Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolaiset - kysymys teille

Vierailija
13.07.2012 |

Mitä mieltä olette perheestä joka ei kuulu kirkkoon? Perustele kantasi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun jäsenyys kirkossa ei vois vähempää kiinnostaa. Itsekkin eroan kirkosta kohta jos humppameininki ei rauhotu.



Joku yhteys raamatulla ja kirkolla pitäis säilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan