Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
ANITA ONKS TOI SE NÄYTTELIJÄ
https://munmennyt.blogspot.fi/ Käykää lukemassa muutama tämän uuden blogin teksteistä. Blogi yrittää antaa ihmisille toivoa eri asioissa ja antaa uusia neuvoja pärjäämään.
Anita Pajuniemi! Mä ajattelinki uusintoja kattoessa että niistä vois tulla jotain.
"Mogata" on otettu jälleen sanavarastoon
Anita! Joku veikkasi oikein!
Miksei Gunissa-avioliittoa voida mitätöidä? Alissa meni naimisiin muistiSAIRAAN vanhuksen kanssa, jonka oli määrä avioitua samana päivänä aivan eri henkilön kanssa. En käsitä miten tuo vahinko-/huijausavioliitto voi muka olla lainvoimainen, kun sulhanen on ollut vihkimishetkellä sairauden vuoksi sekavassa tilassa.
Ohhoh voiko olla sattumaa että AA-kerholainen josta juuri mainitsin vähän aikaa sitten ja joka tosiaan oli uusinnoissa on on otettu nyt taas mukaan kuvioihin. Hyvä ajoitus, varmasti tarkoituksella tehty että ihmisillä olisi tuoreessa muistissa uusintojen ansiosta
Mä en olis edes muistanut Anitaa ennen kuin täällä alettiin luettelemaan salkkarihahmojen ammatteja. Eikö Anita ollut just se näyttelijä? :)
Vierailija kirjoitti:
Anita! Joku veikkasi oikein!
Milloin joku veikkasi oikein?
Vierailija kirjoitti:
Mä en olis edes muistanut Anitaa ennen kuin täällä alettiin luettelemaan salkkarihahmojen ammatteja. Eikö Anita ollut just se näyttelijä? :)
Jep, minä mainitsin :D
Eiköhän Ulla ja Sepi päädy kuitenkin puolen vuoden-vuoden sisällä yhteen..
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh voiko olla sattumaa että AA-kerholainen josta juuri mainitsin vähän aikaa sitten ja joka tosiaan oli uusinnoissa on on otettu nyt taas mukaan kuvioihin. Hyvä ajoitus, varmasti tarkoituksella tehty että ihmisillä olisi tuoreessa muistissa uusintojen ansiosta
Jos näin on, taitaa olla tiettävästi ensimmäinen kerta, kun kesäuusinnat otetaan käsikirjoituksessa huomioon.
Ihana nimi oli tämän päivän jaksolla -
"Taalasmaan kuningas ja kuningatar"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta oikeasti häiritse tuo että Monica ja Camilla kävelivät täsmälleen samaan tahtiin keskiviikon jaksossa? Samaa näkee aina Talen ja Sannin kohtauksissa. Tämä on varmasti tahallaan tehty, joten halutaanko tällä kenties korostaa hahmojen välistä sidettä? Ei kukaan vahingossa kävele täsmälleen samaan tahtiin.
Toinen erikoinen huomio keskiviikon jaksosta on se, että Monica kiroili. Melko epätavallista Monicalle.
Häh? Kyllä minä ainakin usein huomaan käveleväni samaan tahtiin täysin "vahingossa" läheisteni kanssa.
Muttei tuota normaali keskivertoihminen tee, ainoastaan harvat.
Täytyy kyllä mentaliteetiltaan ja luonteeltaan olla todella lammas jos ei edes uskalla kävellä omaan tahtiin vaan siinäkin pitää matkia muita.Et tainnut lukea viestiäni. Se on täysin sattumanvaraista, ihan yhtä suuri todennäköisyys on kävellä samaan tahtiin kuin eri tahtiin. Sinähän se varsinainen "musta lammas" olet, on se niin siistii olla erilaine ku muut.
Ihan osuva viesti, koska olen aina yrittänytkin olla erilainen kuin muut. Kuitenkaan mustalla lampaalla ei tarkoiteta sitä vaan sen merkitys on eri.
Hirvittävä moga pistää Seppo tuon hupakon kanssa yhteen, josta jo Helena silloin oli mustasukkainen.
ULPPO 4EVER!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, minä mainitsin :D
MÄ kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta oikeasti häiritse tuo että Monica ja Camilla kävelivät täsmälleen samaan tahtiin keskiviikon jaksossa? Samaa näkee aina Talen ja Sannin kohtauksissa. Tämä on varmasti tahallaan tehty, joten halutaanko tällä kenties korostaa hahmojen välistä sidettä? Ei kukaan vahingossa kävele täsmälleen samaan tahtiin.
Toinen erikoinen huomio keskiviikon jaksosta on se, että Monica kiroili. Melko epätavallista Monicalle.
Häh? Kyllä minä ainakin usein huomaan käveleväni samaan tahtiin täysin "vahingossa" läheisteni kanssa.
Muttei tuota normaali keskivertoihminen tee, ainoastaan harvat.
Täytyy kyllä mentaliteetiltaan ja luonteeltaan olla todella lammas jos ei edes uskalla kävellä omaan tahtiin vaan siinäkin pitää matkia muita.Et tainnut lukea viestiäni. Se on täysin sattumanvaraista, ihan yhtä suuri todennäköisyys on kävellä samaan tahtiin kuin eri tahtiin. Sinähän se varsinainen "musta lammas" olet, on se niin siistii olla erilaine ku muut.
Ihan osuva viesti, koska olen aina yrittänytkin olla erilainen kuin muut. Kuitenkaan mustalla lampaalla ei tarkoiteta sitä vaan sen merkitys on eri.
Se olikin sanaleikki tuon "lampaasi" kanssa.
Gunnar ei kuitenkaan halua eroa.