Ahdistutko, jos mä kerron, että olen täällä taas, käymässä?
Kommentit (77)
aikaisemminkin ketjun, jonka otsikossa ilmoitit olevasi se ja se ja että haluaako joku kysyä jotain. Sä haluat tulla tänne aina kertomaan jotain itseäsi imartelevaa. Kuten nyt tämän, että mies runkkaa sinun kuviasi katsellen. Aikaisemmin sen, että kuviasi kommentoitiin tuntemattomien taholta ulkonäköäsi ja seksikkyyttäsi kehuen. Sen, että ex- tai siis nykyinen poikaystäväsi halusi panna sinua, ja nyt että "valta" teidän suhteesta on sinulla ainoastaan. Miehet on vaan sulaa vahaa sinun kanssasi, sen haluat aina tavalla tai toisella ilmaista. Ohimennen vastaillen viattomasti muiden esittämiin kysymyksiin.
Imarteleeko sinua, jos joku sanoo sulle tuolla tavalla? Eikö ole aika säälittävää, että joku kertoo itsestään tuollaista kuin tämä mies, alentaa itsensä sillä tavalla? Kyse on siitä, että ihminen näyttäytyy nyt ihan eri valossa, ja vaikka hänellä oli iso rooli elämässäni ennen, sitä ei ole enää, ei minkäänlaista. Minulle se on hyvä asia tajuta. Eikä minulla ole "valtaa" nykyisessä suhteessani vaan epävarmuutta. En ole yhtä varma ja valmis siirtymään eteenpäin. Mun pitää päättää, haluanko että poikaystäväni muuttaa luokseni asumaan, eikä sellaista voi tuosta vain päättää. Miehet eivät ole sulaa vahaa kanssani, onneksi. Mitä tekisin ihmisellä, jolla ei ole omaa tahtoa?
ap
aikaisemminkin ketjun, jonka otsikossa ilmoitit olevasi se ja se ja että haluaako joku kysyä jotain. Sä haluat tulla tänne aina kertomaan jotain itseäsi imartelevaa. Kuten nyt tämän, että mies runkkaa sinun kuviasi katsellen. Aikaisemmin sen, että kuviasi kommentoitiin tuntemattomien taholta ulkonäköäsi ja seksikkyyttäsi kehuen. Sen, että ex- tai siis nykyinen poikaystäväsi halusi panna sinua, ja nyt että "valta" teidän suhteesta on sinulla ainoastaan. Miehet on vaan sulaa vahaa sinun kanssasi, sen haluat aina tavalla tai toisella ilmaista. Ohimennen vastaillen viattomasti muiden esittämiin kysymyksiin.
Mutta jotenkin koen säälittävänä että sinun täytyy kertoa se.
ap
Vaikka mitäpä siitä. Kaikilla on oikeus saada huomiota, kun sitä haluaa. Halusin lukea hauskoja juttuja, mutta ei niitä löytynyt. Olen vähän pettynyt.
ap
KAipaat huomiota taas?
Niin, no, minä en ole tehnyt itsestäni lukuisia aloituksia, kääntänyt lukuisat aloitukset koskemaan itseäni, enkä käynyt huhuilemassa että olen tääl taas =D
Että joo, aikamoista huomionhakuisuutta se kyllä on =D
Ja sitten vedät taas herneen nenään, olet kyllä aiakmoinen epeli =DDDD
ap
Miksi ihmeesä haluat että tiedän, että olet täällä?
Ja varmasti olet tehnyt itsestäsi lukuisia aloituksia, mutta et vain tunnusta :)
ap
Niin, no, minä en ole tehnyt itsestäni lukuisia aloituksia, kääntänyt lukuisat aloitukset koskemaan itseäni, enkä käynyt huhuilemassa että olen tääl taas =D Että joo, aikamoista huomionhakuisuutta se kyllä on =D Ja sitten vedät taas herneen nenään, olet kyllä aiakmoinen epeli =DDDD
kerroppas nyt mikä tällä kertaa mieltä painaa (vai vieläkö se sama juttu?)
Onko sulla huono päivä? Miksi muuten kiukuttelisit mulle?
ap
ap
Paitsi että ilta on vähän tylsä. Fudista yritän katsella, mutta ei sekään oikein innosta.
Ei ole uusia kuvia - mistä niitä nyt olisi tullut.
ap
kerroppas nyt mikä tällä kertaa mieltä painaa (vai vieläkö se sama juttu?)
Onpas monella ollut kurja kesä, kun pitää niin piikitellä.
ap
Ei neitssä, eikä IRLissä.
Sori, mutta näin se vain on.
Onko sulla huono päivä? Miksi muuten kiukuttelisit mulle?
ap
ap
Enkä (tällä hetkellä) kiukuttele kenellekään.
Minusta vaan on siltikin jotenkin säälittävää tuo sinun tarpeesi toitottaa meille kaikille että olet täällä, ja tuo sinun halusi tulla nähdyksi ja kuulluksi (täällä). Mutta en ahdistu siitä mitenkään. Olenhan itsekin täällä (tosin en koe tarvetta tehdä siitä aloitusta).