Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapset eivät voi jakaa samaa huonetta, kun vanhemmatkin yleensä niin joutuvat tekemään?

Vierailija
10.06.2008 |

.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ihan oma tilani esimerkiksi tässä pienen talomme sohvalla johon käperryn peiton alle ja osaan olla aivan omassa rauhassani...

ja kyllä olen ainut lapsi ja elänyt rauhassa monta kymmentä vuotta elämästäni, joten aluksi tuntui vaikealta jakaa elämä ihan vaan miehenkin kanssa, nyt olen oppinut rauhoittumaan, löytämään oman tilani, hiljaiset hetken tästä ison perheen sekamelskastakin.

se on ihan omista taidoista kiinni osaako elää ja nauttia elämästään.

meidän lapset ainakin osaavat myös rauhoittua omiin puuhiinsa ja hetkiinsä eivätkä vaadi siihen suunnatonta kaikuvaa tilaa vaan omaavat yksinkertaisesti kyvyn keskittyä puuhaansa.

Vierailija
42/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nykyisin suurin syy kouluongelmiin on kouluympäristön hälinässä ja epäpätevissä opettajissa.

Ei siinä paljon oma huone auta, jos opettaja on ylimielinen/epäpätevä ja luokka on liian iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kahden teini-ikäisen pojan äitinä ei tulisi mieleenkään laittaa poikia samaan huoneeseen. Oma rauha pitää olla. Voin sanoa, että huomaatte kyllä miksi... viimeistään pyykkiä pestessänne.

Vierailija
44/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista tuo perustelusi siinä lomakkeessa, kun anot nuppusille siellä omia huoneita.

Vierailija
45/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajat eivät sitä ikinä kestä myöntää, mutta on myös kehnoja opettajia ja niin ikäviä kouluja että lapsella voi mennä ihan siitäkin syystä huonosti.

suomessa on niin inhottavia kouluja että ihan puistattaa, homeisia loukkuja joita johtavat eläke-ikäiset tantat ja osa opettajista elämäänsä ja kaikkiin oppilaisiinsa kyllästyneitä tulevia tanttoja.

itse olen homekoulun käynyt ja fyysinen terveyteni meni LOPPUELÄMÄKSI, opettajat eivät koskaan suostuneet uskomaan, etten jatkuvasti sairaana pystynyt enää suoriutumaan yhtä hyvin kuin ennen ja pudottivat kaikki numeroni - saman tekivät muille kymmenille jotka sairastuivat astmaan samana vuonna kuin minä, enkä usko että me kaikki olimme vain huonoja oppilaita.

siihen laitokseen en enää jalallani astu, koko koulu-aika on muuttunut mielessäni vain mustaksi, enkä enää edes muista opettajieni nimiä, niin synkkiä hahmoja he minulle ovat.

onneksi lopuissa opinnoissa menestyin, lähinnä sen avulla että mahtava opettajani tuki ja uskoi minuun ja henkisiä haavoja parantamalla auttoi myös fyysistä parantumistani.

Vierailija
46/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista tuo perustelusi siinä lomakkeessa, kun anot nuppusille siellä omia huoneita.

Eiköhän parikymppiset osaa hoitaa nämä asiat vähän toisella tavalla kuin yläasteikäiset?

Vierailija
47/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väittänytkään, etteikö kehnoja opettajia olisi. Todella ikävää, että sinulle on käynyt näin. Mutta jos yhtään lohduttaa, niin opettajat ovat nykyään ensimmäisinä vaatimassa sisäilman tutkimuksia ja hometutkimuksia, jos vähääkään epäillään hometta. Sentään kyseessä on opettajienkin työkyky ja terveys. Oppilaat viettävät koulussa ehkä vain muutaman vuoden, opettajat saattavat viettää kymmeniä vuosia.

Vierailija
48/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikein paapoo, lellii ja hemmottelee, niin ei se nuppunen siinä mitään ihmeparannusta ehdi kokea!

Vierailija
49/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikein paapoo, lellii ja hemmottelee, niin ei se nuppunen siinä mitään ihmeparannusta ehdi kokea!

Kyllä olen kateuden kohteeksi ennenkin joutunut, mutta koskaan en näin suoran ja katkeran kateuden kohteeksi. Onnea vain kasvatustyöllesi, tulet nimittäin todella tarvitsemaan sitä!

Ps. sen ihmeparannuksen nimi on muuten tyttöystävä, jos et sitä vielä pikkulasten äitinä tajunnut. Ja miksi olisitkaan tajunnut?

Vierailija
50/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla sinne armeijan privahuoneeseen voi anoa majoituksen myös tyttöystävälle? Vau!

Vierailija
51/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lellipentujesi pyykit? Niinhän se yleensä menee, totta.

Vierailija
52/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lellipentujesi pyykit? Niinhän se yleensä menee, totta.

Ihan miten vain. Meillä kyllä vanhemmat hoitavat lasten pyykit. Tai no, oikeasti ei kyllä ollut edes kyse pyykinpesusta, mutta mistäs sen pikkulasten äippä olisi tiennytkään :D

Vierailija
53/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla sinne armeijan privahuoneeseen voi anoa majoituksen myös tyttöystävälle? Vau!

Harvemmin kai 13- ja 15-vuotiaat joutuvat kutsuntoihin? Sen lisäksi, että olet pikkulasten äippä, sinulla taitaakin olla vain tyttöjä, eikös niin? :D

Vierailija
54/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aikoja, voi tapoja.

Vierailija
55/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on puhunut 13-vuotiaiden kutsunnoista mitään?

Vierailija
56/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 ei tainnut ihan hoksata perustelua teinipoikien yksityisyyden tarpeeseen. Väännä rautalangasta.

Vierailija
57/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on puhunut 13-vuotiaiden kutsunnoista mitään?

Minä kirjoitin teini-ikäisistä pojista ja heidän huoneistaan, joku vääntää asian armeijaan menemiseksi ja kyselee kutsuntapapereista. Minä kun en niistä tiedä mitään, kun harvemmin kai 13- ja 15-vuotiaat kutsuntoihin joutuvat, vai mitä? Et taida oikein pysyä kärryillä enää :D

Vierailija
58/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aikoja, voi tapoja.

Vierailija
59/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi liittynyt oikeasti pyykinpesuun, vaan ihan muuhun.

terv 9 v tyttölapsen aiti

Vierailija
60/118 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienillä lapsilla se on vaan mukavaa että on kaveri jakamassa sitä huonetta (vaikka sit noiden mörköjen takia joista joku puhui...), mutta kyllä teini-ikää lähestyvä/teini-ikäinen tarvitsee sitä omaa rauhaa!! Sehän nyt on itsestään selvä asia, en tajua miten tästä jotkut viitsivät edes vängätä vastaan! Jos ei ole varaa ostaa asuntoa, jossa kaikilla on omat huoneet, se on ok, MUTTA ei pidä silti väittää, että joku teini ei tarvitsisi omaa huonetta. Kyllä hän tarvitsee!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi