Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain yhteydenoton naiselta joka väittää odottavansa lasta miehelleni. en

Vierailija
18.07.2012 |

ole missään vaiheessa epäillyt pettämistä ja mies kieltää koko jutun. onko mitään keinoa todeta naista valehtelijaksi ennen kuin lapsi on syntynyt? alkuraskaus menossa vasta. en tiedä mitä ajatella, ja miten koittaa olla kuin tää ei vaikuittais mihinkään.. mulla haastava työ ja kolme pientä lasta. luulin luottavani mieheeni mutta en mä enää tiedä, miks kukaan nainen huvikseen tällasta keksis??!

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti lapsi ei saannut alkuaan yhdestä kerrasta.Miesten sänkukäytös on usein hyvin yksilöllistä.Tiettyjä pieniä asioita paljastamalla,toinen nainen voi jo todeentaa,että on ollut miehesi kanssa petipuuhissa.Raskasta kuultavaa,mutta näin ainakin tietäisit.

Vierailija
82/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati että haluaisin kieltää lapselta biologisen isänsä. Siis jos mieheni on todella mua pettänyt, ja saatanut tämän naisen raskaaksi, en minä edes haluaisi noita ko asioita tehdä. Suren vaan sitä, miten ihmeessä meille kävi näin? Ei pienintäkään merkkiä etukäteen, ei mistään. Mä luulin, että me oltiin edelleen rakastuneita. Sen verran empaattinen ihminne olen, että tilanteesta huolimatta ajattelen myös tätä toista naista. Jos hänen puheitaan on uskominen, ei ensin tiennyt miehen olevan varttu. Mikä siis oikeuttaisi minua häntä syyttämään? Mä vaan niin toivon, että tämä olisi vain pahaa unta ;(((( ap

säästä empaattisuutes moisen kusipään kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tunnusti panneensa kerran kännissä itseensä ihastunutta työkaveriaan ulkomailla tehdyn 3kk työprojektin aikana. Vannoi ettei ollut kuin tuo yksi kerta. No, tämä nainen kirjoitti mulle fb:n kautta seurustelleensa mieheni kanssa viimeisen vuoden aivan avoimesti, että miehen perhe, kaverit ja yhteiset työkaveritkin tiesivät. Oli kuulemma just tehnyt bänät kun oli saanut tietää miehen pettävän mun kanssa. Tiesin että nainen tunnusti ihastuneensa mieheeni niihin aikoihin kun väitti suhteen alkaneen. Kuulustelin miestä, yhä väitti yhden yön kännihairahdukseksi ja oletti naisen yrittävän kostaa, kun mies ei halunnut suhdetta. Kysyin miehen parilta kaverilta, sanoivat että tiesivät kuka nainen on, mutta nauroivat 'suhteelle' ja kutsuivat naista stalkkeriksi. Kävin terapiassa pettämisen takia; terapeutti kertoi kuulleensa pahempiakin valheita 'toisilta naisilta' kuin kuviteltuja suhteita - esimerkiksi valehtelua raskaudesta. Katkerana nainen voi tehdä hulluja juttuja. Ap, tunteeko miehesi kuitenkin ko naisen?

Vierailija
84/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin erittäin halukas siinä tapauksessa hänet tapaamaan,vaikka vaimonikin kanssa.

Vierailija
85/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin vaikka joku kaverin kaveri?

Oletko sä pahasti riidoissa jonkun kanssa? Tai onko miehesi antanut pakit tms. jollekin?

Vierailija
86/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi tuntee tämän ky. naisen! Tällä naisella on pakko olla esim. tekstareita taikka numeroita mieheltäsi puhelimessa näkyvissä. Jos on muka poistettu niin aina voi tilata puhelutiedot missä kyllä näkyy kaikki numerot joihin on soitettu jne. Että hyvin yksinkertaista sanoisin, vai mitä? Jos mies väittää ettei tunne koko naista niin sano sille että selvitetään puhelutiedot, hänenkin omat!!! Ja tosiaan jos olisi täysin tuntematon tapaus tämä nainen niin silloinhan se nainen on SAIRAS, kyllä olisi aihetta tehdä ilmoitus tuosta ihan poliisille, ties mitä vielä keksii? Että alahan nyt toimimaan Ap!

Onkohan tää nyt provo koko juttu?

Vierailija
87/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että jos sun miehellä ei ole mitään tekemistä väitetyn asian kanssa,niin hän olisi valmis selvittämään asian todella nopeasti! Jos hän todella rakastaa sinua ja perhettään,niin luulisi toimivan jo asian eteen! Ja jos valitettavasti olisi mennyt laittamaan vieraan naisen raskaaksi,niin syytä olisi selvittää myös juttu silloinkin! Olen pahoillani puolestasi,että tällaista joudut kokemaan,kun selvästikin itse rakastat miestäsi ihan vilpittömästi.

Vierailija
88/116 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaaan sanoisi, että mennään tapaamaan tätä sekopäätä ja ihan todistajien kera, ja vielä nauhoitetaan ne puheet, että saadaan täti hoitoon.

Se että miehesi nauraa ja syyttää sua vainoharhaiseksi, on aika yleistä puolustusreaktiota - meinaan syylliselle. Kyllä se taitaa olla maannut sen naisen kanssa, kunnialoukkaussyyte oli muuten ihan harkinnassa viattomalla. On meinaan kokemusta...meillä ei todisteiden edessäkään tunnustanut, syytti mua vaan että mä kuvittelen, selitti mustaa valkoiseksi, luuli vissiin tyhmä että minä olen niin tyhmä, että luovutan ja alan epäillä itseäni. Ex on nyt, vaikka nyt parkuu oven takana että ota takaisin. En koskisi, vaikka maksettaisiin. Viaton todistaisi kyllä syyttömyytensä näin ison metakan aiheuttavassa jutussa.

Se että sä luulet teidän olleen onnellisia ja rakastuneita, ei tarkoita, että miehesi ei teeskentelisi, valehtelisi tai että hänen moraalikäsityksensä seksistä ja rakkaudesta olisi samanlainen kuin sinun. Ette ole kaksi samanlaista ihmistä, kukaan ei ole. Koskaan ei voi kenenkään luottaa 100 prossalla. M****n kastaminen toiseen pesään on aivan mahdollista kohdallanne.

Noh, kyllä se selviää viimeistään sitten, kun isyystesti on tehty. Ja noi miehesi runsaat työmatkat, niin tilaisuuksia hänellä on kyllä ollut!

ketään ei voi pakottaa aborttiin, 18, sulla ei ole kaikki muumit nyt kotona. Pyssy/puukko kädessäkö? Siitähän pääsee itse vankilaan ja menettää vielä lapsetkin.

Tapaa se nainen vaikka kahden kesken ja pyydä selvittämään tarinaa.

Olen kamalan pahoillani puolestasi, tiedän kyllä miltä se epätietoisuus ja shokki tuntuu. Mun kohdalla lähtöä helpotti ne muutkin päin ........olleet asiat. Kuten miehen sairaalloinen nuukuus ja raivokohtaukset.

terv. kolmen yh

Vierailija
89/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vähättele tuskaasi, mutta onhan tuossa jo tullut selväksi se, kumman kanssa mies tahtoo olla. Pääsette tästä kyllä yli. Ja ehkä vaan vahvistaa parisuhdettanne lopulta.

Älkää pitäkö enää kumpikaan mitään yhteyttä toiseen naiseen. Toivottavasti tulee järkiinsä ja tekee abortin - ja näin säästää pahemmilta myöhemmiltä vaikeuksilta sekä teidät, itsensä että kaikki kuvioon sotkeutuneet lapset - jo olemassa olevat ja syntymättömän.

Miten täällä voi näin sydämettömiä ihmisiä, toivovat naisen tekevän abortin noin vain?! Moniko teistä olisi ollut valmis keskeyttämään jo alkunsa saaneen raskauden?

Minusta kuulostaa siltä, että ap:n mies on patologinen valehtelija ja kusipää. Siitä on siis ehkä ihan hyväkin päästä eroon, varsinkin kun elatusmaksut varmaan saa hoidettua vaativan työnsä ansiosta :)

Ties vaikka ykkös- ja kakkosnaisista tulisi ystävät ja lapsista oikeat sisarukset toisilleen! Voimaa siskot, ei tuomita toisiamme niin herkästi :)

Vierailija
90/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pilata lasten perhettä sen vuoksi, että mies on joskus kännissä erehtynyt seuraamaan himojaan. En vähättele tuskaasi, mutta onhan tuossa jo tullut selväksi se, kumman kanssa mies tahtoo olla. Pääsette tästä kyllä yli. Ja ehkä vaan vahvistaa parisuhdettanne lopulta. Älkää pitäkö enää kumpikaan mitään yhteyttä toiseen naiseen. Toivottavasti tulee järkiinsä ja tekee abortin - ja näin säästää pahemmilta myöhemmiltä vaikeuksilta sekä teidät, itsensä että kaikki kuvioon sotkeutuneet lapset - jo olemassa olevat ja syntymättömän.

*Ajattele syntymättömän lapsen oikeuksia...hänelläkin olisi oikeus isään :/

Mikä "isä" käskee abortoida oman lapsensa?

Pahempaa sen lapsen on syntyä ei-toivottuna, ja kokea koko elämänsä olevansa ylimääräinen, vahinko, ei hyväksytty, se, jota isä ei halunnut eikä rakasta.

Armollisempaa olla syntymättä siinä vaiheessa, kun ei tietoisuutta hänellä edes vielä ole.

Ehkä jonkun mielestä julmaa, mutta tätä mieltä minä olen. Ja kokemusta on; olin se "äpärälapsi" jota isä ei ikinä halunnut edes nähdä, vahinko, jota äiti ei vaan suostunut abortoimaan - ja jota sain kuulla oman äitinikin katuneen "jos ois nähny tulevaisuuteen"

Tästä olen kärsinyt koko ikäni, ja olen nykyään mt-ongelmainen alkoholisti.

Vierailija
91/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattua nostan kakkosnaiselle, hieno teko kertoa vaimolle! Kumpa mullekkin olis ne kakkoset soittanu ja kertonu... Itse jos olisin kakkonen ja saisin tietää vaimosta, soittaisin heti! tee toiselle miten haluat itsellesikin tehtävän ;) Ne ukot suoltaa kyl sellasta soopaa et hohhoijaa! Kakkonen ku oli saanu kuulla musta ja lapsista, oli ukko puhunu sen niin pökerryksiin et usko, muka oltiin eroomassa ja oli puol vuotta nukkunu sohavalla, ois lähteny jo vuosia sitten mut jäi lasten takia ku olin muka masentunut yms.

Minusta raukkamaista. Kun tajus, ettei saakkaan ukkoa nalkkiin raskauden varjolla, pilataan sen elämä kostamalla ja kertomalla vaimolle - ihmiselle , joka täysin syytön koko soppaan, puhumattakaan heidän lapsista!!

Tuo "mies" taas on sen sortin luuseri, etten jaksa edes kommentoida.

Petturit on alinta kastia.

Voimia APlle

vaan ihan empatiasta (se kyky sulta näemmä puuttuu!).

Oiskos ittestäs kiva elää tietämättömänä äijäs pettämisistä!? Sen ajan vois käyttää jonku kunnollisenki miehen kanssa ;)

Vierailija
92/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA ONKO TÄMÄ PROVO!

Vierailija
93/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokemusta on; olin se "äpärälapsi" jota isä ei ikinä halunnut edes nähdä, vahinko, jota äiti ei vaan suostunut abortoimaan - ja jota sain kuulla oman äitinikin katuneen "jos ois nähny tulevaisuuteen"

Tästä olen kärsinyt koko ikäni, ja olen nykyään mt-ongelmainen alkoholisti.

Sinä ja ap:n miehen rakastajattaren lapsi (:D) ette ole sama asia. Sinä olet syntynyt aikana, jolloin avioton lapsi oli vielä häpeällinen asia. Nykyäänn yh-perheitä, sateenkaariperheitä, uusperheitä jne. on pilvin pimein, eikä se enää ole sosiaalinen stigma.

Jos oma äitisi hoiti asiat huonosti ja olet itse kärsinyt siitä, etkö ennemminkin toivoisi mahdollisimman paljon tukea ja rakkautta tämän ap:n tapauksen yh-äidille?

Vierailija
94/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA ONKO TÄMÄ PROVO!

Vierailija
95/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokemusta on; olin se "äpärälapsi" jota isä ei ikinä halunnut edes nähdä, vahinko, jota äiti ei vaan suostunut abortoimaan - ja jota sain kuulla oman äitinikin katuneen "jos ois nähny tulevaisuuteen" Tästä olen kärsinyt koko ikäni, ja olen nykyään mt-ongelmainen alkoholisti.

Sinä ja ap:n miehen rakastajattaren lapsi (:D) ette ole sama asia. Sinä olet syntynyt aikana, jolloin avioton lapsi oli vielä häpeällinen asia. Nykyäänn yh-perheitä, sateenkaariperheitä, uusperheitä jne. on pilvin pimein, eikä se enää ole sosiaalinen stigma. Jos oma äitisi hoiti asiat huonosti ja olet itse kärsinyt siitä, etkö ennemminkin toivoisi mahdollisimman paljon tukea ja rakkautta tämän ap:n tapauksen yh-äidille?

Ketään ei voi pakottaa tapaamaan saati rakastamaan omaa lastaan. Valitettavasti. Ja se suurin kärsijä siinä on se ei-toivottu lapsi. Aina.

Vierailija
96/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa

T. Miäs

Vierailija
97/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kaikki suojelujutut yms. kertoo vaan siitä, että mies puhuu paskaa. Jos on vain kerran pettänyt, niin ei lähettele viestejä humalassa, jos ei ole suhteessa. Mies on nyt vaan paniikissa, kun se nainen ei suostunut aborttiin ja kertoi sinulle. Uskoisin sitä naista. Sillä ei ole mitään syytä valehdella SINULLE.

Sinuna jättäisin miehen! Luultavasti on pettänyt sinua aiemminkin.

Mies kotiin tultuaan oli mennyt paniikkiin, yritti soittaa miljoona kertaa ja laittoi viestejä. En ole pysynyt edes puhumaan hänen kanssaan, ystäväni sitten puhui. Kuulemma mies halusi suojella minua väittämällä ettei tunne ko naista, työmatkalla laivalla olivat tavanneet ja kuulemma känninen hairahdus (miehen mukaan VAIN kerran tapahtui) joka katuu enemmän kuin ikinä mitään.. Ja on yrittänyt aktiivisesti unohtaa. Ne viestit selitti "humalaiseksi pilaksi/hauskanpidoksi/ajatusleikiksi joka ei mihinkään johtanut, eikä ollut tarkoituskaan".. Tämä nainen taas on kuulemma aika epätoivoinen, häneen auttamattomasti ihastunut, ja epätasapainoton. Jolta siis mieheni halusi minua suojella. Mahdollisesta raskudesta väittää olevansa täysin tietämätön.

Nainen taas minulle eilen kertoi heillä olleen suhde, mutta raskaudesta kuultuaan mies oli kieltänyt ikinä enää ottamasta yhteyttä ja käskeneen tehdä abortin, joka nainen ei kuitenkaan halua tehdä.

Vierailija
98/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA ONKO TÄMÄ PROVO!

Vierailija
99/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt selvää, että miehesi on pettänyt luottamuksesi ja loukannut sinua pahimmalla mahdollisella tavalla. Onko sitten kyseessä ollut vain kertaluonteinen hairahdus, se ehkä selviää sinulle vielä joskus. Toisaalta, mitä syytä sillä naisella olisi tuossa suhteessa valehdellakaan. No, lopullisten ratkaisujen aika ei ehkä kuitenkaan ole nyt. Mielestäni on kuitenkin hyvä, että mies nyt kuitenkin selvästi viestii sinulle (ha ilmeisesti on myös sen toisen naisen antanut ymmärtää), että hän haluaa jatkaa sinun ja teidän yhteisten lastenne kanssa, ei perustaa perhettä tuon toisen naisen kanssa. Luottamuksen korjaantuminen on silti hirvittävän vaikeaa, mutta mahdollista kuitenkin, jos te molemmat sitä haluatte ja siihen sitoudutte. Nähtäväksi varmaan sitten jäisi, miten tuo toinen nainen ja lapsi teidän elämäänne sopisi. Voihan olla, että jos te pysyisitte miehesi kanssa kaikesta huolimatta yhdessä, ja vaikka lapsi olisi miehesi, tuo toinen nainen päätyisikin kasvattamaan lapsensa yksin. Niin minä ainakin tekisin ennemminkuin lähettäisin lapsen aina esim. vuoroviikonlopuin isänsä ja tämän perheen luokse, jonne hän ei taitaisi olla kovin tervetullut. Mutta suurin kysymys lienee, voitko antaa miehellesi anteeksi, oli kyse sitten pidemmästä suhteesta tai yhden illan hairahduksesta, ja pystytkö enää koskaan luottamaan häneen siten kuin se parisuhteessa ja perheessä olisi välttämätöntä.

Minkään ratkaisun kanssa ei nyt ole kiire. On hyvä, että olet nyt tukeutunut läheisiisi. Alun tuska kyllä helpottaa, vaikka tilanteenne onkin kyllä mahdottoman ikävä. Vaikutat kuitenkin vahvalta ja järkevältä naiselta ja äidiltä. Selviät tästä varmasti!

Vierailija
100/116 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkullinen, mutta NIIN selvästi keksitty tarina. Kuka teistä naisista oikeasti tulisi ekaksi nettiin kertomaan jostain oman elämän järkyttävimmästä jutusta, ja vielä seuraavana päivänä sopivasti päivittämässä uusimpia käänteitä? Ei varmasti kovin moni, jos kukaan!