HUHTIKUISET 2013
Kommentit (324)
Onnea hepokatti hurrjan paljon ja niitä tarrasukkia matkaan. :)
Jotain erikoista jomottelua alamahalla ja myöskin etovaa oloa.. Mutta en ajattele asiaa liikaa. Viimekierronkin opettamana teen testiä vasta, kun menkkojen pitäisi alkaa. Vielä yritän malttaa :)
Paupu kp 25/28
Hepokatille isosti onnea! Mahtavaa, että välillä tulee niitä kivojakin uutisia :)
Kaikille muillekin hurjasti positiivista mieltä. Leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä, heh :)
Taustalla olen ollut lueskelemassa kirjoituksianne oikeastaan joka päivä, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi vastailla. Tässä on miehellä ja mulla tulossa lähitulevaisuudessa isoja muutoksia töiden osalta ja vähän jo pohdittiin, että onko tämän vauvaprojektin ajoitus pielessä. Tultiin siihen tulokseen, että kun ei vauvaa tosiaan tekemällä tehdä, eikä yhtään tiedä suodaanko meille edes sitä omaa pientä kääröä, niin eipä ainakaan parane enää asiaa myöhemmäksi siirtää. Ihan nuoria kun ei enää olla..
Tänään tulla tupsahti täti kylään. Edellinen kierto jäi hurjan lyhyeksi, 24 päivää. Viime kierrossakaan en minkäänlaisia ovis oireita bongannut, kuten en sitä edellisessäkään, joten hieman jo mietityttää asia. Aikaisemmin kuparikierukan kanssa niitä kyllä huomasin ja kierto oli muutenkin säännöllisempi kuin sen jälkeen. Koskaan ei kierukan kanssa kierto ollut 26 päivää lyhyempi, pääsääntöisesti aina 27-28. Omituista onpi tämä..
Kävin ostamassa apteekista Onni-ovulaatiotestejä ja niiden kanssa ajattelin tutkailla asiaa seuraavan kierron. Onko jollakin kokemuksia ko. testeistä ja muuten vaan opastusta ensi kertaa tikuttavalle?
Tre -81 kp 1/24-30 yk 4
Ilmeisesti niin hätäisesti kirjoitin ensimmäisen viestin että jäi merkkaamatta missä vaiheessa sitä ollaan. Tänään ollut yököttävää oloa ja parina edellispäivänä viiltävää tunnetta vatsassa. Väsy on kova, mutta ollut kyllä tässä muuutoinkin. Noh, kesälomalla saanut nukkua ja peittoa heilutella :)
Onnea plussanneille, toivotaan että kaikki menee hyvin ja muutkin pääsee elokuun aikana tekemään plussatuloksia!
Täällä ei malteta pysyä poissa vauvantarvike/-vaate ja mamma-asuste sivustoilta. Mitään tosin ostamaan ei vielä ryhdytä, mutta hieman malttamaton näköjään. :)
kp 15/? ja yk 1
Mites teillä, onko kukaan tuttava/kaveri tietoinen, että vauva saa tulla kun on tullakseen?
Tre-81: Mä olen aloittanut tässä kierrossa tikuttelun, koska edellinen kierto joka oli siis yk 1 jäi tavanomaista lyhyemmäksi. Käsittääkseni ja ohjeiden mukaan tikuttelut tulee pyrkiä hoitamaan samaan aikaan vuorokaudesta ja noin 2h aikaisemmin ei saisi juoda tavallista enempää nesteitä. Näin olen itse tikuttelut aloittanut :) Saa nähdä bongataanko sitä ovista. Täällä pitäisi myös varmasti aloittaa ne pupuilut, ei sillä pelkällä oviksella raskauduta.. :D
Mameija: meillä muutama tietää. Yhdelle kerroin, koska on läheinen kaveri ja toiselle sitä hänen kysyessään. En viitsinyt valehtelemaan alkaa kun ollaan muutenkin jaettu lyhyen tuttavuutemme aikana ties mitä.
Marjanalle tsemppiä!!
Nana# kp 11/28 yk 2
Liisuli: Onhan tämä sikäli hienoa, että jos tästä ekasta hoitoyrityksestä tärppäisi. Jos ei tärppää, niin sitten voi alkaa henkisesti raskaat ajat. Tähän asti ollaan kuitenkin aikalailla positiivisin mielin tätä yritystä jatkettu ja jatkettu. Mutta se on molempien puolelta selvää, että jos yksi lapsi saadaan näiden hoitojen avulla, niin toista lasta ei lähdetä sinne polille hakemaan. Kumpikaan ei halua uudestaan tähän ruljanssiin. Eli jos luonto ei hoida tehtäviään, mutta lääketiede suo meille sen yhden lapsen, olemme siihen tyytyväisiä.
Olen samaa mieltä kanssasi, että elämästä tulee nauttia tällaisenaan kuin se on ja niistä asioista, jotka ovat läsnä juuri nyt. Matka ja tanssiharrastus kuulostavat siis loistavilta jutuilta!
Tre-81: Älkää tosiaan lykätkö vauvaprojektia työasioiden takia. Minullehan tarjottiin uutta työtehtävää juuri silloin, kun oltiin vauvasta haaveiltu ja sitä yritetty jonkin aikaa. Arvoin silloin, että otanko sen homman vastaan vai en. Mietin, että onko miten petturimaista ottaa työ vastaan, jos tuleekin sitten heti raskaaksi. Onneksi otin sen tehtävän vastaan. Olen ehtinyt sitä hoitamaan melkein 2 vuotta tässä, kun sitä vauvaa ei olekaan kuulunut.
mameija: Meillä tietää pari hyvää ystävää, että ollaan vauvaa yritetty ja että ollaan hoidoissa. Totesin jossain vaiheessa, että pakko tätä on jakaa jonkun läheisen kanssa. Ihan yrityksen alussa en kyllä kertonut kenellekään.
ON: Nyt on Synarela-sumute aloitettu. Enkä ainakaan vielä saanut siitä mitään allergista reaktiota. =P Vähän mietityttää osaanko käyttää sitä oikein eli saanko sitä sumutettu tarpeeksi sumutettua, ettei annos jää vajaaksi. Kyllä sitä ainakin nenään menee siten, että sen tuntee. Ohjeessa käsketään vaan tekemään voimakas sumutus. Mutta kaippa sitä tarpeeksi tulee siitä sumutepullosta. Hieman jännittää kaikki tämä siinäkin mielessä, ettei mikään menisi tässä hoitoketjussa nyt pieleen ja keskeyttäisi hoitoa. Seuraava askel onkin sitten, että toivottavasti menkat alkaa ajallaan, eivätkä venyisi. Ensi viikolla pitäisi vuodon käynnistyä. Joillakin ilmeisesti tuo nenäsumute on viivästyttänyt menkkojen alkamista.
Ja nyt kun vaan ei sitten unohtaisi yhtään annosta välistä, kun aamuin illoin pitäisi lääkettä ottaa.
Yritän keskittyä oikeasti kaikkiin mukaviin asioihin ja viettää miehen kanssa laatuaikaa, ettei tämä elokuu olisi pelkkää hedelmöityshoitoa. Viikonloppuna ajattelin käydä lenkkeilemässä yhden luontopolun 10km, jota en ole vielä käynyt koskaan. Samoin kreikkalaistyyppinen illallinen kutkuttaa mielen päällä. Eli kokkaushommia jommalle kummalle viikonlopun illalle. Onneksi on jo torstai!
Plussailkaahan joku nyt jonon jatkoksi! :)
Marjana kp 25/30-33 yk 28
Synarela-sumute 2. päivä
Marjana: Joo, kunnon vuoto onneksi alkoi sitten eilen illalla kovien kipujen kera. Ihanalta kuulostaa sun viikonlopun suunnitelmat, hauskaa viikonloppua!
Liisuli: Hyvä asenne, ei se murehtiminen kuitenkaan mitään auta. Ja nauti ihanista tyttösistäsi! Meillä vielä odotellaan sitä ensimmäistä, mutta tajusin juuri, että meillähän on vielä ainakin kymmenen vuotta hyvää vauvantekoaikaa jäljellä, joten eiköhän se nyytti meillekin jossain vaiheessa suoda, pitää vaan olla kärsivällinen ja nauttia muista asioista sillä aikaa :)
Tuosta muille kertomisesta, olen kertonut muutamille läheisille ystäville, mutta ei oikeastaan olla siitä sen enempää puhuttu, olen sanonut että puhutaan sitten kun jotain puhuttavaa on, eli sitten kun olen raskaana, joten he eivät onneksi kyselekään mitään.
ON: Tosiaan, kunnon vuoto alkoi eilen pitkän tuhruttelun jälkeen. En tiedä mistä nyt tällä kertaa johtui, että kesti niin kauan että alkoivat kunnolla. Eli kierto siis 34 päivää, onneksi ei sitä pidemmäksi kuitenkaan venynyt. Jään nyt lomalle, joten liityn varmaan vasta kesäkuisiin, toukokuisia taidan seurailla taustalla, kun en kuitenkaan ehdi kirjoitella.
Ihanaa viikonloppua kaikille!
Ems kp 2/32-35 yk 10
Eilen tuli plussattua, ohukainen viiva, mutta viiva kuitenkin... Mieskin sen näki, joten viiva sen on... :-D Tuli hiukka hätiköityä testaamisen kanssa, mutta ensiviikolla uusintatestaus... Mutta kyllä oireet on sellaiset että raskaana ollaan. Ainakin toistaiseksi.
Ennestään lapsia itselläni 2kpl. Tytöt 11v ja 8v Miehellä ed. liitosta myös tytär 7v.
LA (laskurin mukaan) 17.4.2013
Marjanalle hurjasti tsemppiä! Toivottavasti tärppää eikä lääkkeet aiheuta allergiaa.
Tädin kohdanneille pahoittelut ja onnea uuteen kiertoon sekä muille piinailijoille plussatuulia!
Täällä kans piinaillaan ja odotellaan! Sen verran hyvin tosiaan ehdittiin peittoa heilutella, mutta varmaksihan ei voi sanoa, että osuiko ovishetkelle, mutta toivotaan näin.
Jonkin verran on ollut reippaita menkkaoireita. Kerran jopa nipisti/rutisti alavatsaa ihan mielettömästi, kun kumarruin. Nooh, tiedä sitten, mitä olivat?
Menkkaoireet tosin mietityttää, sillä eihän tädin vielä pitäisi tulla.. Vasta 11-13. päivä, jos kierto on tasoittunut. Toivon todella, että kierto vihdoin pysyisi tuossa normaalissa. Jos ei niin sitten täytyy varmaan kohta tehdä jotain tuon kierron tasaamiseksi.
Mitään muuta oiretta ei kyllä ole, paitsi nuo normaalit menkkaoireet.
Monesti olen miettinyt, että oliko mulla mitään tuntemuksia ekan kohdalla, mutta en ainakaan muista ennen testin tekoaikaa mitään. Tosin en varmaan osannut edes kiinnittää huomiota oireisiin, kun olin jo tuudittautunut siihen, ettei vauvaa kuulu ilman apukonsteja. Testin teon jälkeen oli huimausta kumartuessa ja sitten varsinanen pahoinvointikin alkoi vasta kasi viikon jälkeen. Alavatsa mulla oli kyllä ajoittain tosi kipeä alkuun. Testin teen vasta, jos täti jättää tulematta.
Mutta mites muilla piinaviikkolaisilla, onko mitään tuntemuksia?
Ja Marjana sun kuulumiset erityisesti kiinnostaa täälläkin :)
niin koska en saanut edelliseen viestiin lisättyä niin joku kyseli siitä, että ollaanko kerrottu vauvahaaveista muille niin muista, että ekan kohdalla meillä oli pari ystäväpariskuntaa, joilla oli itsellä jo lapsia tai haaveissa lapsia niin heidän kanssaan asiasta tuli puhuttua ja he tiesivät myös siitä, ettei ensimmäinenkään kovin helpolla alkuaan saanut.
Toinen noista ystäväpariskunnista sai itse lapsen tänä vuonna insemnaation jälkeen, joten onneksi meillä oli lähellä samojen asioiden kanssa kamppailevia, joiden kanssa voitiin asioista puhua. Tilanne ei muuttunut, vaikka me saimme parin vuoden jälkeen luomusti tyttösemme ja toinen pari jatkoi yrittämistään. Onneksi insemnaatio auttoi heillä!
Taikku: joko olet tehnyt uuden testin? Multa tuli myös viime kierrossa (eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen) aavistus verta kierron keskivaiheilla, mutta ei se ollut mitään..luultavasti johtui pillereiden lopettamisesta.
Tervetuloa Mameija! Me ei olla puhuttu vauvasuunnitelmista kenellekään muille.
Liisulilla on hyvä asenne, näin sen pitää ollakin. Nauttia siitä, mitä jo on :)
Marjana: hyvä, että ei ole tullut mitään reaktioita siitä sumutteesta. Teillä on kyllä jännä kuukausi nyt käynnissä..hui. Mutta hyvä on tosiaan keksiä muutakin tekemistä, niin saa ajatuksia hieman pois hoidosta..luontopolku ja kreikkalaistyyppinen illallinen kuulostavat hyviltä ideoilta! :)
Tre-81. Mä olen myös sitä mieltä, että vauva-asioita ei kauheasti kannata siirtää muun elämän tieltä. Niin paljon on niitä tapauksia, että ensin odotetaan sitä sopivaa tilannetta ja sitten kun sellainen lopulta tulee, niin vauvaa ei kuulukaan..
Emsille tsemppiä ja nuorilla ei tosiaan ole mitään hätää :) Onnea seuraavaan kiertoon!
Heavymetalmom: ONNEA! Vihdoinkin sain seuraa plussanneiden joukkoon!:) Jos mies on viivan nähnyt, niin kyllä se viiva silloin on :D Meillä mies ei uskonut vielä ekaa haamua, vaikka sen kyllä näki. Eikä varmaan silloinkaan, vaikka sanoin, että tiedän olevani raskaana edellisten raskauskokemuksien perusteella. Eilen tein uuden testin ja siinä oli vahva viiva ja näytin sille, että jokos uskot? :DD
Narandja pohdit sitä millaisia oireita on ollut edellisen raskauden alussa. Mulla on joka raskaudessa ollut alussa vain alavatsakipua (lievää juilimista)..nyt mulla on laskujen mukaan 4 + 5 ja alavatsakipuilua ei ole pariin päivään ollut. Vain oikeastaan pissalla pitää käydä useammin (yölläkin). Kunnon oireet ovat aikaisemmin alkaneet vasta 6 -7 raskausviikon aikaan ja valitettavan voimakkaina. Kauhunsekaisin tuntein odotanki tulevaa..jos kaveri pysyy kyydissä, niin parin viikon päästä täällä voidaankin sitten jo tosi pahoin :( Pahoinvointi alkaa kuin tyhjästä ja se ei sitten ole hellittänytkään ennen 14. raskausviikkoa. Ja se kauhea huimaus. Huh! Nyt vaan pitäis yrittää nauttia vielä tästä oireettomasta ajasta ja yrittää tehdä kaikkea mitä pitäisi, koska kohta ei enää pysty..
Nyt tulee omaa juttua vaan kun on niin kauhian jännää...
Menkkoja ei siis kuulu ja se on ennen kuulumatonta. Aikaisemmin ollut max 30 pv kierto ja nyt elellään juuri sitä hetkeä. Menkat on aina alkanut yöllä tai aamutuimaan, mutta nyt ei mitään näy... ei kuulu. Mitään tuntemuksia ei raskautumisen suuntaan ole, vain sellaista menkkajuilintaa hiukan, mutta sitäkin vain vähän. Tässä kuussa tuli ainakin ajoitus kohdalleen ihan aktiivisuuden ja ovistestien perusteella. Näin ollen toki mahdollisuus olisi. Testiä en ole tehnt kun kerran sain sen aikaisen plussan, joka katosi. Ehkä sitä on huomenna kuitenkin testattava, mikäli ei menkkoja ala kuulua.
Hepokatin viestin luettua tuli kuitenkin hiukan sellainen olo, että josko... kun tuo juilinta on kuvioissa ja yö pissailu. Yleensä en ole yöpissaaja, mutta tämän viikon olen juossut jopa 6 kertaa yössä pissalla. Miehen mukaan olen myös unissani käynyt... niitä en sitten osaa laskeakaan ;)
Tuikkunen 30/28-30 yk 4
hepokatti: En oo vieläkään testannu. Yritän oottaa ihan "kaikessa rauhassa", että saisin mahdollisimman luotettavan tuloksen, kun viimein testaan. Huomenaamulla aattelin tehdä. Kuitenkin pillereiden jälkeen vasta 30/28 menossa.
Jos minulla viimeksi nousi raskaushormonit todella hitaasti (koska en saanut edes haamuviivaa missään vaiheessa raskaudesta huolimatta), niin voiko sama tilanne olla minulla jatkossakin?
Ihan ensiksi ONNEA HeavyMetaMom77! :) Onneksi niitä plussiakin satelee aina muutamia tänne joukkoon.
Marjana: Onnea hoitoihin. Toivottavasti niistä on pikaista apua ja mieskin unohtaa syyllisyyden tunteet ja pääsee nautiskelemaan odotuksen jännityksestä :)
TRE-81: Meillä on käytössä ovistestit nyt myös ensimmäistä kertaa. Esikoisesta huomasin niin selkeästi ovisliman, ettei testejä tarvittu ja siitähän se nappasi. Nyt on ollut hiukan vaihtelevammat ovisoireet, joten otin tästä kierrosta myös tikut käyttöön. Onni-testeistä en osaa sanoa, mutta meillä on Raskauskeijusta tilatut tikut ja tänään tuli haalea viiva :) Jospa se sieltä vahvistuisi lähipäivinä.
Mameija: Meillä pari tuttavaa/sukulaista tietää että pikku kakkosta toivotaan, mutta ei sen enempää. En sitä sen suuremmin laula ympäriinsä, mutta jos juttua tulee en kielläkään :)
ON: Meillä on tosiaan tikutus meneillään nyt ensimmäisen kerran. Hiukan vaan mietin, että mites toimia, kun testin ohjeissa sanottiin, että pitäisi tikuttaa ovista klo 10-20 välillä. Vauva-palstalla taas oli jokin ohjeistus ovistesteistä, että aamuvirtsasta saa parhaan tuloksen kuten raskaustesteissäkin.... Onko kukaan viisaampi kumpi pitää paikkansa? Tänään tikutin sekä aamulla että iltapäivällä :D
Tänään tosiaan tuli haalea plussa. Taitaa tämä kierto mennä kaikkien ovislaskureiden mukaan, kun taisi "the day" viime kierrossa heitellä minne sattui. Jospa se plussa siitä vahvistuisi viikonloppuun... Lauantai olisi aika ideaali, jos osuisi, kun lähdetään hääpäivän viettoon rentoutumaan ;) Näin loman jälkeisellä ensimmäisellä työviikolla ja vielä aamuvuoroista kun ei millään jaksaisi illalla vielä peittoja heilutella...
Justiina kp 13/27-28
Taikku: No, jokos siellä on hermo mennyt ja testailtu? ;) Mitenkähän tuollainen muuten, jos aiemmin ei ole hormonit nopeasti noussut, niin miten ne nytkään nousisi?? Hui, sinun täytyy kysyä joltain osaavammalta :D
Marjana: Hyvä, että homma etenee! On se kyllä hurja ruljanssi tässä kuussa siellä, mutta tosiaan varmasti antoisaa ammentaa ne parisuhteen muut ihanuudet sitten aina mahdollisuuksien kanssa! Ihanalta kuulostaa tuo kreikkalainen ilta ja luontopolut! Hauskaa viikonloppua! :D
Liisuli: Oikea asenne! Nautitaan näistä mitä on jo suotu! Kyllä tuossa itsekin jo ihailin, kuinka ihana on ollut olla kesälomalla ja nauttia esikoisen kanssa omasta pihasta ja pienistä retkistä! On se elämä kuitenkin aika ihanaa näinkin :D Ihania matkasuunnitelmia teilläkin!!
Paupulle tsemppiä piinaan!! Muutama päivä vain :D
Tre-81: Pahoittelut tädistä :( En ole vielä itse kokeillut ovistikkuja, saas nähdä kuinka kauan maltan olla ilman :D
mameija: Pari ystävääni ja perheeni tietävät vauvatoiveista, koska kevään keskenmenosta olen heille kertonut ja asiasta keskustellut. Se oli niin kova kolaus, että tarvitsin tukea enemmän tämän ylipääsemiseksi. Minulla on pari ystävää, jotka suurinpiirtein samoissa tilanteissa tässä ollut, joten asia on ollut niin sanotusti tapetilla lähiaikoina. Emme kuitenkaan koko ajan utele, missä vaiheessa toiset ovat. Odotellaan, jos uutisia satelisi :)
Ems: Pahoittelut tädin vierailusta :( Mutta oikein rentouttavaa kesälomaa!!! Toivotaan, että loma auttaa tässäkin asiassa :D
Narandja: Täällä myös piinaillaan, vielä viikko. Kyllä aika tuntuu pitkältä!! Inhottavaa kun ei noista tuntemuksista oikein osaa sanoa vielä :D
Tuikkunen: Voiiiii, apua!! Josko nyt olisi kiinnittyminenkin onnistunut!! Tulepas kertomaan testin tulos, jos sellaisen teet :D
Justiina: Voi, kun olisi hienoa jos ovis osuisi hääpäivän juhlintaan :D Rentouttavaa ovisaikaa teillekin :D
ON: Täällä tuo alaselkä ja nivuset ovat omituisen kipeitä edelleen.. Olen yrittänyt venytellä ja verrytellä mutta ei auta. Ei nyt ihan älyttömän kipeä ole, mutta vaivaa.. Tämä onkin nyt saanut maltillisen mieleni muuttamaan kurssia tämän kierron suhteen ja se, jos mikä, pelottaa! Nyt pitäisi viikko vielä kärvistellä, ennen kuin tietää, voiko nämä kipuilut johtua jostain muusta kuin omasta fysiikasta. Voi persus suoraan sanottuna! Viime kierrossa olin aidosti sitä mieltä, että ei plussaa tule, mutta nyt tuntuu, että jos tässä kierrossa sittenkin.. APUA!! Miten tän ajan kestää?? Kuinkahan aikaisin pystyisi raskaustestissä havaitsemaan, jos jotain olisikin tapahtunut???
Malttia kaikille ja plussatuulia!!!++++
äipsykkä kp 22/28
Hei!
Otin ekan Terolut-satsin vikan pillerin viime sunnuntaina. Nyt on muutaman päivä tullut ihan pienen pientä vuotoa, mutta siis tosi pientä (tyyliin teelusikallinen/päivä). Menkkajuilintaa oli etenkin eilen, mutta eivät ne kunnolla alkaneet. Onko jollain muulla käynyt niin, että menkat ei tuu Teroluteista huolimatta? Jos ne ei nyt kunnolla ala, niin laskenkohan tästä sen 15 päivää ja otan sit uuden satsin? No voihan olla, että ne vielä alkavatkin...
82
Voi ihanaa!! Sitä se siis oli :D Onnea aivan älyttömästi ja tarrasukkia ja kaikkea hyvää!!! Ihanaa, kun tulee hyviä uutisia!!!
Olisko muita plussanneita??
Tässähän ihan innostuu :D
Täällä samat olot kuin eilenkin ja ruvetaan viettämään viimeistä lomapäivää :/ Täytyy ottaa kaikki irti :D
äipsykkä kp 23/28
Onnittelut Tuikkunen ja heavymetalmom plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan!
Mulla tuli noista raskausoireista mieleen myös tuo palan tuntu kurkussa, sitä mulla oli monta viikkoa ekassa raskaudessa. Tosin se saattoi olla osa sitä 17. viikolle jatkunutta pahoinvointia...
Tuli vaan se mieleen, kun tänään tunsin taas sen palan kurkussa, mutta siitä ei kannata alkaa vetää johtopäätöksiä (tai ainakin uskottelen näin itselleni, etten innostu liikaa), sillä tuon palan tunnun pystyy hyvin "kehittelemäänkin" itse oliko se nyt niitä psykosomaattisia oireita vai mikä lie se sana on!
Ihanaa, että tulee pikkuisia. Juuri kuulin, että serkkuni saa myös kolmannen ensi helmikuussa. Hän oli kyllä aika väsyneen näköinen ja totesi, että olo on ihan hirveä, joten vielä ei ainakaan ole voinut nauttia raskaudestaan. Nooh, tiedän kyllä tunteen!
Omaa napaa jatkan (pahoitteluni), mutta eilen iltapäivästä huomasin ihan ovisliman tapaista vuotoa. Sitä esiintyy usein mulla ainakin ennen menkkojakin. Oviksen olisi pitänyt olla kaiken järjen mukaan jo viime viikolla, mutta eihän sitä tiedä, josko nämä oireet sitten on ovista. No, tätä hetkeä ei voinut hyödyntää, koska isäntä tulee kotiin vasta lauantaina. Omistuista on.
Tein aamupissasta testin ja negaahan se näytti.
Eilen illalla olin varma, että olisin raskaana! Voin huonosti..
Ja ollut yli viikon palantunne myöskin kurkussa! En osannut sitä yhdistää mahdolliseksi raskausoireeksi ennen kuin luin viimeisimmät viestit?!
Mitä tämä sitten voi olla jos en oo raskaana??
Onnea plussaneille ja tarrasukkia :)
Taidan kohta varata ajan lääkäriin ja mennä ihmettelee näitä oireita sinne.. :/
Joudun varmaan hullujenhuoneelle :D
En onnistunut muokkaamaan viestiä..
EDIT: Niin unohdin mainita, että nyt on 31/28 ja tein clearbluella +/- testin.
Ihmettelen vaan, kun kontrolliviiva ja testi-ikkunassa oli normaalit viivat, mutta lisänä testi-ikkunassa, johon mahdollinen plussaviiva ilmestyisi | pystyviivana, oli vaakaviivan alla toinen vaakaviiva?? Eli siitä ei tullut + merkkiä vaan kaksi vaakaviivaa oli alekkain?? Kaksi viivaa siis oli testissä, mutta toinen oli väärään suuntaan??
Tervetuloa uusille ja onnittelut hepokatille! Ja pahoittelut ei toivotuista tädeistä!
Eleanora: pahoittelut ja voimia!
Marjana: tosi hienoa, että uusi hoito nyt alkamassa! Ja niin raskasta kuin pitkä vauvan odotus lienee ollutkin, niin on sentään erittäin positiivinen asia että olette vielä niin nuoria. Mahdollisuus on vielä saada monta lasta, vaikka seuraavatkaan eivät itsestään saapuisi. Toivon kovasti, että ensimmäinen yritys tätä hoitomuotoa viimein toisi toivotun tuloksen!
ON: Niin, täti saapui taas. Hetken oli hieman vakavahko mieli kun tuo tulva taas tuolta aukesi, mutta päätin sitten keräillä vähän toisenlaista asennetta. Tässä iässä (36) kun ei enää ole ollenkaan varmaa tuleeko lasta ylipäätään, ja kun meillä nuo kaksi tyttöstä jo on, päätin lopettaa alkuunsa turhan murehtimisen tästä asiasta. Varasin siis kahden viikon kaukomatkan koko perheelle ja ilmoittauduin uuteen tanssiharrastukseen syksyllä ja huomasin samalla että elämä on ihanaa juuri näin! Vauva toki on tervetullut edelleen, mutta orastavatkin paineet saavat jäädä.
Tsempit kaikille, toivotaan hurjasti plussia!
Liisuli kp2/22-27 yk8