Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain yhteydenoton naiselta joka väittää odottavansa lasta miehelleni. en

Vierailija
18.07.2012 |

ole missään vaiheessa epäillyt pettämistä ja mies kieltää koko jutun. onko mitään keinoa todeta naista valehtelijaksi ennen kuin lapsi on syntynyt? alkuraskaus menossa vasta. en tiedä mitä ajatella, ja miten koittaa olla kuin tää ei vaikuittais mihinkään.. mulla haastava työ ja kolme pientä lasta. luulin luottavani mieheeni mutta en mä enää tiedä, miks kukaan nainen huvikseen tällasta keksis??!

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin numeroa 32

Vierailija
2/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt arvon palstasisaret: eihän me olla ÄMMIÄ, MUIJIA tai HUORIA? Eihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mielestä pettäminen ei ehkä olisi maailmanloppu, mutta se olisi, että kiistää näin vakavan asian, vaikka olisi syyllinen on älyttömän törkeää.

Kyllä minusta saat selville asioiden oikean laidan edellisten vastaajien ehdottamilla konsteilla. Kysy mieheltä, tunteeko naista ja jos niin mistä. Juttele sitten naisen kanssa perusteellisesti puhelimessa, kysy miten tapasivat, missä, millainen miehesi on ja miten pukeutunut jne. Jos nainen tuntuu oikeasti tuntevan miehesi, mutta mies vain kiistää edes tuntevansa, on juttu minusta selvä miehen tappioksi. Toinen vaihtoehto on yhteistapaaminen, mutta kyllä tuo ensin esitetty vaihtoehto riittänee. Täyden todisteet saat sitten lapsen synnyttyä.

Vierailija
4/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko nainen halusi tavata,menin tapaamaan. Näytti tekstareita todisteeksi, ne kyllä riitti. Ei tietenkään siitä, että hän nyt odottaa juuri mieheni lasta,mutta miksi valehdella enää muutakaan kun puhui tuossa asiassa totta..että heillä ollut intiimi suhde,ja mieheni kielsi tuntevansa koko naista!

Aivan sairas tilanne; oksensin viestit luettuani, ja tämä toinen nainen piteli hiuksiani ja tsemppasi..!

Mitä vittua mä nyt teen? Rakastan lapsiani,miestäni,meidän perhettä ja meidän tulevaisuuden suunnitelmia- mutta nyt mies saa vauvan toisen kanssa? Mies on juuri nyt töissä ja känny pois päältä, ei siis tiedä ns uusimpia käänetitä jutussa. Oon ihan surusta sairas nyt. ap

Vierailija
5/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten voin ymmärtää sitä että miehesi valehtelee asiassa. Sitä en voi sietää alkuunkaan, se on kuin varmistaisi että asia lopulta päätyy varmuudella eroon. Surullista, ei voi kuin toivotella jaksamisia.

Joissakin kulttuureissa olisi helppoa lisätä perheeseen uusi vaimo ja tämän jälkikasvu, länsimaisessa kulttuurissa on jopa laitonta. Ehkä valehteluakaan ei olisi jos vaimoja voisi olla useampi.

Vierailija
6/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...laittaa epäilemään, että onko näitä naisia kenties enemmänkin.

Vierailija
7/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu tosi pahalta sinun puolestasi. olen myös itse tullut petetyksi, kun luulin parisuhteemme olevan aivan kunnossa. silloinen mieheni osoittautuikin sitten täysin epäluotettavaksi narsistiksi, joka ei ajatellut kuin itseään. meidän kolmiodraamaamme ei kuulunut lapsia, mutta silti olin musertunut. älä nyt jää yksin tämän tuskasi kanssa! olet varmasti shokissa. jo lastesikin vuoksi kerro asiasta heti hyvälle ystävällesi/äidillesi tai muulle läheisellesi ja pyydä tulemaan luoksesi ja tueksesi. lasten ei ole luonnollisestikaan hyvä joutua todistamaan välienselvittelyjänne, koska tuskinpa tuossa nyt selvitään ilman kyyneleitä ja kirosanoja. se, mihin tämä kriisi lopulta johtaa (eroon, anteeksiantoon tai johonkin siltä väliltä) ei ei tarvitse ratketa nopeasti, vaan voit sulatella tätä asiaa alkushokin jälkeen rauhassa. nyt on kuitenkin tärkeää, ettet jää yksin, vaan huolehdit omastasi ja lastesi hyvinvoinnista pyytämällä läheisiltäsi apua. toivon sinulle voimia selvitä tästä eteenpäin.

Vierailija
8/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ehdotus: jos miehesi etu+sukunimi kaimoja löytyy paikkakunnaltanne muitakin, niin unohtakaa koko juttu. Jos ei nainen esittänyt mitään vaatimuksia, hän ei luultavasti halua teistä sen enempää.

Ei se varmaan ihan helppoa ole, mutta mitkä on vaihtoehdot: se että mies oikeasti on lapsen isä - jos isyys tunnustetaan myöhemmin oikeuden päätöksellä tehtävien dna testien perusteella, niin teillä on 1 lapsi lisää elämässänne. Jos lapsi todella on miehesi, niin tottakai haluaisitte sitä tavatakin. Samalla oma suhteenne pikku hiljaa kariutuisi petoksen takia. Ja omat lapsenne kärsivät. Toki toisen naisen lapsi saisi isän, mutta olisiko se kaiken muun arvoista?

- Toinen vaihtoehto on se että nainen huijaa. Haluaa jostain syystä kylvää epäilyjä mieleesi. Ehkäpä miehesi tuntee hänet, mutta nainen on yksipuolisesti ihastunut mieheesi.

En tiedä sinusta, mutta itse tunnen oman mieheni sen verran hyvin, että tiedän milloin hän valehtelee. Jos mies sanoo vilpittömästi ettei ole lapsen isä, niin usko häntä.

Vierailija
9/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne miehen lähettämät tekstarit tälle raskaanaolevalle ole ihan riittävä todiste miehen petollisuudesta.

Vierailija
10/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS joku vieras nainen odottaa lasta sinun miehellesi, niin sehän ei ensisijaisesti ole sinun ongelmasi vaan miehen ja sen vieraan naisen.

Itse turvaisin omien lasteni aseman. Esim. mies voisi siirtää omaisuuttaan sinun ja lastenne nimiin.

Toisekseen, JOS jotain lasta edes on tulossa, voisit miettiä yhdessä hänen huoltajuudensa hakemista. Ainahan sanotaan, että kaksi vanhempaa on parempi kuin yksi. Mutta sen aika on sitten, JOS lapsi syntyy ja isyys vahvistuu.

Vierailija
11/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS joku vieras nainen odottaa lasta sinun miehellesi, niin sehän ei ensisijaisesti ole sinun ongelmasi vaan miehen ja sen vieraan naisen.

Itse turvaisin omien lasteni aseman. Esim. mies voisi siirtää omaisuuttaan sinun ja lastenne nimiin.

Toisekseen, JOS jotain lasta edes on tulossa, voisit miettiä yhdessä hänen huoltajuudensa hakemista. Ainahan sanotaan, että kaksi vanhempaa on parempi kuin yksi. Mutta sen aika on sitten, JOS lapsi syntyy ja isyys vahvistuu.

Aika pimeitä ideoita. Ei kai tuossa edes ole suurin ongelma se pettäminen, vaan se että kiinni jäätyäänkin edelleen kieltää. Pettämisestä voi vielä selvitä, mutta tuohon murenee koko liitto, että pettäjä ei myönnä mitään ja väittää vaimoa vainoharhaiseksi.

Ap:lle tsemppiä. Elämää on vielä eron jälkeenkin. Varmasti nyt tuntuu kuin joku olisi kuollut. Sitä miestä joksi miestäsi luulit ei ole enää, mutta kyllä sä siitä selviät. Alat järjestelemään asioita yks kerrallaan, päivä kerrallaan. Kyllä sä pärjäät. Tuhannet naiset on kokeneet saman.

Vierailija
12/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(lapsen jo synnyttyä) ukkomieheksi. Yhteistä loppuelämää oli suunniteltu jne.

Luulin että kuolisin siihen paikkaan.

Mutta.. en kuollut. Elän, hengitän, ja kasvatan lastani yksin. Ihan kamalaa oli alkuun, mutta selviän, kuten joku sanoi, hetki kerrallaan, päivä kerrallaan.

En ole ollut yhteydessä miehen vaimoon, en halua sotkea heidän enkä omaa elämääni enempää. Tyhmäksi tunnen itseni, aina ollut järkevä, akateemisen koulutuksen saanut jne, mutta jotain opin tästäkin..

Tsemppiä ja myötätuntoni sinulle ap, ja kaikille jotain tämän tyyppistä kokeneille.

Vierailija
13/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsetkin tarvitsevat sinua.

Älä rupea nyt tämän täysin ventovieraan naisen sylkikupiksi. En tiedä, onko hän tiennyt miehesi olevan naimisissa ennen kuin raskaus alkoi, mutta joka tapauksessa hän on ihan itse soppansa keittänyt. KOvin vakaa suhde heillä ei ole voinut olla, ja silti on ehkäisy pettänyt/ ei ole käytetty lainkaan eli raskaus on ollut tietyllä tapaa tietoinen valinta. Se, että miehesi ja tämän naisen suhde ei ole ollut kovin vakaa perustuu maalaisjärkeen. Jos et ole lainkaan epäillyt pettämistä eikä miehelläsi ole ollut työmatkoja sen enempää kuin ennenkään, niin ei hän tuota naista ole voinut tavata kovin normaalisti ja kovin pitkiä aikoja eli toisin sanoen hiukan järkeä käyttämällä naisen olisi pitänyt tajuta, että miehellä on jotain salattavaa (ei ole esim.ikinä käynyt miehen kotona eikä tiettyihin aikoihin ole saanut soittaa eli luultavasti nainen on tiennyt tilanteen).

Unohda nainen. Vaikka tälläkin palstalla ehkäisy on pettänyt lukemattomia kertoja, niin omassa tuttavapiirissäni näin on käynyt vain yhdellä pariskunnalla. Jotain huolimattomuutta siinä täytyy olla taustalla. Sen lisäksi sinä et ole missään mielessä siinä asemassa, että voisit edes henkisesti auttaa ja tukea toisen naisen raskautta ja pikkulapsivaihetta. Se ei ole sinun murheesi eikä velvollisuutesi, sinulle hän on täsin tuntematon ihminen, joka on heittäytynyt suhteeseen huolettomasti ja saa nyt kärsiä siitä.

Ensinnäkin, hae apua. Tarvitset sitä ennemmin tai myöhemmin, haluat sitten erota miehestäsi tai yrittää uudelleen. Velvoita myös miehesikin hakemaan apua- vaikka sitten ihan erikseen. Mieti ja pohdi rauhassa, puhu miehesi kanssa, pura mieltäsi ystävillesi äläkä tee mitään hätiköityä päätöstä minkään asian suhteen. Tässä pelissä ei ole kysymys vain miehesi paskamaisuudesta ja siitä, että hän on loukannut ja nöyryyttänyt sinua törkeällä tavalla. Tässä on kyse myös lapsista. He ansaitsevat turvallisen kasvuympäristön ja rakastavat vanhemmat. Heidän pitää saada kuva hyvästä parisuhteesta, joten en suosittele sinnittelemään lasten takia miehessä, johon et voi luottaa. Toisaalta en suosittele eroamaankaan ja kokeilemaan kenties aivan samanlaista uutta miestä. Ero voi olla ratkaisu, tai sitten ei. Sen saat aikanaan selville, mutta sillä ei nyt ole kiire.

Pari neuvoa. On nöyryyttävää, että oma mies on pettänyt. Siitä ei tosiaan halua huudella ympäriinsä. Silti kehotan lasten suhteen ikätasoiseen rehellisyyteen. Valheet ja salailut ovat saaneet teidät tähän tilanteeseen. On parempi, että ette ulota niitä lapsiinne asti. Kaikkea ei tarvitse tai kannatakaan kertoa mutta jotain rehellistä, jotta lapset eivät elä luulojen ja uskomusten varassa ja kehitä omia outoja tarinoita.

Tämän lisäksi lupaa itsellesi, että saat olla itsekäs. Panosta itseesi. Tee vain sinulle miellyttäviä asioita (lastenhoidon lisäksi). Älä veny ja ylisuorita, koska näet, että miehesi kärsii tai tämä toinen nainen on ihan hukassa. Keskity itseesi ja ajattele, että nämä saavat selvittää omat ongelmansa ihan itse. Hanki uusi harrastus, uusia ystäviä, tee jotain ihan muuta kuin tämän parisuhdekriisin ruotimista. Se antaa sinulle vähän toisenlaista näkemystä.

Voimia. Pärjäät kyllä.

Vierailija
14/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tapahtuisi meille, mua rassaisi se, että mies joutuu maksamaan elareita.

Pettämisestä en pääsisi yli, mutta sen kanssa oppisin elämään. En viitsisi alkaa eroprosessiin, mutta anteeksikaan en varmasti osaisi antaa. Vieläkin muistoissa ennen meidän virallista seurustelua yksi tapaus, jossa mies meni sanomaan jäähyväiset entiselle panolleen ja sitten piti panna vielä kerran.

En lemppaisi miestä tuon takia, mutta olisihan se meidän suhde aika loppu.

Ollaan kuitenkin niin kiinni kaikkien yhteisien asioiden takia , etten erotakkaan viitsisi.

Luottamuspula lopun ikää.

Vierailija
15/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tapahtuisi meille, mua rassaisi se, että mies joutuu maksamaan elareita.

Pettämisestä en pääsisi yli, mutta sen kanssa oppisin elämään. En viitsisi alkaa eroprosessiin, mutta anteeksikaan en varmasti osaisi antaa. Vieläkin muistoissa ennen meidän virallista seurustelua yksi tapaus, jossa mies meni sanomaan jäähyväiset entiselle panolleen ja sitten piti panna vielä kerran.

Ollaan kuitenkin niin kiinni kaikkien yhteisien asioiden takia , etten erotakkaan viitsisi.

ihmeen iloa olisi elää elämäänsä tällä tavalla puolittain?

Vierailija
16/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,se on elämä. Se nainen ei vaan kunnioita miehesi ja hänen yksityisyyttä. Ja jos nainen rakastaisi miestäsi ja odottaisi hänen lasta,niin ei olisi koskaan häiritsemässä teitä.

Vierailija
17/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan nauraa koko jutulle, oon hänen mielstään vainoharhainen hullu nyt ja se toinen nainen vielä hullumpi sekopää.

Mutta en saa rauhaa tältä asialta. En kestä odottaa kuukausikaupalla vahvistusta siitä, onko mies ko naisen lapsen isä vai ei. Tää hajottaa mut. Mulla ei ole mitään kokemusta pettämisestä edes aiemmin. Mutta en tiedä, mitä teen jos tapaamme ja tajuan, että tuo nainen puhuukin totta??!

Mitä jos mun mielenterveys ei kestä?? Meillä on kolme pientä lasta 2v,3v ja 5v, ei mulla vaan ole varaa romahtaa. Nyt pelottaa, pelottaa aivan sairaasti!!!ap

Ole nyt pää kylmänä.

Vaadi naista tekemään abortti, jos armoa anoo niin siinä on synninpäästö.

Jos ei tee nin paperille sopimus missä isyyttä ei missään vaiheessa tunnusteta, perintöä ei jaeta, eikä nainen saa ottaa mitään yhteyttä perheeseenne tämän jälkeen.

Ammu kovilla.

Ehei, eikä muuten sido edes äitiä. Lapsen etu menee aina äidin ja isän edun edelle. Eikä äiti saa tuollaisilla sopimuksilla estää isyyden selvittämistä. Eli voit pyyhkiä sillä sopimuksella takapuoltasi, sellaisella ei ole mitään merkitystä. Viimeistään lapsi saa sen isyyden vahvistettua ja perinnöt ym. itselleen kun täyttää 18v. Vai millä ajattelit sen lapsen sitten uhkailla hiljaiseksi? Ja montako naista pitää uhkailla kun mies saa paneskella mielin määrin ja vaimo hoitaa toiset naiset ja lapset pois kuvioista?

Aborttia voi toki vaatia, mutta eihän se pettämistä miksikään muuta. Vaikka nainen syyllisyydetunnossaan sen tekisi niin silti mies olis pettäjä. Pettäjä joka vain nauraa sekä vaimolleen että tälle toiselle naiselle.

Eiköhän tässä ole se mies jota pitäis ampua kovilla, mies se tässä vaimonsa petti.

Vierailija
18/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku edelleen tuntematon nainen lähetteli kirjeitä, joissa ensin vihjasi lapsesta, sitten suhteesta jne. Lopulta ei päästy selvyyteen, että mikä oli motiivi tai kuka tämä ihminen oli, mutta ilmeisesti oli joku tuttu, kaukaa ihastunut. Hulluja on ihan tavallistenkin ihmisten keskuudessa.

Vierailija
19/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko kaveri antanut jonkun muun kuin oman nimensä yhdenyön jutulle

Vierailija
20/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta se elämä on yksin? En ole enää kiinnostunut hakeen uutta seuraa ja opetteleen elämään jonkun vieraan kanssa. Ikä opettaa suhtautumaan elämään toisin.

Se 25 v naimisissa.

ihmeen iloa olisi elää elämäänsä tällä tavalla puolittain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme