sain yhteydenoton naiselta joka väittää odottavansa lasta miehelleni. en
ole missään vaiheessa epäillyt pettämistä ja mies kieltää koko jutun. onko mitään keinoa todeta naista valehtelijaksi ennen kuin lapsi on syntynyt? alkuraskaus menossa vasta. en tiedä mitä ajatella, ja miten koittaa olla kuin tää ei vaikuittais mihinkään.. mulla haastava työ ja kolme pientä lasta. luulin luottavani mieheeni mutta en mä enää tiedä, miks kukaan nainen huvikseen tällasta keksis??!
Kommentit (116)
Onko kukaan muu samaa mieltä että tarina kuulostaa tosi paljon siltä luisteluopettajatarinalta? Tai siis samanlaisia piirteitä... Siinä kun perheenisä alkaa suhteen lasten luisteluopettajan kanssa, joka tais olla vasta 17.
Samantyyppinen rakenne tapahtumien etenemisessä ja kirjoitustyylissä. Kattokaapa.
Kyllä nyt on miehelläsi hänessä tukemista. Mutta lapsi on oikeutettu isään.
Valmistaude siihen, että miehesi aika menee puliksi tuohon lapseen.
Olisi anteeksiantamatonta, jos ei tukisi tuota naisparkaa, jonka raskaaksi saattoi.
Ilman tukiverkkoa nainen EI voi selvitä. Kyseessäon lastesi puoliSISARUS kuitenkin. Ei häntä, syntymätöntä, saa jättää heitteille tai epätasapainoisen äidin armoilla.
Tällaista elämänne nyt vain on. Toivottavasti lapsesta tulee terve ym.
Voimia elämään! .
Eli näyttikö se olevan raskaana ja/tai oliko sillä jokin todistus raskaudesta?
Tiedän miehiä jotka kännissä tekstailevat seksiviestejä jopa naisille, joiden kanssa eivät ole panneet tai ovat panneet vain kerran. Näitä känniääliöitä löytyy niin kansanedustajista kuin omasta tuttavapiiristäni. Kai siinä on ideana piristää muuten tylsäksi muuttunutta arkea.
Eli en näillä näytöillä lähtisi myöskään vannomaan sen puolesta, että typysen tarina on totta.
Olennaisempaa on se, mitä sinä haluat tehdä tässä tilanteessa. Ja sitä on ihan turha miettiä väsyneenä, nälkäisenä ja ahdistuneena.
Sinulle tulee päivittäin hetkiä, jolloin olosi on täysin tyyni ja selkeä ja ajatus kirkas. Mitä silloin ajattelet suhteestanne ja tästä tilanteesta on totta.
Se mitä ajattelet ahdistuneena, stressaantuneena, peloissasi, väsyneenä jne. ei ole totta.
Ja kyllä, pettämisen jälkeen voi luoda todella rakastavan, läheisen ja intiimin suhteen, mutta se edellyttää että puoliso lopettaa valehtelun, sinä et sulje sydäntäsi ja yhdessä mietitte missä menitte vikaan ja miten voitte jatkossa välttää sen.
Usein pettämistapauksissa ongelmaksi tulee se, että petetty haluaa saada varmuuden siitä, ettei toinen koskaan ikinä enää petä. No miten voit todistaa jonkin sellaisen, jota ei ole tulossa tapahtumaan? Et mitenkään.
Fakta on se, ettei kukaan meistä voi olla satavarma siitä, että kumppani on meille koko loppuelämän uskollinen -- tai me hänelle.
Siksi nopein tie takaisin rakkauteen on päättää antaa itsensä rakastaa toista avoimin sydämin siitä huolimatta, että voimme varmuudella tietää toisen olleen uskollinen vasta kun puoliso on kuollut tai suhde muuten päättynyt.
Olettaen siis, että haluat jatkaa suhdetta mieheen. Tai ehkä nyt se, mitä haluat on vain katsoa, mitä seuraavaksi tapahtuu?
Onnea matkaan!
T. Katri Manninen
P.S.
Vaikka näin kaukaa on mahdotonta diagnosoida miksi ko. nainen käyttäytyi niin kuin käyttäytyi, oma vaistoni sanoo, että ko. henkilöstä kannattaa pysyä kaukana -- varsinkin jos haluat jatkaa omaa suhdettasi. Hänellä on aika supervahvasti ns. oma lehmä ojassa ja joskus tällaisessa tilassa oleva ihminen voi esittää olevansa sinun puolellasi samalla kun kaikin tavoin yrittää iskeä kiilaa miehesi ja sinun väliin. Suosittelen lämpimästi kuuntelemaan omaa vaistoasi silloin kun mielesi on kirkas etkä esim. sääli sumentama. Huomaa että myötätunto on eri asia kuin sääli.
Vein eilen lapset äidilleni hoitoon, ja itse tulin parhaan ystäväni luo.
Mies kotiin tultuaan oli mennyt paniikkiin, yritti soittaa miljoona kertaa ja laittoi viestejä. En ole pysynyt edes puhumaan hänen kanssaan, ystäväni sitten puhui. Kuulemma mies halusi suojella minua väittämällä ettei tunne ko naista, työmatkalla laivalla olivat tavanneet ja kuulemma känninen hairahdus (miehen mukaan VAIN kerran tapahtui) joka katuu enemmän kuin ikinä mitään.. Ja on yrittänyt aktiivisesti unohtaa. Ne viestit selitti "humalaiseksi pilaksi/hauskanpidoksi/ajatusleikiksi joka ei mihinkään johtanut, eikä ollut tarkoituskaan".. Tämä nainen taas on kuulemma aika epätoivoinen, häneen auttamattomasti ihastunut, ja epätasapainoton. Jolta siis mieheni halusi minua suojella. Mahdollisesta raskudesta väittää olevansa täysin tietämätön.
Nainen taas minulle eilen kertoi heillä olleen suhde, mutta raskaudesta kuultuaan mies oli kieltänyt ikinä enää ottamasta yhteyttä ja käskeneen tehdä abortin, joka nainen ei kuitenkaan halua tehdä.
Mitä ajattelisitte tästä kaikesta? Aika eri "totuudet" näillä osapuolilla, voisiko tapahtunut siis olla jotain siltä väliltä? Yritän olla tekemättä hätiköityjä johtopäätöksiä, ja rauhoittua nyt sen verran, että voin taas olla lasteni seurassa suht normaali.
Mies julistaa kuolematonta rakkauttaan tekstareilla, koko ajan mun puhelin piippaa.. Miten minä ja meidän perhe ollaan hänelle kaikki, eikä kestä jos menettää. Pari kertaa oon ottanut puhelimen käteeni vastatakseni, mutta mitään sanoja ei vaan tule.
Aika jäädyttävää. Tajuan nyt vasta teidänkin vastauksia ja kokemuksia lukeneeena, miten vähällä / ilman vastoinkäymisiä oon tosiaan päässyt elämässä tähän saakka.. Olen 34v, ja elänyt melko täydellisen onnellista elämää onnellisessa pikku kuplassani.
Pelottavaa.
lähempänä totuutta, suhde on varmasti ollut. Mahdollisesti nainen kyllä päätti olla käyttämättä ehkäisyä ihan tahallaan. Sekin varmaan on totta, että nainen epätasapainoinen, ainakin nyt tultuaan vedätetyksi miehesi taholta. Hän on varmaan luvannut jättää perheensä yms. perusjutut.
Vedättämään miehesi ainakin on kykeneväinen, sen olet nyt saanut itse todeta.
Isää ei kiinnosta, ja pilaa samalla monen viattoman elämän eli sinun ja lastesi.
Jos yhdestä kerrasta alkunsa sai, todnäk nainen yrittänyt tahalleen raskautua. Nyt sitten ei YH:n elämä houkutakaan ja yrittää saada miehen kiikkiin ja sinut jättämään miehen. Kiero ämmä.
joka katuu enemmän kuin ikinä mitään.. Ja on yrittänyt aktiivisesti unohtaa. Ne viestit selitti "humalaiseksi pilaksi/hauskanpidoksi/ajatusleikiksi joka ei mihinkään johtanut, eikä ollut tarkoituskaan"..
Jos olisi ollut pelkkä yksi hairahdus, jota katuu enemmän kuin mitään, niin olisiko oikeasti laittanut mitään muuta viestiä kuin korkeintaan "Älä koskaan ota minuun enää yhteyttä. Tämä oli virhe.", tai jotain muuta vastaavaa.
Miehesi voi toki katuakin, nyt, kun on jäänyt kiinni ja hänelle konkretisoituu se, millä lähti leikkimään.
Mutta mikään yksittäinen kännihairahdus tuo ei ollut ja mikäli mies ei pysty sitä myöntämään, niin aika hankala on luottamusta lähteä uudelleen kasaamaan.
Itse miettisin ensimmäisenä että pystyisinkö koskaan antamaan anteeksi.
Jos ja kun lapsi syntyy ja olisikin miehesi niin kestäisitkö tavata lasta? Itse en pystyisi.. Joka kerta kun katsoisin lapseen niin; petos ja toinen nainen, heidän lapsi..
Mutta nostan toki hattua kaikille jotka tuollaiseen kykenevät.. mieti rauhassa ja anna itsellesi aikaa.
Hattua nostan kakkosnaiselle, hieno teko kertoa vaimolle! Kumpa mullekkin olis ne kakkoset soittanu ja kertonu... Itse jos olisin kakkonen ja saisin tietää vaimosta, soittaisin heti! tee toiselle miten haluat itsellesikin tehtävän ;) Ne ukot suoltaa kyl sellasta soopaa et hohhoijaa! Kakkonen ku oli saanu kuulla musta ja lapsista, oli ukko puhunu sen niin pökerryksiin et usko, muka oltiin eroomassa ja oli puol vuotta nukkunu sohavalla, ois lähteny jo vuosia sitten mut jäi lasten takia ku olin muka masentunut yms.
Ei kannata pilata lasten perhettä sen vuoksi, että mies on joskus kännissä erehtynyt seuraamaan himojaan.
En vähättele tuskaasi, mutta onhan tuossa jo tullut selväksi se, kumman kanssa mies tahtoo olla. Pääsette tästä kyllä yli. Ja ehkä vaan vahvistaa parisuhdettanne lopulta.
Älkää pitäkö enää kumpikaan mitään yhteyttä toiseen naiseen. Toivottavasti tulee järkiinsä ja tekee abortin - ja näin säästää pahemmilta myöhemmiltä vaikeuksilta sekä teidät, itsensä että kaikki kuvioon sotkeutuneet lapset - jo olemassa olevat ja syntymättömän.
Ei kannata pilata lasten perhettä sen vuoksi, että mies on joskus kännissä erehtynyt seuraamaan himojaan. En vähättele tuskaasi, mutta onhan tuossa jo tullut selväksi se, kumman kanssa mies tahtoo olla. Pääsette tästä kyllä yli. Ja ehkä vaan vahvistaa parisuhdettanne lopulta. Älkää pitäkö enää kumpikaan mitään yhteyttä toiseen naiseen. Toivottavasti tulee järkiinsä ja tekee abortin - ja näin säästää pahemmilta myöhemmiltä vaikeuksilta sekä teidät, itsensä että kaikki kuvioon sotkeutuneet lapset - jo olemassa olevat ja syntymättömän.
*Ajattele syntymättömän lapsen oikeuksia...hänelläkin olisi oikeus isään :/
Hattua nostan kakkosnaiselle, hieno teko kertoa vaimolle! Kumpa mullekkin olis ne kakkoset soittanu ja kertonu... Itse jos olisin kakkonen ja saisin tietää vaimosta, soittaisin heti! tee toiselle miten haluat itsellesikin tehtävän ;) Ne ukot suoltaa kyl sellasta soopaa et hohhoijaa! Kakkonen ku oli saanu kuulla musta ja lapsista, oli ukko puhunu sen niin pökerryksiin et usko, muka oltiin eroomassa ja oli puol vuotta nukkunu sohavalla, ois lähteny jo vuosia sitten mut jäi lasten takia ku olin muka masentunut yms.
Minusta raukkamaista. Kun tajus, ettei saakkaan ukkoa nalkkiin raskauden varjolla, pilataan sen elämä kostamalla ja kertomalla vaimolle - ihmiselle , joka täysin syytön koko soppaan, puhumattakaan heidän lapsista!!
Tuo "mies" taas on sen sortin luuseri, etten jaksa edes kommentoida.
Petturit on alinta kastia.
Voimia APlle
Olisi kiva tietää kaikki uudetkin käänteet!!
Onko kukaan muu samaa mieltä että tarina kuulostaa tosi paljon siltä luisteluopettajatarinalta? Tai siis samanlaisia piirteitä... Siinä kun perheenisä alkaa suhteen lasten luisteluopettajan kanssa, joka tais olla vasta 17.
Samantyyppinen rakenne tapahtumien etenemisessä ja kirjoitustyylissä. Kattokaapa.
Oli miten oli, nää on kauhean viihdyttäviä!
Ap, jatka vaan samaan malliin!
Ja kyllä, tiedän, että näitä tapahtuu ihan oikeastikin.
uusia versioita, nykypäivän Lontooseen siirrettyinä. Aivan mahtava. Paljon parempia kuin av-kiusoitteluprovot.
ihna samanlaine kuin se Turun varjostuskeikka. Kuka perkele näitä keksii
Mies vaan nauraa koko jutulle, oon hänen mielstään vainoharhainen hullu nyt ja se toinen nainen vielä hullumpi sekopää.
Mutta en saa rauhaa tältä asialta. En kestä odottaa kuukausikaupalla vahvistusta siitä, onko mies ko naisen lapsen isä vai ei. Tää hajottaa mut. Mulla ei ole mitään kokemusta pettämisestä edes aiemmin. Mutta en tiedä, mitä teen jos tapaamme ja tajuan, että tuo nainen puhuukin totta??!
Mitä jos mun mielenterveys ei kestä?? Meillä on kolme pientä lasta 2v,3v ja 5v, ei mulla vaan ole varaa romahtaa. Nyt pelottaa, pelottaa aivan sairaasti!!!apOle nyt pää kylmänä.
Vaadi naista tekemään abortti, jos armoa anoo niin siinä on synninpäästö.
Jos ei tee nin paperille sopimus missä isyyttä ei missään vaiheessa tunnusteta, perintöä ei jaeta, eikä nainen saa ottaa mitään yhteyttä perheeseenne tämän jälkeen.Ammu kovilla.
Odota, että vauva syntyy ja isyys tutkitaan. Jos miehesi ei ole isä: kaikki hyvin. Jos on: eroa.
Onko se nainen esim. yrittänyt lähestyä miestäsi ja miehesi antanut pakit?
Mä tiedän tapauksen, missä akka oli vihainen naisen siskolle ja tästä syystä soitti sille täysin ulkopuoliselle naiselle ja väitti, että hänellä on suhde tämän miehen kanssa.
Hulluja on monenlaisia.
ei minuakaan kukaan uskonut ennen kuin oikeuden määräyksellä tehtiin isyystutkimukset.
en tiennyt vaimosta, minulle valehdeltiin yhtä lailla kuin vaimollekin, siksi kerroin asiasta kaikille mahdollisille. minusta oli törkeää toimintaa mieheltä huijata kahta eri naista.
en tehnyt aborttia kun olimme jo kuukausia yrittäneet lasta ja olin alkuraskauden turvallisilla viikoilla saadessani tietää tilanteen. rakastin jo lastani kovasti.
voimia sinulle vaikeaan tilanteeseen.
vasektomia. Ei enää yhtään lasta oman vaimon satika muunkaan naisen kanssa. Parempi niin, jos tästä jotain kuviota vielä rakennellaan.
Lapsille sisarus saattaa olla tärkeä, mutta älä teinin "vara"äidiksi ala hoitamaan lasta hänen puolestaan.