Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan sellainen olo ollut oikeastaan aina, että elämä on muita varten. Itse vain vaeltelen enkä koe "eläväni".

Vierailija
04.08.2024 |

Itse vain ajelehdin yksikseni. En usko, että minuun kukaan voisi rakastua ja koen olevani viallinen. 

On minulla parisuhteita ollut mutta eivät ne ole olleet hyväksi itselleni, ei aitoa rakkautta vaan hyvin inhottavia yksilöitä, sydän murtunut.

Nyt olen ihan ok kun saan olla yksin enkä tarvitse ketään. Käyn vain töissä ja teen mitä teen. 

Elämä on kuitenkin varsin tyhjää ja ankeaa. Olen sekoillut liikaa aiemmassa elämässäni ja maksan kovaa hintaa pitkän aikaa. 

Tuntuu, että ihmiset elävät ja menevät. Itse haluaisin joka muuttua ihmisenä kokonaan toiseksi tai sitten menehtyä. En oikein pidä itsestäni enkä voi luottaa itseeni. Minulla on vaikeuksia pääni kanssa. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon liikaa, syön liikaa tai liian vähän tai väärin. Ylipainoa on. Impulssiivinen olen esim rahan käytössä.

En oikein jaksa minua. Jopa vihaan. Olen oman luonteeni vanki.

Vierailija
2/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ajelehtija. En jaksaisi muita enkä edes itseäni. 

Vierailija
4/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän parisuhde ole mikään välttämätön asia. Elämässä on niin paljon muutakin.

Vierailija
5/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän parisuhde ole mikään välttämätön asia. Elämässä on niin paljon muutakin.

Ei ole mutta ei ole oikein mitään muutakaan. Luuseri olen. Ap

Vierailija
6/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on ihan v**** paha olla.

Vierailija
7/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen sairaalassa ja kaikki menee päin ahdistaa vaan kokoajan.

Vierailija
8/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan työtä. Kaikkialla vaan kiusataan.

Vierailija
9/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet uhri. 

Vierailija
10/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin minun sisällä on jokin valtava voima joka odottaa että tartun siihen ja päästän sen vapaaksi. 

Minun pitäisi nyt vain tarttua tekoon ja laihduttaa. Vaikka vain pienentämällä ensin annoskokoja. Mitään muuta tässä ei tarvitse tehdä kun tilinteko itseni kanssa ja kääriä hihat. Muuttaa omaa toimintaani. Ap 

Vierailija
11/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan ihmiset ovat muukalaisia tässä maailmassa. Moni tuntee tuon olon konkreettisesti. JUMALAN VIISAUS ON HULLUTUS TÄLLE MAAILMALLE! Mitä järkeä tässä kaikessa on?

Raamatun mukaan ihmiselämän tarkoitus on elää Jumala-suhteessa ja tehdä kaikkea sitä mihin ihminen pystyy niillä kyvyillään jotka hänelle on luomisessa annettu ja tehdä kaikki asiat Jumalan kunniaksi. Netti antaa virheellisesti elämän tarkoitukseksi lisääntymisen ja sehän olisi seksi. Tämän lisäksi on mammona eli raha ja nämä pyörittävät maailmaa. Seksi on kaikkein huonoin juttu ihmiselämän tarkoitukseksi koska siihen sekaantuu kolmas pyörä eli langennut eli musta enkeli eli Saatana joka vietteli Eevan Paratiisissa ja tuli Aatamin ja Eevan väliin vieden Aatamilta Eevan. Koko maailma ja luomakunta on Saatanan vallassa. 

Jumala loi ihmisen mieheksi + naiseksi. Edellä mainitun nk syntiinlankeemuksen seurauksena Aatami ja Eeva ajettiin ulos Paratiisista ja mukana koko ihmiskunnalla on tämä nk perisynti jota kannetaan DNA:ssa. Paratiisissa ihminen oli luotu kuolemattomaksi mutta syntiinlankeemuksen seurauksena ihmisestä tuli kuoleva eli mätänevä ruumis. Tämä viallisuus ja mätäneminen on myös sitä mitä sairaus on vaikka ketään yksittäistä ihmistä ei voi syyttää ja sanoa että olet sairas koska olet tehnyt syntiä tms... vaan se on tämä että sairaus on kuolemisen esiaste. 

Sitten Jumala lähetti Jeesuksen maailmaan. Neitsyt Maria sai vapaasta tahdosta valita synnyttääkö Jeesuksen, jumalihmisen - ihminen ja Jumala. Mariasta sanotaan että hän on uusi Eeva koska korjasi sen minkä Eeva rikkoi Paratiisissa. Neitsyt Maria on korkein ihminen eikä hänellä ole muita lapsia kuin Jeesus. Raamatussa on myös muita Maria-nimisiä naisia. Kristinusko lupaa meille uuden ja kuolemattoman elämän ylösnousemuksessa. Tämä maallinen elämä ei siis ole loppu meille. Ylösnousemuksessa saamme ylösnousemusruumiin. 

Jokainen ihminen kutsutaan nimeltä. Arvelen että tuo nimi voisi olla ihmisen DNA joka on jokaisella uniikki. Netin mukaan DNA säilyy 500 vuotta riippumatta siitä onko haudattu maahan vai tuhkattu. Ihmislapsen sikiäminen, syntyminen naisen kehossa, on pyhä tapahtuma: 1/2 miehen DNA + 1/2 naisen DNA = yksi ihminen = LAPSI... sikiö ei siis ole mikään veriklimppi vaan ihmisen alku. Näin ajatellen abortti on murha joka tapahtuu naisen kehossa. Ihmisen kehon ajatellaan olevan Jumalan pyhä temppeli ja sitä ei saisi jakaa usean kanssa. Kuka haluaa syntyä kohdusta kehossa jota on jaettu ties kuinka monelle... mitä ajattelee lapsi kun hän kuulee tämän? Jokaisella LÄPSELLA ON OIKEUS ISÄÄN ja ELÄMÄÄNSÄ ja se on ihmisoikeus. Miehellä on oikeus olla lapsensa isä - sekin ihmisoikeus. Ihminen ei voi määrätä mistään kehonsa toiminnoista. Tällä perusteella naisella ei yksin voi olla oikeutta päättää abortista. ABORTTI on päätös toisen elämästä ja kuolemasta EIKÄ SELLAISESTA ASIASTA PÄÄTTÄMINEN KUULU IHMISELLE.  

Saatana on tämän luomakunnan herra -  ja hän tavoitettelee lisääntymistä ja mammonaa - mitäs muuta? Saatana tullaan voittamaan ja sitten alkaa uusi aika...  Lue Uusi Testamentti - kannattaa perehtyä kristinuskoon. Vain tyhmä jättää tekemättä kun on mahdollisuus. Pakana on sellainen jolla ei ole ollut edes mahdollisuutta tutustua kristinuskoon. Jumalalla on heille oma suunnitelmansa. Toisin on ihmiset jotka ovat nk luopuneet uskosta. He ovat surkeimmassa asemassa. Jumalalla on kuitenkin jokaiselle oma suunnitelma. Hän tuntee kaikki lampaansa ja etsii viimeisenkin eksyneen. Hän on kanssamme jokainen päivä maailman loppuun saakka.

Vierailija
12/12 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju kunnes jumala tuli ja pilasi