Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistutko, jos mä kerron, että olen täällä taas, käymässä?

Vierailija
01.07.2012 |

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta jo toi ankeus. Elämä on ihanaa.

Tosielämässä jätän huomioimatta yksinkertaisia ihmisiä.

En vain jaksa niitä.

Toki voisin ignoorata sinuakin täällä, mutta kun oikein kerjäät tunnistamista ja nautit huomiosta, niin ajattelin että olet varmaan kuin pieni lapsi tai koiranpentu, joka on hyvillään kaikesta saamasta huomiosta, oli se sitten hyvää tai huonoa.

Vierailija
62/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mutta kai se sinänsä sulautuu tänne aaveelle oikein hienosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mulla on mennyt ihan ohi: ootko palannut yhteen entisen poikaystävän kanssa? Jos oot, niin hienoa!

Et sä mun yksin- tai kaksinkertaisuudestani tiedä. Kyllä mä ihan kivasti pääsin kouluista läpi ja mun työnantajanikin antaa mun tehdä töitä ihan yksin ja puhua vieraille ihmisille. Ja sit mä asun yksin, enkä ikinä jätä hellanlevyä päälle, kun lähden kotoa. Mulla on myös ystäviä ja poikaystävä, jotka eivät pidä mua yhtään yksinkertaisena. Tai sitten he ovat yhtä yksinkertaisia kuin minäkin. Voi hitsi, niin sen täytyy olla.

Mä voisin sun tekstistäsi päätellä, että sä olet katkera, epäonnistunut ja ruma ihminen, joka tulee tänne ilkeilemään, ja yrittää sillä nostaa itseään, mutta se olisi ylitulkintaa. Niinpä en sitä tee.

ap

Tosielämässä jätän huomioimatta yksinkertaisia ihmisiä. En vain jaksa niitä. Toki voisin ignoorata sinuakin täällä, mutta kun oikein kerjäät tunnistamista ja nautit huomiosta, niin ajattelin että olet varmaan kuin pieni lapsi tai koiranpentu, joka on hyvillään kaikesta saamasta huomiosta, oli se sitten hyvää tai huonoa.

Vierailija
64/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mun yksin- tai kaksinkertaisuudestani tiedä. Kyllä mä ihan kivasti pääsin kouluista läpi ja mun työnantajanikin antaa mun tehdä töitä ihan yksin ja puhua vieraille ihmisille. Ja sit mä asun yksin, enkä ikinä jätä hellanlevyä päälle, kun lähden kotoa. Mulla on myös ystäviä ja poikaystävä, jotka eivät pidä mua yhtään yksinkertaisena. Tai sitten he ovat yhtä yksinkertaisia kuin minäkin. Voi hitsi, niin sen täytyy olla.

Mä voisin sun tekstistäsi päätellä, että sä olet katkera, epäonnistunut ja ruma ihminen, joka tulee tänne ilkeilemään, ja yrittää sillä nostaa itseään, mutta se olisi ylitulkintaa. Niinpä en sitä tee.

ap

Tosielämässä jätän huomioimatta yksinkertaisia ihmisiä. En vain jaksa niitä. Toki voisin ignoorata sinuakin täällä, mutta kun oikein kerjäät tunnistamista ja nautit huomiosta, niin ajattelin että olet varmaan kuin pieni lapsi tai koiranpentu, joka on hyvillään kaikesta saamasta huomiosta, oli se sitten hyvää tai huonoa.

Munkin mielestä on hauskaa että oot täällä. Tee nimimerkki, piruuttas vaikka "Elitistikermaperse", niin tunnistetaan :)

Vierailija
65/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt minusta kiinni, sanoo hän.

ap

nyt mulla on mennyt ihan ohi: ootko palannut yhteen entisen poikaystävän kanssa? Jos oot, niin hienoa!

Vierailija
66/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mikään hoito, tämä on vävypoika :)

ap

Onko se sama kuvioissa, entinen hoito?

Vierailija
67/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ottanut vielä yhteyttä? Hävittikö se ne kuvat?

Vierailija
68/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kuvat itsellään omassa käytössään ja on niistä maininnutkin, mutta mä en jaksa enää välittää.

ap

Onko mies ottanut vielä yhteyttä? Hävittikö se ne kuvat?

Vierailija
69/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötä Linda!

Vanhemman naisen neuvo: ota se vävypoika.

...and you will keep Danceny as your lover. No et tietenkään! :)

Nomut hyvää yötä kuitenkin.

Vierailija
70/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että täällä ei saanut ilmoittaa, kun lähtee pois... Taidanpa ottaa, mulla on kolo, johon hän sopii hyvin (se oli sitten kielikuva).

ap

yötä Linda! Vanhemman naisen neuvo: ota se vävypoika. ...and you will keep Danceny as your lover. No et tietenkään! :) Nomut hyvää yötä kuitenkin.

Vierailija
71/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua kaivella vanhoja juttuja (uudet on mukavampia), mutta vastaan sulle. Mies viittasi kuviin ja sanoi, että "kyllä mä sua ajattelen, kun mä runkkaan". Joten mä en todellakaan vaivaa mieltäni asialla enää, ei ole sen arvoista. Mulla on paljon uutta kivaa elämässäni, kesä ja loma!

ap

Vierailija
72/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua kaivella vanhoja juttuja (uudet on mukavampia), mutta vastaan sulle. Mies viittasi kuviin ja sanoi, että "kyllä mä sua ajattelen, kun mä runkkaan". Joten mä en todellakaan vaivaa mieltäni asialla enää, ei ole sen arvoista. Mulla on paljon uutta kivaa elämässäni, kesä ja loma!

ap

kun sanon että olet vähän yksinkertainen.

Haluat että ihmiset tietävät että kyseessä olet sinä, jolla on tämä vähemmän mukava tausta, ja et silti halua sitten niistä vanhoista jutella, vaan uusista asioista.

Miksi sinulle siis on niin tärkeää että ihmiset tietävät että kyse on sinusta?

Vierailija
73/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa olla minä. Täällä mä vastailen kysymyksiin, joita mulle esitetään. Oikeassa elämässä kerron ja näytän sitten paljon vähemmän. En ole kuitenkaan yhtä kuin vanhat ikävät jutut, vaan kokonainen ihminen. Elämä menee eteenpäin, vaikka minä olenkin minä.

ap

halua kaivella vanhoja juttuja (uudet on mukavampia), mutta vastaan sulle. Mies viittasi kuviin ja sanoi, että "kyllä mä sua ajattelen, kun mä runkkaan". Joten mä en todellakaan vaivaa mieltäni asialla enää, ei ole sen arvoista. Mulla on paljon uutta kivaa elämässäni, kesä ja loma! ap

kun sanon että olet vähän yksinkertainen. Haluat että ihmiset tietävät että kyseessä olet sinä, jolla on tämä vähemmän mukava tausta, ja et silti halua sitten niistä vanhoista jutella, vaan uusista asioista. Miksi sinulle siis on niin tärkeää että ihmiset tietävät että kyse on sinusta?

Vierailija
74/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa olla minä. Täällä mä vastailen kysymyksiin, joita mulle esitetään. Oikeassa elämässä kerron ja näytän sitten paljon vähemmän. En ole kuitenkaan yhtä kuin vanhat ikävät jutut, vaan kokonainen ihminen. Elämä menee eteenpäin, vaikka minä olenkin minä.

ap

halua kaivella vanhoja juttuja (uudet on mukavampia), mutta vastaan sulle. Mies viittasi kuviin ja sanoi, että "kyllä mä sua ajattelen, kun mä runkkaan". Joten mä en todellakaan vaivaa mieltäni asialla enää, ei ole sen arvoista. Mulla on paljon uutta kivaa elämässäni, kesä ja loma! ap

kun sanon että olet vähän yksinkertainen. Haluat että ihmiset tietävät että kyseessä olet sinä, jolla on tämä vähemmän mukava tausta, ja et silti halua sitten niistä vanhoista jutella, vaan uusista asioista. Miksi sinulle siis on niin tärkeää että ihmiset tietävät että kyse on sinusta?

et taida edes kysymystä ymmärtää kun et pysty vastaamaan?

MIKSI sinulle on niin TÄRKEÄÄ että ihmiset tietää kuka olet ja nillainen tausta sinulle on, kun et niistä asioista halua kuitenkaan puhua?

Kyllä varmaan jokainen täällä on ihan oma itsensä ja mielellään onkin, eikä silti ole tärkeää että jokaisessa ketjussa tuovat ilmi kuka on ja mistä on aiemmin kirjoittanut jne.

Täällä vastailet kysymyksiin, joita oikein haluat että sinulta kysytään.

Vierailija
75/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla tavalla, koska sinun kaltaisesi huvittavat minua. Nousit heti takajaloillesi. Sinähän minulle eniten olet kirjoittanut, huomaatko? Olisit voinut ohjata keskustelua ihan mihin suuntaan tahansa, osallistua vaikka fudisaiheeseen. Sinä halusit käsitellä minua, en minä. En halua, että vanhoja aiheita kaivellaan, mutta en erittele, mihin vastaan ja mihin en. Luin muuten juuri yhtä ketjua, jonka kirjoittaja aloitti, että "olen se, joka...". Kävithän jo raivoamassa hänellekin?

ap

Mua ei haittaa olla minä. Täällä mä vastailen kysymyksiin, joita mulle esitetään. Oikeassa elämässä kerron ja näytän sitten paljon vähemmän. En ole kuitenkaan yhtä kuin vanhat ikävät jutut, vaan kokonainen ihminen. Elämä menee eteenpäin, vaikka minä olenkin minä. ap

et taida edes kysymystä ymmärtää kun et pysty vastaamaan? MIKSI sinulle on niin TÄRKEÄÄ että ihmiset tietää kuka olet ja nillainen tausta sinulle on, kun et niistä asioista halua kuitenkaan puhua? Kyllä varmaan jokainen täällä on ihan oma itsensä ja mielellään onkin, eikä silti ole tärkeää että jokaisessa ketjussa tuovat ilmi kuka on ja mistä on aiemmin kirjoittanut jne. Täällä vastailet kysymyksiin, joita oikein haluat että sinulta kysytään.

Vierailija
76/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla tavalla, koska sinun kaltaisesi huvittavat minua. Nousit heti takajaloillesi. Sinähän minulle eniten olet kirjoittanut, huomaatko? Olisit voinut ohjata keskustelua ihan mihin suuntaan tahansa, osallistua vaikka fudisaiheeseen. Sinä halusit käsitellä minua, en minä. En halua, että vanhoja aiheita kaivellaan, mutta en erittele, mihin vastaan ja mihin en. Luin muuten juuri yhtä ketjua, jonka kirjoittaja aloitti, että "olen se, joka...". Kävithän jo raivoamassa hänellekin?

ap

Mua ei haittaa olla minä. Täällä mä vastailen kysymyksiin, joita mulle esitetään. Oikeassa elämässä kerron ja näytän sitten paljon vähemmän. En ole kuitenkaan yhtä kuin vanhat ikävät jutut, vaan kokonainen ihminen. Elämä menee eteenpäin, vaikka minä olenkin minä. ap

et taida edes kysymystä ymmärtää kun et pysty vastaamaan? MIKSI sinulle on niin TÄRKEÄÄ että ihmiset tietää kuka olet ja nillainen tausta sinulle on, kun et niistä asioista halua kuitenkaan puhua? Kyllä varmaan jokainen täällä on ihan oma itsensä ja mielellään onkin, eikä silti ole tärkeää että jokaisessa ketjussa tuovat ilmi kuka on ja mistä on aiemmin kirjoittanut jne. Täällä vastailet kysymyksiin, joita oikein haluat että sinulta kysytään.

koska hän ei ole yhtä ärsyttävä kuin sinä.

Hassua miten kuvittelet että olen takajoillani?

Fed up on lähempänä totuutta.

Mutta huokaus, et sinä nyt ymmärrä mitä tarkoitan, tai myönnän että minä en todellakaan ymmärrä sinua, koska motiivisi ei vaan mitenkään aukea minulle vaikka mielestäsi varmaan olet sen todella hyvin selittänyt miksi sinulle on niin tärkeää että ihmiset täällä tietävät että kyseessä on juuri sinä.....

Mikset tehnyt itse aloitusta esim

"Nam, fudispelaajat!

Ei peliä jaksa seurata, mutta jos sais silmäniloa pelin jälkeen kun riisuvat paitansa ;)"

Ja olisit odottanut että joku juttelisi aiheesta (tai muuten vaan komeista miehistä) kanssasi.

Mutta ei voi tehdä neutraalia aloitusta, pakko ilmoittaa kuka oot ja että olet täällä taas.....

Vierailija
77/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sinun palstasi, jossa sinä määräät? Ja miksi ihmeessä sä käytät niin paljon aikaa minuun? Mä tykkään jutella persoonallisella tasolla, sinä et. Siinä se ero.

ap

tuolla tavalla, koska sinun kaltaisesi huvittavat minua. Nousit heti takajaloillesi. Sinähän minulle eniten olet kirjoittanut, huomaatko? Olisit voinut ohjata keskustelua ihan mihin suuntaan tahansa, osallistua vaikka fudisaiheeseen. Sinä halusit käsitellä minua, en minä. En halua, että vanhoja aiheita kaivellaan, mutta en erittele, mihin vastaan ja mihin en. Luin muuten juuri yhtä ketjua, jonka kirjoittaja aloitti, että "olen se, joka...". Kävithän jo raivoamassa hänellekin? ap

koska hän ei ole yhtä ärsyttävä kuin sinä. Hassua miten kuvittelet että olen takajoillani? Fed up on lähempänä totuutta. Mutta huokaus, et sinä nyt ymmärrä mitä tarkoitan, tai myönnän että minä en todellakaan ymmärrä sinua, koska motiivisi ei vaan mitenkään aukea minulle vaikka mielestäsi varmaan olet sen todella hyvin selittänyt miksi sinulle on niin tärkeää että ihmiset täällä tietävät että kyseessä on juuri sinä..... Mikset tehnyt itse aloitusta esim "Nam, fudispelaajat! Ei peliä jaksa seurata, mutta jos sais silmäniloa pelin jälkeen kun riisuvat paitansa ;)" Ja olisit odottanut että joku juttelisi aiheesta (tai muuten vaan komeista miehistä) kanssasi. Mutta ei voi tehdä neutraalia aloitusta, pakko ilmoittaa kuka oot ja että olet täällä taas.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän