En uskalla enää nukkua miehen vieressä :(
Meillä on seksiä 1-2 kertaa viikossa. Mies haluaisi useammin, mutta minusta nykytilanne on hyvä ottaen huomioon että olemme olleet yhdessä viisi vuotta.
Toisinaan seksiä saattaa olla useamminkin kuin tuo 1-2 kertaa viikossa, mutta se on se ns. säännölinen määrä. Mies haluaisin tyyliin joka ilta nuolla mua mutta itse en yksinkertaisesti halua seksiä joka ilta.
Eilen yöllä sitten heräsin siihen kun mies nuoli mua?! Katsoin ihmeissäni mitä mies oikein touhuaa. Kun hän huomasi että olen hereillä, sanoi vain rauhallisella äänellä ettei ole mitään hätää, jatka vain unia. Samalla hän jatkoi nuolemista. Pyysin miestä lopettamaan johon hän sanoi että mitä se nyt haittaa jos hän vähän nuolee kun minä nukun ja aneli hetken voiko jatkaa. Ajoin hänet sohvalle nukkumaan.
Tuntuu todella ällöttävältä ja siltä että mies on tehnyt tuon vasten tahtoani. En voi olla ajattelematta mitä muuta hän on tehnyt minun nukkuessani :(.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:53"]
Mullekkin kelpais! Ei oo parempaa tapaa herätä kun jos oma mies nuolee tai panee.
[/quote]
Mites, jos mies joku kerta haluaisi kokeilla kakkosta ja heräät sitten tähän?
[/quote]
Eipä sitä kiinnosta kakkonen.
[/quote]
Niin, mutta nyt kysytäänkin, että miten suhtautuisit jos heräisit siihen, että vetelisi sinua perseeseen? Sekö olisi ihan ok?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:34"]
Mullekkin kelpais! Ei oo parempaa tapaa herätä kun jos oma mies nuolee tai panee.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, mutta nyt kysytäänkin, että miten suhtautuisit jos heräisit siihen, että vetelisi sinua perseeseen? Sekö olisi ihan ok?
[/quote]
Miksi ihmeessä jäät jankkaamaan tuosta? Jos kerron, että tykkään kun OMA mies nuolee tai panee ja herään siihen. Ja vielä kun tiedän ettei sitä kiinnosta kokeilla kakkosta. Vai luuletko, että kaikilla miehillä on joku kumma pakkomielle siihen paskareikään?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi ihmeessä jäät jankkaamaan tuosta? Jos kerron, että tykkään kun OMA mies nuolee tai panee ja herään siihen. Ja vielä kun tiedän ettei sitä kiinnosta kokeilla kakkosta. Vai luuletko, että kaikilla miehillä on joku kumma pakkomielle siihen paskareikään?
[/quote]
Ok, et siis ymmärrä pointtiani.
Pointtina oli se, että vaikka sinä tykkäisit siitä, että mies nuolisi tai panisi sinua nukkuessasi, niin jostakin muusta tämä voi tuntua ihan yhtä epämiellyttävältä ja hyväksikäytöltä kuin se, että itse heräisit siihen että miehesi vetelisi sinua kakkoseen.
Ymmärrätkö?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:36"]
:D
[/quote]
Miksi naurat? Onko susta hyväksikäyttäminen jotenkin hauskaa? Urpo olet.
Ihmeellisiä vastauksia olet saanut. 1-2 kertaa seksiä viikossa on oikein kelpo määrä.
Sun mies on ehkä seksiaddikti, mikään ei riitä. Mun ex oli just tuollainen, oli todella ahdistavaa. 12 vuoden jälkeen lähdin, ihan seksihullu tyyppi. Olisi halunnut 1-3 krt/päivässä.
Onneksi ei olut lapsia.
Nyt on kiva mies ja seksiä juurikin 15 vuoden jälkeen 1-2 krt viikossa.
Tsemppiä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä meillä vedetään hanuriinkin, mutta siihen on lupa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta kyse ei ole siitä jos se mies tekis jotain sellasta mistä sä tykkäät ja että kiinnostaako siä jokin juttu. Vaan, miltä susta tuntuis herätä siihen että se panee sua perseeseen!? Oisitko vaan että pakko tykätä kun se on oma mies, se saa tehä mulle ihan mitä haluu. Voi vittu teiän kanssa!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:34"] [quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:31"] [quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:29"] [quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:53"] Mullekkin kelpais! Ei oo parempaa tapaa herätä kun jos oma mies nuolee tai panee. [/quote] Mites, jos mies joku kerta haluaisi kokeilla kakkosta ja heräät sitten tähän? [/quote] Eipä sitä kiinnosta kakkonen. [/quote] Niin, mutta nyt kysytäänkin, että miten suhtautuisit jos heräisit siihen, että vetelisi sinua perseeseen? Sekö olisi ihan ok? [/quote] Miksi ihmeessä jäät jankkaamaan tuosta? Jos kerron, että tykkään kun OMA mies nuolee tai panee ja herään siihen. Ja vielä kun tiedän ettei sitä kiinnosta kokeilla kakkosta. Vai luuletko, että kaikilla miehillä on joku kumma pakkomielle siihen paskareikään? [/quote] En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta kyse ei ole siitä jos se mies tekis jotain sellasta mistä sä tykkäät ja että kiinnostaako siä jokin juttu. Vaan, miltä susta tuntuis herätä siihen että se panee sua perseeseen!? Oisitko vaan että pakko tykätä kun se on oma mies, se saa tehä mulle ihan mitä haluu. Voi vittu teiän kanssa!
[/quote]
Nimenomaan, tätä juuri hain.
Ymmärrän sua ap. Mä tykkään, kun mua nuollaan ja seksistä muutenkin, mutta en todellakaan haluu herätä siihen.
Ihme tyyppejä täällä vastaajissa. Tuohan on tosi lähellä raiskausta ja Ap voisi syyttää miestään hyväksikäytöstä. Kyllä se nainen pitää ensin herättää ennekuin aletaan hommaamaan.
Tästä keskustelusta tulee niin karmivasti mieleen se, kun joskus seurustelin semi-narsistisen henkilön kanssa.
Hänen mukaansa hänen ei tarvitse "katsella pihtaustani" (eli kun en halunnut seksiä joka päivä) vaan jos hän haluaa, niin hänen ei tarvitse kysellä. Hän vaan ottaa ja hänellä on siihen oikeus kun on tyttöystävä kyseessä.
Ei päässyt tosin toteuttamaan uhkaustaan, koska totesin tuon olevan raiskaus ihan siinä missä jonkun puskavaanijankin tekemänä, ja sanoin meneväni poliisin puheille heti jos näin kävisi. Ei käsittänyt tätä, hänen silmissään se ei mitenkään voisi olla raiskaus jos hän harrastaisi seksiä vastustelevan tyttöystävänsä kanssa.
Mutta narsistillehan puoliso on omistusesine, ei kumppani.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:34"] [quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:31"] [quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:29"] [quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:53"] Mullekkin kelpais! Ei oo parempaa tapaa herätä kun jos oma mies nuolee tai panee. [/quote] Mites, jos mies joku kerta haluaisi kokeilla kakkosta ja heräät sitten tähän? [/quote] Eipä sitä kiinnosta kakkonen. [/quote] Niin, mutta nyt kysytäänkin, että miten suhtautuisit jos heräisit siihen, että vetelisi sinua perseeseen? Sekö olisi ihan ok? [/quote] Miksi ihmeessä jäät jankkaamaan tuosta? Jos kerron, että tykkään kun OMA mies nuolee tai panee ja herään siihen. Ja vielä kun tiedän ettei sitä kiinnosta kokeilla kakkosta. Vai luuletko, että kaikilla miehillä on joku kumma pakkomielle siihen paskareikään? [/quote] En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta kyse ei ole siitä jos se mies tekis jotain sellasta mistä sä tykkäät ja että kiinnostaako siä jokin juttu. Vaan, miltä susta tuntuis herätä siihen että se panee sua perseeseen!? Oisitko vaan että pakko tykätä kun se on oma mies, se saa tehä mulle ihan mitä haluu. Voi vittu teiän kanssa!
[/quote]
No sori vaan sitte kun kerroin oman mielipiteeni. Ja kun teille pitää niin vääntää rautalangasta niin:
EN tykkäisi, jos mies vetelisi kakkoseen. Oma mies ei saa tehdä mulle mitä haluaa, mutta satun tykkäämään panemisesta ja nuolemisesta. Enkä pane pahakseni jos herään, kun vähän kielellä kutittelee. Eikä hänkään pane pahakseen, jos otan suihin kun nukkuu. Perseeseen panemisesta EI hänkään pidä.
Siis ei jumalauta mitä vajakkeja... Se on eri asia antaa MYÖNTYMYS seksiin kuin ottaa väkisin toisen nukkuessa tai toisen sanoessa ei! Jos olette SOPINEET että miehenne saa tehdä teille jotain kun nukutte, se on aivan eri asia kun että käyttää hyväksi ilman lupaa niinkuin ap.n tapauksessa!!!!! Todella kuvottavia noi "kelpais;)"! Ymmärrän että olette puutteessa mutta voi luoja järkeä saa käyttää. Ja suomen lakia olisi hyvä noudattaa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:48"]
[/quote]
No sori vaan sitte kun kerroin oman mielipiteeni. Ja kun teille pitää niin vääntää rautalangasta niin:
EN tykkäisi, jos mies vetelisi kakkoseen. Oma mies ei saa tehdä mulle mitä haluaa, mutta satun tykkäämään panemisesta ja nuolemisesta. Enkä pane pahakseni jos herään, kun vähän kielellä kutittelee. Eikä hänkään pane pahakseen, jos otan suihin kun nukkuu. Perseeseen panemisesta EI hänkään pidä.
[/quote]
Mutta pointti on se että aloittaja ei tästä pidä, että häneen kosketaan seksuaalisesti hänen ollessaan tiedottomassa tilassa.
Joten hänen ahdistuneeseen aloitukseensa on aikalailla asiatonta vastailla tyylillä "Mullekkin kelpais! Ei oo parempaa tapaa herätä kun jos oma mies nuolee tai panee".
Mites, jos kyseessä olisi ollut joku tuntematon? "Mullekkin kelpais! Ei oo parempaa tapaa herätä kun jos joku mies nuolee tai panee"?
Anna miehellesi rahaa ja lähetä thai "hierojalle".