Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Noh..joko se syntyy??! Anna mä hipelöin sun pallomahaa! Imetätkö?!"

Vierailija
14.07.2012 |

Ärsyttää tunkeilevat ja ajattelemattomat ihmiset, koskien raskausvatsan hipelöimistä ilman lupaa, ja tivaamista henk.koht. valinnoista kuten esim. imettäminen.

Mulle rinnat on se seksuaalisessa merkityksessä tärkein osa. Enkä siksi olisi voinut kuunapäivänä kuvittellakaan laittavani niitä lapsen suuhun..todella vastenmielinen fiilis. Ärsytti niiin jumalattomasti jotkut ajattelemattomat kyselijät jotka olivat tulleet äideiksi paria vuotta ennen minua, niin sitten kun minä sain lapsen, tulivat he heti tärkeinä ja niiin tietäväisinä Facebookissa tuosta noin vain tilapäivityksiini kyselemään että "Imetätkö?!" "No mites on..onko imetys miten teillä sujunut?" "Imetätkö? Imetätkö?! Imetätkö??!" Ja ehkä hieman oudoksuttava kysymys siksikin, koska emme ole olleet juuri missään tekemisissä koskaan, korkeintaan tiesimme toisemme kouluajoilta. Se on jokaisen oma henkilökohtainen asia, hyvä luoja sentään! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, etteivät kaikki saa siitä mitään vaaleanpunaisia äitiysrakkaushormoniryöppyjä, että voi että kun on niiin ihanaa kun pieni lapsi imee ja lutkuttaa nännejäni ja puristelee rintoja molemmin käsin! Hyi helv... Se on mieheni tehtävä, ei lapsen. Olen myös pohdiskellut joskus, että entä jos joillakin (niillä hirviöäideillä mistä on uutisistakin saanut lukea, että äiti paritti lapsiaan ym. kuten siinä Muuramen pedarijutussakin oli) seksuaalinen kiinnostus lapsiinsa onkin saanutkin alkunsa juuri siitä mielihyvän tunteesta kun on alkanut saamaan jotain kiksejä imetyksestä.

Niin, ja toinen ärsytyksen kohde on vauvavatsan tuijottelu, silmämääräinen mittailu, taputtelu ja muu hipelöinti. Kerran ollessani viimeisilläni raskaana ja kaupan kassalla puolituttu myyjä letkautti sen niiin kliseisen lauseen. "Sillä on niin hyvät oltavat siellä ettei se tahdo vielä syntyä.. :)" Mm-mh..kyllä se sieltä tulee. Kiitos ja näkemiin. -.- Voi luoja..yksikään lapsi ei ole tietääkseni kohtuunsa jäänyt asumaan. Sitten nämä kyselyt, "Vieläkö sitä ollaan yhtenä kappaleena? Jokos on merkkejä? Joko se tulee? Ahaa, näyttää siltä ettei hoohetki ole vielä käynyt. ;D" Liibalaabalaa. Näet kai itsekin valtavan mahani josta pystyt tekemään päätelmät. Ja kyllä minä huomaan kun se haluaa syntyä ja ilmoitan sitten. Eikä ainakaan tarvitse siinä kaikkien nähden alkaa taputtelemaan ja tökkimään minua. Eihän kenenkään kaljamahaakaan mennä sörkkimään, että ohooo, oletpas sinä viime aikoina lisännyt alkoholin kulutustasi kun on päässyt vähän tuo röllykkä kasvamaan! Hyvä kun paidan alle mahtuu!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosi sairas suhtautuminen imettämiseen! Rinnat ovat nimenomaan ensisijaisesti vauvoja varten, ei miesten himoja. Ja jos on liian herkät nännit, niin voi käyttää rintakumeja.

(Tosin mun mielestä ei ole ok kysellä puolitutuilta imetyksen sujumisesta. Siinä voi olla tosi voimakkaita tunteita pelissä, jos imetys ei onnistu.)

Vierailija
2/16 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on kohteliasta osoittaa jotenkin kiinnostusta raskautta ja vauvan saamista kohtaan. Enemmän ihmettelisin sitä, jos tapaisin jonkin tutun, aikä hän kommentoisi mitään raskaudestani. Tuntuisi siltä, ettei häntä kiinnosta asia pätkääkään.

Ja toi sun suhtautuminen imtykseen on tosiaan ihan sairasta! Kyllä niistä rinnoista riittää niin lapselle kuin miehellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä juurikaan imettänyt ensimmäistä lastani.

Toista lasta imetin, eikä se sitten niin kummalta tuntunutkaan... tosin en ilmeisesti ollut mikään supermaitobaari, koska vauva pysyi todella pienikokoisena koko imetyksen ajan. Rinnoilleni ei myöskään tapahtunut mitään muutosta imetyksen jälkeen, ihan samanlaiset ovat kuin ennenkin.

Minusta on parasta tehdä juuri niin kuin tuntuu parhaalle. Jos imetys on vastenmielistä, ei sitä kannata kokeilla => luultavasti siitä tulee kuitenkin sitten epäonnistunut kokeilu...

Vierailija
4/16 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa tulla sinulle ihan järkytyksenä, mutta ne naisen rinnat on ihan ensisijaisesti olemassa jälkeläisiä varten.

Ei ne lehmät, kissat tai koiratkaan säästä tiseejän uroksia varten =)

Itselläni oli päinvastainen tilanne, pelkäsin miten imetys sujuisi koska en ole ikinä tuntenut mitään mielihyvää siitä että mies hyväilee rintojani tai imee nännejäni...

Imetys kuitenkin sujui todella hienosti, en kyllä tunne mitään mielihyvää, mutta ei se ole vastenmielistäkään, se on vain ruokailua =D

Vierailija
5/16 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi luoja... yksikään lapsi ei ole tietääkseni jäänyt kohtuunsa asumaan" No ei todella olekaan, eikä äitinsäkään kohtuun.

Suhteesi imetykseen on todellakin sairas, aivan kuin olisit kiihtynyt koko aiheesta tosi paljon, ja aivan suotta. Imettää jos imettää, jos ei niin ei. Mieluusti tietenkin imettää.

En minäkään ole saanut mitään kuvailemiasi "vaaleanpunaisia äitiraskaushormoneja" imettämisestä. Olen imettänyt siitä huolimatta. Imetyksen aikana rinnoissa ei todellakaan ole tärkeintä mikään seksuaalisuus, vaan kyky ruokkia lapsi omalla maidolla. Hyvin on miehelle riittänyt vähempikin puristelu silloin.

En muuten usko, että olet äiti ollenkaan...

Vierailija
6/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kohtuunsa' on ilnaistu ihan oikein, koska raskausaikana se kohtu on vauvan. Eli aivan turhaan korjailit kirjoitustani ja koetit keksiä jotain millä kuulostaa paremmalta. Ja en minäkään usko, että äiti voit olla saati lisääntyä. Mikä siinä on sinulle vaikea uskoa, että me korkeampi älykkyysosamääräisetkin teemme lapsia eikä meiltä kaikki looginen ajattelukyky katoa kuin teiltä? Jotenkin odotinkin tälkaisia suivaantuneita ja ajattelemattomia kommentteja. Aivan kuin ette olisi lukeneet tekstiäni lainkaan. Sanoinhan, että rinnat ovat minulle tärkein osa itsessäni seksuaalisesti joten kyse ei ole suhtautumisesta imetykseen. Enkä halua luopya seksuaalisuudestani lapseni takia kuten ehkä te muut sillä se on aina ollut todella tärkeää minulle. Valitettavasti luonto on vain tehnyt suunnitteluvirheen naisen kohdalla ja muovannut jälkeläisten ruokinnan mahdollisesksi juuri siitä niisä vartalon osista joille ihminen itse on keksinyt jo parempaa käyttöä. Aavee-mammat, tulkaa pois sieltä kakkavaipan hajuisesta vaaleanpunaisesta pienestän maailmastanne ja alkakaa ajatella. Meitä on erilaisia koska olemme yksilöitä, emme surkeita kohtaloonsa alistuneita synnytyskoneita ja maitobaareja.

Vierailija
7/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei viitsinyt lukea edes loppuun asti.

Vierailija
8/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi murhe ja kyynel, toivottavasti vauvasi on helppo tapaus eikä häiritse jatkossa muutenkaan sinun seksielämääsi!

Vierailija
9/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kohtuunsa' on ilnaistu ihan oikein, koska raskausaikana se kohtu on vauvan. Eli aivan turhaan korjailit kirjoitustani ja koetit keksiä jotain millä kuulostaa paremmalta. Ja en minäkään usko, että äiti voit olla saati lisääntyä. Mikä siinä on sinulle vaikea uskoa, että me korkeampi älykkyysosamääräisetkin teemme lapsia eikä meiltä kaikki looginen ajattelukyky katoa kuin teiltä? Jotenkin odotinkin tälkaisia suivaantuneita ja ajattelemattomia kommentteja. Aivan kuin ette olisi lukeneet tekstiäni lainkaan. Sanoinhan, että rinnat ovat minulle tärkein osa itsessäni seksuaalisesti joten kyse ei ole suhtautumisesta imetykseen. Enkä halua luopya seksuaalisuudestani lapseni takia kuten ehkä te muut sillä se on aina ollut todella tärkeää minulle. Valitettavasti luonto on vain tehnyt suunnitteluvirheen naisen kohdalla ja muovannut jälkeläisten ruokinnan mahdollisesksi juuri siitä niisä vartalon osista joille ihminen itse on keksinyt jo parempaa käyttöä. Aavee-mammat, tulkaa pois sieltä kakkavaipan hajuisesta vaaleanpunaisesta pienestän maailmastanne ja alkakaa ajatella. Meitä on erilaisia koska olemme yksilöitä, emme surkeita kohtaloonsa alistuneita synnytyskoneita ja maitobaareja.

Tosiaan, raskaushormonit tekee jotkut hieman kireiksi... Ehkä se ap tosta helpottaa, kun se vauveli syntyy. Tsemppiä!

Vierailija
10/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu omista rinnoistaan, omasta miehestään ja omasta lapsestaan. Ei "rinnoista, miehistä ja lapsista". Ap:lla itsellään on täysi oikeus ja ymmärrys puolellaan siinä, että ei ole valmis uhraamaan omaa vartaloaan lapselleen, kun nykypäivänä ruokkimisen voi hoitaa muinkin keinoin. Samaistun ap sinuun hyvin paljon ):

Valitettavasti luonto on vain tehnyt suunnitteluvirheen naisen kohdalla ja muovannut jälkeläisten ruokinnan mahdollisesksi juuri siitä niisä vartalon osista joille ihminen itse on keksinyt jo parempaa käyttöä.

Tuo menee juuri päinvastoin, ihan yleissivistykseen kuuluen ;) Suurin osa miehistä pitää suurista rinnoista ja leveästä lantiosta, sillä ne ovat merkki siitä että nainen on hyvä tekemään ja hoitamaan(=ruokkimaan) lapsia. Tämä on jäänne ihmisen esiajoilta, sama juttu kuin esimerkiksi vauvojen tarttumisrefleksi.

Vierailija
11/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisen rinnat ovat juuri sen takia koko ajan näkyvät, että miehet olisivat tyytyväisiä. Monilla eläinlajeilla kun tissit näkyvät vasta sitten, kun on jälkeläisiä imetettävänä.

Vierailija
12/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas aapeellä pinna kireellä! Kyllä se siitä helpottaa kun vauva syntyy ja imetys lähtee käyntiin ;-)

Vierailija
13/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA voi sanoa lapsi syntyy silloin ja silloin, ei kiitos ja imettämisen päätän myöhemmin.

So simple! Avaat vaan suusi.

Tässä vastaus otsikkoosi, itse tarinaa en jaksanut lukea.

Vierailija
14/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toisaalta, itselläni risoi eniten jatkuva mahan koon päivittely. Että kuinka se onkaan niin iso. Muistan kun joskus jo tyyliin huhtikuussa hävetti melkein sanoa että juu, laskettuaika todella on vasta heinäkuussa kun ihmisten mielestä olin jo sen näköinen ryhävalas että synnyttäisin siihen paikkaan.

Silloin tuntui toisinaan että olisi helpompaa sanoa että juu pian on jo H-hetki käsillä.

Mutta maailmassa on ihan oikeitakin murheita. että on aika pientä jos joku päivittelee mahaa ja tivaa koska se syntyy.

Vierailija
15/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu omista rinnoistaan, omasta miehestään ja omasta lapsestaan. Ei "rinnoista, miehistä ja lapsista". Ap:lla itsellään on täysi oikeus ja ymmärrys puolellaan siinä, että ei ole valmis uhraamaan omaa vartaloaan lapselleen, kun nykypäivänä ruokkimisen voi hoitaa muinkin keinoin. Samaistun ap sinuun hyvin paljon ):

Valitettavasti luonto on vain tehnyt suunnitteluvirheen naisen kohdalla ja muovannut jälkeläisten ruokinnan mahdollisesksi juuri siitä niisä vartalon osista joille ihminen itse on keksinyt jo parempaa käyttöä.

Tuo menee juuri päinvastoin, ihan yleissivistykseen kuuluen ;) Suurin osa miehistä pitää suurista rinnoista ja leveästä lantiosta, sillä ne ovat merkki siitä että nainen on hyvä tekemään ja hoitamaan(=ruokkimaan) lapsia. Tämä on jäänne ihmisen esiajoilta, sama juttu kuin esimerkiksi vauvojen tarttumisrefleksi.

että suuririntaisilla imetys harvon onnistuu. Täysin lauta voi imettää vuodenkin vaikka niin ettei lapsi syö muuta, itse olen yksi esimerkki siirä. Lapsi ei suostunut muuta kuin tissiä imemään. Olikin sitten 14 kg 12 kk iässä ja olen siis lähes lauta.

Vierailija
16/16 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä, että oletko jotenkin erityisen nuori äiti?

Ja jos mietit sitä lastasi hetken aikaan, ymmärrät varmaan miten tärkeää se imetys on. Enkä nyt puhu mistään taaperoimetyksestä. Ehkä se iskee sitten kun vauva on ulkona?

Tai sit tä on vaihteeks hauskasti kirjoitettu provo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi