Pistetääs oma avaus: Mitä erikoisuuksia jääkaapistasi löytyy?
Mulla oli Haganolin salmiakkimikstuuraa ja piri-piriä. Löytyykö muilta?
Kommentit (47)
Agh, kyllästyttää että aina kun pyydetään kertomaan jotain erikoista niin loppukaneetti on "vaikka eihän tää mitään erikoista oo, kaikilla on". Ja jos sitä ei laita, niin joku vastaa: "EI TOI OO MITÄÄN!". Ja kyseessä on kuitenkin joku kuolleenmeren sammenmäti tms.
limoncelloon säilöttyjä baba-kakkuja ja Trolls-olutta.
maidoton tuorejuusto, ja voidetta tulehtuneeseen esinahkaan. Jälkimmäisen voisi ehkä heittää pois, kun on näköjään tarvittu kaksi vuotta siten... :O
jonka päiväys on mennyt umpeen joskus viime vuosituhannella.
Avaamaton siis.
toissapäivänä siellä oli sininen jalkapallosukka.
Suolattuja sitruunoita ja Avernaa (en tiedä miksi haluan pitää sitä jääkaapissa, on nyt vaan siellä).
Sellaista lääkettä että en usko kellään muulla palstalaisella olevan.
No kerro nyt mikä lääke se on. Multa löytyy Humira-piikkejä, mutta niitä varmaan on jollain muullakin.
Erikoisimmat meillä varmaankin riisiviini ja kalakastike kun noita thai-ruokia tehdään. Niin ja raki-pullo.
Kapriksia, oliiveja, fetaa, parmesaania, rucola-pestoa, pari tomaattia, muutama oman kasvimaan kesakurpitsa, wasabi-tahnaa, tahinia, harissaa, tamaria, linnunkielipippuria oljyssa, dijonin sinappia, sitruunamehua ja priorix-rokote. Pitais varmaan menna kauppaan.
Adrenaliini on jääkaapissa? Ainakin Epipen säilytetään huoneenlämmössä.
Meidän jääkaapista löytyy gluteenitonta, munatonta, maidotonta, soijatonta ... Pizzaa
Jäivät pojan balaniitista, unohtuneet jääkaappiin.
Liqued smoke taitaa olla eksoottisin ruoka-aine.
Löytyy itse poimittuja sieniä suolattuna :)
Erikoista meille. Ostettiin vieraiden aamu- ja iltapalaa varten. Itse ollaan koko perhe maitoallergikkoja (äiti ja kolme lasta)
Lyön vetoa, että harvalla on teillä sellaisia ruoka-aineita jääkaapissa, joita kukaan kotiväestä ei söisi.
lääkeruiskuja. Niitä ei kovin monen jääkaapista löydy.
On vuosikertachilikastike :) 150 ml maksoi noin 100 e. On muuten hyvää!
varmaan n 5 v vanhaa, joskus tullut mukana jossain työpaikan lahjakorissa
mitään erikoista. Varmaan lakat ja bataatti on eksoottisinta mitä meidän kaapista on koskaan löytynyt...