Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla enää nukkua miehen vieressä :(

Vierailija
26.11.2014 |

Meillä on seksiä 1-2 kertaa viikossa. Mies haluaisi useammin, mutta minusta nykytilanne on hyvä ottaen huomioon että olemme olleet yhdessä viisi vuotta.
Toisinaan seksiä saattaa olla useamminkin kuin tuo 1-2 kertaa viikossa, mutta se on se ns. säännölinen määrä. Mies haluaisin tyyliin joka ilta nuolla mua mutta itse en yksinkertaisesti halua seksiä joka ilta.
Eilen yöllä sitten heräsin siihen kun mies nuoli mua?! Katsoin ihmeissäni mitä mies oikein touhuaa. Kun hän huomasi että olen hereillä, sanoi vain rauhallisella äänellä ettei ole mitään hätää, jatka vain unia. Samalla hän jatkoi nuolemista. Pyysin miestä lopettamaan johon hän sanoi että mitä se nyt haittaa jos hän vähän nuolee kun minä nukun ja aneli hetken voiko jatkaa. Ajoin hänet sohvalle nukkumaan.
Tuntuu todella ällöttävältä ja siltä että mies on tehnyt tuon vasten tahtoani. En voi olla ajattelematta mitä muuta hän on tehnyt minun nukkuessani :(.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Molemmilla on selvästikin paha olla teidän suhteessa ja ei tuo tilanne tule ainkaan helpottumaan. Jos hän olisi raiskannut sinut nukkuessasi, niin ehkä huomaisit asian. Siis olettaen että viittasit tuollaiseen toimintaan viestissäsi. Eihän tuo nuoleminenkaan oikein ollut, varsinkin kun pyysit häntä heti lopettamaan.

Vierailija
22/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä idiootteja nää "kyllä kelpais" -tyypit on? Itsemäärämisoikeus, anyone? Mun mies on ihana ja seksi on loistavaa, mutta kyllä saisi äkkilähdöt jos alkais mun nukkuessa nuolemaan. Ei kyllä edes alkais koska ei ole urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mies saa tehdä noin! Mutta jos teidän seksuaaliset halut ei kohtaa niin kannattaa ehkä miettiä suhteen tulevaisuutta.

Vierailija
24/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:04"]

Keitä idiootteja nää "kyllä kelpais" -tyypit on? Itsemäärämisoikeus, anyone? Mun mies on ihana ja seksi on loistavaa, mutta kyllä saisi äkkilähdöt jos alkais mun nukkuessa nuolemaan. Ei kyllä edes alkais koska ei ole urpo.

[/quote]

Mä oon yks "kyllä kelpaa" tyyppi. Meidän suhteessa harrastetaan puolin ja toisin nukkuvan nuoleskelua, eihän siinä mitään pahaa oo jos on yhdessä sovittu. Ei oo mies ainakaan koskaan uhannu rikosilmolla :D

Vierailija
25/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaihdetaan, vaihdossa saat miehen jolta et saa seksiä kuin korkeintaan puolen vuoden välein, ja ei todellakaan nuole. Olisin onneni kukkuloilla jos mies nuolisi.

Vierailija
26/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä jollekin sinkkunaiselle kylään parikertaa viikossa. Jaa, no kyllä toi miehesi lähteekin ihan pian jonkun toisen luo, kun kotona ei saa edes pillua nuolla. 

Vierailija
27/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi hienompaa herätystä kuin alaston nainen imisi mun munaa, tai hyväilisi jollain muulla tavalla.
Tv.mies

Vierailija
28/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisikohan muija luvan jos aattona kävisin joulupukkina av- mammoja nuolemassa.

Vierailija
29/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄK!

Vierailija
30/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan ; )

Vierailija
31/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi "nuku vaan, vaikka mä nuolen" oli karmiva ehdotus! :O

Vierailija
32/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:20"]Mun mielestä toi "nuku vaan, vaikka mä nuolen" oli karmiva ehdotus! :O
[/quote]hehehe joo ! Repesin itekkin

Vierailija
33/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "rakas" ex-mieheni harrasti seksiä kanssani kun olin tullut kotiin pikkujouluista tuhannen kännissä ja sammunut sänkyyn.

En nukkunut hänen kanssaan sen jälkeen, mies nukkui sohvalla.

Vierailija
34/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:04"]

[/quote]

Sitä tässä ihmettelin itsekin. Tilastollisestihan raiskauksen kohteeksi joutuneilla naisilla se raiskaaja on useimmiten ollut oma mies.

Naisella (ja miehellä myös tottakai) on itsemääräämisoikeus parisuhteessaKIN. Hänestä ei tule suhteessa miehen omaisuutta tai seksinukkea, johon voi tyydyttää tarpeitaan ainakun mieli tekee, naisen haluista piittaamatta.

Vierailija
35/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:13"]

Lähetä jollekin sinkkunaiselle kylään parikertaa viikossa. Jaa, no kyllä toi miehesi lähteekin ihan pian jonkun toisen luo, kun kotona ei saa edes pillua nuolla. 

[/quote]

"Kun mies ei saa käyttää sinua seksuaalisesti hyväksi, niin oma syysi jos pettää!!!"

Kuulostaako enää yhtään niin fiksulta?

Vierailija
36/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meikäläinen nuolee, ei meidän mamma kyllä nuku eikä myöskään käske sohvalle

Vierailija
37/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:53"]

Mullekkin kelpais! Ei oo parempaa tapaa herätä kun jos oma mies nuolee tai panee.

[/quote]

Mites, jos mies joku kerta haluaisi kokeilla kakkosta ja heräät sitten tähän?

Vierailija
38/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, miten sairasta porukkaa täällä oikein on?! Suurimman osan mielestä toi on ihan ok?? Eikä todellakaan ole! Olen ap pahoillani puolestasi, on varmasti kamalaa kun rakas ihminen tuolla tavalla kohtelee. Nyt pidät sille puhuttelun ja kerrot miltä susta tuntuu tollanen.

Vierailija
39/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:53"]

Mullekkin kelpais! Ei oo parempaa tapaa herätä kun jos oma mies nuolee tai panee.

[/quote]

Mites, jos mies joku kerta haluaisi kokeilla kakkosta ja heräät sitten tähän?

[/quote]

Eipä sitä kiinnosta kakkonen.

Vierailija
40/84 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi