasta (monta kertaa) kunnes hän lopulta itse vei ne pyynnöstä pesuun. Nyt en ole sanonut sanallakaan asiasta ja tilanne on se, että miehellä taitaa olla enää yksi ainoa puhdas paita kaapissa jäljellä, kaikki muut vaatteet ovat likasena tuolilla. Hän ei tajua tehdä asialle mitään, vaikka välillä nostan lattialle pudonneita vaatteita takaisin siihen tuolille ja mikä uskomattominta: hän ISTUU nykyään sen vaatekasan päällä käyttäen vain tuolin reunaa. Hän ei siis edes enää mahdu kunnolla sille tuolille, mutta SILTI hän ei tajua(???) viedä niitä p*skaisia vaatteita siitä pois. Seuraan suurella mielenkiinnolla, miten tämä tuoliepisodi päättyy...
Eli jos samat asiat suhteessa häiritsee mitkä minua häiritsi, niin suosittelen tälläistä testiä ja asennetta kaikille teille! Tässä oppii lisää todella paljon sekä kumppanistaan, että myös itsestään! :D
Kommentit (993)
Vierailija kirjoitti:
Mies-83 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen mies olisi paras, joka laittaa ruoan, siivoaa ja lajittelee/hyllyttää/silittää puhtaat pyykit. Minä taas hoitaisin mielelläni (edelleen) ulkotyöt, auton, kauppareissut ja lajittelen/pesen likapyykin. Mites tämmöinen työnjako? :)
Et sinä miestä tarvitse vaan vaimon. Ota naiskämppis ja tee diili tällä tavoin. Mihin sinä tosiaan sitä miestä tarvitsisit, vanhakin kun jo olet?
Miksi sinä olet noin ilkeä? Et itsekään ole enää mikään poikanen ja vanhenet päivä päivältä, joten mieti vähän, miten toiselle vastaat.
eri
Mitäpä muuta voi sovinistiselta ääliöltä odottaa? Toivottavasti hänellä ei ole oikeasti lapsia, kieroon ne raukat tuon opeilla kasvaisivat... Tai ehkäpä tämä vatipää ei edes osallistu lastenkasvatukseen, sehän on "naisten hommaa".
Kyllä. Tätä olen halunnut ja toivonut. Haluaisin asua omakotitalossa niin kauan kuin voimia en ylläpitämiseen riittää. Ei se siis tarkoita sitä, että töitä ei olisi eikä sitä että valittaisin niistä. En valita. Kerroin vain mitä minä teen vastapainoksi sille, että en laita ruokaa. Minusta kämpän lämmityksestä huolehtiminen kuten myös talon ja pihan ylläpito ovat perheestä huolehtimista siinä kuin perinteiset sisätyötkin.
Jatkuvaa kirjoittamisteni vääristelyä sekä tahallista väärinymmärtämistä täällä. En voi ymmärtää. Jos on eri mieltä niin argumentit puhukoot puolestaan eikä hyökätä keskustelijaa henkilönä vastaan. Tai maalailla hänestä olkiukkoa Kontulassa runkkuluolassa kyyhöttävänä hyypiönä.
Mies-83 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen mies olisi paras, joka laittaa ruoan, siivoaa ja lajittelee/hyllyttää/silittää puhtaat pyykit. Minä taas hoitaisin mielelläni (edelleen) ulkotyöt, auton, kauppareissut ja lajittelen/pesen likapyykin. Mites tämmöinen työnjako? :)
Et sinä miestä tarvitse vaan vaimon. Ota naiskämppis ja tee diili tällä tavoin. Mihin sinä tosiaan sitä miestä tarvitsisit, vanhakin kun jo olet?
Jopas jotakin. :-o
En TODellakaan halua kämppistä, saati naispuolista kumppania.
Sinulla on vaikea asenneongelma, kun et hyväksy erilaisuutta. Vain se mitä itse edustat, on sallittua ja sopivaa myös muille. Kauheaa. Minä sentään suvaitsen myös naisia, jotka tykkäävät siivota ja nyplätä pitsiä.
Minä osaan paremmin tapetoida ja tiivistää ikkunoita. Revi siitä.
Lähdenpä tästä laittamaan ruokaa. Teen lihapullia kermakastikkeessa (en tee eineksistä). Meillä on muuten 100 vuotias talokin ja itse teen remppaa. Ei meillä ole miesten ja naisten töitä, se tekee kuka kerkiää ja osaa. Mies-83 ei taida paljon keritä eikä osata.
M-67
Meillä ei edes lapset käyttäydy AP:n aloituksen mukaisesti, että tarvitsisivat tuollaista kontrollointia.
Mies83, elä sitä unelmiesi tosielämää äläkä hyvä mies roiku netissä ympäri vuorokauden. Viestejä putoilee joka tunti ja tätä hulluutta on jatkunut jo monta päivää. Nettiriippuvuus...? LAPSESI TARVITSEVAT SINUA ja kirjoittamasi mukaan ovat kotona hiihtolomalla just nyt.
Kylläpä olet julma ja kylmä ihminen, miehesi ei osaa olla siisti ja järjestelmällinen ja sinä rankaiset häntä siitä.
Tuosta ei hyvää seuraa ja tulet katumaan tyhmyyttäsi.
Mitähän tapahtuisi, jos miehet lakkaisivat olemasta isihahmoja tyttösillemme?
Voih, pikku 40-vuotiaat tyttösemme joutuisivat kasvamaan aikuisiksi!
Vierailija kirjoitti:
Isihahmoja? En minä ainakaan toista isää kaipaa vaan toisen aikuisen rinnalleni. En itse asiassa tunne yhtään naista, joka haluaisi miehekseen "isihahmon".
Mies-83 kirjoitti:
Olen hiihtolomalla. Paljon ei nyt tehdä sisällä eikä ulkona kun on noin kylmä.
Tosiasia kuitenkin on että länsimainen mies on kiltimpi ja tekee enemmän kotitöitä kuin koskaan. Seksin määrä parisuhteissa on laskenut jo monta vuosikymmentä => kotitöiden enempi tekeminen miehiltä ei johda enempään seksin saantiin. M.O.T.
Ei kannata pelkästään naisia syyttää tuosta seksin määrän vähenemisestä. Yhtä lailla miesten halukkuus on laskenut kuin lehmän häntä, osoittavat tutkimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isihahmoja? En minä ainakaan toista isää kaipaa vaan toisen aikuisen rinnalleni. En itse asiassa tunne yhtään naista, joka haluaisi miehekseen "isihahmon".
Oletko rekkalesbo?
Monet naiset hakevat miehestä nimenomaan isihahmoa, isompikokoisempaa, vahvempaa, isiä, jonka kainoloon käpertyä kuin silloin pikkutyttönä.
Kyllä tämän voi jo sanoa ääneen, vaikka se ei mairittelevaa kuvaa tyttösistämme annakaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko rekkalesbo?
Monet naiset hakevat miehestä nimenomaan isihahmoa, isompikokoisempaa, vahvempaa, isiä, jonka kainoloon käpertyä kuin silloin pikkutyttönä.
Kyllä tämän voi jo sanoa ääneen, vaikka se ei mairittelevaa kuvaa tyttösistämme annakaan :)
Kuulostatpa katkeralta neitsytpedofiililta, outoa tekstiä :D pitäiskö laittaa nettivinkkiä poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko rekkalesbo?
Sinä olet typerys. Jos joku isihahmoa haluaisikin miehekseen, niin ennemmin löytää neulan heinäsuovasta. Miehet tuntuvat etsivän vaimoksi äitiä, jotta työtönkin mies voi maata sohvalla suu auki kuin linnunpoika ja odottaa vaimoa laittamaan ruokaa. Kysy vaikka Mies83:lta.
Oma isä oli perinteinen suomalainen mies eikä hän todellakaan pitänyt lapsiaan sylissä. Nippanappa tiesi meidät nimeltä, ikiä ei varmaan olisi kysyttäessä tiennyt. Tehän noiden perinteisten sukupuoliroolien perään olette, joten pieleen meni nyt tuo keljuilusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko rekkalesbo?
antaakos se mairittelevan kuvan miehestä, että hakee naisesta itselleen pikkutyttöä, jolle voi leikkiä olevansa isukki? aika pedopervoa...
raitis kylmä ilma vois olla nyt hyväksi tolle meidän palstatrollille...
Vierailija kirjoitti:
Lähdenpä tästä laittamaan ruokaa. Teen lihapullia kermakastikkeessa (en tee eineksistä). Meillä on muuten 100 vuotias talokin ja itse teen remppaa. Ei meillä ole miesten ja naisten töitä, se tekee kuka kerkiää ja osaa. Mies-83 ei taida paljon keritä eikä osata.
M-67
Hyvä M-67!
Ja oikein mukava, että laitoit kommenttisi. Muuten täällä menee usko, että Oikeita Miehiä enää onkaan.
Terv. se 1900 valmistuneen talon haltija/remontoija, joka tekee yksin kaikki.
Enkä silti hae puolisoa työmieheksi, vaan ensisijaisesti elämäni sulostuttajaksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Oletko sairas?
Vierailija kirjoitti:
Mies-83 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet noin ilkeä? Et itsekään ole enää mikään poikanen ja vanhenet päivä päivältä, joten mieti vähän, miten toiselle vastaat.
eri
Se on ilkeä siksi, että se on jo parhaat päivänsä nähnyt ikineitsyt peräkammarin poika, jonka ainoa elämänsisältö on netissä naisettomuudestaan ruikuttaminen ja välillä naisvaltaisilla palstoilla milloin kenenäkin esiintyminen. Tällä kertaa esittää 35-vuotiasta perheellistä machomiestä, mutta aika huonosti onnistuu kun ei ole sitä live-elämän kosketuspintaa, jolla saisi hahmostaan uskottavan.
Tämä on varma tieto, tunnistan tyypin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-67
Hyvä M-67!
Ja oikein mukava, että laitoit kommenttisi. Muuten täällä menee usko, että Oikeita Miehiä enää onkaan.
Terv. se 1900 valmistuneen talon haltija/remontoija, joka tekee yksin kaikki.
Enkä silti hae puolisoa työmieheksi, vaan ensisijaisesti elämäni sulostuttajaksi. :)
Näyttää tuo pojasta polvi pahentuvan. Meillä muuten 1918 valmistunut talo, että sinun taloosi verrattuna ihan tuore vielä :)
M-67
AP selvästi hukkunut miehen vaatekasojen alle ja mitään muutosta ei ole tapahtunut :D