Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miksi Pietari esitti tuossa kohtauksessa Jirin kanssa edelleen humalaista? Tehtiinkö kohtaukset peräjälkeen ja jäi niin sanotusti rooli päälle :D
Viola kitisee taas happamana
Miksi Sebastianin naamaa ei näytetty - salaliitto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse toivonut semmosta käännettä, että Alissa olisi oikeasti vajonnut isänsä temppuilu jälkeen alas. Aki olisi saattanut tuntea edes pienen piston sydämessä. Vaikka firma onkin aina ollut pääasiassa Akilla on Alissalla siihen oikeus, kun eka itse perustat tyttäresi nimellä firman joka kiertää veroja.
Toivot että Alissa olisi vajonnut alas, siis että hänellä menisi huonosti (?) mutta silti haluat että Alissalla on oikeus firmaan? Häh
Mä ymmärsin et kirjottaja meinas Alissan joutuneen kadulle tms rahattomuuden takia ja Nikkinen ois nähny tyttärentä kärsimyksen ja samalla tajunnu kuinka paska on ollu..
Johan Aki on päästänyt tunteellisen puolensa esille, ei siihen sitä nirppanokka-golddiggeriä tarvittu
Kari:
- Kaikkihan on aina miehen vika
True. Etenkin täällä av:lla :D
Joko Alissan puolustelijoille ja säälittelijöille tuli avioliiton motiivi selväksi?
On se kamala akka! Ei omia traumoja käsitellä noin vaan haetaan apua.
No nyt on rakenneultrassa käyty kun joku sitä täällä aikasemmin pohti miksei Monica käy :D
HAHA KLASSINEN BANAANIKOHTAUS UUDELLEEN!!!! TB ISABELLAAAAAA
Miten nuo kehtaa aina "hätätilanteeseen" vedoten kutsua omista touhuistaan joku luokseen, niinkuin tuo Kallekin ryntäsi
tohon kun luuli että Monicalla on joku
hätä mutta sen pim*eroo vaan kutkuttaa.
Monicaa panettaa.
Kalle:
- Mä voisin auttaa. Olenhan sentään lääkäri
:D :D :D
Onko lapsi tyttö vai poika? Miksei tätä kerrottu?
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo kehtaa aina "hätätilanteeseen" vedoten kutsua omista touhuistaan joku luokseen, niinkuin tuo Kallekin ryntäsi
tohon kun luuli että Monicalla on joku
hätä mutta sen pim*eroo vaan kutkuttaa.
Eivätköhän olleet sopineet vaan lounas/kahvittelutreffit.
Hyi olkoon, mitä irstailua koko jakso!
Hä, ottaako Kari Sergeiltä suihi? :O
Mikseivät Gunnar ja Alissa vaan varanneet hotellia? Mitä v^ttua?
Ja eivittu tuon Alissan lapsellista mulkoilua Camillalle :D :D :D
Jes, Kalle ja Kosonen jäivätkin sarjan ainoiksi homoiksi, aiemmin niitä oli parhaimmillan neljä. Nyt jengiin liittyivät Kari ja Sergei
Tuo nyt oli kärjistettyä, kuten varmasti itsekin tajusit. Mutta harvemmin on kaksi jaksonimeä omistettu yhdelle hahmolle täysin samasta aiheesta, eli Monica ja seksi. Ja vielä parin viikon aikavälillä.