Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUHTIKUISET 2013

Kommentit (324)

Vierailija
181/324 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tätin vierailuista jokaiselle, kenet pääsi yllättämään. :/ Täällä kp 11 meneillään ja ovulaatiota ootellessa.

Äipsykkä kyseli nimipohdinnoista, meilläkin on nimet valmiina, ainakin melkein. :) Tytölle etunimi on varma, pojalle lähes varma. Toivottavasti pääsee nimet vielä käyttöön. :)

t. Otsama kp 11/27-29 (laskeskelin tämän vuoden kierrot uusiksi kun aiemmin olin sitä mieltä että kerto olisi 30pv, mutta näyttääkin olevan lyhyempi. Useimmiten 27-28, mutta joku kerta oli myös 29pv)

Tsempitykset!!!

182/324 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mago: Ovulaatio voi tosiaan tehdä koviakin kipuja, mutta ne tunnistaa kyllä siitä, että se kipu helpottaa muutamassa tunnissa.

zenik: Sitä greippimehua pitäisi juoda kuukautisten alusta ovulaatioon asti, että siitä saisi hyötyjä. Limakalvon kuntoa ja limoja ylipäätään parantaa. Ei toimi kaikille, mutta usealla kuitenkin. Minä olen sitä mieltä, että perusterveelliset elintavat on se kaiken a ja o. Paljon kasviksia ja marjoja sisältävä ruokavalio ja riittävä liikunta. Lisäksi tietenkin se, ettei tupakoi, eikä käytä ylenmäärin alkoholia. Muita poppakonsteja on toki myös pieni määrä punaviiniä iltaisin luteaalivaiheessa. Se punkku parantaa verenkiertoa kohdussa ja helpottaa näin alkion kiinnittymistä. Lisäksi olen lukenut E-vitamiinin merkityksestä. Samoin omega-3:sta, myös omenaviinietikan väitetään parantavan hedelmällisyyttä.... Tiedäppä näistä sitten. :D

CatNip: Oletko testannut jo?

Hepokatti: Kiitos tuosta Kelan tukien selvennyksestä. :) Vaikka tosiaan ei olekaan minulle ajankohtainen asia, niin uteliaisuuttani kyselin.

Meillä ei ole nimiä mietitty valmiiksi ollenkaan. En jotenkin halua tai uskalla ajatella sellaisia asioita vielä tässä vaiheessa...

ON: Eipä täällä ole mikään muuttunut sitten viime päivityksen. Synarela-lääkityksen aloittaminen jännittää hieman, kun ilmeisesti yleisen kokemuksen perusteella se tekee herkästä haittavaikutuksia. Mutta jos ne jää kuumiin aaltoihin ym, niin kyllä minä ne kestän. Valitan sitten teille oloani. :D Ke-aamunahan se alkaisi sitten. Tänään mies hakee ne lääkkeet, niin saa lukea ohjeet valmiiksi.

Mietin tuossa, että pitäisiköhän vielä tehdä yksi raskaustesti ihan varmuuden vuoksi ennen kuin aloittaa mitään lääkityksiä. Ettei sitten varmasti tulee yllätyksiä. Kun ne viimeiset menkatkin oli niin omituiset, kun piti Terolutilla käynnistellä.

Marjana kp 22/33-34 yk 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/324 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Onnea Hepokatille!

Noista vinkeistä vielä, olen itse kokeillut greippimehua yhdessä kierrossa, mutta en huomannut mitään eroa limoissa tai muussakaan, ja se oli kyllä niin pahaa, että ei sitä erkkikään juo :D Muita poppakonsteja en ole kokeillut, musta tuntuu että mies pitäisi ihan hulluna jos rupeaisin nostamaan jalkoja ylös seksin jälkeen, miten teidän miehet on siihen suhtautunu?

Nimiä oon miettinyt itsekseni varmaan teini-iästä asti, mutta nyt tämän yrityksen aikana en ole uskaltanut juurikaan miettiä. Joskus nuorempana halusin myös ehdottomasti tytön, mutta nyt sillä ei tunnu enää olevan mitään väliä, kunhan nyt vain jonkun saisi! :)

Marjana: Kerro sitten tuntemuksia, täällä saa aina valittaa! Tsemppiä! :)

ON: Eilen alkoi pieni tuhruttelu, eli eiköhän ne menkat sieltä kohta ala, varmaan viimeistään huomenna. Tulee taas pitkä kierto, eli 34 tai 35 päivää. Alan jo olla varma, että meille ei lasta kovin helposti tule, puhuttiin jo miehen kanssa, että syksyllä mennään sitten tutkimuksiin, silloin olisi sitten mennyt se vuosi. Tuntuu kyllä aika pahalta, mutta ehkäpä asiat ei ole niin huonosti kuin kuvittelen, ehkä tutkimukset näyttääkin että kaikki on kunnossa. Toisaalta haluaisin että löytyisi joku syy että miksi ei ole vielä tärpännyt, toisaalta toivon tietysti että kaikki olisi kunnossa. Pahinta on tämä epätietoisuus! Lähdemme onneksi reissuun taas viikon päästä, niin siellä sitten unohtuu nämä asiat hetkeksi.

Ems kp 33/32(-35) yk 9

184/324 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta siskoset ja valtavan suuret onnittelut Hepokatille. Ihanaa kuulla täältä hyviä uutisia. Luo aina toivoa meille muillekin kun jotakuta onnistaa!!!

Viikkojen ajan olen iltaisin lukenut ja taustaillut, koska tuolla mökillä (joka on keskellä metsää) ei juurikaan yhteydet pelaa. Tuntemuksia ei ole minkäänlaisia ja taas luulen, että tikuttelusta ja oikeasta ajoituksesta ja loma-ajan ajoituksen varmisteluista ;) huolimatta ei mitään tapahdu. Mieheni totesikin yksi päivä, että oli nähnyt unta siitä, että joulukuussa onnistaa. Tähdätään nyt sitten siihen ;)

Marjanalle paljon positiivista energiaa toivottelen, hymyssä suin mennään vaikka harmaan kiven läpi. Toivotaan, ettei mene hampaiden kiristelyksi!

Äipsykkä kyseli nimiasioita ja pitää sen verran kommentoida asiaa, että juuri miehen kanssa tästä asiasta höpöteltiin ja jännittävää oli se, että kumpikin olisi halunnut saman nimen (tyttärelle), mutta valitettavasti tuo nimi on jo käytössä toisena nimenä lähisuvussa... tuskin haittaa... käytetään silti uudestaan, mikäli mahollisuus tulee. Pojan nimestä puhuessa ei kummallakaan ollut valmiiksi ajatusta, mutta sitten löytyi yhteinen erittän komea nimi pojallekin.... nyt ei sitten puutu enää kuin se lapsi, jolle nimen antaa.

Silti hiukan piinaileva Tuikkunen kp 27/28-30 yk 4

Vierailija
185/324 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni tässä olen tutkiskellut ja todennut, että jotain rauhaa nyt tähän touhuun :D

Koko viikon olen kuulostellut itseäni ja ovisoireita, testejä en ole tehnyt ja sen vuoksi vain arvaillut oireita. Tuntuu, että menee ihan suorittamiseksi koko homma ja stressaan liikaa, että josko se oikea päivä olikin tänään ja nyt ei sitten peittoa heilutettukaan... Tällä tyylillä tuskin mitään tuleekaan, stressaan vaan tädin vierailun pidemmälle! Ehkä olisi vain parasta himmata kuumeilua ja jättää kuumeilut hetkeksi sivuun! Loppuviikosta ehdittiin heiluttaa peittoa vain pe-la puolen yön tienoissa. Tänään tai huomenna voisi vielä olla mahdollisuus, mutta ke aamusta sunnuntaihin asti mies on siellä rallireisussa...

Mun vauvakuumetta ei yhtään helpottanut se, että serkku kävi kylässä ihanan kaksikuukautisen poikansa kanssa! Oli niin ihanaa pitää sellaista pientä nyyttiä sylissä :)

Vierailija
186/324 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, omaa napaa ropisee. Mulla on ollut dpo 6 jälkeen kummallista tuntemusta kohdun seudulla, hieman vasemmalla viistossa. Sellainen ihme kutitus tunne, mutta kuitenkin sellainen pieni tylppä pistos. Jatkuvaa on ollut, välillä taukoja, sitten taas alkaa ,jo kolmatta päivää tänään. Muita oireita ei nyt ole kummemmin ollut, tolkuton väsy vaan ollut, mutta musta tuntuu, että se taitaa olla tästä säästäkin.

Osaisiko joku kertoa noista ihme tuntemuksista tuolla alhaalla..?

-Claudia kp24/28-30, yk1+km+yk9, dpo 8.

Vierailija
187/324 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äipsykkä: Varmistelu on aina hyvästä, epäilen vahvasti, että nyt plussaat! Vaikka piina onkin aina hitaasti matelevaa aikaa onneksi on ollut edes mukavat säät. Ja hyvä, että kierto tasaantuu auttaa aina vauvahaaveissa eteenpäin.

Ja tuo on niin totta, että minunkin ystävä sai juuri vauvan ja ihana vauva onkin ja onnellinen olen hänen puolestaan, mutta sitten taas välillä täytyy kyyneleitä pidätellä kun miettii omaa tilannetta.

Paupu: Tsemppiä piinailuun.

82: Toivottavasti Terolutit tuovat iloisen uutisen.

hilma3: Keskenmenossa on se hyvä puoli, että tietää kiinnittymisen olevan mahdollista, on se silti raskasta, mutta toivotaan, että uusi plussa tulee pian ja tarrasukkia on tarpeeksi matkassa.

Narandja: Olisikin ihana sattuma jos molemmat lapset saisivat alun samoihin aikoihin ja ilmeisesti miehelle tärkeänä ajankohtana.

Lucija: Hyvä, että asiat ovat lähtemässä rullaamaan.

piip: Tosi inhottavaa tuollainen ollako vai eikö olla menkat, onneksi päättivät kuitenkin alkaa sitten kunnolla.

Nana: Niin hyvin sanottu, piinapäivät ovat kyllä niin hidasta aikaa ja tärppipäivät kuluvat huomaamatta.

Tuulenpuuska: Tsemppiä seuraavaan kiertoon, negatestit ei ole kivaa katsottavaa.

Ems: Ei sen ovulaation niin väliä olekaan kun vaan yrittää, harmi tuo pitkä kierto.

hepokatti: Onnittelut mahtavaa, tarrasukkia matkalle mukaan.

Ele: Kauhea tilanne, paljon tsemppiä ja voimia.

Marjana: Hui kun kuulostaa jännältä, toivon ihan koko sydämestäni, että ensimmäinen hoito tuottaisi toivotun tuloksen, olisit sen niin ansainnut ja lapsi saisi varmasti yhden parhaista mahdollisista äideistä.

CatNip: Matkaseura olisi niin ihana asia, pidän peukkuja.

ON: Kiitos teille kaikille tsempeistä, ootte niin ihania, etten malttanutkaan pitää palstailutaukoa.

Mitään oireita minulla ei ole suuntaan jos toiseenkaan ei täti oireita, eikä raskausoireita. Olen ollut siskollani lomailemassa ja on pelailtu uitu ja katseltu ukkosmyrskyä. Ihanaa ja unohdin koko vauvan ja tädin kyläilyttömyyden.

Ensi viikkoa jo jännitän kovasti kun pääsee vihdoin gynelle, tosin mitähän ne siellä voivat tehdä. No sen näkee sitten.

Ihanaa kesää ja plussatuulia.

kesäkeiju86 Kp105/? Yk11

Vierailija
188/324 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merette: Pahoittelut tätistä :( Mutta uutta yritystä vaan kehiin!!

OtsAma: Hauskoja ovishetkiä ;)

Marjana: Eipä se varmuustesti pahasta ole. Itse aina tykkään tehdä, jotta tietää varmasti senhetkisen tilanteen. Varmasti jänskättää mutta toivotaan nyt ettei mahottomia sivuoireita synnytä ne lääkkeet!! Onnea!!

Ems: No ainahan se hyvä on, jos testeihin pääsee. Tietää ainakin oman tilanteen ja jos johonkin tarvitsisi apuja, niin sekin onnistuisi! Luultavasti kuitenkin teilläkin asiat ovat hyvin, ja vauveli antaa nyt vaan odotuttaa.. Voimia ja uutta yritystä vaan!! :)

tuikkunen: Jaa että joulukuussa :) No, juuri ystävän kanssa puhuttiin että nopeasti se joulukin sieltä kohta tulee :D Mutta jos kuitenkin ennen sitä... ;)

Narandja: Itse olen kanssa yrittänyt rauhoitella, jottei ovishetket jää pelkäksi suorittamiseksi. Olen ajatellut että tunteen mukaan mennään (joskin vähintään jokatoinenpvä ;) ) On tämä niin stressaavaa, että jos joku keksii mikä auttaa rentoutumaan, niin saa jakaa viisauttaan myös tänne päin :D

Claudia: Hmm.. Tiedä noista kivuista, mutta jos ei normisti mitään tule, niin mitäs jos... ;)

Kesäkeiju86: Voi ihanaa tsemppausta :) Kiitos siitä! Saas nähdä kuinka tän kierron käy! Vähän on omituiset fiilikset, mutta saas nähä.. Ihanaa, että sinun aikasi on mennyt nopeasti! Tosiaan gyneaikasi on pian, tule sitten kertomaan, mitä siellä sanotaan!! Voi kun siellä jo tapahtuisi jotain!! :) Voimia!!

ON: Täällä alaselkäkivut jatkuvat.. aika omituista on kyllä. En ole ennen tälläistä kärsinytkään. Ei ole lihaskipua, koska sen tunnistan. Toivottavasti en ole kuitenkaan rikkonut tuota selkää nyt. Täytyi ottaa oikein särkylääkettä parina päivänä. Joskus menkkaoireena olen tälläistä kokenut, mutta sekin kesti vain sen päivän. Nyt jo pari kolme päivää oikein juilinut.. huoh! Muuten täällä vietetään viimeisiä lomapäiviä ja piinaillaan samalla :) Kyllä nopeasti meni tämäkin heinäkuu..

Kaikille plussatuulta!! Hypätään nyt kaikki tuohon plussajunaan!!! :D

äipsykkä kp 19/28

Vierailija
189/324 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tsempistä. Tässä eletään vasta kolmatta yrityskierrosta ja äkkipikainen kun olen, niin hetihän sitä pitäis kaiken tapahtua. Olen lueskellut näitä teidän juttuja. Onnea Hepokatille! Kukahan on seuraava? :)

Marjana, voimia sinulle. Mun anoppini on kanssa melkoisen suorasukainen ja osaa kyllä verbaalisesti lyödä suoraan palleaan välillä. Meidän suhteen alkuaikoina jo taputteli mun mahaani ja kyseli kaikenlaista typerää. Kerran sanoin sille sitten suoraan, ettei tarvi puuttua siihen asiaan, että kyllä kerromme sitten kun lapsiasia on ajankohtainen. No sehän siitä loukkaantui ja kysyi, etteikö siitä saa edes puhua. Sanoin suoraan ettei tosiaan tarvi puhua. Kuuroille korville meni sekin. Argh. Jotkut ei vaan tajua.

Kiitos teille kaikille. On ollut mielenkiintoista lukea teidän tarinoita. Siirryn tästä taustalle lueskelemaan ja ehkä toukokuisiin. Onnea matkalla vanhemmuuteen. :)

Pikkumurmeli kp 6/26-28 yk3

Vierailija
190/324 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepokatti: Hirmusti onnea ja tarrasukkia matkaan!:)

Marjana: Voithan sen varmuustestin tehdä:) Mullahan oli menkat heinäkuun alussa ja kuvittelin "ovisvaiheessa" alkoi tuo vuoto. Ei ne menkatkaan aina kaikkea kerro. Tsemppiä hirmuisesti ja tule kertomaan millaisia oireita lääityksestä tulee, toivotaan kuitenkin ettei mitään! Ja mulla peukut pystyssäettä sen plussan viimein saat, olet sen ansainnut!!

Kesäkeiju: Tsemppiä gynelle. Toivottavasti ainakin ne menkat saadaan käynnistettyä, aikamoiset kiertopäivät menossa jo! Onko sulla aiemmin ollut säännöllinen kierto?

ON: Verikokeella käyty ja hcg oli hyvin alkanut laskea. Ultrassa ei näkynyt mitään eli saattaisi olla että on itsekseen alkanut vuotaa pois. Joskushan luontokin nämä asiat hoitaa. Kivut on helpottaneet ja vuotoa tulee välillä runsaastikin. Seurantaan nyt joudun joka tapauksessa ja katsotaan että se hcg varmasti häviää. Taustailen nyt niin kauan kunnes tämä prosessi on hoidettu loppuun. Ehkä sitä kerran vielä voisi yrittää ja jos vielä menee pieleen niin olisi parempi unohtaa koko juttu? Kaksi keskenmenoa yrityksen aikana nyt takana, taustalla kohdunulkoinen ja nyt sama uudelleen taas. Ei jaksa olla kovinkaan toiveikas enää että onnistuisi. Raskaaksi näytän kyllä tulevan mutta ne vaan eivät pääty hyvin:(

Ele

Vierailija
191/324 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Muutamia päiviä taukoa täältä ja onneksi eka plussa ilmestynyt. Eli onnea Hepokatille!

Ja pahoittelut sinulle Eleanora. Tosi tylsä juttu, mutta kyllä se joskus parhain päin vielä päättyy!

ON: Eka Terolut kuuri vedetty (vika pilleri eilen) ja nyt oottelen menkkojen alkamista.

82

Vierailija
192/324 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jonkun aikaa pyöriny tällä keskustelupalstalla rekisteröitymättä ja taustaillut, mutta nyt ajattelin esittäytyä :)

Eli jätettiin ehkäisy (pillerit) pois viime kuussa. Edelliset kuukautiset on olleet 3.7

En tiedä kiertoni pituutta, koska hormonaalinen ehkäisy on ollut vuosia (silloin kierto luonnollisesti on aina ollut 28pvä)

Eli yk1 on menossa, jos nyt ihan näinkään voi sanoa, koska alkuperäinen suunnitelma oli odottaa yrittämistä vuoden loppuun saakka ja pelata kortsujen kanssa siihen saakka. No eihän siitä mitään tullut :D

Jos minulla oli ovulaatio laskurin mukaan, niin se olisi ollut ehkä joskus 17 pvä?

Jokatapauksessa 21.7 minulta tuli aavistuksen verta vessassa käydessäni.

Mietin voiko olla kiinnittymisvuotoa?

Oireita tässä onkin sitten vaikka muille jakaa.. :D :

- Aaltoileva paha olo (sis. oksentamista, yökkimistä)

- Migreeniä

- Mahassa ollut 1½ viikkoa menkkamaisia kipuja

- Selkäkipua alaselässä

- Välillä oikealle puolelle munasarjoihin(?) on sattunut. Vähän epämääräinen kuvaus..

- Nyt uusin oire on jano

Tein negatiivisen testin hätähousuna 28.7 eli kp 25/28???

Olen ollut kerran v. 2008 raskaana, mutta se päättyi keskenmenoon. Raskaus tuli silloin täysin yllätyksenä.

Tänään pitäisi tädin tulla, mutta nyt ei ole mitään tuntemuksia mikä vähääkään viittaisi siihen suuntaankaan.

Ajattelin seuraavan testin tehdä vasta parin päivän päästä, jos hermo vaan kestää :D

Edit: Viime sunnuntaina töissä oksetus alkoi kahvin jälkeen. En saanut edes koko kuppia alas.

Ja oireisiin lisään vielä ruokahaluttomuuden ja hiustenlähdön :S

Vierailija
193/324 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äipsykkä: Selkäkivut kuulostavat ihan raskausoireelta, mä jännitän sun puolesta täällä ja pidän peukkuja.

eleanora: Kuulostaa tosi ikävältä, toivottavasti lähtee itsestään, mutta varmasti uutta raskautta ja keskenmenoa pelkää ihan liikaa kun se on jo toistamiseen kohdalle sattunut. Paljon voimia täältä. Ja yleensä mun kierrot on ollut hiukan sekavia, mutta pisin 55päivää ja lyhyin 30 aikalailla tasottunut siihen 44. Gyneä jännätään.

ON: Odottelua vaan.

Plussatuulia siskot

Kesäkeiju86 Kp106/? Yk11

Vierailija
194/324 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluja tädin vallanneille, ja onnittelut haamuille.

Itse en nyt tiedä miten päin tässä olisi. Joku pieni piru huutaa, että täti tulee viikonloppuna, mutta vatsassa vellonut tänään kunnon menkka poltot, ja ihme nippailuja. Liekkö kroppa valmistautuu tädin tuloon, tai sitten siellä jotain kummaa tapahtuu. Tietysti haluaisin,että jotain muuta tapahtuu, kuin täti, mutta jotenkin epäilen.

Katsotaan kuinka käy..?!?

-Claudia kp 25/28-30, yk1+km+yk9,dpo9

Vierailija
195/324 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi käyttäjä ilmoittautuu mukaan! Epätodellinen olo vielä, että tosiaan nyt sitä voi tulla raskaaksi ja saada pienen käärön. Useamman vuoden käytön jälkeen nuvaring-rengas jätetty pois ja katsotaan koska tärppää :) Vatsassa juilinut ja välillä piston tuntua jommallakummalla puolella alamahaa. Liekkö pelkkää kuvitelmaa.. Pari vkoa odotellaan ja sitten katsotaan mitä tapahtuu

Vierailija
196/324 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisella selauksella menin jutut läpi. Hepokatille hurjasti onnea!

Täällä on ollut netti "rikki" ja porukka kesäflunssan kourissa. Eilen todettiin kahdella nuorimmalla korvatulehdus :( Josko tänä yönä sais jo nukkua heräämättä kertaakaan huutoon.

Viime torstaina ei ollut ovisoireita lainkaan (tuli 2 viikkoa menkoista), vaan limaa alkoi tulla sunnuntaina ja on jatkunut tähän päivään asti. Mutta melkeinpä voi siis unohtaa tän kierron, kun nuhaisena on olo muutenkin kurja ja jo portaiden nousu saa yskimään niin millaisen tukehtumisen pikainen liikuntasuoritus aiheuttaisi?

Mutta jos ovis olis jotenkin merkillisesti ollut jo viime viikon alkupuolella, niin maanantai-illan pupuilu vois riittää. Mikään ei tosin tue tätä teoriaa, joten eiköhän täti löydä tänne ennen elokuun puolta väliä.

T. niiskuttava Rotnsukka kp noin 20

Vierailija
197/324 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Voimia tilanteeseesi! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin! Ja täytyyhän siinä myös antaa oman mielensäkin parantua, jos tuntuu todella pahalta! Rankka on tie, mutta uskon että se joskus palkitaan!!

82: Tsemppiä!!

Taikku: Tervetuloa!! Mikäs siellä on tilanne? Onko testailtu uudelleen?

Kesäkeiju: ;) Katsotaan katsotaan..

Claudia: Mites se meni, että toivo ei ole menetetty ennen tädin tuloa?? ;) Tsemppiä piinaan!!

mameija: Tervetuloa jänskättämään!! :)

Rontsukka: Voi ei, flunssat ja nuo korvatulehdukset on kyllä niin inhottavia varsinkin näin kesällä. Meillä esikoinen oli kovassa korvatulehduskierteessä pienempänä, parit kerrat putkitettiinkin, mutta auttoi vasta iän tuoma suoja. Se on raskasta, kun toisella on kipuja yöllä :( Toivottavasti sait nukkua nyt!! Paranemisia!!

ON: Täällä selkäkivut on jo hieman helpottanut, mutta vähän kipuja on tuolla jossain alhaalla luussa.. äh, omituista, en osaa oikein selittää :) Toisaalta tuntuu, ettei tämä nyt vieläkään tärppää ja hommasin kuntosalijäsenyyden ja ostin ihania vaatteita syksyksi.. Toisaalta, jotenkin tuntuu omituiselta ja mietin, josko kuitenkin.. No, yritetään nyt jatkaa elämää ihan normisti, kun tuo pää tykkää niiiiiin keksiä kaikkea mahdollista "oiretta" ;) Viikon päästä pitäisi selvitä, miten kävi..

Hetkinen, missäs minni86 on? On mennyt vähän ohi.. :)

äipsykkä kp 21/28

198/324 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

Kesäkeiju: aika hurja tuo sinun pitkä kiertosi, tule sitten kertomaan miten gynellä kävi!

Marjana: Joko olet aloittanut lääkkeet, miltä tuntuu?

Äipsykkä: Kiitos tsempistä! Toivottavasti sinun selkävaivat helpottaa pian!

Claudia: Jännittää sun puolesta, toivottavasti täti ei yllätä!

Pitäisikö muuten listaa jonkun päivittää? Minniä ei ole näkynyt?

ON: Kroppa näköjään osaa yllättää lähes joka kerta, luulin siis että menkat jo alkaisi, ensimmäisen kerran tuli tuhrua jo sunnuntaina, ja sen jälkeen jatkunut tähän päivään asti. Aamulla heräsin menkkakipuihin, ja olin varma että nyt ne hanat sieltä aukeavat, yleensä ovat siis aina auenneet viimeistään silloin kun kivutkin alkavat. Otin siis särkylääkkeen ja menin takaisin nukkumaan. Kun heräsin ja kävin vessassa, niin edelleen vain tuhrua?! Mitä hittoa? Toivottavasti nyt hanat pian aukeisi, jos ovat auetakseen, tietysti toivon että josko nämä sittenkin olisivat valemenkat? Mitään raskausoireita ei kyllä ole. Auttakee??

Ems kp 35/32 yk 9

Vierailija
199/324 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään (ihme kyllä) tehnyt uutta testiä. Nyt kp 29/28?

Jos huomisaamuun jaksais vielä odotella.

Pelkään, että kaikki nää mun oireet on vaan seurausta pillereiden lopettamiselle, eikä todellisia raskausoireita.

Eilen ainut oire on ollut jano. Vatsassa ei mitään tuntemuksia eikä huonoa oloa tms.

Vielä lisään, että en ole KOSKAAN elämässäni tehnyt raskaustestiä, joka näyttäisi kahta viivaa. En edes raskaana ollessani, vaikka useamman testin olen tehnyt. Siksi usko plussan näkymiseen on mennyt :/ Ootan vaan sitä negaa..

200/324 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ems: Muistan hyvin tuon tunteen tutkimusten alussa, kun toivoi, ettei mitään ole vikana ja toisaalta toivoi, että löytyisi pikkuvika, johon voisi vaikuttaa. Minähän olin aivan varma, että vika on minussa, kun samaan aikaan tuli epämääräisiä yhdynnänjälkeisiä vuotoja, mutta mitään varsinaista vikaa ei silti kummassakaan ollut. Tosin miehellä heittelee se siittiöpitoisuus melkoisesti, mutta välillä on ihan normaali määräkin... Turha niitä tutkimuksia on tosiaan jännittää tai miettiä. Kohtuullisen pienellä vaivalla saa nuo perustutkimukset tehtyä. Se munanjohtimien aukiolotutkimus oli minun kohdallani ainoa ikävä hetki.

Alkoiko sinulla kunnon vuoto?

Narandja: Yritä vaan rentoutua. Ne siittiöt elää naisen elimistössä kuitenkin jopa useita päiviä. :) Minä sain haamuplussan sellaisesta kierrosta, jossa seksiä oli harrastettu perjantai-iltana ja ovulaatio alkoi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Reilun vuorokauden ne simpat oli siellä hyvin selvinneet ja hoitivat hommansa, mutta joku muu meni sitten pieleen.

Kesäkeiju: Mahtavalta kuulostaa tuollainen rento kyläily. :)

äipsykkä: Vai on sinullakin töihin paluu edessä. Tsemppiä siihenkin. Lomalla olisi kiva olla aina pitempäänkin. Toivottavasti selkäsäryt on helpottaneet.

Pikkumurmeli: Kiitos henkisestä tuesta. Anopeista on joskus harmiakin...

Ele: Älä menetä toivoasi. Teillä on mahdollisuus siihen normaaliin raskauteenkin. Onko lääkäri muuten kommentoinut mitään tuohon teidän tilanteeseen?

Taikku: Jokos olet uutta testiä tehnyt? Oireita ainakin tuntuisi riittävän.

mameija: Tervetuloa kuumeilemaan.

ON: Ems kyselikin joko aloitin lääkkeen... En vielä uskaltanut. Olen melko arka uusien lääkkeiden kanssa, kun saan herkästi allergisia reaktioita. Antibiooteista ja Buranastakin olen saanut huulten kihelmöintiä ja turvotusta, mutta ne on olleet sillä tavalla lieviä, että elimistö on tottunut lääkkeeseen ja toinen tai kolmas annos ei aiheuta mitään oireita. Siksi olen melko varovainen. Aloitan siis tuon nenäsumutteen nyt ihan juuri ennen töihin menoa, että olen ainakin ihmisten keskellä sitten, jos jonkun allergisen kohtauksen onnistuisin saamaan. Todennäköisesti hätävarjelun liioittelua, mutta eipähän ainakaan tarvitse jälkeen päin miettiä, että "olisi pitänyt". :D

Raskaustestejäkin tilasin ja aion tänä iltana tai huomisaamuna vielä varmistaa, ettei raskaus ole mahdollinen. Ja varmistan uudestaan siinä vaiheessa, kun tämä kierto on lopussa eli ensi viikon puolessa välin. Ei tarvitse sitten arvailla, että entäs jos raskaus olisikin alkanut vahingossa ja minä vedän kauheat määrät lääkkeitä itseeni samaan aikaan. :)

Hurjalta kyllä tuntuu, että tässä kuussa tapahtuu nyt koko hoitoprosessi. Se on oikeasti juuri näin lähellä! Miestä selvästi hieman harmittaa, että tähän tilanteeseen oikeasti jouduttiin. Hän puhui yhtenä iltana siten, että olisihan se hienoa, jos ei tarvittaisi mitään lääkkeitä. Eihän se ole kummankaan vika, eikä pysty ymmärtämään, että miksi juuri meidän sitten täytyy olla tässä tilanteessa, vaikka kummassakaan ei ole mitään vikaa. Ei silti haluta enää jäädä odottelemaan tulisiko se vauva luonnostaan ajan kanssa vai ei... En halua olla yli 30-vuotias sitten, kun rupeaisi hakeutumaan hoitoihin, jos sitä tärppiä ei tosiaan tulisikaan.

Näillä siis mennään. Rankka kuukausi edessä, mutta etsitään iloa ja mukavia asioita sitten kaikesta muusta. :)

Marjana kp 24/30-33 yk 28