Uskovaiset: mitä teette taivaassa?
Raamatun perusteella siellä pitäisi koko ajan alati ylistää Jumalaa. Kuulostaa tylsältä. Entä jos en haluaa taivaaseen enkä helvettiin vaan ihan vain mullaksi, mitä minun pitää tehdä päästäkseni siihen?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Taivaassa nautitaan yhteydestä Jumalaan. Se on suurempi nautinto kuin mikään täällä.
On tästä olemassa tieteellisiä todisteita?
Taivaassa vietetään tietenkin Karitsan häitä.
Tervetuloa.
We only live once and, to be honest, that's enough.
Vierailija kirjoitti:
Mä aion lukea kirjoja ja juoda viiniä. Syön suklaata, juustoa, taivaallisia kakkusia ja Todellisia Pitsoja.
Helvettiin joudut. Siellä saat kuunnella metallimusiikkia nälissäsi hiilihanko pers...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aion lukea kirjoja ja juoda viiniä. Syön suklaata, juustoa, taivaallisia kakkusia ja Todellisia Pitsoja.
Helvettiin joudut. Siellä saat kuunnella metallimusiikkia nälissäsi hiilihanko pers...
Jep, jep, sinne Hitlerin, Stalinin ynnä muiden suurretkujen sekaan.
Eikä kuulosta ihan satuhöpinöiltä nämä jutut? Aikuiset ihmiset olevinaan, suoltaa tällaista sontaa. Koko taivas-helvetti on satua. Eläkää täällä, tässä hetkessä, lopettakaa höperehtäminen.
hävetkää!
Katson haikeana pilven reunalla, kun helvetissä on menossa mielettömät orgiat.
Peppuseksiä 24/7 tietenkin. Hölmö kysymys ap.
= Minkälainen on taivas. Kujalla podcast, Janne Saarela
Vierailija kirjoitti:
Tai näin saatanapaholainen haluaa uskotella. Valitettavasti moni uskoo ja joutuu pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai näin saatanapaholainen haluaa uskotella. Valitettavasti moni uskoo ja joutuu pettymään.
Ei ole olemassa saatanaa.a
Miten ihmeessä helvetissä voi olla kurjempaa kuin täällä maan päällä uskovaisten höpinöitä kuunnellessa?
Miten siellä taivaassa edes jaetaan puheenvuorot, kun kaikki haluaa yhtäaikaa julistaa rakkauttaan jumalaan?
Ymmärrätkö että uskovaisten mielestä maailmassa elävät ovat itsepetoksessa ja valheessa? En tarkoita tässä nyt arvostella sinua, mutta mietin vaan että tiedostatko tämän? Jeesushan on Raamatun mukaan tie, totuus ja elämä. Samoin Raamatussa puhutaan että uskosta osattomat ovat mielistyneet valheeseen.