Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
20701/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tää miten paljon Alissa tällä hetkellä ärsyttää on enää terveellistä.

Koko ajanhan se ärsyttää. Miten tuollaisesta hahmosta voi tykätä? Läpeensä paha.

Sama koskee Sannia.

Vierailija
20702/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Kari ja Linda, ehdottomasti salkkareiden ihanin pari <3 saisivatpa he vielä välinsä kuntoon vaikka jossain vaiheessa syksyä se avioliitto varmaan tulee päättymään kun Linda on lähdössä sarjasta.. Ellei Kari lähtisi mukana ja Noora palaisi huolehtimaan Benjaminista. No, saa nähdä. Toivottavasti Kari ei ainakaan Nooran kanssa palaa yhteen, en itse tykännyt heistä parina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20703/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te retardit täällä mietitte mun sukkahousuja! Yksikään teistä ei ole päässyt lähellekkään niitä! Kohta mulla on varaa ostaa kaapit täyteen niitä ja mennä mun unelmien miehen kanssa naimisiin. Kunhan vaan tyhjennän ton vanhan papan tilit ja otan siitä eron. T: Alissa Nikkinen

Öhöm, olet kyllä nykyisin Mustavaara.

Vielä sen aikaa, kun saan Mustavaarojen varat tyhjennettyä. Sen jälkeen keskityn vain tasokkaisiin miehiin.

Vierailija
20704/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harmi kun Seppo ei kosinut Ullaa, vaikka en kyllä siihen kamalasti uskonut mutta toivoin kumminkin niin. Se vasta olisikin ollut hyvä juonenkäänne jos Seppo olisi kosinut Marjuttia :D

Vierailija
20705/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Anitakin on nyt siis tekemässä paluun. Paljon vanhoja hahmoja tulossa :) onneksi muuten Seppo ei mennyt kosimaan Marjuttia tai Salmea.

Ketä tää anita siis on?

Vierailija
20706/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ismo kyseli Anitan ulkonäön perään kun oli itse tavannut Anitan sillon aikoinaan?

Vierailija
20707/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Gunissa-avioliittoa voida mitätöidä? Alissa meni naimisiin muistiSAIRAAN vanhuksen kanssa, jonka oli määrä avioitua samana päivänä aivan eri henkilön kanssa. En käsitä miten tuo vahinko-/huijausavioliitto voi muka olla lainvoimainen, kun sulhanen on ollut vihkimishetkellä sairauden vuoksi sekavassa tilassa.

Niinpä. Ja eikös avioliiton esteiden tutkintakin pitäisi olla tehtynä ennen vihkimistä. Siihen menee viikko ja tarvitaan molemmat osapuolet tutkintapyynnön tekemiseen. Ei sitä tuosta vaan Suomessa naimisiin pääse hetken mielijohteesta.

Vierailija
20708/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ismo kyseli Anitan ulkonäön perään kun oli itse tavannut Anitan sillon aikoinaan?

Joo. Alussa sain sellaisen kuvan, että Seppo olisi tavannut jonkun itselleen aiemmin tuntemattoman naisen ihan vain netissä / lehti-ilmoituksen perusteella, kun hän puhui Ismolle pelkästä kirjeenvaihdosta (ennen kuvan näyttämistä). Olisin ehkä toivonut, että kuvassa olisi ollut katsojille täysin tuntematon hahmo. Siihen olisi saanut liitettyä mielenkiintoisempia juonikuvioita - kuka tämä henkilö oikeasti olisi, vastaisiko kuvaa ja muuta Sepolle kertomaansa ja mitä hänestä myöhemmin paljastuisi. Vanhuksia huijataan aika useinkin deitti-ilmoituksissa, joten olisi ollut kiinnostavaa käsitellä tätä aihetta Salkkareissa. Tylsää, että hahmo on Anita, jonka taustat on meille jo hieman tutummat.

Vierailija
20709/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te retardit täällä mietitte mun sukkahousuja! Yksikään teistä ei ole päässyt lähellekkään niitä! Kohta mulla on varaa ostaa kaapit täyteen niitä ja mennä mun unelmien miehen kanssa naimisiin. Kunhan vaan tyhjennän ton vanhan papan tilit ja otan siitä eron. T: Alissa Nikkinen

Vielä sen aikaa, kun saan Mustavaarojen varat tyhjennettyä. Sen jälkeen keskityn vain tasokkaisiin miehiin.

Eikös teille salkkarihahmolarppajille ollut se toinen ketju, jossa pääsette toteuttamaan näitä roolileikkejänne?

Vierailija
20710/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla kehtasikin heittää minut ulos majatalosta! Missä minä nyt asun?

Vierailija
20711/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepon mielitietty oli tuttu hahmo, Anita.

Entäs se Ismon sokkotreffikumppani? Ainakin tuttu Ismolle, mutta onko myös katsojille?

Vierailija
20712/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Ismon vihainen kommentti "Sinä!" olis sopinut hyvin huijari-Liisan paluuseen, jos Liisa saapuisi vasta nyt eikä Ismo olisi vielä antanut anteeksi. Mutta ei sovi enää.

Eli kuka voisi olla?

Muistatteko ketään naishahmoa, jonka kanssa Ismolla ei ole ollut hyvät välit hahmon poistuessa sarjasta?

Mä en muista missä tunnelmissa nämä on poistuneet, joten luettelen muutaman Ismon eksän: Maarit, Jaana, Salla, Tanja, Rauni, Pamela, Leea, Pipsa.

Seireeniä Ismo vihaa, mutta tuskin Ulla järjestäisi sokkotreffikumppaniksi Ismolle, taitaa olla liian nuorikin.

Vierailija
20713/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös teille salkkarihahmolarppajille ollut se toinen ketju, jossa pääsette toteuttamaan näitä roolileikkejänne?

Ai? En tiennytkään. Kiitos, kun kerroit. Nyt kun vielä tietäisin ketjun nimen.

Vierailija
20714/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se Ismon sokkotreffikumppani? Ainakin tuttu Ismolle, mutta onko myös katsojille?

Entä jos se on se Anita? Sopivasti katsojille paljastettu Sepon rakkaus ja Ullakaan ei sitä tiedä. 

Vierailija
20715/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? En tiennytkään. Kiitos, kun kerroit. Nyt kun vielä tietäisin ketjun nimen.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2797153/miks-salkkareissa-osa-ii-roolipe… Tuolla voi toteuttaa itseään. Ole hyvä.

Vierailija
20716/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se on se Anita? Sopivasti katsojille paljastettu Sepon rakkaus ja Ullakaan ei sitä tiedä. 

Mut miksi Ismo olis niin tuohtunut kun näkee Anitan?

Vierailija
20717/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Kari kiristää Sergeitä sillä, että kertoisi hämäräpuuhista Pepille? Vai eikö Sergei ole missään tekemisissä lapsensa kanssa. Ikinä enää.

Mun mielestäni sarjassa jo tarpeeksi nähty kiristämisiä, sais jo riittää.

Valehtelu, salailu, pettäminen, kiristäminen ja salakuunteleminen eivät taida ikinä loppua tällaisista ohjelmista.

Vierailija
20718/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että Ismon sokkotreffikumppani olisi Anita? Mutta miksi Anita lähtisi sellaiseen jos tällä on säpinää Sepon kanssa?

Mikä tämä koko sokkotreffijuttu on? Itsekeksitty juttu tässä ketjussa vai juonipaljastuksissa? Itse en ole kuullutkaan koko asiasta.

Vierailija
20719/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä se oot ku herpes. Aina roikkumassa mukana."

Mistä tämä sitaatti

Vierailija
20720/27326 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseli että onko säilynyt hyvänä? Ei kysynyt että minkä näköinen.

Ketju on lukittu.