Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Utöyan muistokonsertti

Vierailija
22.07.2012 |

Oletteko seuranneet?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoimaihin. Lisäksi yhdessä kohdassa oli ihan kuin matkailumainos, kun eri ikäiset ihmiset kehuivat Norjaa ym.

Ehkä omaiset sitten haluavat tällaisen yhteisöllisen surun hetken? Sinänsä upeaa, että ihmiset näyttävät Breivikille ja hänen "faneilleen", että voivat painua minne pippuri kasvaa.

Vierailija
2/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaista tapahtuu.

On upeaa, kun 100 000 ihmistä kokoontuu kunnioittamaan ja muistelemaan uhreja. Ja ne "Norjan kehut" olivat viime vuonna jätetyistä muistoviesteistä. Minusta upea ajatus lukea ja näyttää niitä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että juontajanainen (se tumma) hymyilee lähes koko ajan. Minusta hymyily ei sovi tähän ollenkaan. Lisäksi kun puhuu välillä siitä surusta ja tuskasta, jota ihmiset tuntevat.

Vierailija
4/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota simultaanitulkkaajaa. Tosi vaikeaa tulkata suoraa lähetystä.

Vierailija
5/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että juontajanainen (se tumma) hymyilee lähes koko ajan. Minusta hymyily ei sovi tähän ollenkaan. Lisäksi kun puhuu välillä siitä surusta ja tuskasta, jota ihmiset tuntevat.

Surevatkin ihmiset ovat jo menneet eteenpäin elämässään. Se on karua, mutta elämän täytyy jatkua. Eikä hymyileminen merkitse sitä, että juontaja (tai joku muu) surisi yhtään vähemmän.

Vierailija
6/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin kyyneletä kin ajattelen niitä nuoria ja lapsia siellä saarella mitä joutuivat kokemaan

Itsellä 15 v tyttö.

Vierailija
7/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surevatkin ihmiset ovat jo menneet eteenpäin elämässään. Se on karua, mutta elämän täytyy jatkua. Eikä hymyileminen merkitse sitä, että juontaja (tai joku muu) surisi yhtään vähemmän.

ei kai se hymyilis jos se surisi

Vierailija
8/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin äitini vajaa kuukausi sitten ja olen itkenyt paljonkin. Mutta myös hymyillyt ja nauranutkin jollekin ystävieni hassuille jutuille.

Tapahtumasta on kulunut vuosi, olisi epänormaalia itkeä vollottaa tuolla koko ajan.

Vierailija
9/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin äitini vajaa kuukausi sitten ja olen itkenyt paljonkin. Mutta myös hymyillyt ja nauranutkin jollekin ystävieni hassuille jutuille.

Tapahtumasta on kulunut vuosi, olisi epänormaalia itkeä vollottaa tuolla koko ajan.

Toi nauraa kokoajan. Mutta ymmärrään toki, palkka juoksee ja eihän tragedia häntä koske kun ei ole norjalainen

Vierailija
10/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeksi Utöyan muistokonsertti, Norjassahan nimenä on vain muistokonsertti.

Vierailija
11/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nauraa kokoajan. Mutta ymmärrään toki, palkka juoksee ja eihän tragedia häntä koske kun ei ole norjalainen

Et sitten vissiin ollut tietoinen keitä saarella ammuttiin ja mitä asiaa edustivat?

Vierailija
12/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama huomio, toi kuin itseään esille eikä arvokkaasti itse asiaa.

Vierailija
13/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hänen hymyilemisensä ainakaan minua häirinnyt. Ja miksi luulette, ettei nainen ole norjalainen?

Hieno veto Springsteeniltä, halusi itse tulla konserttiin esiintymään. Hänellä on kaksi konserttia Norjassa maanantaina ja tiistaina.

Vierailija
15/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varma sopiko tähän yhteyteen, sillä eihän nämä antirasistit norjalaiset ole vähemmistössä. Breivik harvoine kannattajineen sen sijaan on!

Kappalettahan lauloivat ainakin afroamerikkalaiset 60-luvulla, kun heitä sorrettiin. Se on siis vähemmistön kappale. Toivottavasti ymmärrätte mitä haen takaa...

Vierailija
16/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/17 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi hymyileminen, varsinkin naisilla. Ruotsalaiset myös hymyilee paljon.

Suomalaiset on aina vakavana. Jos vähänkään hymyilee niin luullaan et ei ole tosissaan tai on jotenkin vajaa.

Äitinsä on norjalainen, joten sisäistänyt tuon ikihymyilyn varmaan jo äidinmaidosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan