sain yhteydenoton naiselta joka väittää odottavansa lasta miehelleni. en
ole missään vaiheessa epäillyt pettämistä ja mies kieltää koko jutun. onko mitään keinoa todeta naista valehtelijaksi ennen kuin lapsi on syntynyt? alkuraskaus menossa vasta. en tiedä mitä ajatella, ja miten koittaa olla kuin tää ei vaikuittais mihinkään.. mulla haastava työ ja kolme pientä lasta. luulin luottavani mieheeni mutta en mä enää tiedä, miks kukaan nainen huvikseen tällasta keksis??!
Kommentit (116)
olet saanut varteenotettavia neuvoja.
Mietipä itseäsi menisitkö sinä jollekin naiselle sanomaan että sen mies on tulevan lapsesi isä jos ei olisi mitään suhdetta ollut. Et menisi.
Valitettavasti nämä paljon työmatkoja tekevät ovat riskissä hairahtua vieraisiin, tilaisuus tekee varkaan.
Kerron oman kokemukseni. Minulla oli useita suhteita varattuihin "kaupparatsuihin" aikoinaan. Itselläni oli perhe ja miehen kanssa mitä parhain seksielämä. Ei pettäminen ole kiinni siitä onko kotona seksiä vai ei. Itselläni kyse seikkailunhalusta ja seksuaalisesta holtittomuudesta. Mieheni ei tullut tietoiseksi pettämisestäni. Pettäminen tapahtui hänen töissä ollessaan.
mun mies on ollut paljon poissa kotoa työmatkojen takia. Mutta mun nähdäkseni meillä ei ole ollut edes mitään pientä ongelmaa meidän suhteessa; olemme onnellisia,myös miehen mielestä! Seksielämää on n 3krt/viikkoa, joka pikkulapsiperheessä on käsittääkseni suht paljon. Mutta nyt meni pohja kaikelta, nainen oli ihan vakuuttava, itki ja naoi multa anteeksiantoa.. en osannut sanoa mitään. Toivon todella, että on erehtynyt henkilöstä ja kaksi samannimistä löytyy. ap
ja suhteessa paljon seksiä. Pettämiseen voi johtaa ihan miehen omat ongelmat, jotka ovat riippumattomia avioliitosta ja sen tilasta.
Mutta olisihan sitä hyvä ensin selvittää onko mahdollista, että nainen olisi erehtynyt henkilöstä. Sopikaa tapaaminen kolmin kesken: nainen, sinä ja miehesi. Eiköhän siinä tapaamisessa saada selvyys kuka on kukin ja kuka valehtelee.
tulee täysin puun takaa. Miehiä on maailma pullollaan, jotka salarakkaalleen sanovat olevansa yhdessä vain lasten kanssa tai muuta paskaa, ja taas kotona vaimo on täysin siinä uskossa että kaikki on hyvin. Näitä on minunkin tuttavapiirissäni tullut esiin ja järkyttänyt tosi pahasti vaimoa.
Älä ole sinisilmäinen vaan selvitä.
Näin se on.
T. petetty vaimo
Mies vaan nauraa koko jutulle, oon hänen mielstään vainoharhainen hullu nyt ja se toinen nainen vielä hullumpi sekopää.
Mutta en saa rauhaa tältä asialta. En kestä odottaa kuukausikaupalla vahvistusta siitä, onko mies ko naisen lapsen isä vai ei. Tää hajottaa mut. Mulla ei ole mitään kokemusta pettämisestä edes aiemmin. Mutta en tiedä, mitä teen jos tapaamme ja tajuan, että tuo nainen puhuukin totta??!
Mitä jos mun mielenterveys ei kestä?? Meillä on kolme pientä lasta 2v,3v ja 5v, ei mulla vaan ole varaa romahtaa. Nyt pelottaa, pelottaa aivan sairaasti!!!ap
oli sinkku, oli miesten kanssa aina ilman ehkäisyä.
Tunnisti ovulaation ja oikeesti jopa yritti tulla raskaaksi varakkaille miehille.
Toi kuulostaa niin siltä ämmältä, että oksat pois.
Onko lapsen isä kuvioissa, maksaako elareita? Miten miehen vaimo suhtautui?
vaikka yrittivät paikata suhdettaan vielä. isä kävi tapaamassa lasta muutamia kertoja ja erohan siitä tuli. enää isä ei tapaa lasta ja on taas uusissa naimisissa.
minä en olisi enää ikinä koskenut tuohon mieheen, lapselle hän olisi ollut isä jos olisi kyennyt.
14
Mies vaan nauraa koko jutulle, oon hänen mielstään vainoharhainen hullu nyt ja se toinen nainen vielä hullumpi sekopää.
Mutta en saa rauhaa tältä asialta. En kestä odottaa kuukausikaupalla vahvistusta siitä, onko mies ko naisen lapsen isä vai ei. Tää hajottaa mut. Mulla ei ole mitään kokemusta pettämisestä edes aiemmin. Mutta en tiedä, mitä teen jos tapaamme ja tajuan, että tuo nainen puhuukin totta??!
Mitä jos mun mielenterveys ei kestä?? Meillä on kolme pientä lasta 2v,3v ja 5v, ei mulla vaan ole varaa romahtaa. Nyt pelottaa, pelottaa aivan sairaasti!!!ap
Ole nyt pää kylmänä.
Vaadi naista tekemään abortti, jos armoa anoo niin siinä on synninpäästö.
Jos ei tee nin paperille sopimus missä isyyttä ei missään vaiheessa tunnusteta, perintöä ei jaeta, eikä nainen saa ottaa mitään yhteyttä perheeseenne tämän jälkeen.
Ammu kovilla.
kysy yksityiskohtia miehestä, esim syntymämerkkejä, arpia tai muuta mitä ei voi muuten tietää paitsi jos nähnyt miehen alasti.
Valitettavasti kyllä uskon että nainen puhuu totta, miehesi ei. Miksi joku tuollaista esitystä järjestäisi muuten, anoi anteeksiantoa ym jos vaan haluaisi jotain kostaa.
Ole nyt pää kylmänä.
Jos ei tee nin paperille sopimus missä isyyttä ei missään vaiheessa tunnusteta, perintöä ei jaeta, eikä nainen saa ottaa mitään yhteyttä perheeseenne tämän jälkeen.Ammu kovilla.
kuka luulee olevansa toisen aikuisen ihmisen yläpuolella? eiköhän ne ukaasit ja uhkaukset mene sinne oman aviomiehen suuntaan, eikä ventovieraan naisen suuntaan?
14
Mies vaan nauraa koko jutulle, oon hänen mielstään vainoharhainen hullu nyt ja se toinen nainen vielä hullumpi sekopää. Mutta en saa rauhaa tältä asialta. En kestä odottaa kuukausikaupalla vahvistusta siitä, onko mies ko naisen lapsen isä vai ei. Tää hajottaa mut. Mulla ei ole mitään kokemusta pettämisestä edes aiemmin. Mutta en tiedä, mitä teen jos tapaamme ja tajuan, että tuo nainen puhuukin totta??! Mitä jos mun mielenterveys ei kestä?? Meillä on kolme pientä lasta 2v,3v ja 5v, ei mulla vaan ole varaa romahtaa. Nyt pelottaa, pelottaa aivan sairaasti!!!ap
Ole nyt pää kylmänä. Vaadi naista tekemään abortti, jos armoa anoo niin siinä on synninpäästö. Jos ei tee nin paperille sopimus missä isyyttä ei missään vaiheessa tunnusteta, perintöä ei jaeta, eikä nainen saa ottaa mitään yhteyttä perheeseenne tämän jälkeen. Ammu kovilla.
mutta se lapsi on täysin viaton ja yhtä paljon miehen lapsi kuin ne ap:n lapsetkin. Ap:lla ei ole mitään oikeutta eikä mahdollisuutta kiristää millään sopimuksilla. Lapsella on lain mukaan täysi oikeus perintöön ja elatukseen isän puolelta.
Mitä jos mun mielenterveys ei kestä?? Meillä on kolme pientä lasta 2v,3v ja 5v, ei mulla vaan ole varaa romahtaa. Nyt pelottaa, pelottaa aivan sairaasti!!!apOle nyt pää kylmänä.
Jos ei tee nin paperille sopimus missä isyyttä ei missään vaiheessa tunnusteta, perintöä ei jaeta, eikä nainen saa ottaa mitään yhteyttä perheeseenne tämän jälkeen.Ammu kovilla.
tällä toisella naisella valokuvia heistä kahdestaan, tai miehestäsi ihan yksinäänkin? Näin saisit varmistuksen vaikka mies ei suostuisikaan tapaamiseen.
Jos miehelläsi olisi puhtaat jauhot pussissa, hän ottaisi vakavasti huolestumisesi asiasta sen sijaan, että nyt hän haukkuu sinua vainoharhaiseksi. On meinaan sen verran häiritsevä tilanne. Ei tuollaista ihan jokaiselle tapahdu.
koska nauraa sinun ahdistuksellesi. Jos hän olisi kiinnostunut sinun mielenterveydestäsi ja hyvinvoinnista, hän tekisi kaikkensa rauhoittaakseen sinut ja osoittaakseen jutun olevan täyttä valetta. Mitä hänellä olisi menetettävää, jos tapaisi naisen, jos mies ei olisi ollut sen kanssa?
Ja haukkuu sinua vainoharhaiseksi. Uskomatonta.
Naisella on oikeus pitää lapsensa ja oikeus saada elatusapua.Ja osuutensa perinnöstä. Toivottavasti lapsi on hänelle rakas ja jaksaa huolehtia pikkuisestaan.
Mitä jos mun mielenterveys ei kestä?? Meillä on kolme pientä lasta 2v,3v ja 5v, ei mulla vaan ole varaa romahtaa. Nyt pelottaa, pelottaa aivan sairaasti!!!apOle nyt pää kylmänä.
Mies vaan nauraa koko jutulle, oon hänen mielstään vainoharhainen hullu nyt ja se toinen nainen vielä hullumpi sekopää. Mutta en saa rauhaa tältä asialta. En kestä odottaa kuukausikaupalla vahvistusta siitä, onko mies ko naisen lapsen isä vai ei. Tää hajottaa mut. Mulla ei ole mitään kokemusta pettämisestä edes aiemmin. Mutta en tiedä, mitä teen jos tapaamme ja tajuan, että tuo nainen puhuukin totta??! Mitä jos mun mielenterveys ei kestä?? Meillä on kolme pientä lasta 2v,3v ja 5v, ei mulla vaan ole varaa romahtaa. Nyt pelottaa, pelottaa aivan sairaasti!!!ap
Ole nyt pää kylmänä. Vaadi naista tekemään abortti, jos armoa anoo niin siinä on synninpäästö. Jos ei tee nin paperille sopimus missä isyyttä ei missään vaiheessa tunnusteta, perintöä ei jaeta, eikä nainen saa ottaa mitään yhteyttä perheeseenne tämän jälkeen. Ammu kovilla.
naisen valinta pitääkö lapsen vai ei??! Ei kai kukaan voi vaatia aborttia toiselta, hulluja olette. Vahinko on kahden kauppa (joskaan ei miestä vielä todettu syylliseksi), he sopivat keskenään mitä tapahtuu - vaimolla ei ole sanavaltaa. VAimolla ei myöskään ole sanottaavaa jos mies haluaa tunnustaa ko lapsen ja sitämukaa myös myöntää perintöoikeuden tms.
Mutta tosiaan tuo rikosilmoituksen teko on tehokas, sitä jos ei mies lähde tekemään niin ainakin itse epäilisin. Erään ystäväni vaimo sai aikoinaan nimettömän "paljastuskirjeen" jonka ystäväni vei sitten poliisille selvitettäväksi. Jos siinä olisi ollut jotain perää tai tiennyt lähettäjän niin tuskin olisi vienyt. Nyt lähettäjä ei kuitenkaan selvinnyt mutta miehen vilpittömyys kylläkin.
mies tunnusti panneensa kerran kännissä itseensä ihastunutta työkaveriaan ulkomailla tehdyn 3kk työprojektin aikana. Vannoi ettei ollut kuin tuo yksi kerta. No, tämä nainen kirjoitti mulle fb:n kautta seurustelleensa mieheni kanssa viimeisen vuoden aivan avoimesti, että miehen perhe, kaverit ja yhteiset työkaveritkin tiesivät. Oli kuulemma just tehnyt bänät kun oli saanut tietää miehen pettävän mun kanssa. Tiesin että nainen tunnusti ihastuneensa mieheeni niihin aikoihin kun väitti suhteen alkaneen. Kuulustelin miestä, yhä väitti yhden yön kännihairahdukseksi ja oletti naisen yrittävän kostaa, kun mies ei halunnut suhdetta. Kysyin miehen parilta kaverilta, sanoivat että tiesivät kuka nainen on, mutta nauroivat 'suhteelle' ja kutsuivat naista stalkkeriksi. Kävin terapiassa pettämisen takia; terapeutti kertoi kuulleensa pahempiakin valheita 'toisilta naisilta' kuin kuviteltuja suhteita - esimerkiksi valehtelua raskaudesta. Katkerana nainen voi tehdä hulluja juttuja. Ap, tunteeko miehesi kuitenkin ko naisen?
saati että haluaisin kieltää lapselta biologisen isänsä. Siis jos mieheni on todella mua pettänyt, ja saatanut tämän naisen raskaaksi, en minä edes haluaisi noita ko asioita tehdä.
Suren vaan sitä, miten ihmeessä meille kävi näin? Ei pienintäkään merkkiä etukäteen, ei mistään. Mä luulin, että me oltiin edelleen rakastuneita. Sen verran empaattinen ihminne olen, että tilanteesta huolimatta ajattelen myös tätä toista naista. Jos hänen puheitaan on uskominen, ei ensin tiennyt miehen olevan varttu. Mikä siis oikeuttaisi minua häntä syyttämään?
Mä vaan niin toivon, että tämä olisi vain pahaa unta ;((((
ap
tulee täysin puun takaa. Miehiä on maailma pullollaan, jotka salarakkaalleen sanovat olevansa yhdessä vain lasten kanssa tai muuta paskaa, ja taas kotona vaimo on täysin siinä uskossa että kaikki on hyvin. Näitä on minunkin tuttavapiirissäni tullut esiin ja järkyttänyt tosi pahasti vaimoa.
Älä ole sinisilmäinen vaan selvitä.