Utöyan muistokonsertti
Kommentit (17)
kun tuollaista tapahtuu.
On upeaa, kun 100 000 ihmistä kokoontuu kunnioittamaan ja muistelemaan uhreja. Ja ne "Norjan kehut" olivat viime vuonna jätetyistä muistoviesteistä. Minusta upea ajatus lukea ja näyttää niitä nyt.
se, että juontajanainen (se tumma) hymyilee lähes koko ajan. Minusta hymyily ei sovi tähän ollenkaan. Lisäksi kun puhuu välillä siitä surusta ja tuskasta, jota ihmiset tuntevat.
tuota simultaanitulkkaajaa. Tosi vaikeaa tulkata suoraa lähetystä.
se, että juontajanainen (se tumma) hymyilee lähes koko ajan. Minusta hymyily ei sovi tähän ollenkaan. Lisäksi kun puhuu välillä siitä surusta ja tuskasta, jota ihmiset tuntevat.
Surevatkin ihmiset ovat jo menneet eteenpäin elämässään. Se on karua, mutta elämän täytyy jatkua. Eikä hymyileminen merkitse sitä, että juontaja (tai joku muu) surisi yhtään vähemmän.
Pyyhin kyyneletä kin ajattelen niitä nuoria ja lapsia siellä saarella mitä joutuivat kokemaan
Itsellä 15 v tyttö.
Surevatkin ihmiset ovat jo menneet eteenpäin elämässään. Se on karua, mutta elämän täytyy jatkua. Eikä hymyileminen merkitse sitä, että juontaja (tai joku muu) surisi yhtään vähemmän.
ei kai se hymyilis jos se surisi
Itse menetin äitini vajaa kuukausi sitten ja olen itkenyt paljonkin. Mutta myös hymyillyt ja nauranutkin jollekin ystävieni hassuille jutuille.
Tapahtumasta on kulunut vuosi, olisi epänormaalia itkeä vollottaa tuolla koko ajan.
Itse menetin äitini vajaa kuukausi sitten ja olen itkenyt paljonkin. Mutta myös hymyillyt ja nauranutkin jollekin ystävieni hassuille jutuille.
Tapahtumasta on kulunut vuosi, olisi epänormaalia itkeä vollottaa tuolla koko ajan.
Toi nauraa kokoajan. Mutta ymmärrään toki, palkka juoksee ja eihän tragedia häntä koske kun ei ole norjalainen
nimeksi Utöyan muistokonsertti, Norjassahan nimenä on vain muistokonsertti.
Toi nauraa kokoajan. Mutta ymmärrään toki, palkka juoksee ja eihän tragedia häntä koske kun ei ole norjalainen
Et sitten vissiin ollut tietoinen keitä saarella ammuttiin ja mitä asiaa edustivat?
Ihan sama huomio, toi kuin itseään esille eikä arvokkaasti itse asiaa.
Eikä hänen hymyilemisensä ainakaan minua häirinnyt. Ja miksi luulette, ettei nainen ole norjalainen?
Hieno veto Springsteeniltä, halusi itse tulla konserttiin esiintymään. Hänellä on kaksi konserttia Norjassa maanantaina ja tiistaina.
ole varma sopiko tähän yhteyteen, sillä eihän nämä antirasistit norjalaiset ole vähemmistössä. Breivik harvoine kannattajineen sen sijaan on!
Kappalettahan lauloivat ainakin afroamerikkalaiset 60-luvulla, kun heitä sorrettiin. Se on siis vähemmistön kappale. Toivottavasti ymmärrätte mitä haen takaa...
toi hymyileminen, varsinkin naisilla. Ruotsalaiset myös hymyilee paljon.
Suomalaiset on aina vakavana. Jos vähänkään hymyilee niin luullaan et ei ole tosissaan tai on jotenkin vajaa.
Äitinsä on norjalainen, joten sisäistänyt tuon ikihymyilyn varmaan jo äidinmaidosta
Pohjoimaihin. Lisäksi yhdessä kohdassa oli ihan kuin matkailumainos, kun eri ikäiset ihmiset kehuivat Norjaa ym.
Ehkä omaiset sitten haluavat tällaisen yhteisöllisen surun hetken? Sinänsä upeaa, että ihmiset näyttävät Breivikille ja hänen "faneilleen", että voivat painua minne pippuri kasvaa.