Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sä se oot ku herpes. Aina roikkumassa mukana."
Mistä tämä sitaatti
Eilisessä jaksossa Camilla sanoi Alissalle Amandassa. Sanatarkasti menikin näin: "Sä se oot ku herpes, roikut aina mukana."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepon mielitietty oli tuttu hahmo, Anita.
Entäs se Ismon sokkotreffikumppani? Ainakin tuttu Ismolle, mutta onko myös katsojille?Entä jos se on se Anita? Sopivasti katsojille paljastettu Sepon rakkaus ja Ullakaan ei sitä tiedä.
Siis että Ismon sokkotreffikumppani olisi Anita? Mutta miksi Anita lähtisi sellaiseen jos tällä on säpinää Sepon kanssa?
Mikä tämä koko sokkotreffijuttu on? Itsekeksitty juttu tässä ketjussa vai juonipaljastuksissa? Itse en ole kuullutkaan koko asiasta.
Viikon kurkistuksessa oli pätkä Ismon reaktiosta kun näkee naikkosen. Ja jossain juonareissa mainittiin, että Ulla järkkää Ismolle sokkotreffit.
"Ulla Taalasmaa järjestää Ismolle treffit mitä ilmeisemmin Ismon vanhan tutun kanssa. Kuka on kyseessä, se selviää ensi viikolla." Näin MTV:n sivuilla ja eiköhän kyseesä ole pelkästään Ismon vanha tuttu eikä mikään vanha hahmo. Ulla kuitenkin selkeästi alkaa kertomaan "tässä on.." ja jää kesken Ismon alettua vihasesti sanomaan "sinä". Ulla on kuitenkin ollut sarjassa alusta asti milloin Ismo enemmänkin tapaili ja seurusteli. Ullan poissa ollessaan Ismolla on ollut vaan tyyliin Liisa Salo jonka Ulla tietää ja Kristiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sä se oot ku herpes. Aina roikkumassa mukana."
Mistä tämä sitaatti
Eilisessä jaksossa Camilla sanoi Alissalle Amandassa. Sanatarkasti menikin näin: "Sä se oot ku herpes, roikut aina mukana."
Hahhah, miten multa meni ihan ohi :D
Vierailija kirjoitti:
"Ulla Taalasmaa järjestää Ismolle treffit mitä ilmeisemmin Ismon vanhan tutun kanssa. Kuka on kyseessä, se selviää ensi viikolla." Näin MTV:n sivuilla ja eiköhän kyseesä ole pelkästään Ismon vanha tuttu eikä mikään vanha hahmo. Ulla kuitenkin selkeästi alkaa kertomaan "tässä on.." ja jää kesken Ismon alettua vihasesti sanomaan "sinä". Ulla on kuitenkin ollut sarjassa alusta asti milloin Ismo enemmänkin tapaili ja seurusteli. Ullan poissa ollessaan Ismolla on ollut vaan tyyliin Liisa Salo jonka Ulla tietää ja Kristiina.
Kiitos selvennyksestä. Mutta eihän se välttämättä mikään Ismon vanha heila ole, vaan joku ikävä tyyppi josta Ulla ei tiennyt
Minkähän takia Ulla edes järjestää Ismolle mitään treffejä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs se Ismon sokkotreffikumppani? Ainakin tuttu Ismolle, mutta onko myös katsojille?Entä jos se on se Anita? Sopivasti katsojille paljastettu Sepon rakkaus ja Ullakaan ei sitä tiedä.
Niinpä! Ismo suuttuu kun Anita tuleekin tapaamaan toista miestä samaan aikaan kun Seppo on aineissa kosia.
Mukavaa tulla takaisin Pihlajakadulle.
Olisi mielenkiintoinen käänne jos Ulla alkaisi vetää huumeita ja sekoilisi piripäänä. Vanhusten huumeiden käyttöä ei ollakaan nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Ismo suuttuu kun Anita tuleekin tapaamaan toista miestä samaan aikaan kun Seppo on aineissa kosia.
Tätä minäkin epäilen.
Miksi koko syksy on varattu Monican seksihurjasteluille? Tämän päivän jakso "Monica haluaa pannacohta", jossa kuullaan legendaksi muodostuva "Pane mua" ja myös 26.9.2017 jakso "Sexit only, pyytää Monica".
Miksi noita uutisia Salkkareiden sivuille tulee ennenaikaisesti? Nyt se Pane mua-klippi on saanut kokonaisen erityisuutisen ja siitä kohtauksesta on erillinen klippi, jota nyt mainostetaan tuolla sivuilla mutta kun klikkaa niin ei saatavilla. Harhaanjohtavaa.
Miksi tämä kuva pyörii edelleen maikkarin sivuilla?
https://im.mtv.fi/blob/5684312/20398da519219d04ac2c6398fbeeff52/01-data…
Pahoin pelkään ettei Anita halua Seppoa ja Seppo poistuu myöhemmin sarjasta pettyneenä kohti Lappia. Pelkkään kirjeenvaihtoon ei kauheasti kannata etukäteen luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koko syksy on varattu Monican seksihurjasteluille? Tämän päivän jakso "Monica haluaa pannacohta", jossa kuullaan legendaksi muodostuva "Pane mua" ja myös 26.9.2017 jakso "Sexit only, pyytää Monica".
Kaksi jaksoa on koko syksy?
Reaalisesti vaan tuodaan esiin raskaana olevan naisen hormoonihuurut😂
Olisin itse toivonut semmosta käännettä, että Alissa olisi oikeasti vajonnut isänsä temppuilu jälkeen alas. Aki olisi saattanut tuntea edes pienen piston sydämessä. Vaikka firma onkin aina ollut pääasiassa Akilla on Alissalla siihen oikeus, kun eka itse perustat tyttäresi nimellä firman joka kiertää veroja.
Jotenkin musta tuntuu, että Gunnarin on aika lähteä nyt syksyllä sarjasta pois. Tuskin muisti enää palaa entiselleen ja kohta ei enää tunnista ketään.
Sepon ja Ismon kohtaukseen oli eksynyt pätkä Amandan taustanauhaa (lautasten ja ravintolan kilinää)
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse toivonut semmosta käännettä, että Alissa olisi oikeasti vajonnut isänsä temppuilu jälkeen alas. Aki olisi saattanut tuntea edes pienen piston sydämessä. Vaikka firma onkin aina ollut pääasiassa Akilla on Alissalla siihen oikeus, kun eka itse perustat tyttäresi nimellä firman joka kiertää veroja.
Toivot että Alissa olisi vajonnut alas, siis että hänellä menisi huonosti (?) mutta silti haluat että Alissalla on oikeus firmaan? Häh
Eikös Ulla ole Liisankin tavannut aikanaan? Oisko sitten joku tuntematon kasvo katsojille.