Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä niin hyvää me&i vaatteissa on ???!

Vierailija
05.07.2012 |

helkutti minkä hintasia, meinasin pyörtyä body 27e täh!!??? ja käytetty boby 12-15e?? siis mitä ihmettä? eikä mun mielestä edes niin ihania olleet, toki olivat sööttejä mutta saan kivoja bodeja esim name it 15e/3 bodya jne muista kaupoista halvalla.. ostin kaverilta vanhoja vauvan vaatteita, kun hän näitä käytettyjä alkoi myymään just tyyliin 12e/body huh huh !!

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi, jos kuukausipalkkasi on "vähintään" 6000? Voisin nimittäin siinä tapauksessa vaihtaa alaa:)

Itse olen joskus jopa emännöinyt kutsuja. Aina kutsuessani korostan juuri sitä, että tulkaa meille viettämään iltaa mukavassa seurassa ja syömään jotain pientä yms. En itse edes tiedä, moniko vieraistani tilaa jotain, vai tilaako kukaan eli tilaamisen perusteella en kyllä kutsuttavia rankkaa :) Sehän on täysin jokaisen oma asia. Meandissa siis kutsuttavien määrän mukaan saa esim. emännänlahjat yms.

Minusta ne vaatteet on hauskan näköisiä, vaikka kyllä niillä hintaakin on, se on myönnettävä. Hinta puolittuu tietysti heti, kun niitä pystyy käyttämään useammalla. Laatu on minusta parempi kuin h&m:llä, mutta esim Lindexin vaatteet ovatkin jo aika lähellä. Jälleenmyyntiarvo onkin sitten huomattavasti parempi, esim. Lindex/h&m perusbodyistä ja paidoista täällä sää kirppareilla vain 0,50-1 €, näistä kuitenkin kunnossa olevina yli kympin. Tosin tietysti se hankintahinta on korkeampi. Mutta kun myy taas käytettyinä ostetut edelleen, niistä saa vieläkin saman:)

Äideille olevat vaatteet eivät ole minun tyylisiäni, joten niitä en yleensä tilaa. Tämä uusi mallisto oli tosiaan aika hm... No ei siis minun tyyliseni.

Vierailija
2/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaan itse vähintään 6000 € kuussa, tulevaisuudessa paljon enemmänkin jos haluan. Musta 20 € bodysta on tosi paljon.

Ainoa, mistä suostun maksamaan enempi on joku toppahaalari tai villapuku. Ja silloinkin varmaan liikutaan ihan eri hintaluokassa kun suurin osa teistä.

Mä vastusta ihan periaatteesta jotain Ticketiä ja POP:tä. Musta ne on ihan pelleilyä. POP:llä on toki hienojakin, mutta empä jaksaisi itse vaivautua niiden takia kauppaan.

IHmisillä (lue: äideillä) on niin hirveä pätemisen tarve. IHmiset elää yli varojeen, pitää näyttää ulospäin niin hyviltä. Ja vaatteet mahtuu lapsen päälle muutaman kuukauden.

Mitä teet työksesi, jos kuukausipalkkasi on "vähintään" 6000? Voisin nimittäin siinä tapauksessa vaihtaa alaa:)

Itse olen joskus jopa emännöinyt kutsuja. Aina kutsuessani korostan juuri sitä, että tulkaa meille viettämään iltaa mukavassa seurassa ja syömään jotain pientä yms. En itse edes tiedä, moniko vieraistani tilaa jotain, vai tilaako kukaan eli tilaamisen perusteella en kyllä kutsuttavia rankkaa :) Sehän on täysin jokaisen oma asia. Meandissa siis kutsuttavien määrän mukaan saa esim. emännänlahjat yms.

Minusta ne vaatteet on hauskan näköisiä, vaikka kyllä niillä hintaakin on, se on myönnettävä. Hinta puolittuu tietysti heti, kun niitä pystyy käyttämään useammalla. Laatu on minusta parempi kuin h&m:llä, mutta esim Lindexin vaatteet ovatkin jo aika lähellä. Jälleenmyyntiarvo onkin sitten huomattavasti parempi, esim. Lindex/h&m perusbodyistä ja paidoista täällä sää kirppareilla vain 0,50-1 €, näistä kuitenkin kunnossa olevina yli kympin. Tosin tietysti se hankintahinta on korkeampi. Mutta kun myy taas käytettyinä ostetut edelleen, niistä saa vieläkin saman:)

Äideille olevat vaatteet eivät ole minun tyylisiäni, joten niitä en yleensä tilaa. Tämä uusi mallisto oli tosiaan aika hm... No ei siis minun tyyliseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin vaatteet kestäneet pesussa hyvin ja värit pysyneet. Lapset tykkää meandin vaatteista. Meandin housut on myös lähes ainoita, jotka istuu meidän hoikalle pojalle, lähes kaikki muut tippuu päältä vaikka olis millaset kiristysnauhat vyötäröllä. Toki meillä on paljon muitakin, just perus henkkamaukkaa, bogia jne. (lindexiä ei, koska naisten vaatteet on kerta pesun jälkeen kieroja kuin korkkiruuvit - boikotissa). Itsellä ei siis valitettavaa. Taidan tilata nytkin syksyllä jotain, myös itselle. Tykkään työpäivän jälkeen vetäistä päälleni pehmoisia ja mukavia vaatteita, enkä sipsutella farkuissa. Joo saa niitä verkkareita muualtakin, mutta eipä nuo henkkikset yms. ole kovin kestäviä olleet.

Vierailija
4/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri valmistunut lääkäri.

Meillä on kaksi lasta. Suurin osa vaatteista on saatu käytettynä, olleet jo vähintään kolmella ennen meitä. Suurin osa ihan jotain perus H&M:ää. Talvisin Lassien haalarit, ne on ostettu uutena. Olisi saatu kaverilta lapselle muodikas nahkatakki, mutta eka ajatus oli, että tätä nyt en ainakaan kehtaisi laittaa.

Mietin, että tässä on varmaan jo 5 vuoden vaatteet hommattu kahdelle ehkä jollain 800 e:lla.

POP:sta en ole ikinä ostanut mitään. Kaikkia pakkomyyntikekkereitä olen aina välttänyt kuin ruttoa.

Suoraan sanoen en edes tiedä Me&I:sta mitään, en tunnistaisi ulkonäöstä.

Ja kun nään jollain päällä Ticketin vaatteen, niin eka ajatus on enempikin "voi reppanaa". Yhden ystävänikin lapsella oli Ticketin haalari ja jotenkin iski harmi, "voi ei, tuokin on lähtenyt tuohon touhuun mukaan". Musta ne ei ole missään nimessä hyvän näköisiä, jos ei merkki olisi näkyvillä, niitä ei jengi haluaisi ostaa.

Miksi ette suosi suomalaisia?

Vierailija
5/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteisiin? Meillä on niitä lapsilla ja äidilläkin muutama vaate. Laatuun olen ollut tyytyväinen, mutta nyt kun lapset kasvaneet, niin kuosit alkaa olla liian lapsellisia. Jonkun olen kuullut vaihtaneet tuotteita laatuongelman vuoksi.

Henkkamaukkaa meillä on myös paljon, kestävät minkä kestävät. POPiakin on ollut, mutta niiden kanssa on tullut eteen laatuongelmia, joten sieltä ostelu on vähentynyt. Reimaa on, Ticketiäkin on yksi takki, Jonathania on.

Vierailija
6/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Ja kun nään jollain päällä Ticketin vaatteen, niin eka ajatus on enempikin "voi reppanaa". Yhden ystävänikin lapsella oli Ticketin haalari ja jotenkin iski harmi, "voi ei, tuokin on lähtenyt tuohon touhuun mukaan". Musta ne ei ole missään nimessä hyvän näköisiä, jos ei merkki olisi näkyvillä, niitä ei jengi haluaisi ostaa.

Tätä samaa olen itsekin ajatellut. Asuin vähän (?) aikaa pienessä pitäjässä, jossa kylän kermaan kuuluvat äidit pukivat lapsilleen aina kauden malliston Tiketit, kevät/syys ja talvivaatteet. Tavan duunrit, rivikansalaiset, ostivat halpismerkkejä kylän ainoasta sekatavarakaupoasta, tarjoustalo-tyyppinen halpaliike. Ne joilla oli auto, kävivät 30 km:n päässä kuntakeskuksessa ostamassa cittarista ja prismasta, mutta tiketti-lapset erottuivat kyllä joukosta. Olivat niitä parempia. Niitten perheitten lapsia, jotka kiusaavat koulussa muista, Niitä perheitä, joiden vanhemma ovat mukana vanhempainyhdistyksissä ym.

Toinen kummallisuus, vielä karmeampi vaate on MOLO.

Ajattelin että ei voi olla totta, lasten vaatemerkki on MOLO, aivan kammottavan näköisiä ja vielä hirveemmän hintaisia. Ja ihmiste ostaa, ja myy huutiksessa - ja mammat ostaa.

Vierailija
7/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka jotaki vaatteita hahah

Vierailija
8/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri valmistunut lääkäri.

Meillä on kaksi lasta. Suurin osa vaatteista on saatu käytettynä, olleet jo vähintään kolmella ennen meitä. Suurin osa ihan jotain perus H&M:ää. Talvisin Lassien haalarit, ne on ostettu uutena. Olisi saatu kaverilta lapselle muodikas nahkatakki, mutta eka ajatus oli, että tätä nyt en ainakaan kehtaisi laittaa.

Mietin, että tässä on varmaan jo 5 vuoden vaatteet hommattu kahdelle ehkä jollain 800 e:lla.

POP:sta en ole ikinä ostanut mitään. Kaikkia pakkomyyntikekkereitä olen aina välttänyt kuin ruttoa.

Suoraan sanoen en edes tiedä Me&I:sta mitään, en tunnistaisi ulkonäöstä.

Lassie ja H&M on Kiina/Bangladesh -akselilla valmistettua.

Vierailija
9/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suurimman osan olen saanut käytettynä. Musta se on kaikkein ekologisinta, kierrättää vanhaa.

Olen oikeastaan ostanut itse vain toppahaalarit. Ja Lassieen olen päätynyt siksi, että ne on ainakin suunniteltu käsittääkseni Suomessa, Suomalaisiin oloihin. En tiedä, mitä nykyään edes tehtäisiin Suomessa, eikös Tuttakin siirtänyt tuotantonsa Aasiaan?

Vaunut ostin suomalaiset, Oran Jovi Air, joka silloin oli joku Perhe-lehden testivoittaja ja hinnaltaan halvin. En todellakaan kytännyt mitään erikoiskuoseja ja trendivaunuja. Hyvin pelittivät, maastossa hyvät.

Vierailija
10/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan meandia pojilleni koska siellä on kivoja värikkäitä vaatteita heille. Tavis kaupoissa poikien vaatteet muuttuu karseiksi tossa 120 cm ylöspäin. Ja mä en tosiaan tietoisesti osta mustia vaatteita iloisille pojilleni. En myöskään halua lasteni kulkevan vaatteissa jotka mainostavat esim spidermania tai paidoissa joissa lukee jotain typerää englanniksi.

Niinpä ostan vaatetta esikoiselle meandilta ja Polarn o pyretistä jotta lapseni saa kulkea iloisen värisissä vaatteissa. Ja laadukkaat vaatteet säästyvät kuopukselle :)

Te jotka olette kovin vastaan näitä. Onko teille sitten ihan sama millaisissa pääkallovaatteissa pienet poikanne kulkevat (tyttöjen vaatteita löytyy ihan siedettäviä myös hm &lindex tyyliin joten pelkkien tyttöjen äidit ei taida tajuta tätä ongelmaa lainkaan)

Ei siis se merkki vaan värimaailma.

Äiti jonka pojan 1.luokan luokkakuvassa kaikilla muilla pojilla oli mustat/tummansiniset paidat päällä. Iloisen oranssipaitainen poikani erottui joukosta :)

Vierailija
11/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärrä tätä väriongelmaa yhtään. Esim. H&M on ollut jo pari vuotta täynnä kirkkaita ja iloisia värejä pojille. Itsekin tykkään väreistä, mutten retrokuvioista.

Vierailija
12/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä merkkiä he suosvat ja miksi. Name it on mainittu, se on ihan ok, mutta itse en halua pukea lastani pelkästään name it vaatteisiin. Me&i ja POP on ihanan värikkäitä. Ja h&m on yks mun suokkari myös.

Vierailija
13/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Travalle suunnitellaan Suomessa, ompelutyö teetetään Virossa, tehtaanmyymäläkin on Suomessa. Kivat on täysin kotimainen lastenvaatemerkki, tekevät etupäässä hattuja, lakkeja, käsineitä, villahaalareita, mutta tehtaanmyymälästä saa ostaa myös pitkä- ja lyhythihaisia trikoisia t-paitoja. Yms. yms.

Minä ostan aika paljon meandilta, nyt kesälläkin pojalla on käytössään liki 10 meandin t-paitaa. Osa on jo viime kesäksi ostettuja, jotka mahtuvat vieläkin, osa viimekesän alesta ostettuja, ja muutaman ostin keväällä tätä kesää ajatellen. Ovat tosi laadukkaita. Niitä viimekesäisiäkin on pesty kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja 60 asteessa, ja näyttävät kuin uusilta. Niitä on pidetty myös talviaikaan, alla kapeahihainen pitkähihainen trikoopaita.

Suurin syy tuon merkin suosimiseen on kuitenkin kemikaaliherkkyyteni. Kerran KappAhlissa käydessäni sain astmakohtauksen, kun nostin katsottavakseni juuri pakaaseista puretun paidan... Noissa Kauko-Idässä valmistetuissa vaatteissa on hirveät määrät kaikkia myrkkyjäämiä, alkaen puuvillan viljelyssä ja kuitujen värjäyksessä käytetyistä päättyen kuljetusten aikaista homehtumista estäviin myrkkyihin. Saan astmaoireilua noista henkkamaukan, lindexin yms. vaatteista vielä monen, monen pesun jälkeenkin. Sen sijaan uusia meandin vaatteita ei tarvitse välttämättä edes pestä ennen päälle laittamista. Todella suuri ero. Ei ne myrkyt voi tehdä hyvää ei-astmaattisillekaan, saati pikkuvautoille, joiden elimistö on erityisen herkkä.

Vierailija
14/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vanhoista mallistoista tiedä mutta uusimmassa mallistossa kaikki tyttöjen vaatteet näyttää aivan yöpuvuilta! Vauvojen vaatteet ihan söpöjä mutta karsean hintaisia.

Aikuisten mallistosta olisin halunnut ne pillifarkut mutta hintaa 75e, enkä usko olevan kestävää mallia.

Vierailija
15/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallistojen vaatteet muuttuu aika "pissis"-tyyppiseksi 128cm ylöspäin. En tykkää.

Vierailija
16/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miikkarit ei mua miellytä. t. se joka ei tykkää pissisvaatteista

Vierailija
17/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoisin 12:lle sen verran, että minun piti ihan käydä tutustumassa Du&Jag vaatteisiin, kun ne eivät olleet minulle ennestään tuttuja. Ne oli ihan hyvänäköisiä (minusta vähän saman tyylisiä kuin on H&M/Lindex/Kappahl jne, mikä ei nyt sinänsä ole huono juttu), mutta yllätyin itse hintatasosta, koska sinä sanoit me&I vaatteita kalliiksi. Odotin niiden olevan halvempia ja olihan siellä toki myös esim. 8,95/11,95 hintaluokan vaatteita, mutta yllättävän paljon 18,95€/23,95€/30,95€/39,95€/47,95€ jne. Joten ei ne minusta mitenkään erityisen halvoilta vaikuttaneet.

Jäin miettimään, että jos ostaisin esim. 23,95€ maksavan Du&Jag t-paidan vaikka 2v pojalleni, niin montakohan euroa siitä saisin huuto.netissä?

En tiedä, mutta luulisin, että selvästi alle 10€ kuitenkin.

Me&I vaatteita ostaessani tiedän jälleenmyyntiarvon paremmin ja se on yleensä hyväkuntoisesta vaatteesta vähintään 2/3.

Mutta makuasioista ei kannata liikaa kiistellä. Hyvä, että kaikille kuitenkin löytyy mieleisiä ja omalle kukkarolle sopivia vaatteita.

En tiedä pääseekö Du&Ja.n sivuille katsomaan muuta kuin "esittelysivua", eli näkeekö saman kuin mitä näkee kun on kirjautunut.

Ne kuvat ja ne vaatteet mitä esittelyssä on, eivät parasta kuvaa kyllä anna.

Vaatteet ovat luonnossa lapsen päällä paljon kauniimpia. Eivät nämä Lindex-linjaa kyllä ole. Ellei sitten ajatella sitä niin, että sekä Lindex että D&J ovat varsin tredikkäitä ja ajan hermoilla lasten muodin suhteen, värit ym. Ainakin aikaisemmin värit ym. tulivat vasta seuraavana vuonna, mitä D&J:lta saa

En osta vaatteita - en osta mitään! - sillä perusteella, miten paljon niistä saa kirpparilla! Minusta tuo on aivan älytön peruste ostaa yhtään mitään! Ostan vaatteet omille lapsilleni käyttöön. En siksi, että myyn ne sitten ja saan hyvän hinnan.

Törmäsin tähän ilmiöön ensimmäisen kerran kun etsittiin vanhemalle lapselle rattaita / vaunuja. Mietittiin vaunumerkin äärellä kopan väriä.. myyjä suositteli sitä eniten myytyä väriä, sen kun kuulemma saa parhaiten myytyä eteenpäin.

Todettiin silloin miehen kanssa, että eipä tässä olla muille myytäväksi vaunuja ostamassa, ei osteta sellaisia, mitkä on yleisen mielipiteen ja maun mukaiset, vaan ostamme itsellemme, omaan käyttöön ,lapselle. Ja ostettiinkin aivan eri kuositus, kuin se mitä myyjä suositteli. Ei haluttu musta-harmaata.

En osta Me&I,täkään jos ja kun en pidä yöpaita/aluspaita-kuosista. En, vaikka kaapissa aikani roikotettua vaattella olisi hieno jälleenmyyntiarvo...

En tiedä mikä on yksittäisen du&j:n vaatteen myyntiarvo. Viime aikoina olen myynyt huutiksessa pakettina. En ole suosittuja huippumyyjiä eikä minulla ole omaa ostajunktaa, joten pakettien hinta / vaatteen kappalehinta vaihtelee.

Minulle sekä myyjänä että ostajana käytetty vaate on käytetty vaate ja sen hinnaksi pitäisi määritellä aito kirpparihinta. En maksa edes uudesta bodystä 30 e, tai 20 e, miksi maksaisin käytetystäkään mitään 15-25 euron hintaa?

Vierailija
18/66 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa Du&Jag vaatteita, minun makuuni liian rimpsuisia.

Vierailija
19/66 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse ei ole nuoruudesta vaan statuksen ostamisesta. Ihan järjettömiä hintoja huonolaatuisista vaatteista. Mutta jokainen tunkee rahansa mihin haluaa. Asenne sulla on tosiaan kohdallaan. Ehkä et olekaan itseesi tyytyväinen, vaikka 30euron body on susta ok-hintainen?

Vierailija
20/66 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hurahdin miikkareihin nyt kun poika on noin 5kk.Odotusaikana nämä vaatteet olivat mieleeni ja makuuni liian hintavia.Silloin sitä tuli ostettua kymmenittäin vaatteita perus puljuista 50-68 koossa ja arvatenkin paljon jäi käyttämättä tai pääsi ehkä kerran päälle,poika kun kasvoi pituuttakin yläkärillä.Kyllä sitä lievästi sanottuna ärsytti/ärsyttää kun niitä oon tässä yrittänyt myydä kirpuilla eteenpäin,lähes uudenveroisista housuista/bodysta saan hyvällä tuurilla 4 euroa posteineen ja oon itse maksanut sen 9,95 ja postitkin vie välitä vielä euron pari.Ihan sama vaikka ois laput kiinni ni jos se on esim perus Lindexsiä,ihmiset ei vaan maksa siitä paria hilua enempää jos ylipäänsä ostavat edes.Kuten aluksi mainitsin niin nyt oon "hamstrannut" miikkaria koossa 74/80 sekä 86/92 yhteensä 10 bodya,2 haalarit sekä 7 housut.74/80 on meille vielä vähän reilua,poika nyt noin 69cm mutta silti aion ottaa käyttöön myös noita isompia piakkoin.Tällä määrällä ajattelin selvitä kenties seuraavat puoli vuotta,jos en pidempääkin,kesällä voi joutua hankkimaan vähän lyhythihaisia.Kaikki olen ostanut kirpulta enemmän tai vähemmän käytettynä ja osa myös jo melko vanhoista mallistoista.Jos nää ois jotain perus henkkaa ja maukkaa,ne tuskin olisivat enään mulle asti päätyneet saatika pysyisi mulla käytössä.Haalistumaa ja nukkaa on vähän mutta siistiä,ehjää ja hyväkuntoista.Lisäksi voisin olettaa saavani vielä itsekkin käytön jälkeen siitä hyväkuntoisesta bodysta ja housuista sen 12-20 euroa sen 2-4 euroan sijaan.Värikkäitä ja sopivan lapsellisia.Isompien lasten miikkareista en enään niin välitäkkään,sitten siirrytään kenties toiseen merkkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi