Minkälaisen puolison yrittäisit löytää nykyisellä
tietämykselläsi? Mitä pitäisit ehdottomana vaatimuksena mitä puolisossasi ei ole? Miksi?
Kommentit (21)
Kiinnittäisin ARVOJEN lisäksi huomiota yhdessä tekemiseen ja yhteisiin mielenkiinnon kohteisiin ja harrastuksiin.
Ei itsesääliä, varsinkaan näitä yhdessä. Ei väärin ymmärrettyä raukkaa tai suuria tunteiden tunnustuksia.
Vaan ihan tavallinen, rauhallinen, perustyytyväinen perusmies.
-ei ongelmia alkoholin, tupakan, pelien tms kanssa
-vakavarainen eli ts. osaa suunnitella rahankäyttöänsä, säästää jne.
-kantaa vastuunsa eikä etsi koko ajan porsaanreikiä, selittele ja lykkää asioita, sanansa mittainen mies
-osaa huolehtia itsestään
-en kuuntelisi liikaa mitä puhuu arvoista vaan katsoisin tarkemmin mitä arvoja elämässään oikeasti toteuttaa (ts miten kohtelee läheisiään, pitääkö lupauksensa, ottaako muut huomioon, millainen ystäväpiiri ja perhe miehellä on, miten kohtelee lapsia ja eläimiä jne)
-ei tarvitsisi olla kaikkia samoja kiinnostuksen kohteita tai harrastuksia, kunhan jotakin yhteistä olisi
-mielipiteitä ja huumorintajua, älyä päässä
-en tinkisi luottamuksesta
-olisi mies myös sängyssä
Ei lapsia. Ei nalkuta. Siivoaa ja tekee ruokaa. Aina kun tulen töistä kotiin uupuneena, avaa oluen oven käydessä valmiiksi. Eikä rasita minua millään naapurin akkojen kanssa podettujen pikkumurheiden kanssa.
Nykyinen on muuten täydellinen, mutta on huonolla itsetunnolla varustettu "jäykkä".
Ei oo juoppo, mutta osaa ottaa kuppia ja tietty ei lapsia, no nyt niitä saisi kai olla, koska mullakin on. Oltiin siis lapsettomia kun tavattiin.
En ole itse kovin siro ja mies on vain 3 cm mua pidempi. Kaipaisin sellasta isompaa körilästä.
Nykyinen on muuten täydellinen, mutta on huonolla itsetunnolla varustettu "jäykkä".
Kiinnittäisin ARVOJEN lisäksi huomiota yhdessä tekemiseen ja yhteisiin mielenkiinnon kohteisiin ja harrastuksiin.
Meillä ei ole mitään yhteistä mielenkiinnon kohdetta tai harrastusta ja se syö tätä naista pahasti. En oikeastaan ymmärrä, miten me ollaan yhteen päädytty...
Ei lapsia. Ei nalkuta. Siivoaa ja tekee ruokaa. Aina kun tulen töistä kotiin uupuneena, avaa oluen oven käydessä valmiiksi. Eikä rasita minua millään naapurin akkojen kanssa podettujen pikkumurheiden kanssa.
Meillä ei ole mitään yhteistä mielenkiinnon kohdetta tai harrastusta ja se syö tätä naista pahasti. En oikeastaan ymmärrä, miten me ollaan yhteen päädytty...
En ole itse kovin siro ja mies on vain 3 cm mua pidempi. Kaipaisin sellasta isompaa körilästä.
Tervettä itsevarmuutta ilman ylimielistä pätemisen tarvetta ja jatkuvaa mustasukkaista toiseen ripustautumista.
Nimimerkillä 23 v saman miehen kanssa. Sillä kokemuksella sanoisin, että kaikki järkkääntyy, kun kasvaa aikuiseksi kunnolla, jos kasvaa...
Me ollaan kasvettu, enkä todella koskaan ketään muuta tahtoisi. Kantapään kautta paljon opittu, mutta silti rakkaus säilynyt aina ja pelkästään yhteisiä lapsia meillä.
Äitipuolen osa on raskas ja rasittava!