Minulla on paniikkihäiriö ja olen syrjäytynyt, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (80)
Tiedätkö itse mikä on iheuttanut paniikkihäiriösi? Kannattaa mennä asian alkulähteille niin moni asia ehkä selventyy, helpotusta en lupaa. ONNEKSI sullaon kuitenkin mies joka jokseenkin ymmärtätää! Mun mieheni nimittäin väheksyy mun paniikkikohtauksia "kuvittelet vaan" joten mulla ei oo ketään kelle puhua tästä. Ja itseasiassa oon varma että kaikki omat kohtaukseni alkoivat mieheni ja anoppini toimesta.
37 ja 42 on siis ap
Ja kiitokset hyvästä keskustelusta, tämä on minulle kuin terapiaa :)
ne ottaa niitä testejä,verepainetta,verensokeria,happisaturaatioo ja semmosia ja juttelee mukavia. Yleensä se siinä olokin on jo helpottunut sen verran että pääsee kotiin ajelemaan.
Eikä mihkään lääkäriinkään viedä,kotiin vaan :)
Olen nykyään lastenhoitoalalla, mikä juuri onkin tosi vaikeaa, koska ulosmenoa on säällä kuin säällä. Nyt kesä aikaa "parantua", jotta voin palata töihin taas syksyllä, mutta huonolta näyttää!
ap
no en mitään rauhottavia saanu, ne ottaa niitä testejä,verepainetta,verensokeria,happisaturaatioo ja semmosia ja juttelee mukavia. Yleensä se siinä olokin on jo helpottunut sen verran että pääsee kotiin ajelemaan. Eikä mihkään lääkäriinkään viedä,kotiin vaan :)
etteivät tiuski ikäviä...
Minkä ikäisena tulivat ekat oireet?
alkaa vielä uudestaan häröileen :D
Tiedätkö itse mikä on iheuttanut paniikkihäiriösi? Kannattaa mennä asian alkulähteille niin moni asia ehkä selventyy, helpotusta en lupaa. ONNEKSI sullaon kuitenkin mies joka jokseenkin ymmärtätää! Mun mieheni nimittäin väheksyy mun paniikkikohtauksia "kuvittelet vaan" joten mulla ei oo ketään kelle puhua tästä. Ja itseasiassa oon varma että kaikki omat kohtaukseni alkoivat mieheni ja anoppini toimesta.
Tsemppiä ja voimahali sinulle :)
Koulukiusaaminen, vanhempien pilkkaus ja hyljeksiminen, ystävien puute, pelko hyväksikäytöstä, ahdistus ja pitkäaikainen masennus, stressi ja burnout suurimpia syitä...
ap
kenenkään kanssa? On varmaan yksi osatekijä paniikkihäiriössä.
Älä jää ap tuleen makamaan - siis ajattele ettei töihin meno syksyllä onnistu. Mä uskon, että jos saat keskusteluapua sä onnistut kyllä.
Ehkä ne uskalla tiuskia, alkaa vielä uudestaan häröileen :D
terveydenhoitoalan ihmisissä. Kaikki eivät aina osaa suhtautua oikein.
-ohis
Tsemppiä ja voimahali sinulle :) Koulukiusaaminen, vanhempien pilkkaus ja hyljeksiminen, ystävien puute, pelko hyväksikäytöstä, ahdistus ja pitkäaikainen masennus, stressi ja burnout suurimpia syitä... ap
Kuulostaa tosi kauhealta.
Minkä ikäisena tulivat ekat oireet?
Vuodesta 2008 minulla ollut lääkitys (silloin 26-vuotias), eli nyt kesällä tulee neljä vuotta lääkärin lausunnosta. Mutta jälkikäteen ajateltuna olen hoksannut, että olen kärsinyt tästä jo lapsuudessa, en vaan uskaltanut kertoa kenellekkään, että minulla on outoja oloja. Nyt olen siis 30-vuotias.
onko niistä ollut yhtään apua missään vaiheessa?
että vapautuisit peloista ja löytäisit ystävän?
t yksi uskova
Tsemppiä ja voimahali sinulle :) Koulukiusaaminen, vanhempien pilkkaus ja hyljeksiminen, ystävien puute, pelko hyväksikäytöstä, ahdistus ja pitkäaikainen masennus, stressi ja burnout suurimpia syitä... ap
Siitä kuinka saamaton ja kiittämätön ihminen olen. Olen patalaiska ja äitini puhuu minulle todella rumasti usein ym. ym. Vanhempani vertaavat minua usein siskooni. Siskoni on kauniimpi, ihanampi, työteliäämpi. Siskon kanssa äitini viettää paljon aikaa, nytkin lähti sinne taas viikoksi. Meillä käy kerran vuodessa pakosta lapseni synttäreillä. Tekstissäni paistaa varmaan katkeruus, myönnän, että sitä olenkin...
Saanko rukoilla puolestasi ap? että vapautuisit peloista ja löytäisit ystävän? t yksi uskova
Toinen, jolla samantyyppisiä ongelmia
Siitä kuinka saamaton ja kiittämätön ihminen olen. Olen patalaiska ja äitini puhuu minulle todella rumasti usein ym. ym. Vanhempani vertaavat minua usein siskooni. Siskoni on kauniimpi, ihanampi, työteliäämpi. Siskon kanssa äitini viettää paljon aikaa, nytkin lähti sinne taas viikoksi. Meillä käy kerran vuodessa pakosta lapseni synttäreillä. Tekstissäni paistaa varmaan katkeruus, myönnän, että sitä olenkin...
miten upea ihminen pohjimmiltaan olet. On hänen omaa puutteellisuuttaan, ettei hän osaa olla tasapuolinen lapsilleen. Ymmärrän, että tuollainen on varmasti jättänyt haavoja.
Saanko rukoilla puolestasi ap? että vapautuisit peloista ja löytäisit ystävän? t yksi uskova
Toinen, jolla samantyyppisiä ongelmia
t se uskova
sitten kun sut lääkäriin vietiin? jotain rauhoittavaa?