Millaista naista miehet kutsuu prinsessaksi?
Siis kahden kesken, tai antavat tällaisen lempinimen jollekin naiselle?
Tunnen yhden naisen, josta tiedän että nuorempana puhuttiin prinsessana. Ei ollut mikään teennäinen blondi, vaikka ei mikään jumalatarkaan. Ilmeisesti miehet ei tällä tarkoita mitään pahaa?
Saisipa itsekin samanlaista huomiota kuin tämä nainen edelleen saa :) Onko se sitten kuitenkin enemmän persoonakysymys?
Kommentit (29)
Avutonta ja yksinkertaista pikkurouvaa.
Prinsessa = elää toisen kukkarolla
Pumpulissa kasvanut sellainen herkkä mimosa.
Saisikohan tähän kenenkään miehen vastausta? Naiset taas katkerina.
Vierailija kirjoitti:
Saisikohan tähän kenenkään miehen vastausta? Naiset taas katkerina.
Oon mies ja mun mielestä on noloa, jos mies kutsuu naistaan prinsessaksi 😂
Mua on ex ainoastaan haukkunut pikku prinsessaksi kun "kiukuttelin" enkä suostunut alistumaan. En osaisi ottaa hyvällä jos joku uusi mies mua prinsessaksi yrittäisi kutsua. Musta se kuulostaa halventavalta.
Hyi, ajattelisin että miehessä jotain vikaa.
Vaimon siskon likkaa kutsun prinsessaksi.
Yhdellä aiemmalla työpaikallani pari miesasiakasta kutsui minua tällä lempinimellä. En todellakaan tiedä miksi.
Kun olin teini, eräs aikuinen mies kutsui minua prinsessaksi, koska olin hänen mielestään nätti. Se mies oli muuten suuttuessaan aggressiivinen ja pelottava tapaus. Sitä en tiedä ovatko nuo asiat jotenkin yhteydessä toisiinsa.
En ole kyllä koskaan kuullut tuota hyvää tarkoittavana. Ainoastaan pienestä tyttärestä.
Tasa-arvoisessa suhteessa olisi aika outo termi. En ottaisi kohteliaisuutena vaan vit.....luna.
Teinityttöjä kutsutaan prinsessoiksi, aikoinaan irc galleríassahan moni tyttö kutsui itseäänkin sillä nimellä. Olivat usein sellaisia isoilla tekoripsillä varustettuja jotka meikkasivat paljon.
Sellaista naista joka pakotetaan menemään naimisiin ventovieraan kanssa että saadaan solmittua allianssi esim. Preussin kanssa
Sellaista joka kiukuttelee, kun pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit. Prinsessa nimitys on naisen arvoa alentavaa ja siinä ei ole mitään positiivista.
En haluaisi miehen kutsuvan minua prinsessaksi. Jos joksikin niin sitten kuningattareksi.