En uskalla enää nukkua miehen vieressä :(
Meillä on seksiä 1-2 kertaa viikossa. Mies haluaisi useammin, mutta minusta nykytilanne on hyvä ottaen huomioon että olemme olleet yhdessä viisi vuotta.
Toisinaan seksiä saattaa olla useamminkin kuin tuo 1-2 kertaa viikossa, mutta se on se ns. säännölinen määrä. Mies haluaisin tyyliin joka ilta nuolla mua mutta itse en yksinkertaisesti halua seksiä joka ilta.
Eilen yöllä sitten heräsin siihen kun mies nuoli mua?! Katsoin ihmeissäni mitä mies oikein touhuaa. Kun hän huomasi että olen hereillä, sanoi vain rauhallisella äänellä ettei ole mitään hätää, jatka vain unia. Samalla hän jatkoi nuolemista. Pyysin miestä lopettamaan johon hän sanoi että mitä se nyt haittaa jos hän vähän nuolee kun minä nukun ja aneli hetken voiko jatkaa. Ajoin hänet sohvalle nukkumaan.
Tuntuu todella ällöttävältä ja siltä että mies on tehnyt tuon vasten tahtoani. En voi olla ajattelematta mitä muuta hän on tehnyt minun nukkuessani :(.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:04"]
Keitä idiootteja nää "kyllä kelpais" -tyypit on? Itsemäärämisoikeus, anyone? Mun mies on ihana ja seksi on loistavaa, mutta kyllä saisi äkkilähdöt jos alkais mun nukkuessa nuolemaan. Ei kyllä edes alkais koska ei ole urpo.
[/quote]
Mä oon yks "kyllä kelpaa" tyyppi. Meidän suhteessa harrastetaan puolin ja toisin nukkuvan nuoleskelua, eihän siinä mitään pahaa oo jos on yhdessä sovittu. Ei oo mies ainakaan koskaan uhannu rikosilmolla :D
[/quote]
Niin... Ja nyt paino tuolle yhdessä sovittu. Se tekee ison eron aloittajan tapaukseen, jossa mitään ei ole sovittu ja ap vielä ilmeisesti ilmoitti miehelleen, että nyt loppu.
Seksin ja raiskauksen/hyväksikäytön ero on siinä, että toinen on yhdessä sovittu ja yhteisesti hyväksytty, toinen taas ei.
Keitä idiootteja nää "kyllä kelpais" -tyypit on? Itsemäärämisoikeus, anyone? Mun mies on ihana ja seksi on loistavaa, mutta kyllä saisi äkkilähdöt jos alkais mun nukkuessa nuolemaan. Ei kyllä edes alkais koska ei ole urpo.
[/quote]
Itse olet Urpo. Minusta on ihanaa herätä seksiin, joten kai minulla oikeus sallia se parisuhteessani?
Vai sinäkö sen määräät mistä minä saan tykätä? Olen oikeasti sanonut miehelle että minut saa herättää seksiin ja seksillä. Ainoa on se että pitkään nukuttaessa haluasin käydä pisalla ensin, sillä pissahäteäineä sekstailu ei ole kivaa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:06"]
[/quote]
Itse olet Urpo. Minusta on ihanaa herätä seksiin, joten kai minulla oikeus sallia se parisuhteessani?
Vai sinäkö sen määräät mistä minä saan tykätä? Olen oikeasti sanonut miehelle että minut saa herättää seksiin ja seksillä. Ainoa on se että pitkään nukuttaessa haluasin käydä pisalla ensin, sillä pissahäteäineä sekstailu ei ole kivaa.
[/quote]
Mutta tässä kontekstissa nuo vastaukset luovat ilmapiirin, että ap:n tulisi vain hyväksyä miehensä "hellyydenosoitukset" jota mies tekee vastoin hänen tahtoaan, vaikka hänellä on asiasta niin ahdistunut olo, ettei hän uskalla enää nukkua miehensä vieressä.
Tässä ei nyt kysytty sitä, että kenen mielestä on kivaa herätä seksiin, vaan ottaa kantaa ap:n asiaan ja siihen, miten hän kokee asian. Hän on asiasta ahdistunut ja ilmeisesti mies ei käsitä sitä, ettei hänellä ole oikeutta koskea nukkuvaan ap:hen.
53, etkö oikeasti ymmärrä eroa siinä että onko asia etukäteen sovittu vai ei? Eikö sillä ole mitään eroa mielestäsi, suostuuko ihminen seksiin vai otetaanko se väkisin?
Huh, ompas tullut viestejä. Luin kaikki mutta en kyllä millään pysty kaikkiin vastaamaan.
Monelle tuntui olevan ihan ok herätä siihen että mies nuolee/tekee jotakin muuta seksuaalista. Ei siinä mitään jos yhdessä on sovittu niin että näin voi tehdä, mutta me emme ole sopineet. Jos mies olisi vaikka halunnut kokeilla herättää tuolla tavalla niin se olisi ollut ihan ok jos olisi sitten herättyäni lopettanut heti kun pyydän eikä selitellyt mitään että ei se haittaa jos hän vähän nuolee minua kun nukun. NO TODELLAKIN HAITTAA JOS EN HALUA SITÄ. AP
Monasti mietin että mikä naisissa on että sillon vaan pannaan kun panettaa mutta ei koskaan lämmetä jos miestä panettaa. Ite tykkään kun mies tulee hyväilemään ja tahtoo rakastella vaikka itteä ei panettaisikaan. Pitkät alkulämmittelyt niin että pääsen mukaan ja saa mut tuntemaan oloni halutuksi kun mies käy kuumana.
Toki mies tässä teki väärin käskesä mennä nukkumaan mutta ehkä jos niitä jalkoja raottais useammin niin että mieskin on tyydytetty niin ei tulis ylläreitä
Meitä saat kans tuon kerran kuussa-tyypin vaihdossa...
...Eikä oo pelkoo että nuolis...
...IKINÄ...
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:20"]Mun mielestä toi "nuku vaan, vaikka mä nuolen" oli karmiva ehdotus! :O
[/quote]hehehe joo ! Repesin itekkin
[/quote]
Karmiva ja hauska, kaksi eri asiaa...
Jaa jotkut raiskari miehet on sit löytäny tän ketjun, hyi helvetti!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:59"]
Hyi! Seksuaalista hyväksikäyttöä :( Ole nyt tiukkana, että tämä ei saa toistua!
[/quote]tiukkana, heh.. :)
Te kommentoijat varmaan sanotte kaikille raiskatuillekkin, että "kelpais!"
Raiskatunkin pitäisi varmaan olla iloinen raiskauksesta vain sillä perusteella "koska mä kyl tykkään ku mun mies ottaa mut leikisti väkisin kun ollaan sovittu niin".
Tsiisus.
Thank God, että itselläni on suhde jossa voi tehdä tälläisiä "yllätyksiä" puolin jos toisin. On suorastaan taivaallista herätä siihen kun oma nainen on alakerrassa ahdistelemassa seksuaalisesti, hyväksikäyttämässä tai raiskaamassa (niinkuin jotkut täällä avautuvat). Itse tykkään todella paljon herättää naiseni tällä keinolla ja niin pitää myös hänkin. Pistää potkua aamuun ja hyvällä mielella voi lähteä töihin kun aamuliikuntakin on jo suoritettu ;)
Toi oli tosi outoa. Siis nimenomaan "Nuku sinä, minä tässä jatkan" O_o
Yäk.
Vaikka me miehen kanssa ollaan ihan OK, jos toinen herättää toista silityksellä/suudelmilla. Mut ei mitään seksiä, ennen kuin toinen hereillä. Kuka edes haluaisi harrastaa seksiä tajuttoman kanssa? O_o
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi hienompaa herätystä kuin alaston nainen imisi mun munaa, tai hyväilisi jollain muulla tavalla.
Tv.mies
Itselläkin oli mies ystävä joka jauhoi tätä ja aina kun koutin aamulla hyväillä tai päästä ottamaa suihin niin semiagressiivisesti kietoutui peittoon ja ärisi jotain aamuärinää. En sit yrittänyt enää.
Kyllä nukkua täytyy saada! Siinä oot niin puolustuskyvyyön . Hirvee ukko!
Joskus voi ollakin mukava herätä siihen, että toinen haluaa seksiå, mutta nimenomaan siinä kuuluu HERÄTÄ. Ja sen täytyy olla vieläpä molemmille ok.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Seksuaalista hyväksikäyttöä :( Ole nyt tiukkana, että tämä ei saa toistua!
Juuri näin. Mikäli ei ole yhdessä sovittu, että on ok tai enemmän kuin ok, pakottaminen on laitonta vaikka kuinka on esim.aviomies tai poikaystävä.
Rakkaalleen hyvää tahtova mies tai nainen ei koskaan tee toisen tahtoa vastaan seksissä. Vielä ikävämpää, kun tuota tapahtuu nukkuessa. Kohta pakotuksen kohteella on iso uniongelma. Ei uskalla nukahtaa, kun toisen sanaan ei voi luottaa ja tuntuu, että vaikka mitä voi tapahtua.
Eikös toisilla ole kuristushimoja rakastellessa? Olisko kiva herätä kuristamiseen ja toinen sanoo nuku vaan, apua!!
Jos sinua ei kunnioiteta sen vertaa, että voit luottavaisena nukkua toisen vieressä, en valitettavasti näe suhteellanne tulevaisuutta.
Voiko olla ihanampaa kuin edessä oleva vako paljaana ja mitkä ihanat tuoksut.
2