En uskalla enää nukkua miehen vieressä :(
Meillä on seksiä 1-2 kertaa viikossa. Mies haluaisi useammin, mutta minusta nykytilanne on hyvä ottaen huomioon että olemme olleet yhdessä viisi vuotta.
Toisinaan seksiä saattaa olla useamminkin kuin tuo 1-2 kertaa viikossa, mutta se on se ns. säännölinen määrä. Mies haluaisin tyyliin joka ilta nuolla mua mutta itse en yksinkertaisesti halua seksiä joka ilta.
Eilen yöllä sitten heräsin siihen kun mies nuoli mua?! Katsoin ihmeissäni mitä mies oikein touhuaa. Kun hän huomasi että olen hereillä, sanoi vain rauhallisella äänellä ettei ole mitään hätää, jatka vain unia. Samalla hän jatkoi nuolemista. Pyysin miestä lopettamaan johon hän sanoi että mitä se nyt haittaa jos hän vähän nuolee kun minä nukun ja aneli hetken voiko jatkaa. Ajoin hänet sohvalle nukkumaan.
Tuntuu todella ällöttävältä ja siltä että mies on tehnyt tuon vasten tahtoani. En voi olla ajattelematta mitä muuta hän on tehnyt minun nukkuessani :(.
Kommentit (84)
Jälleen kerran yksi helvetin hyvä esimerkki, MIKSI EI IKÄNÄ EIKÄ KOSKAAN SUOMALAISTA AKKAA!
Kun parisuhteen puolin ja toisin perusvelvollisuuskin tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa, niin parempi antaa suomalaisten akkojen olla keskenään ja päineen.
Suomalaiset miehet ovat hyväksikäyttäviä raiskaajia.
minkälaisessa asennossa mahtaa nukkua ja mistä nuolla, taitaa olla mielikuvituksen tuotetta koko teksti