Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkasin pitkät hiukset ja nyt olen itkenyt jo toista tuntia...

Vierailija
19.07.2012 |

Lohduttakaa joku, että kyllä ne kasvaa! Mutta silti, olen niin surullinen ja tunnen itseni rumaksi - nämä hiukset ei sovi minulle (tai kelleen muullekaan) yhtään! :(

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.myös hiuksiinsa kiintynyt

Vierailija
62/106 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilta on lähtenyt hiukset syöpähoitojen seurauksena. KAikki ovat näyttäneet lyhyttukkaisina upeilta! Verrattuna entisiin, pitkiin hiuksiin suurimmalle osalle on sopinut paljon paremmin lyhyt (ja tosi lyhyt) tukka. Ja iso osa ei enää aio kasvattaa pitkiä hiuksia! Itsellänikin tämä lyhyt malli pysyy, on hyvännäköinen ja helppo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yleensä ihan omiaan pitkiin leijonanharjoihin. Samoin tietyn ikäiset naiset eivät näemmä ole oikein koskaan oppineet/tottuneet laittamaan hiuksiaan. Pese-ja-pidä riittää äärimmäisen harvoille, oli pituus mikä tahansa. Lyhyttä joutuu usein laittamaan eniten.

t: lyhyehkö, leukaan ulottuva tukka

Vierailija
64/106 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ei näytä kivalta kellään...

Näyttää todella upealta silloin, sille et sinäkään mielipiteinesi voi mitään.

t. kampaaja

Eikä me sitten voida sille mitään.

Vierailija
65/106 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yleensä ihan omiaan pitkiin leijonanharjoihin. Samoin tietyn ikäiset naiset eivät näemmä ole oikein koskaan oppineet/tottuneet laittamaan hiuksiaan. Pese-ja-pidä riittää äärimmäisen harvoille, oli pituus mikä tahansa. Lyhyttä joutuu usein laittamaan eniten.

t: lyhyehkö, leukaan ulottuva tukka

ei se laittamalla paremmaksi muutu eikä leikkauksetkaan näy missään.

Itse en koskaan laita tukkaani. oikenee kun vain näyttää kampaailman hoitoaineita ja kuivuu kun vähän pörhöttää. Laiskana olen tyytyväinen helppoon tukkaani.

Vierailija
66/106 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos pitkät hiukset on rumat, niin niitä näkyy niin paljon.

Ja en puhu nyt "taviksista", vaan jos avaa naistenlehden ja katsoo muotikuvia (joko mainoksia tai sitten kuvia erilaisista gaaloista ym.) on melkein kaikilla pitkät hiukset.

Jos lyhyet kutrit pukisivat kaikkia parhaiten, niin luulisi stailaajien ym. alan ammattilaisten (huippukampaajat jne.) luovan asiakkailleen niitä lyhyitä malleja. Mutta ei, tuntuu olevan niin että mitä pidemmät sitä paremmat...

Ja kyllä: onhan niitäkin joilla lyhyet hiukset se tavaramerkki. Mutta noita joille lyhyet hiukset oikeasti sopivat on pieni kourallinen ns. "maailman luokan" tähdissä, kuinka vähän heitä sitten onkaan täällä Suomen lähiöissä?

Niin monellako siellä roikkuu eloton hiirenhäntä selässä? Kuvat ovat kauniita ja kauniiden ihmisten elämä on aina ihanaa muotilehdissä. Suomalaisessa katukuvassa kyllä 80% pitkistä hiuksista on onnettomia roikkuja.

Vierailija
67/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka lyhyeksi?

Vierailija
68/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ei näytä kivalta kellään...

Vierailija
69/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin otsatukan, joka olikin mielestäni maailman kaamein. Marssin kampaajalle laittamaan pidennykset ja se korjasi asian. Joten jos sulla on varaa, niin mars kampaajalle!

Toisaalta voi olla, että uusi hiusmalli on tottumiskysymys.

Vierailija
70/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin leikkasin hiukset jo kuukausi takaisin ja vieläkin itkettää kun katson peiliin.

Ennen hiukset ulottuivat reilusti yli puoleen selkään, nyt hädin tuskin hartioille.

Oli kyllä maailman suurin virhe leikata ne. Haluan pitkät hiukset takaisin!

Vierailija
71/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli upea, lapaluihin asti pitkä tumma paksu tukka jota ihmiset aina ihailivat. Olin kuitenkin kyllästynyt kun oli ollut 20 vuotta sama tyyli ja ajattelin että lyhyt olisi pirteä.

Nyt mulla on kynitty kananperse, jossa on vielä räikeitä kusenkeltaisia raitoja etuosassa lisäämässä WT-vaikutelmaa :( Kaiken lisäksi naamani näyttää tosi kummalliselta, en pitkähiuksisena edes tajunnut että mulla on oikeasti tosi leveät leukaperät ja ryppyinen kaula, mutta nyt nämä rumat piirteet on oikein tulleet esille. Mieheni sanoi kun tulin kampaajalta, että olisit oikein hyvännäköinen - jos olisit mies.

Vierailija
72/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita pidennykset. Teippipidennykset ainakin helppo laittaa itse, eikä niin paljon maksa kun ostat huutonetistä.

Vierailija
73/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis todella lyhyt.

Vierailija
74/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin otsatukan, joka olikin mielestäni maailman kaamein. Marssin kampaajalle laittamaan pidennykset ja se korjasi asian. Joten jos sulla on varaa, niin mars kampaajalle!

Toisaalta voi olla, että uusi hiusmalli on tottumiskysymys.

vain jos on jättänyt edes jonkun verran pituutta... Muutaman sentin kananpeetukkaan ei valitettavasti saa edes pidennyksiä, kampaaja sanoi että pitäisi olla noin 10 cm pituista se oma hius johon pidennys kiinnitetään.

Vierailija
75/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi kovin isoja ongelmia olla elämässä, jos noinkin uusiutuvan luonnonvaran kuin hiusten vuoksi itkee toista tuntia. :DDD

Vierailija
76/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö parturiin jonkun valmiin mallin kanssa ja sanoit että "tälläinen, piste" vai juttelitko sen kampaajan kanssa että millainen malli sulle mahdollisesti oikeasti sopisi?

Ammattitaitoinen parturi osaa kyllä tehdä sellaiset hiukset jotka sopivat kasvonpiirteisiin, sehän kuuluu heidän työhönsä.

Jos taas olet ollut siellä parturissa ehdottomana että tälläiset pitää niiden olla ja piste, niin oma vikasi.

Vierailija
77/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tämä TOSI lyhyt malli vaan sovi minulle yhtäään. Blaaah en haluaisi poistua kotoa ollenkaan... ap

Vierailija
78/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä kertakaikkiaan voi käsittää, että mikä saa naisen leikkaamaan kauniit pitkät hiukset pois. Varsinkin jos ne on vielä suorat ja hyvässä kunnossa. Lyhythius-muoti on joidenkin katkerien feministien juonia. Omalla naisella on ja pysyy kauniit pitkät hiukset, jos ne menee leikkaamaan minäkin ryyppään niin että kasvaa kunnon pallomaha. Kädittämätöntä, ja niin haaskausta...

Vierailija
79/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli upea, lapaluihin asti pitkä tumma paksu tukka jota ihmiset aina ihailivat. Olin kuitenkin kyllästynyt kun oli ollut 20 vuotta sama tyyli ja ajattelin että lyhyt olisi pirteä.

Nyt mulla on kynitty kananperse, jossa on vielä räikeitä kusenkeltaisia raitoja etuosassa lisäämässä WT-vaikutelmaa :( Kaiken lisäksi naamani näyttää tosi kummalliselta, en pitkähiuksisena edes tajunnut että mulla on oikeasti tosi leveät leukaperät ja ryppyinen kaula, mutta nyt nämä rumat piirteet on oikein tulleet esille. Mieheni sanoi kun tulin kampaajalta, että olisit oikein hyvännäköinen - jos olisit mies.

Ei varmaan auta, että tarinasi naurattaa ihan sikana :D :D

No, kyllä ne siitä kasvaa. Ja nykyisin on kaikenlaisia pidennyksiä, esim. klipsihässäköitä tms. Eivät oo edes kovin tyyriitä.

Vierailija
80/106 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin alkukesästä pitkät ja hyväkuntoiset hiukseni niin, että ulottuivat juuri ja juuri korvan alapuolelle. Yllättäen hiukseni nättivätkin lyhyinä paljon tummemmilta ja kasvoni huomattavasti leveämmiltä. Lopputulos oli karmaiseva...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä