Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan varannut jo syyslomalle
15.05.2012 |
etelän matkaa Kanarialle? Jos on niin mistä ja mihin hintaan? Matkatoimistojen matkat on kyllä ihan hirveän hintaisia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen varannut huhtikuussa ja olin jo myöhässä, koska Oulusta lähtevälle matkalle ei ollut enää 5 paikkaa jäljellä. Eli oli ehtinyt moni muukin varata! Ja hinnat on sikahinnat, koska kysyntä on kova. Se loka-marraskuun räntäsade on ainoa oikea aika paeta pois Suomesta.