G: Miehet! Kumpi miellyttää teitä enemmän
a) Jennifer Lopezin perse?
http://blog.reelloop.com/wp-content/uploads/2010/04/jennifer_lopez_ass1…
vai
b) Kim Kardashianin perse?
http://blog.reelloop.com/wp-content/uploads/2010/04/kim-kardashian-ass1…
tai jos ei kumpikaan,
niin
c) linkittäkää oma mieliperseenne
Kommentit (23)
Täytyykö olla mies, että saa vastata, vai riittääkö, että on seksuaalisesti kiinnostunut naisista? Sanon kuitenkin, että Kimin. Mut mielellään sais olla paljon isompikin.
Oma mieheni ei pidä seitsemän leivän uuni-perseistä. Onneksi, koska en pidä minäkään, eikä minulla sellaista ole. Eikä tule, kiitos kapean luustonrakenteen ja hoikkuuden.
En nyt tiedä onko toi nyt niin hyvä :)
Elikä varmaan sitten se A. Molemmat kyllä liian isoja mun makuun.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 10:57"]
En nyt tiedä onko toi nyt niin hyvä :)
Elikä varmaan sitten se A. Molemmat kyllä liian isoja mun makuun.
[/quote]
"raskaus tuonut muodot esiin"
sivukuvasta näkee, ettei oo maha vielä pömpöllään, mut perse on.
vastaus C. en saanut linkitetty mitä olisi halunnut, mutta fitness pepuista löytyy ne parhaat. En tykkää "ankan perseistä" eikä missi peput myöskään sytytä. Pitää olla sopivasti lihasta ja muotoa.
Aika hirveältä tuo peppu kyllä näyttää, näkyy sellut housujen läpi. Onkohan Kardashianille laitettu jotain täytettä peppuun? Vai onko sitten se muksu vahingossa mennyt masun sijasta hanuriin ;)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 10:57"]
En nyt tiedä onko toi nyt niin hyvä :)
Elikä varmaan sitten se A. Molemmat kyllä liian isoja mun makuun.
[/quote]
"raskaus tuonut muodot esiin"
sivukuvasta näkee, ettei oo maha vielä pömpöllään, mut perse on.
[/quote]
Miten se voikaan olla noin iso?? Ap;n kuvassa vielä melko pieni, mutta levis jo ennen raskausaikaa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 10:57"]
En nyt tiedä onko toi nyt niin hyvä :)
Elikä varmaan sitten se A. Molemmat kyllä liian isoja mun makuun.
[/quote]
No on hyvä. Nam.
Kummastakin saa hyvän tai huonon kuvan. Tietysti.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 10:57"]
En nyt tiedä onko toi nyt niin hyvä :)
Elikä varmaan sitten se A. Molemmat kyllä liian isoja mun makuun.
[/quote]
"raskaus tuonut muodot esiin"
sivukuvasta näkee, ettei oo maha vielä pömpöllään, mut perse on.
[/quote]
Miten se voikaan olla noin iso?? Ap;n kuvassa vielä melko pieni, mutta levis jo ennen raskausaikaa.
Eikö Kimille laitettu vähän täytettä peppuun, siksi niin iso jo ennen raskautta.
[/quote]
Tietenkin
b) Kim Kardashianin perse
Pienempi ja tiukempi on aina parempi.
Ei mahtihanureille.
Jennifer Lopez tai jos sais niin laittais minun perseen kuvan nettiin, se on kuulemma parempi noista.
Ei noi hehtaariperseet oikein sytytä, en löytäny kuvaa, mutta katelkaa leffa The Change-Up, siinä on Leslie Mann täydellisen perseensä kera (ja hyvä leffa vaikkei sitä ahteria näytettäisikään).