Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä niin hyvää me&i vaatteissa on ???!

Vierailija
05.07.2012 |

helkutti minkä hintasia, meinasin pyörtyä body 27e täh!!??? ja käytetty boby 12-15e?? siis mitä ihmettä? eikä mun mielestä edes niin ihania olleet, toki olivat sööttejä mutta saan kivoja bodeja esim name it 15e/3 bodya jne muista kaupoista halvalla.. ostin kaverilta vanhoja vauvan vaatteita, kun hän näitä käytettyjä alkoi myymään just tyyliin 12e/body huh huh !!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintojen suhteen vielä Hennes-iässä, jolloin kaikkea pitää saada joko 9,95 tai vähintään 14,95 ja kaikki yli 24,95 on sairaan kalliita.

No, voitteko kuvitella, että osa meistä käy töissä, saavat rahaa jne. Esim mulle joku parinkympin body on tunnin tunnin palkka. Onko se paljon?

Viime kesänä ostin torilta käsityöläiseltä tytölle kesämekon, joka maksoi 40 euroa. Aivan todella nätti ja siisti mekko! Joku toinen varmaan suostuisi maksamaan torimekosta korkeintaan 5 euroa, mutta kukin tyylillään. (uusi mekko oli, mutta mitään merkkilappua siinä ei ollut)

Niissä lastenvaatemerkeissä, joita itse ostan, esim Wheat, joku 25 euroa on jo tosi edullinen hinta.

Joten mun mielestä Meandi on ihan perushintainen merkki, ei mikään kallis.

Noloa jos joku aikuinen (?) luulee, että vaatteesta tekee hienon vain se, että se on ylihintainen. :D Itse kuulostat aika nuorelta... Mammat ostavat näitä riepuja vain siksi, että se on toisten mammojen mielestä hienoa.

Itselle ei ole mikään ongelma sijoittaa tarvittaessa laadukkaaseen vaatteeseen, mutta me&i ei sitä satu olemaan. Ihan tasan sitä H&M laatua KORKEINTAAN mutta hinta on kaksinkertainen.

Vierailija
62/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvauvojen vaatteet on söpöjä, mutta isompien on todella kuin yöpaitoja. Kenties jos äiskä tykkää kulkea trikoossa ja paituleissa ja lapsillakin on makkaraa (muutakin kuin puppy fat) vyötäröllä, ne lastenvaateliikkeiden valikoimat on "kinttanoita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hintojen suhteen vielä Hennes-iässä, jolloin kaikkea pitää saada joko 9,95 tai vähintään 14,95 ja kaikki yli 24,95 on sairaan kalliita.

No, voitteko kuvitella, että osa meistä käy töissä, saavat rahaa jne. Esim mulle joku parinkympin body on tunnin tunnin palkka. Onko se paljon?

Viime kesänä ostin torilta käsityöläiseltä tytölle kesämekon, joka maksoi 40 euroa. Aivan todella nätti ja siisti mekko! Joku toinen varmaan suostuisi maksamaan torimekosta korkeintaan 5 euroa, mutta kukin tyylillään. (uusi mekko oli, mutta mitään merkkilappua siinä ei ollut)

Niissä lastenvaatemerkeissä, joita itse ostan, esim Wheat, joku 25 euroa on jo tosi edullinen hinta.

Joten mun mielestä Meandi on ihan perushintainen merkki, ei mikään kallis.

...kaikki eivät vain halua laittaa rahaa "turhaan" liikoja. Itse lukeudun juuri noihin. Satunnaisesti olen esim. juhlavaatteesta valmis maksamaan, mutta pääsääntöisesti etsin lapsille juurikin h&m:n tai lindexin hintatason vaatteita sekä alesta.

-hyvätuloinen perhe ja varallisuuttakin (itse kerättyä) on noin 150.000euron edestä, vaikka ikää ei vielä edes 30vuotta...

oih tunnen kerrankin itseni "hyvätuloiseksi". 150 000 € itse kerättyä varallisuutta, ja ikää 26 ja pari lasta mutta en oo ikinä tuntenut itseäni hyvätuloiseksi. Aina saa olla penniä venyttämässä kun ostaa ihan perusjuttuja ruokaa, vaatteita..

Vierailija
64/66 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoa jolle on merkitystä sillä että Me&I-vaatteet on Euroopassa valmistettuja ja aikuisten ompelemia?

Makuja on monenlaisia ja ainakin meillä lapset rakastaa noita värejä ja kuvioita. Itsellä ei myöskään ole valittamista vaatteiden laadusta. Paljon pidetty, paljon pesty, kuivattu kuivausrummussa- edelleen siistejä ja hyväkuntoisia.

Ostan vaatteita itselleni ja lapsilleni just sieltä mistä löytyy kivoja. Meidän kivat vaatteet tulee Me&I:lta. Jos niillä olisi postimyynti, tilaisin varmaan enimmäkseen sieltä. Nyt "täytyy" käydä kutsuilla tai pitää niitä itse. Eipä silti mun myyjä on mahtavan hauska tyyppi joten meillä on oikeasti kivaa yhdessä kun pidetään kutsuja.

Vierailija
65/66 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viisi kuusi vuotta sitten me&i oli piristävä poikkeus lasten vaatteissa. Aika paljon ostin sieltä ja Polarn o Pyretiltä vaatteita lasten ollessa pienempiä. Pojan lempiväri oli (ja on edelleen 13 vuotiaana) oranssi, joten sieltä löytyi aina jotain sopivaa vaatetta. Aika pian tämän jälkeen tällaisia retrotyylisiä värikkäitä vaatteita alkoi saada muutenkin aika monilta merkeiltä.

Vaatteet olivat kyllä hyvän laatuisia ja jälleenmyyntiarvo hyvä. Kaverin lapsilla näytti olevan vieläkin käytössä meiltä ostettu me&i-vaatteita.

Nyttemmin lapse ovat kasvaneet, maku on muuttunut ja lapsille on alkanut tulla omaakin tahtoa vaatteiden suhteen.

Vierailija
66/66 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin suuresti itsekin vaatteiden mallia, kuosia, hintaa ja myyjän esittelypuheita ollessani ko. firman kotikutsuilla. Oli muuten tylsiä ja jopa rumia vaatteita. Olin tukehtua ällistykseen, kun myyjä esitteli säkkimäistä, tummansinistä arkimekkoa juhlavaatteena. Ainut vaatekappale, jota olisin voinut kuvitella ylleni oli peruspaita, jonka saan tavallisesta kaupasta puolet halvemmalla. Älkää antako vedättää itseänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan