Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hullua olette tehneet erotessanne?

Vierailija
23.10.2014 |

Minä kannoin kassi kassilta julkisilla liikennevälineillä liikkuen mukaani haluamani omaisuuden uuteen kotiini. Siinä meni viikkoja. Mies oli matkoilla ja käski minun sillä aikaa tyhjentää asunnosta sen mitä haluan.

Sitten siivosin muutenkin suhteellisen puhtaan asunnon täysin pölyttömäksi ja tahrattomaksi tulevaa ex-miestä varten. Vetelin jopa katon ja seinät mikrokuituliinalla, jos niistä vaikka tuli valkoisemmat sillä tavalla. Jätin kaikki huonekalut miehelle, mutta vein astioita, tekstiilejä yms. Itkin samalla kun siivosin.

Yhdessä asuessamme olin jo aikaa sitten lopettanut miehen vaatteiden pesun, miehelle kokkailun jne, mutta eron hetkellä halusin jättää ainakin kodin kuntoon. Katselin ulos ikkunoista, haistelin ilmaa, kuuntelin ääniä, otin viimeiset kassit ja painoin oven kiinni.

Suutuin eron raskauteen, yksin selviämisen pakkoon ja tilasin taksin. Viimeiset tavarat vein siis taksilla uuteen kotiin, koska voimani vain loppuivat, ihan henkisistä syistä, kantaa niitä itse. Ajattelin, että minulla on varaa mennä sitten taksilla.  Perille saavuttua huomasin, että minulta puuttui 10 senttiä taksimatkan hinnasta. Kuljettaja sanoi, että summa riittää, kun ojensin kaikki rahani. Kiitin ja itkin kun nousin pois taksista. En tiedä tiesikö taksi, miten tärkeää minulle oli, ettei hän sillä hetkellä kysynyt puuttuvaa 10 senttistä.

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä vastaus (en lukenut koko kejua, et on joku muukin ehkä tehnyt saman), mut aikoinaan opiskelijana avoliiton päätyttyä, kamoja pakatessa ja sitä vuokraluukkua siivotessa - kuska molemmat muutettiin siitä pois), pesin vessapöntön sen idiootin hammasharjalla. Ja laitoin harjan takaisin hammasmukiinsa.

Vierailija
22/133 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut ystävänä, pidetään vieläkin yhteyttä.. Vaikka erottiin vuosia sitten. Tuntuu aika epänormaalilta, kun lukee tätä keskustelua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 02:03"]

Sulatin sormukset ja tein niistä itselleni vapaudensormuksen johon tuli eropäivä. Yhä käytän tuota sormusta, ja kun ihmiset kehuu, sanon saaneeni ainekset ja idean exältäni.

[/quote]

Tämähän on ihan 10-vuotta vanha idea Sinkku elämää sarjasta.. Missä Kristin Davisin esittämä hahmo Charlotte York, sulattaa sormuksen ja teetää siitä uuden korun itselleen. 

Ärsyttää kun kaikki kertoo "ominaan" jotain 10vuotta vanhoja telkkari sarjan jaksoja. :/

Vierailija
24/133 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
25/133 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:47"]

Leikkasin ex-tyttöystäväni kaljuksi hänen nukkuessaan pienessä humalassa:D Nykkumaan mennessä hiukset perseeseen asti, herätessä lyhyt siili!! Teki rikosilmoituksen, sain 120€ sakot. En kadu!

[/quote]

Jos tää on totta niin haluaisin tietää mikä rikos tossa on katsottu tapahtuneeksi?

Vierailija
26/133 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana sinkkuiltana iskin baarista hyvännäköiset kaverukset ja harrastin elämässäni ensimmäisen ja viimeisen kerran seksiä kahden miehen kanssa yhtäaikaa, eipähän miettinyt koko yötä exää itkiessä, joka oli ollut siihen asti elämäni ainut mies. Ei kovin fiksua, mutta kivaa oli ja erosta toipuminen käynnistyi nopeasti.

Vierailija
27/133 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 09:48"]

Lähdin viettämään viikon "seksi"-lomaa tunisiaan.

[/quote]

ja luulet, että tämä auttoi :) Luulen, että mies nauroi kippurassa ja oli entistä tyytyväisempi, että pääsi sinusta eroon. Tuohan nyt on järkyttävä wt-luuserin merkki, alensit itsesi paskakasan arvoiseksi. 

Vierailija
28/133 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:47"]

Leikkasin ex-tyttöystäväni kaljuksi hänen nukkuessaan pienessä humalassa:D Nykkumaan mennessä hiukset perseeseen asti, herätessä lyhyt siili!! Teki rikosilmoituksen, sain 120€ sakot. En kadu!

[/quote]

Jos tää on totta niin haluaisin tietää mikä rikos tossa on katsottu tapahtuneeksi?
[/quote]
Yritti pahoinpitelynä, mutta meni vahingontekona.

Vierailija
29/133 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:47"] Leikkasin ex-tyttöystäväni kaljuksi hänen nukkuessaan pienessä humalassa:D Nykkumaan mennessä hiukset perseeseen asti, herätessä lyhyt siili!! Teki rikosilmoituksen, sain 120€ sakot. En kadu! [/quote]   Jos tää on totta niin haluaisin tietää mikä rikos tossa on katsottu tapahtuneeksi? [/quote] Yritti pahoinpitelynä, mutta meni vahingontekona.

[/quote]

Mielenkiintoista.

Vierailija
30/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaikki hulluudet on paljastettu?

Vierailija
31/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 11:30"]

Minä kannoin kassi kassilta julkisilla liikennevälineillä liikkuen mukaani haluamani omaisuuden uuteen kotiini. Siinä meni viikkoja. Mies oli matkoilla ja käski minun sillä aikaa tyhjentää asunnosta sen mitä haluan.

Sitten siivosin muutenkin suhteellisen puhtaan asunnon täysin pölyttömäksi ja tahrattomaksi tulevaa ex-miestä varten. Vetelin jopa katon ja seinät mikrokuituliinalla, jos niistä vaikka tuli valkoisemmat sillä tavalla. Jätin kaikki huonekalut miehelle, mutta vein astioita, tekstiilejä yms. Itkin samalla kun siivosin.

Yhdessä asuessamme olin jo aikaa sitten lopettanut miehen vaatteiden pesun, miehelle kokkailun jne, mutta eron hetkellä halusin jättää ainakin kodin kuntoon. Katselin ulos ikkunoista, haistelin ilmaa, kuuntelin ääniä, otin viimeiset kassit ja painoin oven kiinni.

Suutuin eron raskauteen, yksin selviämisen pakkoon ja tilasin taksin. Viimeiset tavarat vein siis taksilla uuteen kotiin, koska voimani vain loppuivat, ihan henkisistä syistä, kantaa niitä itse. Ajattelin, että minulla on varaa mennä sitten taksilla.  Perille saavuttua huomasin, että minulta puuttui 10 senttiä taksimatkan hinnasta. Kuljettaja sanoi, että summa riittää, kun ojensin kaikki rahani. Kiitin ja itkin kun nousin pois taksista. En tiedä tiesikö taksi, miten tärkeää minulle oli, ettei hän sillä hetkellä kysynyt puuttuvaa 10 senttistä.

[/quote]

Mitäs petit miestäsi tottakai jouduit lähtemään? Helvetissä palat.

Vierailija
32/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:47"]

[/quote]Sairasta. Mutta kyllähän sä sen jo tiesitkin.

Vierailija
33/133 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:06"]Kun erosin ex-naiseni kans ja meillä oli yks viimesistä riidoista menossa, niin hajotin lasin ja söin sitä! Oli ihan jees, eksä vaikutti järkyttyneeltä onkiessaan lasinpaloja ulos mun kurkusta.
[/quote]

Jos mun poikaystävä tekis noin eron aikana/koskaan muulloinkaan, niin olisi se selvä merkki siitä, etten edes yrittäisi saada poikaystävää takaisin, ikinä :) Keskittyisiin mieleltään terveisiin miehiin.

Vierailija
34/133 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluudet ehdin tehdä jo ennen naimisiinmenoa. Elämänlaatu parani kun erosimme. 

Vierailija
35/133 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:51"]

Tulehan kulta pieni katsomaan sitä sormusta.

[/quote]

Ai sä oot tää "kulta pieni" -tyyppi. Ei näin. ohis

Vierailija
36/133 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 01:20"]Tyhjensin yhteisen säästötilin, kun sain selville että mies pettää ja sillä oli ollut suhde jo monta kuukautta toiseen naiseen.

Kun ex lähti "töihin" viikonlopuksi, tietämättä että tiedän mitä se on "töissä". Pakkasin tavarat, soitin kaverille, ja otettiin tavarat ja laitettiin ne kaverin kans kaverin varastoon talteen. Sit juotiin pullo viiniä, varattiin netin kautta lentoliput ja hotelli 2 viikoks. Hypättiin junaan ja siitä lentokentälle. 

Kun päästiin kaverin kans hotelille, otti kaveri minusta kuvan ulkomailla hotellin altaalla. Laitoin sen kuvan sit sekä ex:lle että sille naiselle, että pitää kivaa "töissä" enkä kaipaa ex-miestäni kotiin, sillä en asu enää siellä.

[/quote]

Tästä pojot:)

Vierailija
37/133 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Tää on mun yks suosikki ketjuista täällä.. :D

Vierailija
38/133 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta eron jälkeen, kun eksä seurusteli jo uuden naisenkanssa (ja olin tietoinen tästä), aloitin seksisuhteen eksään tarkoituksella. Jatkoin hommaa pari kuukautta, kunnes paljastin pettämisen eksän silloiselle tyttöystävälle.

Eksä oli jo mun kanssa seurustellessaan pettänyt, 'kerran pettäjä, aina pettäjä...'

Vierailija
39/133 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole keksinyt mitään, kun suhde on loppunut. Tosin ei ole ollut vielä mitään "vakavia" suhteita.. Toivottavasti sellaisen saisi tässä jossain välissä.. Vaikka uv:na baarista.. Tai sit ei.. :P

Vierailija
40/133 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi