Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on paniikkihäiriö ja olen syrjäytynyt, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
07.07.2012 |

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lääkitys/terapia?

Vierailija
2/80 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottaa iloa elämääsi!

t. toinen paniikkihäiriöstä kärsivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro joitakin esimerkkejä

Vierailija
4/80 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen, olen ollut pitkään masentunut ja minulla on huono itsetunto ja en ole kovin aloitekykyinen masennuksen vuoksi. Minulla lääkitys, mutta se ei auta, en pääse neljän seinän sisältä ulos. Haen keskusteluapua, kun siihen kykenen.

Vierailija
5/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tehoon ja itse huomaat, että lääke ei auta tai ei auta riittävästi... millaisia tunteita se herättää?

Vierailija
6/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kai se kysymysklassikko, jonka terapeutit ekana heittävät.

Vierailija
7/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lääkitys ollut vuodesta 2008. En ole saanut terapiaa, lähete oli alkukeväästä psykiatriselle, mutta en lopulta pystynyt menenmään sinne :(

Vierailija
8/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen, olen ollut pitkään masentunut ja minulla on huono itsetunto ja en ole kovin aloitekykyinen masennuksen vuoksi. Minulla lääkitys, mutta se ei auta, en pääse neljän seinän sisältä ulos. Haen keskusteluapua, kun siihen kykenen.

Mulla myös todella paha paniikkihäiriö johon kuitenkin toimivat lääkkeet (Opamox 15mg kolmesti päivässä). Silti en poistu usein kotoani ja olen alkanut masentumaan ja olen koko ajan stressaantunut. Minulla myös pakko-oireinen häiriö ja onneksi maanantaille jo lääkäriaika, niin saadaan lääkitystä taas kuntoon.

Voimia!

Vierailija
9/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty menemään ulos YKSIN. Minulle tulee vaan tosi huono olo ja alan kävelemään kuin "humalainen" ja täytyisi saada jostain otettua kiinni, ettei pyörtyisi. Pelkään nykyisin ihan kaikkea ulosmenossa, korkeat rakennukset, aavat ja aukiot paikat, sillat, ihan kaikki pelottaa..

Ap

Vierailija
10/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty menemään ulos YKSIN. Minulle tulee vaan tosi huono olo ja alan kävelemään kuin "humalainen" ja täytyisi saada jostain otettua kiinni, ettei pyörtyisi. Pelkään nykyisin ihan kaikkea ulosmenossa, korkeat rakennukset, aavat ja aukiot paikat, sillat, ihan kaikki pelottaa.. Ap

siis menemään pelosta huolimatta pelottaviin paikkoihin?

Vierailija
11/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös todella paha paniikkihäiriö johon kuitenkin toimivat lääkkeet (Opamox 15mg kolmesti päivässä). Silti en poistu usein kotoani ja olen alkanut masentumaan ja olen koko ajan stressaantunut. Minulla myös pakko-oireinen häiriö ja onneksi maanantaille jo lääkäriaika, niin saadaan lääkitystä taas kuntoon. Voimia!

Voimahali sinnekkin :)

Vierailija
12/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty menemään ulos YKSIN. Minulle tulee vaan tosi huono olo ja alan kävelemään kuin "humalainen" ja täytyisi saada jostain otettua kiinni, ettei pyörtyisi. Pelkään nykyisin ihan kaikkea ulosmenossa, korkeat rakennukset, aavat ja aukiot paikat, sillat, ihan kaikki pelottaa.. Ap

uskon, että nuo pelot ovat jotain hyvin alkukantaista ja luonnon keino suojella ihmistä. Nyky-yhteiskunnassa tosin noiden herkkien vaistojen kanssa eläminen on älyttömän vaikeaa. Tuntuu, että valtaosa ihmisistä ei ymmärrä meitä paniikkihäiriöstä kärsiviä. Maailma suunnitellaan ns. terveitä varten.

Vierailija
13/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkihäiriö niin pahaksi, etten pysty ilman lääkettä edes lähtemään ulos ovesta.. Saan paniikkikohtauksen jos joku tulee rapussa/hississä vastaan.. En pysty edes äitiäni näkemään ilman lääkkeitä.

t. ei ap

Vierailija
14/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai asutko vielä vanhemmillasi?

Vierailija
15/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties ihan hyvä keino lievemmille tapauksille, mutta itse en pääse mihinkään YKSIN, en edes rauhoittavan kanssa, joten keino ei kertakaikkisesti toimi minulla!!! Minulla ei ole yhtäkään ystävää ja vanhempani tai mieheni ei auta minua tämän asian kanssa, joten olen totaalisen yksin jäänyt neljän seinän sisälle :(

Vierailija
16/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkihäiriö niin pahaksi, etten pysty ilman lääkettä edes lähtemään ulos ovesta.. Saan paniikkikohtauksen jos joku tulee rapussa/hississä vastaan.. En pysty edes äitiäni näkemään ilman lääkkeitä. t. ei ap

Tiedän, minkä kanssa joudut taistelemaan. Se, että taistelet päivästä toiseen tuon pelon kanssa, tekee susta aika kovan tyypin! Hatunnosto sulle!

Vierailija
17/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties ihan hyvä keino lievemmille tapauksille, mutta itse en pääse mihinkään YKSIN, en edes rauhoittavan kanssa, joten keino ei kertakaikkisesti toimi minulla!!! Minulla ei ole yhtäkään ystävää ja vanhempani tai mieheni ei auta minua tämän asian kanssa, joten olen totaalisen yksin jäänyt neljän seinän sisälle :(

Koetko, että hän rakastaa sinua yhtä paljon kuin jos olisit ns. terve?

Vierailija
18/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänen pitäisi auttaa? Jos hän on töissä niin niin kai sä silloin olet yksin päivisin siellä kotona??

Vierailija
19/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on paljon neljän seinän sisällä. Vertaistuki olisi hyvä juttu.

Vierailija
20/80 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehesi ei auta sinua tämän asian kanssa? Miten hänen pitäisi auttaa? Jos hän on töissä niin niin kai sä silloin olet yksin päivisin siellä kotona??

Jos ap kokee, että mies ei auta häntä, se on hänen kokemuksensa ja se on hänelle totta. Älä väheksy sitä, mitä hän sanoo.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme