Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä niin hyvää me&i vaatteissa on ???!

Vierailija
05.07.2012 |

helkutti minkä hintasia, meinasin pyörtyä body 27e täh!!??? ja käytetty boby 12-15e?? siis mitä ihmettä? eikä mun mielestä edes niin ihania olleet, toki olivat sööttejä mutta saan kivoja bodeja esim name it 15e/3 bodya jne muista kaupoista halvalla.. ostin kaverilta vanhoja vauvan vaatteita, kun hän näitä käytettyjä alkoi myymään just tyyliin 12e/body huh huh !!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulin siihen tulokseen, että noi on aivan kammottavan näköisiä vaatteita. Kaikki.

Vierailija
42/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää meandi-juttu on ollut vuosikymmenen huijaus ja vedätys. Vaatteet ovat laatuunsa nähden ylihintaisia, ainut hyvä puoli niissä on, että jotkut sekopäät maksavat niistä käytettynä aivan käsittämättömiä summia. Parit vaatteet olen ostanut kohteliaisuuttani ystävältä, joka möi niitä, mutta sitten riitti. Muutamat kuosit ovat OK, mutta kivoja kuoseja saa muualtakin.

Kävin yksillä kutsuilla, joissa se myyjä oli aivan älyttömän teennäinen ja tunsin myötähäpeää. Jotkut ostivat ihan hirveillä summilla niitä vaatteita. Yhdessä vaiheessa kutsuja kutsuille tuli vähän väliä, onneksi nyt on innostus hiipunut ainakin täällä meillä päin. Ei tainnut olla niin tuottoisaa. Ja verkostomarkkinointi ystäviä hyväksikäyttäen on aina jotenkin epäilyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä suurin syy, miksi olen ostanut. Aluksi pidin minäkin kauhean kalliina, mutta sain sitten yhden lahjaksi ja tykästyin.

Esim. meillä on pojilla puseroita, joita on pesty (ja talvella kuivattu kuivurissa) jotain 60 kertaa ja niissä ei näy pienintäkään haalistumaa tai saumojen kiertymistä. H&M:n puserot ovat samassa ajassa jo selvästi(!) pidetyn näköisiä.

Lisäksi tykkään värikkäistä unisex-vaatteista, joita Me&I:lla on paljon, niitä on helppo kierrättää monilapsisessa perheessä.

Ja itse hankin vaatteita tarjouksesta, esim. nyt on paljon valikoimaa -50 % kyseisellä firmalla.

Vierailija
44/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuu näkyy muissakin vastaavissa, onhan Tupperwaren kipotkin törkyhintaisia laatuunsa nähden.

Itse olen käynyt Me&I-kutsuilla pari kertaa mutta ei siellä mallistossa ole ainakaan tytöille mitään. Mekot juurikin aivan yöpaitamallia.

Vierailija
45/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku S vastaa muiden merkkien L-kokoa?

Huijataanko tuolla naiset kuvittelemaan itsensä pienemmiksi kuin ovatkaan? On mukava kuvitella ostavansa pientä kokoa?

Vierailija
46/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa ei ollut kuin pari, joita olisi voinut kuvitella ostavansa. Hinnat toki ovat suolaisia, mutta suurempi "vika" on mielestäni vaatteiden ulkonäkö. Itse en pidä niitä mitenkään hyvännäköisinä ja niitä on myös joka toisen lapsen ja kotiäidin päällä. Värivaihtoehtoja on tosi vähän ja kuosit kamalia. Tulee tosiaan juuri se yöpaitavaikutelma. Jos haluan laittaa yöpaitaan tai bodyyn 30 euroa niin ostan kyllä jotain muuta.

Vierailija
47/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla usein on ylipaino-ongelmia.

Miksei ne naisten vaatteet on ihan järkyn suuria? Joku S vastaa muiden merkkien L-kokoa?

Huijataanko tuolla naiset kuvittelemaan itsensä pienemmiksi kuin ovatkaan? On mukava kuvitella ostavansa pientä kokoa?

Vierailija
48/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meandeissa hinta ja laatu eivät kohtaa.

Vierailija
49/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ymmärrän mitoituksen paremmin.

Vierailija
50/66 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me and i vaatteet ovat sitäpaisi rumia kun mitkä :(

Onks sun mielestä 20€ tuntipalkka hyvä tänäpäivänä?

Vierailija
51/66 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten täällä ihmiset jaksaa kouhkata, miten eivät jostain vaatteista tykkää, ja miten niiden käyttäjät ovat jotenkin huonompia ihmisiä,kun ovat tällaisiin kamaluuksiin langenneet.

Meillä on melko paljon Meandia, ja paljon lastenvaateita yleensä ottaen. Meandin mallistoissa on usein ollut minua miellyttäviä vaatteita. Samoin Cupcaken/Racoonin, Phister&Philinan ja Jottumin mallistoista löytyy yleensä jotain nättiä. En ole minkään merkin suhteen millään muotoa fanaattinen, mutta ostan mielelläni nättejä lastenvaatteita.

Toki kulutustottumukset, myös lastenvaatteiden suhteen, kertovat ihmisestä jotain, mutta kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä en pelkästään sen tiedon perusteella tekisi, että henkilö ostaa tiettyä lastenvaatemerkkiä.

Vierailija
52/66 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me and i vaatteet ovat sitäpaisi rumia kun mitkä :(

Onks sun mielestä 20€ tuntipalkka hyvä tänäpäivänä?

on se itseasiassa aika hyvä. Bruttonakin yli suomalaisen keskiarvon, koska tekee n. 3000 euroa/kk.

En ollut tuo siteeraamasi kirjoittaja, mutta piti nyt kuitenkin kommentoida.

Vierailija
53/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaitoina meillä on Me&I-mekot olleetkin käytössä sen jälkeen kun sukulainen ihmetteli lomakuvaa , jossa lapseni oli rannalla hänen mielestään yöpaita päällä. "keisarin uudet vaatteet" -fiilis tuli :) Kieltämättä huomasin saman itsekin. kun joku vain sanoi sen ensin ääneen. Myös laadusta olen samaa mieltä, hinta ja laatu eivät kohtaa.

Vierailija
54/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulin siihen tulokseen, että noi on aivan kammottavan näköisiä vaatteita. Kaikki.

mäkin googlasin. Ihan karseita.

Vierailija
55/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että vaatteista saa käytettyinä niin paljon on pointti vain jos myy käytettyt vaatteet. Itse lahjoitan kaikki pois, enkä viitsi muutamien meandi-vaatteiden takia ruveta kirpputirilla käymään. Sinänsä jotkut vaatteista ovat kivoja, mutta hinta on kyllä mielestäni turhan kallis.

Vierailija
56/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaan itse vähintään 6000 € kuussa, tulevaisuudessa paljon enemmänkin jos haluan. Musta 20 € bodysta on tosi paljon.

Ainoa, mistä suostun maksamaan enempi on joku toppahaalari tai villapuku. Ja silloinkin varmaan liikutaan ihan eri hintaluokassa kun suurin osa teistä.

Mä vastusta ihan periaatteesta jotain Ticketiä ja POP:tä. Musta ne on ihan pelleilyä. POP:llä on toki hienojakin, mutta empä jaksaisi itse vaivautua niiden takia kauppaan.

IHmisillä (lue: äideillä) on niin hirveä pätemisen tarve. IHmiset elää yli varojeen, pitää näyttää ulospäin niin hyviltä. Ja vaatteet mahtuu lapsen päälle muutaman kuukauden.

Vierailija
57/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaan itse vähintään 6000 € kuussa, tulevaisuudessa paljon enemmänkin jos haluan. Musta 20 € bodysta on tosi paljon.

Ainoa, mistä suostun maksamaan enempi on joku toppahaalari tai villapuku. Ja silloinkin varmaan liikutaan ihan eri hintaluokassa kun suurin osa teistä.

Mä vastusta ihan periaatteesta jotain Ticketiä ja POP:tä. Musta ne on ihan pelleilyä. POP:llä on toki hienojakin, mutta empä jaksaisi itse vaivautua niiden takia kauppaan.

IHmisillä (lue: äideillä) on niin hirveä pätemisen tarve. IHmiset elää yli varojeen, pitää näyttää ulospäin niin hyviltä. Ja vaatteet mahtuu lapsen päälle muutaman kuukauden.

En minäkään viitsi lasten vaatteista maksaa merkkien perusteella. Kirpparilta ostan mielelläni edullisesti pienten lasten vaatteet. Ei tarvitse sitten murehtia, jos hukkuvat päiväkodissa tai likaantuvat pilalle.

Vierailija
58/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks äiti Meandi jämynä. On viitsinyt laittaa työpaikakseen Meandi-firman facebookin profiilin esittelyynsä. Nolo. Tienatut pennoset menevät omien lasten meandivaatteisiin eikä nekään halpoja ole vaikka saavat henkilökuntaalennuksen.

Mies, ihan pienipalkkainen duunari elättää perheen ja kuopus on jo eskarissa....no, mistäpä minä tiedän vaikka olisivatkin lottomiljönäärjeä tmv eikä tarvitse rouvan tehdä palkkatyötä ;)

Kutsuja on pidettävä ne 2 viikossa kauden ajan tai saa "kenkää". Täällä meillä on ainakin 3 myyjää. Mistä riittää asiakkaita jotka ostavat ? Mallisto uusitaan kahdesti vuodessa ? Toki tiedän meandiuskovaisia äitejä jotka käyttävät viimeiset rahansa vaatteisiin ja perhe elää luotolla loppukuun syöden akaronia ja puuroa...

Tää meandi-juttu on ollut vuosikymmenen huijaus ja vedätys. Vaatteet ovat laatuunsa nähden ylihintaisia, ainut hyvä puoli niissä on, että jotkut sekopäät maksavat niistä käytettynä aivan käsittämättömiä summia. Parit vaatteet olen ostanut kohteliaisuuttani ystävältä, joka möi niitä, mutta sitten riitti. Muutamat kuosit ovat OK, mutta kivoja kuoseja saa muualtakin.

Kävin yksillä kutsuilla, joissa se myyjä oli aivan älyttömän teennäinen ja tunsin myötähäpeää. Jotkut ostivat ihan hirveillä summilla niitä vaatteita. Yhdessä vaiheessa kutsuja kutsuille tuli vähän väliä, onneksi nyt on innostus hiipunut ainakin täällä meillä päin. Ei tainnut olla niin tuottoisaa. Ja verkostomarkkinointi ystäviä hyväksikäyttäen on aina jotenkin epäilyttävää.

Vierailija
59/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että asiakkaita riittää ihan vain siksi, että kotiäidit kaipaavat muiden äitien seuraa ja menevät siksi kutsuille, jos joku joskus kutsuu edes vaatekutsuille. Ja ainakaan itse en kehtaa olla ostamatta, jos vaatekutsuille tms osallistun. Valitsen sieltä sitten ne vähiten rumat vaatteet tilaukseeni.

Vierailija
60/66 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tätä syyksi. Joukkopaine. Itse en ostanut kutsuilla, menin usein vain kotiäitiseuran vuoksi. Niinpä ne kutsut alkoivat vähentymään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi