Millaista nykymaailma on rumille/epäviehättäville naisille kun joka tuutista isketään kuvankauniita käsiteltyjä naisia?
Kommentit (40)
Mistä tuutista? En katso telkkaria tai lue aikakauslehtiä. Päivälehdissä ja arkielämässä on ihan tavallisen näköisiä ihmisiä. Työskentelen mallien kanssa ja tiedän että he ovat cream of the crop
Itkua, uhriutumista, terapiassa ravaamista ja sairauslomalla unettomia öitä.
Millaista ap:n elämä on, kun joudut sinnittelemään näiden pienten huomiohuoraustesi varassa?
Ei mun tuuteista sellaista tuu 😄
Sama kai se on miehillä. Julkisuudessa ne komistukset jotka menestyy ja tienaa. Tavis palstailee.
Vierailija kirjoitti:
Millaista ap:n elämä on, kun joudut sinnittelemään näiden pienten huomiohuoraustesi varassa?
Eikö tälläistä saa kysyä? Itse mietin esim nuorie naisten puolesta, jotka viihtyy somessa.
Vähän niinku ap:lla tässä
Ihan tavallista arkea. Simppeliä elämää.
Ei ole paineita mistään eikä tarvitse miettiä näytänkö varmasti hyvältä tänään.
Vierailija kirjoitti:
en mä tässä haukkunut ketään, eniten mielenkiinnosta kysyin.
Ihan normaalia. Kun en ole ulkonäkökeskeinen koskaan ollut, en kiinnitä edes huomiota mitä tuuteista tulee. Hyvin olen pärjännyt.
Ulkonäköhän on tomua ja tuhkaa, sen varaan täysin turha kenenkään identiteettiään rakentaa.
Ap, sinäkään et tuosta nuorru etkä komistu.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköhän on tomua ja tuhkaa, sen varaan täysin turha kenenkään identiteettiään rakentaa.
Ap, sinäkään et tuosta nuorru etkä komistu.
En mä oo kaunotar tai komistus, ihan tavis. Kysyin vaan millaista nykymaailma on naisille jotka ei täytä lainkaan kauneusihanteita. Oliko tämäkin nyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tälläistä saa kysyä? Itse mietin esim nuorie naisten puolesta, jotka viihtyy somessa.
Oma on ongelmansa jos joku aikuinen someen hukkuu. Samahan näillä ylilautalaisilla on, mutta ne on täysin syrjäytyneitä.
Nuoruuteni elin aikana, jolloin olin bmi 25 eli siis auttamattomasti läski. Itse olin tyytyväinen kroppaani, jaksoin liikkua paljon ja olin isorintainenkin. Pojat ja aikuiset miehetkin sensijaan huutelivat ulkona, kerran uhkailtiin hakata kun olin niin vastenmielinen. Kyllä se kaikki traumat jätti. Sairastuin syömishäiriöön.
Nykyään en välitä enää tippaakaan. En meikkaa, en muokkaa kuviani. Piirteeni ovat mitä ovat, kroppa pilalla jojolaihduttelun seurauksena. Etsin uudelleen liikunnan iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en mä tässä haukkunut ketään, eniten mielenkiinnosta kysyin.
Ihan neutraalisti ja asiallisesti, sössönsöö.
Masennusta, merkityksettömyyttä ja ylipainoa.