Onko 164cm/70kg tosi paha?
Kommentit (64)
Laihuusaktivistit iskee taas, näemmä :D
Ei ole paha, ei todellakaan, eipä tarvii paljoa laihduttaa että olet jo normaalipainoinen, eli siis hörhöjen mielestä vieläkin superläski.
Oikeesti, jos ap on jo "ihan sika paha", niin mitähän mahtaa olla samanmittainen ja satakiloinen, hu! Taitaisi mennä yöunet kun moisen näkee. Voi, että mua naurattaa, ootte te hupaisia :))
Kun naiselle tulee ikää lisää, niin suhteellisuudentaju oman kehon ja painon suhteen kasvaa - ainakin sen pitäisi niin tehdä. Nämä jotka täällä kauhistelee, tuskin ovat päälle 40-vuotiaita...
Onhan tässäkin ketjussa moni varttuneempi ihmetellyt käsitystänne siitä, että ikääntyessä paino ikään kuin pakosta kasvaisi. Katsokaa nyt hyvät ihmiset ympärillenne, eivät kaikki nelikymppiset ole ylipainoisia. En kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi minun nyt nelikymppisenä pitäisi painaa paljon enemmän kuin nuorempana. Eikä se todellakaan vaadi mitään hysteeristä painon tarkkailua tai tiukkaa dieettiä. Normaalit, terveelliset elintavat (samat jotka nuorempinakin) riittävät.
Millainen suhteellisuudentaju kehostaan ja ennen kaikkea terveydestään on ihmisellä, joka väittää, että 40-vuotiaana on itsestäänselvää olla ylipainoinen?
Ite oon muutaman sentin pitempi, mutta paino sama, ja liialta tuntuu. Kuntokuuri menossa. Jo 65kg olo on ihan eri.
Lauhdutin alkuvuodesta neljä kiloa kun paino hiipi kohti 66 kiloa. Näin on mukavampi olla ja projekti oli sekä mahdollinen että vaivan arvoinen, vaikka lapset, työ ja opiskelu olivat tärkeimmät prioriteetit.
Monet laihduttaneet kertovat painonpudotuksen suurimmaksi iloksi virkeyden, hyvän olon ja energisyyden.10 kg hoikempana et ehkä olisi niin väsynyt?
Jos normaalitilaan pääsee tekemällä pienen muutoksen, ei voi olla samaan aikaan totta että elintavat ovat PAHASTI pielessä.
Itse olen 165 cm ja painan sattumoisin juuri tuon 70 kg. Ja se on tullut pikkuhiljaa juuri siksi, että elintapani ovat pääosin ok, mutta herkuttelen hieman liikaa. Pitkän ajan kuluessa siitä pienestä päivittäisestä liikaherkuttelusta kasvaa iso kasa läskiä.
Haluaisin laihtua noin 10 kg, jos tämä tieto ap:ta jotenkin auttaa.