Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset: mitä teette taivaassa?

Vierailija
26.11.2014 |

Raamatun perusteella siellä pitäisi koko ajan alati ylistää Jumalaa. Kuulostaa tylsältä. Entä jos en haluaa taivaaseen enkä helvettiin vaan ihan vain mullaksi, mitä minun pitää tehdä päästäkseni siihen?

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että koska Jumala on kauneuden ja luovuuden lähde, niin siellä tehdään koko ajan jotain ihanaa. Ylistystä joo, mutta se on niin mielettömän kaunista ettei kukaan halua ikinä lopettaa. Toi harpunsoittomielikuva on klisee... en usko sellaiseen yksitoikkoiseen oleiluun. Toki aikoina jolloin ihmiselämä on ollut pelkkää raadantaa ja eloonjäämistaistelua, mielikuva täydellisyydestä on ollut varmaan lähinnä turvallista lepoa. 

Mä luulen että siellä voi vaellella ympäriinsä kauniissa ja ihmeellisissä maisemissa, uida, urheilla, lentää, tanssia, juhlia, syödä ja juoda, tehdä työtäkin, rakentaa, tehdä taidetta, syventyä pitkiin keskusteluihin, mitä nyt ihmisen sielu voi kaivata. Kaikkialla on läsnä rauha, lohdutus, puhdas ilo ja rakkaus. 

Eli vasta kuvitellussa "mielikuvitustaivaassako" on kaikki se, mitä sulle on oikeasti annettu jo nyt tässä ihan

Ymmärrätkö että uskovaisten mielestä maailmassa elävät ovat itsepetoksessa ja valheessa? En tarkoita tässä nyt arvostella sinua, mutta mietin vaan että tiedostatko tämän? Jeesushan on Raamatun mukaan tie, totuus ja elämä. Samoin Raamatussa puhutaan että uskosta osattomat ovat mielistyneet valheeseen.

Vierailija
182/195 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaassa nautitaan yhteydestä Jumalaan. Se on suurempi nautinto kuin mikään täällä.

On tästä olemassa tieteellisiä todisteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa vietetään tietenkin Karitsan häitä.

Tervetuloa.

Vierailija
184/195 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

We only live once and, to be honest, that's enough.

Vierailija
185/195 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aion lukea kirjoja ja juoda viiniä. Syön suklaata, juustoa, taivaallisia kakkusia ja Todellisia Pitsoja.

Helvettiin joudut. Siellä saat kuunnella metallimusiikkia nälissäsi hiilihanko pers... 

Vierailija
186/195 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aion lukea kirjoja ja juoda viiniä. Syön suklaata, juustoa, taivaallisia kakkusia ja Todellisia Pitsoja.

Helvettiin joudut. Siellä saat kuunnella metallimusiikkia nälissäsi hiilihanko pers... 

Jep, jep, sinne Hitlerin, Stalinin ynnä muiden suurretkujen sekaan.

Vierailija
187/195 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuulosta ihan satuhöpinöiltä nämä jutut? Aikuiset ihmiset olevinaan, suoltaa tällaista sontaa. Koko taivas-helvetti on satua. Eläkää täällä, tässä hetkessä, lopettakaa höperehtäminen.

hävetkää!

Vierailija
188/195 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson haikeana pilven reunalla, kun helvetissä on menossa mielettömät orgiat.

Vierailija
189/195 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksiä 24/7 tietenkin. Hölmö kysymys ap.

Vierailija
190/195 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

= Minkälainen on taivas.  Kujalla podcast,  Janne Saarela

Vierailija
191/195 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai näin saatanapaholainen haluaa uskotella. Valitettavasti moni uskoo ja joutuu pettymään. 

Vierailija
192/195 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

plärään puhelinta

Vierailija
193/195 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä taivas sijaitsee?

Vierailija
194/195 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai näin saatanapaholainen haluaa uskotella. Valitettavasti moni uskoo ja joutuu pettymään. 

Ei ole olemassa saatanaa.a

Vierailija
195/195 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä helvetissä voi olla kurjempaa kuin täällä maan päällä uskovaisten höpinöitä kuunnellessa?

Miten siellä taivaassa edes jaetaan puheenvuorot, kun kaikki haluaa yhtäaikaa julistaa rakkauttaan jumalaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme