Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
20661/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alissa ja Gunnar on hyvä pari. Miksei Alissa saisi käyttää rahoja kun häneltä vietiin kaikki ja Gunnar tuskin tarvitsee niitä. Rahaa on kuin roskaa.

Ne ei millään lailla kuulu Alissalle ja koko avioliitto perustuu huijaukseen. Hieno logiikka muutenkin.

Gunnar ei kuitenkaan halua eroa.

Vierailija
20662/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANITA ONKS TOI SE NÄYTTELIJÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20663/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://munmennyt.blogspot.fi/                                   Käykää lukemassa muutama tämän uuden blogin teksteistä. Blogi yrittää antaa ihmisille toivoa eri asioissa ja antaa uusia neuvoja pärjäämään.

Vierailija
20664/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANITA SE OLI!!!!

Vierailija
20665/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Pajuniemi! Mä ajattelinki uusintoja kattoessa että niistä vois tulla jotain.

Vierailija
20666/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mogata" on otettu jälleen sanavarastoon

Vierailija
20667/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita! Joku veikkasi oikein!

Vierailija
20668/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Gunissa-avioliittoa voida mitätöidä? Alissa meni naimisiin muistiSAIRAAN vanhuksen kanssa, jonka oli määrä avioitua samana päivänä aivan eri henkilön kanssa. En käsitä miten tuo vahinko-/huijausavioliitto voi muka olla lainvoimainen, kun sulhanen on ollut vihkimishetkellä sairauden vuoksi sekavassa tilassa.

Vierailija
20669/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg Camilla

Vierailija
20670/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh voiko olla sattumaa että AA-kerholainen josta juuri mainitsin vähän aikaa sitten ja joka tosiaan oli uusinnoissa on on otettu nyt taas mukaan kuvioihin. Hyvä ajoitus, varmasti tarkoituksella tehty että ihmisillä olisi tuoreessa muistissa uusintojen ansiosta

Vierailija
20671/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olis edes muistanut Anitaa ennen kuin täällä alettiin luettelemaan salkkarihahmojen ammatteja. Eikö Anita ollut just se näyttelijä? :)

Vierailija
20672/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anita! Joku veikkasi oikein!

Milloin joku veikkasi oikein?

Vierailija
20673/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en olis edes muistanut Anitaa ennen kuin täällä alettiin luettelemaan salkkarihahmojen ammatteja. Eikö Anita ollut just se näyttelijä? :)

Jep, minä mainitsin :D

Vierailija
20674/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Ulla ja Sepi päädy kuitenkin puolen vuoden-vuoden sisällä yhteen..

Vierailija
20675/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh voiko olla sattumaa että AA-kerholainen josta juuri mainitsin vähän aikaa sitten ja joka tosiaan oli uusinnoissa on on otettu nyt taas mukaan kuvioihin. Hyvä ajoitus, varmasti tarkoituksella tehty että ihmisillä olisi tuoreessa muistissa uusintojen ansiosta

Jos näin on, taitaa olla tiettävästi ensimmäinen kerta, kun kesäuusinnat otetaan käsikirjoituksessa huomioon.

Vierailija
20676/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nimi oli tämän päivän jaksolla -

"Taalasmaan kuningas ja kuningatar"

Vierailija
20677/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta oikeasti häiritse tuo että Monica ja Camilla kävelivät täsmälleen samaan tahtiin keskiviikon jaksossa? Samaa näkee aina Talen ja Sannin kohtauksissa. Tämä on varmasti tahallaan tehty, joten halutaanko tällä kenties korostaa hahmojen välistä sidettä? Ei kukaan vahingossa kävele täsmälleen samaan tahtiin. 

Toinen erikoinen huomio keskiviikon jaksosta on se, että Monica kiroili. Melko epätavallista Monicalle.  

Häh? Kyllä minä ainakin usein huomaan käveleväni samaan tahtiin täysin "vahingossa" läheisteni kanssa.

Muttei tuota normaali keskivertoihminen tee, ainoastaan harvat.

Täytyy kyllä mentaliteetiltaan ja luonteeltaan olla todella lammas jos ei edes uskalla kävellä omaan tahtiin vaan siinäkin pitää matkia muita.

Et tainnut lukea viestiäni. Se on täysin sattumanvaraista, ihan yhtä suuri todennäköisyys on kävellä samaan tahtiin kuin eri tahtiin. Sinähän se varsinainen "musta lammas" olet, on se niin siistii olla erilaine ku muut.

Ihan osuva viesti, koska olen aina yrittänytkin olla erilainen kuin muut. Kuitenkaan mustalla lampaalla ei tarkoiteta sitä vaan sen merkitys on eri. 

Vierailija
20678/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä moga pistää Seppo tuon hupakon kanssa yhteen, josta jo Helena silloin oli mustasukkainen.

ULPPO 4EVER!!!!

Vierailija
20679/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, minä mainitsin :D

MÄ kans

Vierailija
20680/27326 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta oikeasti häiritse tuo että Monica ja Camilla kävelivät täsmälleen samaan tahtiin keskiviikon jaksossa? Samaa näkee aina Talen ja Sannin kohtauksissa. Tämä on varmasti tahallaan tehty, joten halutaanko tällä kenties korostaa hahmojen välistä sidettä? Ei kukaan vahingossa kävele täsmälleen samaan tahtiin. 

Toinen erikoinen huomio keskiviikon jaksosta on se, että Monica kiroili. Melko epätavallista Monicalle.  

Häh? Kyllä minä ainakin usein huomaan käveleväni samaan tahtiin täysin "vahingossa" läheisteni kanssa.

Muttei tuota normaali keskivertoihminen tee, ainoastaan harvat.

Täytyy kyllä mentaliteetiltaan ja luonteeltaan olla todella lammas jos ei edes uskalla kävellä omaan tahtiin vaan siinäkin pitää matkia muita.

Et tainnut lukea viestiäni. Se on täysin sattumanvaraista, ihan yhtä suuri todennäköisyys on kävellä samaan tahtiin kuin eri tahtiin. Sinähän se varsinainen "musta lammas" olet, on se niin siistii olla erilaine ku muut.

Ihan osuva viesti, koska olen aina yrittänytkin olla erilainen kuin muut. Kuitenkaan mustalla lampaalla ei tarkoiteta sitä vaan sen merkitys on eri. 

Se olikin sanaleikki tuon "lampaasi" kanssa.

Ketju on lukittu.