Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset: mitä teette taivaassa?

Vierailija
26.11.2014 |

Raamatun perusteella siellä pitäisi koko ajan alati ylistää Jumalaa. Kuulostaa tylsältä. Entä jos en haluaa taivaaseen enkä helvettiin vaan ihan vain mullaksi, mitä minun pitää tehdä päästäkseni siihen?

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:59"]

Mä aion lukea kirjoja ja juoda viiniä. Syön suklaata, juustoa, taivaallisia kakkusia ja Todellisia Pitsoja.

[/quote]

Eikö ahneus ollut yksi kuolemansynneistä? Eiköhän taivaassa syödä vaan jotain pilvipuuroa aamusta iltaan. Ja sitäkin kohtuudella. Voikohan helvetissä grillata?

[/quote]

Kadotuksessa on niin kauheat tuskat, että mikään maanpäällinen kauheus ei ole verrattavissa siihen äärettömään loputtomaan tuskaan. Siellä ei todellakaan saa edes vesitilkkaa suunsa kostukkeeksi.

Taivaassa ei ole ahneutta, enkä tiedä tarvitseeko siellä kenenkään edes syödä, koska kaikki on täydellistä. Ei ole enää nälkää eikä janoa.

Vierailija
22/195 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:26"]Mutta jos kaikki on pelkkää ihanuutta ja mahtavuutta ja upeutta, niin eikö siihen turru. Ihanat hetket elämässähän erottuvat juuri siksi, kun elämässä on paljon muutakin kuin ihanuutta. Mutta jos kaikki on koko ajan vaan ihanaa, mahtavaa ja upeaa, niin eihän mikään sitten ole erityistä.

Myös sitä oon ihmettelyt, että kun ihmiset eivät maailmassa pysty elämään keskenään sovussa niin miten se muka taivaassa olisi mahdollista. Vai poistuuko kaikilta omat mielipiteet, arvot ja persoonallisuus ja siellä vaan lillutaan vähän kuin aivokuolleet, ymmärtämättä ja ajattelematta mitään? Miten muuten on ihmisten mahdollista välttyä konflikteilta, joita elämässä tapahtuu jatkuvasti ihmisten välillä?
[/quote]

Ei taivaassa kaikki ole täydellistä, ihmisillä on siellä edelleen vapaa tahto. Taivaassa oli myös sota ennen maailman luomista kun kolmasosa hengistä kannatti paholaisen suunnitelmaa. Heidät syöstiin taivaasta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:26"]

Mutta jos kaikki on pelkkää ihanuutta ja mahtavuutta ja upeutta, niin eikö siihen turru. Ihanat hetket elämässähän erottuvat juuri siksi, kun elämässä on paljon muutakin kuin ihanuutta. Mutta jos kaikki on koko ajan vaan ihanaa, mahtavaa ja upeaa, niin eihän mikään sitten ole erityistä.

Myös sitä oon ihmettelyt, että kun ihmiset eivät maailmassa pysty elämään keskenään sovussa niin miten se muka taivaassa olisi mahdollista. Vai poistuuko kaikilta omat mielipiteet, arvot ja persoonallisuus ja siellä vaan lillutaan vähän kuin aivokuolleet, ymmärtämättä ja ajattelematta mitään? Miten muuten on ihmisten mahdollista välttyä konflikteilta, joita elämässä tapahtuu jatkuvasti ihmisten välillä?

[/quote]

Koska me emme elä taivaassa, niin siksi me murehdimme tuollaisia. Taivas on Taivas äärettömästi. Siis kun on täydellistä, niin sitten on täydellistä. kuvittele elämäsi mahtavin hetki, ja kerro se miljoonalla ja siltikin se on vain kalpea aavistus taivaan ilosta ja täydellisyydestä... ja se ilo kestää iankaikkisesti. Me emme voi tätä käsittää täällä. Tuon kaiken Jeesus on mennyt valmistamaan meitä varten. Se on tarjolla meille kaikille, jos haluamme Jeesuksen armahtavan meidät synneistämme.

Vierailija
24/195 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:26"]Mutta jos kaikki on pelkkää ihanuutta ja mahtavuutta ja upeutta, niin eikö siihen turru. Ihanat hetket elämässähän erottuvat juuri siksi, kun elämässä on paljon muutakin kuin ihanuutta. Mutta jos kaikki on koko ajan vaan ihanaa, mahtavaa ja upeaa, niin eihän mikään sitten ole erityistä. Myös sitä oon ihmettelyt, että kun ihmiset eivät maailmassa pysty elämään keskenään sovussa niin miten se muka taivaassa olisi mahdollista. Vai poistuuko kaikilta omat mielipiteet, arvot ja persoonallisuus ja siellä vaan lillutaan vähän kuin aivokuolleet, ymmärtämättä ja ajattelematta mitään? Miten muuten on ihmisten mahdollista välttyä konflikteilta, joita elämässä tapahtuu jatkuvasti ihmisten välillä? [/quote] Ei taivaassa kaikki ole täydellistä, ihmisillä on siellä edelleen vapaa tahto. Taivaassa oli myös sota ennen maailman luomista kun kolmasosa hengistä kannatti paholaisen suunnitelmaa. Heidät syöstiin taivaasta pois.

[/quote]

Tuo on totta, että paholainen syöstiin taivaasta, mutta minä uskon, että taivaassa on kaikki täydellistä. Paholainen ei ole siellä.

Vierailija
25/195 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:00"]

Entä onko taivaassa seksiä? Kaikki kaikkien kanssa ehkä?

[/quote]

Minä uskon, että tämän maallisen seksin nautinnot ovat kuin tomuhiukkanen sen ilon rinnalla, mitä saamme kokea taivaassa. Ihmiset eivät voi täällä käsittää, millaista taivaassa on. Siellä on niin täydellistä.

[/quote]

Ja sinä tiedät tämän, koska olet käynyt siellä.. ? Eihän edes raamattunne ole jumalanne kirjoittama. Mistäs te voitte tietää, vaikka joku vaivainen maallinen tomumaja olisi kuullut jumalan sanan väärin ja kirjoittanut ihan puuta heinää? Aika iso riski.

[/quote]

Jumala on antanut minun kokea jotain ihmeellistä, jonka perusteella uskallan sanoa, mitä sanon. Olen saanut kokea, että taivas on niin ihmeellistä, ettei sitä voi kuvailla.

Vierailija
26/195 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:26"]Mutta jos kaikki on pelkkää ihanuutta ja mahtavuutta ja upeutta, niin eikö siihen turru. Ihanat hetket elämässähän erottuvat juuri siksi, kun elämässä on paljon muutakin kuin ihanuutta. Mutta jos kaikki on koko ajan vaan ihanaa, mahtavaa ja upeaa, niin eihän mikään sitten ole erityistä. Myös sitä oon ihmettelyt, että kun ihmiset eivät maailmassa pysty elämään keskenään sovussa niin miten se muka taivaassa olisi mahdollista. Vai poistuuko kaikilta omat mielipiteet, arvot ja persoonallisuus ja siellä vaan lillutaan vähän kuin aivokuolleet, ymmärtämättä ja ajattelematta mitään? Miten muuten on ihmisten mahdollista välttyä konflikteilta, joita elämässä tapahtuu jatkuvasti ihmisten välillä? [/quote] Ei taivaassa kaikki ole täydellistä, ihmisillä on siellä edelleen vapaa tahto. Taivaassa oli myös sota ennen maailman luomista kun kolmasosa hengistä kannatti paholaisen suunnitelmaa. Heidät syöstiin taivaasta pois.

[/quote]

Tuo on totta, että paholainen syöstiin taivaasta, mutta minä uskon, että taivaassa on kaikki täydellistä. Paholainen ei ole siellä.
[/quote]

Taivaaseen pääsee minun uskoni mukaan myös epätäydelliset ihmiset. Ei tietysti ihan Jumalan kasvojen eteen (koska he eivät kestäisi sitä) mutta kuitenkin parempaan paikkaan kuin helvetti. Taivaassa on useampi "asuinsija". Jumalan luona on tietysti vain täydellistä, koska sinne pääsee ne jotka ottavat vastaan Jeesuksen sovituksen ja tulevat siten täydellisiksi Hänessä.

Vierailija
27/195 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne harput, onnentunteet, herkkupöydät ja muut autuuden lähteet tulevat? Nikkaroiko Jesse-puuseppä niitä sellä odotellessaan vai taikooko isukki niitä tulemaan pelkällä sauvan huitaisulla? Ja mistä se liha ja anjovis siihen herkkuleivän päälle? Kuka hoitaa karjan? Ja kuka siivoaa ne väistämättä tulevat roskat lattioilta? Syövätkö petoeläimet taivaassa salaattia ja kaarnaa?

Kuinkas sitten suu pannaan, kun ensimmäinen, hyvin rakas puoliso kuolikin nuorena, ja toinenkin puoliso on hyvin rakas? Saako taivaassa pitää molemmat, ja mitäs sitten, kun ne eivät tulekaan toimeen keskenään? Saako satavuotiaana kuollut mummeli takaisin vanhan hahmonsa, jotta voi elää iäisyyden talvisodassa kuolleen miehensä seurassa? Jollei saa, pitääkö sen nuorena nukkuneen miehen viettää iäisyytensä kahdeksankymmentä vuotta vanhemman vaimonsa kanssa?

Kun taivaassa tehdään selvästi jonkinlainen nollaus, minkä ihmeen takia maan päällä pitää ensin käydä kitumassa ja kuolemassa? Ei iäisyys voi olla kiva juttu, kun koko ajan muistuu mieleen omia tuhmuuksia ja muden tuhmuuksia. Vai eikö muistu? Mitä hyötyä siitä maanpäällisestä touhusta sitten oli, jos kerran kaikki muistikuvat katoavat? Tehdäänkö helmiäisporteilla jonkinlainen lobotomia vai saadaanko se ikuinen autuus aikaan lääkityksellä?

Näitä minä kyselin jo pienenä 70-luvun alussa, mutta eivät ammattilaiset ja harrastelijat suostu vastaamaan. Onkohan se kumma juttu vai eikö ole..?

Vierailija
28/195 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuolemanrajakokemuksen läpikäyneet ihmiset ovat kuvailleet, että sitä onnen tunnetta kokemuksen aikana ei voi sanoin kuvailla. Kuulemma sellaista, mitä on mahdoton täällä maan päällä kokea.

Vierailija
29/195 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset vääristelee raamatun totuuksia,tai ottaa pois tai lisäilee juttuja.Se on pahaa syntiä.tällä tavoin saa vahinkoa itselleen ja muille.koska Jumala ei hyväksy näitä valheita

mitkä ei ole oikeassa raamatussa.Kaikki pahuus on syntiä,niin tämäkin asia.Tehkää parannus,mieti jo mtä tulet menettämään jos otat raamatusta pois asioita.VARO tulet pettymään Jumala näkee ja kuulee mitä puuhaat.

Vierailija
30/195 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kor. 2:9 Me julistamme, niin kuin on kirjoitettu, mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mitä ihminen ei ole voinut sydämessään aavistaa, minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat.

Vierailija
31/195 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:59"]

Mä aion lukea kirjoja ja juoda viiniä. Syön suklaata, juustoa, taivaallisia kakkusia ja Todellisia Pitsoja.

Eikö ahneus ollut yksi kuolemansynneistä? Eiköhän taivaassa syödä vaan jotain pilvipuuroa aamusta iltaan. Ja sitäkin kohtuudella. Voikohan helvetissä grillata?

Pilvipuuroa🤣

Vierailija
32/195 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa mennä helvettiin? Eikö sinua pelota jos Jumalan luoma taivas olisikin totta ja Jeesukseen uskomalla sinne pääsisi.

Kun et halua uskoa etkä anna mahdollisuutta, voitkin joutua helvettiin?

Pyydä Jeesusta ilmestymään sinulle ja anna mahdollisuus. Eikö kannattaisi?

Raamattu on niin ihmeellinen kirja ettei sitä kukaan ihminen olisi voinut kirjoittaa omin voimin. Raamattu on Jumalan sanaa ja ilmoitus.

Vierailija
33/195 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paneminen on sen verran kivaa touhua, että jos taivaaseen pääsen, ni haluan kyllä pillua saada sielläkin tai jos en saa, niin sen tilalle joku vähän vastaava juttu.

Vierailija
34/195 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on lasiluukkuja josta voi tirkistellä vahingonilon hekumassa helvetissä käristyviä vääräuskoisia. Se on autuutta se.

Vierailija
35/195 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole uskova joten menen kadotukseen. Jumala ei ole koskaan vastannut rukouksiini eikä pyyntöihini enkä jaksa edes yrittää. Joten ainakin itse tulen kärsimään liekkimeressä.

Vierailija
36/195 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti siellä on tylsää. Olen lukenut henkisistä kirjoista että jossain astraalitasolla henkimaailmassa on todellakin "kultainen kaupunki" ja "oikeaoppisten uskovien" taivas. Ne jotka ovat lujasti olleet tälläisessä uskossa löytävät sinne. Tarpeeksi kauan siellä oltuaan sielut kyllästyvät paikkaan ja heitä johdatetaan henkimaailmassa kohti uusia kokemuksia ja kehitysmahdollisuuksia.

Vierailija
37/195 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä koko luomakunta ylistää Jumalaa. Eläimet sekä koko luonto. 

Niissä ei ole perisyntiä.

Onko eläimillä luonnostaan tylsää?

Ei ole.

Entä ylistävätkö ihmiset Jumalaa täällä?

Hyvin vähän.

Ihminen on vasta uudessa taivaissa ja uudessa maassa perisynnistä vapaa.

Looginen päätelmäni on se, että  vasta siellä ihmisen koko olemus ylistää Jumalaa lakkaamatta 

Vierailija
38/195 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole uskova joten menen kadotukseen. Jumala ei ole koskaan vastannut rukouksiini eikä pyyntöihini enkä jaksa edes yrittää. Joten ainakin itse tulen kärsimään liekkimeressä.

----

Olen rukoillut sinun puolestasi.

Tee parannus ja usko evankeliumi!

Täällä saa uskoa synnit anteeksi : nettiseurat.fi

Vierailija
39/195 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistän Jeesust Kristust   

Vierailija
40/195 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole uskova joten menen kadotukseen. Jumala ei ole koskaan vastannut rukouksiini eikä pyyntöihini enkä jaksa edes yrittää. Joten ainakin itse tulen kärsimään liekkimere

----

Lisään vielä. Tajusin, että Jumala ON kuullut sinun rukoukseni, koska olen/ olemme rukoilleet sinunkin puolestasi ja täällä saa uskoa syntinsä anteeksi:

Nettiseurat.fi

Sinun siis ei tarvitse joutua liekkimereen.

Ei teidän kenenkään

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.

Me elämme nyt lopun ajan viimeistä lopun aikaa. 

Kohta päättyy tämä maailma aika  

Olkaa siunattuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan