Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkasin pitkät hiukset ja nyt olen itkenyt jo toista tuntia...

Vierailija
19.07.2012 |

Lohduttakaa joku, että kyllä ne kasvaa! Mutta silti, olen niin surullinen ja tunnen itseni rumaksi - nämä hiukset ei sovi minulle (tai kelleen muullekaan) yhtään! :(

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="19.07.2012 klo 17:08"]Se on monen vuoden prosessi saada hiukset takaisin, eikä ne enää siinä vaiheessa ole yhtä upeat kuin ennen... Jos hiukset kasvaa reilun sentin kuukaudessa, puoleen selkään ylttäviin kutreihin menee melkein viitisen vuotta. Samassa viidessä vuodessa päänahan rasvapituisuus yms pääsee jo muuttumaan niin, että aikuisena kasvatetut pitkät hiukset ovat paljon kuivemmat ja kuolleemmat, kuin nuoruudesta asti säilytetyt ovat... Todella tyhmästi menit tekemään jos oikeasti kauniit hiukset olivat, sillä samalle tasolle et tule enää koskaan pääsemään paitsi jos pääset oikein supertason hiushoitajalle viikottain tms, miten Hollywood tähdet ja muut tekevät. Kotikonstein ei onnistu.
[/quote]
Älä viitti, aloittajalla on varmasti jo tarpeeksi huono tunne noista hiuksista. Kyllä ne kasvaa, minulla kasvoi puolessa vuodessa noin 15cm jo tukkaa kun söin magnesiumia ja nyt aloitin biotiinin.
[/quote]
Se sentti kuussa on ihan liioittelua, kyllä ne kasvaa nopeammin luonnostaankin. Mulla kasvaa yli 2cm kuussa.

Vierailija
102/106 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2012 klo 17:12"]

Samassa viidessä vuodessa päänahan rasvapituisuus yms pääsee jo muuttumaan niin, että aikuisena kasvatetut pitkät hiukset ovat paljon kuivemmat ja kuolleemmat, kuin nuoruudesta asti säilytetyt ovat...

kommentoikaa muutkin tätä

Höpöhöpö. Ei sieltä nuoruudesta hiuksia säily, sori vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo kolme vuotta aikaa mutta muistan päivän kuin eilisen!!
Minulla oli mustat pitkät hiukset, lähes alaselkään asti. Oli kuitenkin tosi huonokuntoiset latvat kun en ollut vuosiin saanut aikaiseksi leikkauttaa niitä.
Menin kampaajalle ja sanoin että leikkaa kunnolla kaikki huonot pois, vaikka lähes polkkamittaan kunhan on taas terveet hiukset! Ehtona kuitenkin että saan hiukset edes jotenkin vielä ponnarille. Halusin myös eroon mustasta väristä ja sanoin että laittaa vaaleita raitoja joita sitten kuukauden välein lisäillään että saan vaaleat raidoitetut hiukset.
No, lähdin kampaajalta koko pää värjättynä tasaisella maantienvärillä ja hiuksissa veitsellä leikattu kasaritukka!!!
Hiusmalli paljastui kunnolla vasta kotona kun olin tullut suihkusta seuraavana päivänä :'(
Kasaritukalla tarkoitan sellaista voimakkaasti kerrostettua roctähtitukkaa :/
Hiukset näytti todella huonokuntoisilta kun oli veitsellä vuoltu ja vielä ihan ohueksi hiirenhännäksi!!
Kuukauden vollotin ja kuljin oikeasti pipo päässä, koko sen kuukauden!
Sitten leikkasin itse sen pahimman hiirenhännän niskasta ja värjäsin takaisin mustaksi.
Siitä vähän ajan päästä varasin ajan toiselle kampaajalle ja muutaman kuukauden välein aina leikattiin polkkamalliin niin että lopuksi minulla oli vahvat hiukset takaisin ja veitsellä nyrhityt oli tiessään!
Nyt minulla on taas pitkähköt, vahvat ja terveet raidoitetut hiukset.
Onneksi hiukset kasvaa aina takaisin!
Lohduttauduin ajatuksella että kasvaa noin sentin kuussa ja niin ne teki :)
Aika menee äkkiä! Etsi toinen kampaaja parin kuukauden päästä ja miettikää yhdessä mitä hiuksille voisi tehdä.
Paljon tsemppiä tukan kasvatukseen :)

Vierailija
104/106 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tämän ketjun vuoksi en leikkaa pitkiä hiuksia lyhyiksi. Pelastitte mut tuskalta, kiitos♥

Vierailija
105/106 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairbell ( http://harmonylife.fi/hiustenhoito/hairbell) toimii erittäin tehokkaasti minulla ja ystävälläni. Se auttaa kasvattamaan hiuksiani paremmin kuin hiusnaamiot tai mitkään muut tuotteet. Olen todella nauttinut myös palvelustanne.

Vierailija
106/106 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se ap itkee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi