Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistutko, jos mä kerron, että olen täällä taas, käymässä?

Vierailija
01.07.2012 |

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neitssä, eikä IRLissä.

Sori, mutta näin se vain on.

Ja samaa koskee yksinkertaisia ihmisiä.

Puhumattakaan yksinkertaisesta huomiohuorasta, siinä on jo sellainen yhdistelmä että huhhuh....

Vierailija
42/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut oikein mukava alkukesä, eikä tee mieli piikitellä. Kasvimaakin alkaa olla lomakunnossa.

Mitä sulle kuuluu? Kiva kun oot taas täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sä tervehdit, ehkä esittelet itsesi ja ihmiset huomioivat sinut. Et kai sä mene mihinkään nurkkaan nyhjöttämään ja odota, että joku tulisi juttelemaan.

Mä en mielestäni ollut kenellekään ilkeä aloituksessani. Miksi haluat luoda asetelman me vastaan minä? Eikö se ole vähän keinotekoista, kun säkin olet yksin siellä koneellasi?

ap

Onko sulla huono päivä? Miksi muuten kiukuttelisit mulle? ap

ap

Mutta jotenkin koen säälittävänä että sinun täytyy kertoa se.

Miksi ihmeesä haluat että tiedän, että olet täällä?

Enkä (tällä hetkellä) kiukuttele kenellekään. Minusta vaan on siltikin jotenkin säälittävää tuo sinun tarpeesi toitottaa meille kaikille että olet täällä, ja tuo sinun halusi tulla nähdyksi ja kuulluksi (täällä). Mutta en ahdistu siitä mitenkään. Olenhan itsekin täällä (tosin en koe tarvetta tehdä siitä aloitusta).

Vierailija
44/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että lähestyin väärin, huomaan sen nyt.

Kuuluu tosi hyvää. Elämä on vauhdikkaan leppoisaa lomailua, matka takana eikä yhtään umpisolmua avaamatta.

ap

Vierailija
45/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sä tervehdit, ehkä esittelet itsesi ja ihmiset huomioivat sinut. Et kai sä mene mihinkään nurkkaan nyhjöttämään ja odota, että joku tulisi juttelemaan.

Mä en mielestäni ollut kenellekään ilkeä aloituksessani. Miksi haluat luoda asetelman me vastaan minä? Eikö se ole vähän keinotekoista, kun säkin olet yksin siellä koneellasi?

ap

Onko sulla huono päivä? Miksi muuten kiukuttelisit mulle? ap

ap

Miksi ihmeesä haluat että tiedän, että olet täällä?

Enkä (tällä hetkellä) kiukuttele kenellekään. Minusta vaan on siltikin jotenkin säälittävää tuo sinun tarpeesi toitottaa meille kaikille että olet täällä, ja tuo sinun halusi tulla nähdyksi ja kuulluksi (täällä). Mutta en ahdistu siitä mitenkään. Olenhan itsekin täällä (tosin en koe tarvetta tehdä siitä aloitusta).

Jos ihan irl menen johonkin paikkaan jossa niin kuuluu toimia, niin toki tervehdin ja esittelen itseni. Tätä keskustelupalstaa en pidä sellaisena paikkana että täällä tulisi aina tervehtiä tänne tullessaan ja hyvästellä täältä lähtiessään. Miksi sinulla on tarve vetää huomio itseesi? Mikset voisi olla täällä ja osallistua keskusteluihin, tehdä ehkä omiakin aloituksia, kuitenkin vailla tuota huomionhakua? Ja siis ihan oikeasti, ei mua haittaa että toimit noin, musta se vaan on outoa. Ei täällä muutkaan hae samalla tavalla huomiota itseensä (paitsi tietty PM, mutta se onkin taas tapaus sinänsä). Mutta kertaan edelleen, että se ei ole minulta mitenkään pois, go fot it jos siltä tuntuu, ihmettelen sitä vähän vain.

Vierailija
46/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alotus mun mielestä, tunnistin sut heti. Eikä ärsyttänyt ollenkaan, koska tykkään susta. Toivottavasti toi Linda-nimitys ei häiritse sua, luin vaan niin innokkaasti ne sun ekat ketjut, että oli pakko antaa sulle nimi. Ja Linda on kaunis nimi.

Myönnän, että lähestyin väärin, huomaan sen nyt.

Kuuluu tosi hyvää. Elämä on vauhdikkaan leppoisaa lomailua, matka takana eikä yhtään umpisolmua avaamatta.

ap

Vierailija
47/77 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos joku haluaa huomiota itselleen, mutta ne keksi, miksi tuo yksi toistelee tuota nimeä. Voisiko hän kertoa sen itse?

Vierailija
48/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat, että ihmiset tietävät, että juuri hän nyt kirjoittaa. Mutta unohda, me ollaan varmaan aika erilaisia. Mä olen tällainen, kun olen yksinäinen ja tylsistynyt. Mutta ehkä me oltaisiinkin tosiselämässä hyvä ystäviä ;) Nyt sä näet siitä painajaista ensi yönä.

Tämä siis tuolle tuohtuneelle.

ap

Vierailija
49/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat, että ihmiset tietävät, että juuri hän nyt kirjoittaa. Mutta unohda, me ollaan varmaan aika erilaisia. Mä olen tällainen, kun olen yksinäinen ja tylsistynyt. Mutta ehkä me oltaisiinkin tosiselämässä hyvä ystäviä ;) Nyt sä näet siitä painajaista ensi yönä.

Tämä siis tuolle tuohtuneelle.

ap

on täällä nimimerkki?

Kuinka moni tulee tänne ilmoittamaan että hei, olen täällä taas, puhukaa minulle?

Vierailija
50/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kenenkään muunkaan kanssa.

ap

haluavat, että ihmiset tietävät, että juuri hän nyt kirjoittaa. Mutta unohda, me ollaan varmaan aika erilaisia. Mä olen tällainen, kun olen yksinäinen ja tylsistynyt. Mutta ehkä me oltaisiinkin tosiselämässä hyvä ystäviä ;) Nyt sä näet siitä painajaista ensi yönä. Tämä siis tuolle tuohtuneelle. ap

on täällä nimimerkki? Kuinka moni tulee tänne ilmoittamaan että hei, olen täällä taas, puhukaa minulle?

Vierailija
51/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kasvimaa on lomakunnossa? Sulla on siis omakotitalo? Onko teillä lapsia?

ap

Mulla on ollut oikein mukava alkukesä, eikä tee mieli piikitellä. Kasvimaakin alkaa olla lomakunnossa. Mitä sulle kuuluu? Kiva kun oot taas täällä.

Vierailija
52/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia, jalkapalloa katsova mies, rivari ja viljelypalsta. Lomakunto tarkoittaa sitä, että voidaan lähteä lomailemaan, ainakin pieneksi pätkäksi kerrallaan. Välillä käydään kastelemassa ym.

että kasvimaa on lomakunnossa? Sulla on siis omakotitalo? Onko teillä lapsia?

ap

Mulla on ollut oikein mukava alkukesä, eikä tee mieli piikitellä. Kasvimaakin alkaa olla lomakunnossa. Mitä sulle kuuluu? Kiva kun oot taas täällä.

Vierailija
53/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kenenkään muunkaan kanssa.

ap

haluavat, että ihmiset tietävät, että juuri hän nyt kirjoittaa. Mutta unohda, me ollaan varmaan aika erilaisia. Mä olen tällainen, kun olen yksinäinen ja tylsistynyt. Mutta ehkä me oltaisiinkin tosiselämässä hyvä ystäviä ;) Nyt sä näet siitä painajaista ensi yönä. Tämä siis tuolle tuohtuneelle. ap

on täällä nimimerkki? Kuinka moni tulee tänne ilmoittamaan että hei, olen täällä taas, puhukaa minulle?

Ja meitä on enemmän kuin minä joka on ihmetellyt huomionhakuisuuttasi.

En riitele enkä ole tuohtunut, minua vain ihmetyttää miksi sinulle on tärkeää että ihmiset jotka juttelevat kanssasi täällä tietävät että se on juuri sinä jonka kanssa juttelevat.

Tunnut vain oudolta.

Vähän yksinkertaiselta, yksinäiseltä, ja oudolta.

Vierailija
54/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ruukkua parvekkeella -viljelijä ei tuota tajunnut :) Kannatetaanko teillä Espanjaa vai Italiaa?

ap

lapsia, jalkapalloa katsova mies, rivari ja viljelypalsta. Lomakunto tarkoittaa sitä, että voidaan lähteä lomailemaan, ainakin pieneksi pätkäksi kerrallaan. Välillä käydään kastelemassa ym.

että kasvimaa on lomakunnossa? Sulla on siis omakotitalo? Onko teillä lapsia? ap

Vierailija
55/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatan keitä tahansa, kunhan riisuvat paidat.

Vierailija
56/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole yksinäinen, paitsi juuri nyt tänä iltana. Mä nyt vain haluan jutella "oikeasti". Sanotko sä tosielämässäkin ihmisille suoraan, jos he ovat sinusta yksinkertaisia ja outoja? Tai muille täällä? Koska ihan varmasti kaikenlaisia ihmisiä tulee vastaan. Onkohan sitten vain jokin kotikasvatusero. Mä en voisi niin tehdä.

ap

enkä kenenkään muunkaan kanssa. ap

Ja meitä on enemmän kuin minä joka on ihmetellyt huomionhakuisuuttasi. En riitele enkä ole tuohtunut, minua vain ihmetyttää miksi sinulle on tärkeää että ihmiset jotka juttelevat kanssasi täällä tietävät että se on juuri sinä jonka kanssa juttelevat. Tunnut vain oudolta. Vähän yksinkertaiselta, yksinäiseltä, ja oudolta.

Vierailija
57/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siitä tulee keltainen kortti, joten pelin jälkeen sitten vasta :)

ap

kannatan keitä tahansa, kunhan riisuvat paidat.

Vierailija
58/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä jätän huomioimatta yksinkertaisia ihmisiä.

En vain jaksa niitä.

Toki voisin ignoorata sinuakin täällä, mutta kun oikein kerjäät tunnistamista ja nautit huomiosta, niin ajattelin että olet varmaan kuin pieni lapsi tai koiranpentu, joka on hyvillään kaikesta saamasta huomiosta, oli se sitten hyvää tai huonoa.

Vierailija
59/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai se sinänsä sulautuu tänne aaveelle oikein hienosti.

Vierailija
60/77 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mun yksin- tai kaksinkertaisuudestani tiedä. Kyllä mä ihan kivasti pääsin kouluista läpi ja mun työnantajanikin antaa mun tehdä töitä ihan yksin ja puhua vieraille ihmisille. Ja sit mä asun yksin, enkä ikinä jätä hellanlevyä päälle, kun lähden kotoa. Mulla on myös ystäviä ja poikaystävä, jotka eivät pidä mua yhtään yksinkertaisena. Tai sitten he ovat yhtä yksinkertaisia kuin minäkin. Voi hitsi, niin sen täytyy olla.

Mä voisin sun tekstistäsi päätellä, että sä olet katkera, epäonnistunut ja ruma ihminen, joka tulee tänne ilkeilemään, ja yrittää sillä nostaa itseään, mutta se olisi ylitulkintaa. Niinpä en sitä tee.

ap

Tosielämässä jätän huomioimatta yksinkertaisia ihmisiä. En vain jaksa niitä. Toki voisin ignoorata sinuakin täällä, mutta kun oikein kerjäät tunnistamista ja nautit huomiosta, niin ajattelin että olet varmaan kuin pieni lapsi tai koiranpentu, joka on hyvillään kaikesta saamasta huomiosta, oli se sitten hyvää tai huonoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi