Onko 164cm/70kg tosi paha?
Kommentit (64)
i. Sitä vastoin nauti kesästä, lämmöstä ja auringosta!
Ja ennenkaikkea makkaroista, kyljyksistä, munkeista, oluesta ja jäätelöstä! Makkara käteen niin mahamakkarat unohtuu, on mun motto!;)
Laihduttaa en oikein pysty, ei ole voimia :(
Mitäs sitä kaunistelemaan tiputa painosi sinne jonnekin 58-60 kg. Ei pitäisi olla kiinni voimista, sillä minusta tuossa saamattomuudessasi on enemmänkin kyse laiskuudesta.
Laiskuus on muuten suurin syy ylipaino-ongelmiin, jollet satu vielä tietämään.
Kilot ovat itselläni jakaantuneet tiimalasimallisesti, isot rinnat ja peppua, joten kroppa on naisellinen (mieheni pitää myös :)
Kuntoni on kuntotestin mukaan hyvä ja syön monipuolisesti tavallista ruokaa. En koe mitään tarvetta laihduttaa.
Mä oon 164cm ja 73 kg En pidä itseäni lihavana. Vatsan seudulta sais ottaa kyl vähän pois. Olen rintava ja muodokas nainen.
vatsamakkarat ja lihavuus eivät tosiaankaan ole sama asia, vaikka
Kroppa tietysti muuttuu iän karttuessa, mutta normaalisti elämällä painoa ei tarvitse tulla kilotolkulla lisää. Itse olen 164 cm pitkä ja omat lukuni muutoin samat kuin sinulla, paitsi että paino ei tuosta 30-vuotiaasta ole enää lasten saannista huolimatta ole noussut. Ja miksi olisi pitänytkään? Normaalilla aikuisella ihmisellä ei ole mikään pakko olla vatsamakkaraa.nykyään monet niin tuntuvat ajattelevan, sinäkin näköjään.
silloin ei ole kyse "vain vatsamakkaroista", vaan lihavuudesta, vaikka nykyään monet niin tuntuvat ajattelevan, sinäkin ehkä?
Itse olen 162 cm ja painan nyt 53kg ja vertaan siis siihen. Olen aiemmin ollut laihempi ja koko ajan tuntuuu siltä, että pari kiloa voisi pudottaa niin olisi parempi olo.
tietenkin se on huono jos joltain kuikelolta kysytään.
Hieno että on aina joku jonka mielestä laihdutus äärimmäisen helppoa. Syö vähemmän ja näe nälkää. Mikäs siinä jos on masokistiluonne.
164 ja 69....ja painoa on tullut kyllä liikaa...11kg ja en kyllä haluis normaalisti olla näin!!
Riippuu miltä se sun peilikuvas näyttää. Itse samankokoinen, mutta lihaksikas. Miltä mittanauhan mitat näyttää?
Laihduttaa en oikein pysty, ei ole voimia :(
Mitäs sitä kaunistelemaan tiputa painosi sinne jonnekin 58-60 kg. Ei pitäisi olla kiinni voimista, sillä minusta tuossa saamattomuudessasi on enemmänkin kyse laiskuudesta.
Laiskuus on muuten suurin syy ylipaino-ongelmiin, jollet satu vielä tietämään.
myönnän vois laihduttaa ainakin 5 kg mutta että alle 60 kiloiseksi, en kyllä haluaisi olisin kauhea nälkäkurki koska ikää on yli 50 v. Parivuotta sitten painoin 65 se olis sopiva mulle, ehkä tässä ryhdistäydyn piankin.
Ihan on normaali vartalo.
Itse ole 164cm ja 66kg.
Koon 38 vaatteet menee hyvin ja kroppakin näyttää ihan seksikkäältä.
toivottavasti olet päättänyt olla enää lihomatta, vaikket laihduttaa jaksaisikaan. PAinoindeksisi mukaan olet lievästi ylipainoinen. Jos nuo kilot ovat hiljalleen tulleet, samoilla elintavoilla tulee hiljalleen vielä kymmenen kiloa lisää ajan kuluessa, ja silloin tilanne _on_ paha.
Kehottaisin sua tarkkailemaan syömisiä, vaikka olisitkin väsynyt etkä jaksaisi alkaa kuntoilla ja laihduttaa liikuntaa harrastaen. Väsymyksen syy on toivottavasti ohimenevä (ellei se ole selvästi oire jostain elämäntilanteesta, selviä, mistä se johtuu). Kun jaksat paremmin, kuntoliikunta kannattaa ottaa mukaan kuvioon oman hyvinvointisi takia.
Kyllä tämä depistää. Haluaisin 10 kg pois ja aionkin sen saada aíkaiseksi syksyllä.
Ennen lapsia olin 68 kg. Tuolloin vaatekoko 38-40. Olen lihaksikas. Ja raskauksien ja imetysten myötä rintani kasvoivat. Liivikoko nyt 80D, kun se oli ennen lapsia 80B. Olen kerran jo laihduttanut nuo 10 kg (ovat tulleet vaivihkaa takaisin), tällä ei tissien kokoon ollut mitään vaikutusta.
Olen itse 170 cm pitkä ja painan 72 kg. En ole tyytyväinen itseeni, on inhottava ja lihava olo. Synnytyksestä on nyt 4 kk aikaa, joten en vielä hätäile laihduttamisen kanssa. Lapseni on täysimetyksellä vielä. Olen todennut, että 65 kiloa on minulle sopivin paino. Sillon minulla on hyvä olla itseni kanssa. Toiselle saman pituiselle voi olla alempi tai suurempi paino parempi. Olemmehan kaikki eri mallisiakin.
tai sitten pitää pistää nuoruuden ja kokemattomuuden tiliin. Nuorena oma elämä pyörii oman navan ympärillä ja monet tarkkailevat painoaan hysteerisesti ja "viimeistään kun on tullut ne pari kiloa ylimääräistä aletaan tehdä jotain", mutta mutta AIKUISILLA on muutakin elämää perhe, työ jne eikä omaa painoa.
Tuo ap:n mainitsema lievä ylipaino ei ole terveydelle vaarallinen, jos haluaa ulkonäön takia vähän laihduttaa niiin se on ok, ei pakollista.
Laihuusaktivistit iskee taas, näemmä :D
Ei ole paha, ei todellakaan, eipä tarvii paljoa laihduttaa että olet jo normaalipainoinen, eli siis hörhöjen mielestä vieläkin superläski.
Oikeesti, jos ap on jo "ihan sika paha", niin mitähän mahtaa olla samanmittainen ja satakiloinen, hu! Taitaisi mennä yöunet kun moisen näkee. Voi, että mua naurattaa, ootte te hupaisia :))
Mitään poppaskonstia ei ole! Karsit turhat hiilarit pois, syöt usein mutta pieniä annoksia normaalia perusruokaa,( mutta pastat-perunat pois) ja täysjyvätuotteita.
Säännöllinen likunta on kaiken a ja o. Kyllähän sulla ylimääräistä painoa on, mutta ei paha...
Laihuusaktivistit iskee taas, näemmä :D
Ei ole paha, ei todellakaan, eipä tarvii paljoa laihduttaa että olet jo normaalipainoinen, eli siis hörhöjen mielestä vieläkin superläski.
Oikeesti, jos ap on jo "ihan sika paha", niin mitähän mahtaa olla samanmittainen ja satakiloinen, hu! Taitaisi mennä yöunet kun moisen näkee. Voi, että mua naurattaa, ootte te hupaisia :))
Kun naiselle tulee ikää lisää, niin suhteellisuudentaju oman kehon ja painon suhteen kasvaa - ainakin sen pitäisi niin tehdä. Nämä jotka täällä kauhistelee, tuskin ovat päälle 40-vuotiaita...
AP ei ole vielä sikapaha, mutta jos jatkaa samaa rataa, pian voi olla. Ja sen sadan kilon kohdalla ylipaino on jo terveydelle vaarallista. Lisäksi laihduttaminen alkaa olla silloin jo tosi vaikeaa, joten kannattaisi havahtua nyt ja lopettaa lihominen.
T. hetki sitten joku, jonka nro unohtui
Minusta tuo kuulostaa oikein sopivalta, eli älä turhaan mieti. Sitä vastoin nauti kesästä, lämmöstä ja auringosta!